Ik hoop op positiviteit... Niks voor jou blijkbaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is gewoon gebruikelijk hoor. Geen grap.
SR leeft onder de hardcore 3FM'ers op FOK! echt een stuk minder inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De combinatie van SR dat niet meer -echt- leeft en FOK! dat niet meer zo groot is is wel duidelijk.
Kijk nog eens goed!quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
00:00-11:59 Roosmarijn
12:00-23:59 Michiel
Dat is toch echt allebei maar 12 uur
Totaal wel 24 uur ja
Ze proberen te geforceerd te verjongenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
SR leeft onder de hardcore 3FM'ers op FOK! echt een stuk minder inderdaad.
Ik zet er de laatste jaren ook niet meer speciaal de radio voor aan.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jaaaa, duuurt ff hier, maar ik heb hem nou door![]()
![]()
Het was je anders na 12 uur vast ook opgevallenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jaaaa, duuurt ff hier, maar ik heb hem nou door![]()
![]()
Vorige 2 jaar had ik nog wel een beetje het 'laat ik er ns voor zitten'-gevoel, maar dat ben ik nu ook al helemaal kwijtquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
SR leeft onder de hardcore 3FM'ers op FOK! echt een stuk minder inderdaad.
Ik zet er de laatste jaren ook niet meer speciaal de radio voor aan.
Ik mis nu ook iets. Ik weet niet precies wat..quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige 2 jaar had ik nog wel een beetje het 'laat ik er ns voor zitten'-gevoel, maar dat ben ik nu ook al helemaal kwijt
Ik moet er ook nog even inkomen hoor, het gaat een beetje aan me voorbij allemaal.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige 2 jaar had ik nog wel een beetje het 'laat ik er ns voor zitten'-gevoel, maar dat ben ik nu ook al helemaal kwijt
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog even inkomen hoor, het gaat een beetje aan me voorbij allemaal.
Top 2000 heb ik dat toch minder, dat gaat wel weer een stormloop zijn hier.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog even inkomen hoor, het gaat een beetje aan me voorbij allemaal.
We hebben het allemaal. Hopelijk dat er straks een nieuw, verrassend iets komt want voorlopig is het nog allemaal wat tam.quote:
Ja, maar dan zing ik mee en dan is het vakantie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 2000 heb ik dat toch minder, dat gaat wel weer een stormloop zijn hier.
Je zult alles aan ess moeten voorzingen ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan zing ik mee en dan is het vakantie.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zult alles aan ess moeten voorzingen ja.
Dat is het nu alquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan zing ik mee en dan is het vakantie.
Voor mij niet hoor.quote:
Als ze het eenmaal hoort kent ze het wel weerquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zult alles aan ess moeten voorzingen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |