Ik heb het 5 sec volgehouden.quote:
Maar dan wel "sorry"quote:
Best raar eigenlijk... toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah de bottom line was toch wel dat Danny verwacht dat het er volgend jaar op zit.
Nu ik dit zeg, dat was op Radio 2, en ging ook over de top 2000, waar volgens hem over 30 jaar bieber ook in zou staanquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Er was laatst ergens een interview met een dj/producer op de radio die me aan rapper Sjors deed denken. Die moeten ze uitnodigen
Nouja de software draaiende houden kost wel een lieve duit. Enige andere mogelijkheid lijkt me van onderaf alles opnieuw opbouwen.quote:
Ohja dat heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nu ik dit zeg, dat was op Radio 2, en ging ook over de top 2000, waar volgens hem over 30 jaar bieber ook in zou staan
Altijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, de OP is weer veranderd hoor, hoop dat Uccie blij met me is.
De vraag naar meer, was ook groter dan de realiteit.... FP en forum....Zoals het begon....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja de software draaiende houden kost wel een lieve duit. Enige andere mogelijkheid lijkt me van onderaf alles opnieuw opbouwen.
U hoort het nu.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:16 schreef D. het volgende:
Zijn er al nummers die ze pluggen als anthem?
Naja, toen mocht het van niemand... Maar ik vond hem altijd goed zingen, alleen verneukt door de rappers etc....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Van wie mocht dat niet dan?
Het spreekt niet in je voordeel, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |