Heeft geen zin, forums lopen overal op hun einde, tweakers heeft ook een enorme daling op het forum.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja de software draaiende houden kost wel een lieve duit. Enige andere mogelijkheid lijkt me van onderaf alles opnieuw opbouwen.
Handjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Applausje voor jezelluf!
Coen is in het huis.
Dit was als anthem, dat is het erge.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoel als anthem, niet als theme
Zo'n adhd-nummer dus
Inkomsten uit reclame zijn voor sites gewoon niet meer wat je wil en de boel verkopen gaat niet (en als het al gaat geloof ik niet dat Danny dat ooit zou willen)quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De vraag naar meer, was ook groter dan de realiteit.... FP en forum....Zoals het begon....
Ik kom al niet meer op de FP sinds de veranderingen.....
Ze doen niet eens moeite er een succes van te maken dit jaar, lijkt hetquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was als anthem, dat is het erge.
Reddit loopt nog prima, fora zijn persoonlijker dan Twitter en er zijn mensen die dat weldegelijk fijn vinden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:16 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Heeft geen zin, forums lopen overal op hun einde, tweakers heeft ook een enorme daling op het forum.
Fp is niet serieus te nemen voor nieuws, dus waarvoor kom je dan nog?
Off topic maar toch.. Al die ads schrikken mensen wel afquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inkomsten uit reclame zijn voor sites gewoon niet meer wat je wil en de boel verkopen gaat niet (en als het al gaat geloof ik niet dat Danny dat ooit zou willen)
Nee danny heeft ooit berekend dat bij verkoop vooral ted en de belastingdienst met het geld vandoor gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inkomsten uit reclame zijn voor sites gewoon niet meer wat je wil en de boel verkopen gaat niet (en als het al gaat geloof ik niet dat Danny dat ooit zou willen)
Zonder ads geen inkomsten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Off topic maar toch.. Al die ads schrikken mensen wel af
Het was met Will.I.Am en Britney al een aflopende zaak natuurlijk. Toen was het gedaan met de spontaniteit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doen niet eens moeite er een succes van te maken dit jaar, lijkt het
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom bespreken we hier de toekomst van FOK!?
Omdat we misschien volgend jaar een whatsapp-groep moeten opzetten om SR te besprekenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom bespreken we hier de toekomst van FOK!?
Nouja, het was al niet spontaan, maar het had voorheen de schijn nog welquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was met Will.I.Am en Britney al een aflopende zaak natuurlijk. Toen was het gedaan met de spontaniteit.
Fok is nog niet dood.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat we misschien volgend jaar een whatsapp-groep moeten opzetten om SR te bespreken
Ik acht de kans groot dat dit het laatste jaar is dat we SR op FOK! bespreken ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat we misschien volgend jaar een whatsapp-groep moeten opzetten om SR te bespreken
Ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat dit het laatste jaar is dat we SR op FOK! bespreken ja.
Zoiets van FOK! users kan wel, maar dan moet je begin december al een topic maken om mensen warm te maken, om zoiets nu nog te organiseren heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Burner82 het volgende:
Dus, want Danny en misschien moeilijk, GEEN gezamenlijk Fok!-doel voor SR!%....
We kunnen altijd SHE nog vragen om een naaktfoto..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb voor 20.000 euro gedoneerd prive en zakelijk, geld is op.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Burner82 het volgende:
Ik kan me van de afgelopen 2/3 jaar ook niet herinneren dat het was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Burner82 het volgende:
Zo een actie levert toch positieve reclame op?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen altijd SHE nog vragen om een naaktfoto..
Danny of SR?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik heb voor 20.000 euro gedoneerd prive en zakelijk, geld is op.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen altijd SHE nog vragen om een naaktfoto..
Het kan niet...Is sowieso de 1e zin van: het kan niet....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoiets van FOK! users kan wel, maar dan moet je begin december al een topic maken om mensen warm te maken, om zoiets nu nog te organiseren heeft weinig zin.
Jij denkt dat ik danny 20k kado doe?quote:
Nee, maar ik wil het zeker wetenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:22 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik danny 20k kado doe?
Voor 150 euro mag je 6 uur onbeperkt zuipen in ons cafe, het volledige bedrag gaat naar sr.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil het zeker weten
Zet het dan op bier, niet op sterke drankquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:24 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Voor 150 euro mag je 6 uur onbeperkt zuipen in ons cafe, het volledige bedrag gaat naar sr.
Met de verwachte aantallen is dat een strop van rond de 15k
Paul en Giel... Dejavuquote:
Uiteraard alle cafes die meedoen serveren bier, wijn en frisquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zet het dan op bier, niet op sterke drank
Je geeft dus eigenlijk gratis drank weg?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:24 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Voor 150 euro mag je 6 uur onbeperkt zuipen in ons cafe, het volledige bedrag gaat naar sr.
Met de verwachte aantallen is dat een strop van rond de 15k
Ik betaal de drank ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je geeft dus eigenlijk gratis drank weg?
Maar, de truc is toch een bijdrage te krijgen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Uiteraard alle cafes die meedoen serveren bier, wijn en fris
Iedere bezoeker betaald 150 euro.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar, de truc is toch een bijdrage te krijgen?
Mooi, dan wellicht nu echte muziek ipv dit 'gedoe'quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik zie op de 360 dat ze bandspullen aan het klaarzetten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |