abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158337368
#105: Ahmed Romel



quote:
Ahmed Romel is one of the most exciting & unique producers in this era's Trance scene. He grew a passion for dance music when he was young, always loved the feel of music with driving beats. Hailing from Jordan, his musical journey began during his childhood when he became fascinated by electronic dance music at an early age. He spent 3 years learning step by step how to produce music and also spent this time experimenting with different sounds until he found the one he was passionate about. In 2007 he decided that Trance was indeed his one true music love and it was then he focused on creating euphoric and uplifting Trance music encompassing elements of classical music, new age, chill out and Ambient.
As the years passed so has the quality of his music and indeed his international profile. His name is now synonymous with labels such as the massive "Armada Music" and current favorite Turkish label "Blue Soho Recordings".
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige links

Communities
Tranceaddict forum
Trance.nu forum
Clubcharts forum
e-beatz forum
Intuition forum
Global Dj Broadcast forum
Anjunabeats forum
Phono forum
TranceFix

Nieuwssites
Clubcharts
ID&T
i:Vibes
Partyflock
Trance.nu

Labels
Anjunabeats
Armada music
Black Hole
Bonzai
Gesture music
Purple Eye entertainment
Somatic Sense recordings
Intuition recordings
United recordings

Livestreams / internet-radiostations
ETN.FM
BasicBeats
Sensegenerate FM
Digitally Imported

Vinyl/mp3 release info
mp3-tunes.nl
4 Dj's Only
Dancegrooves
Recess
Buy That Record
Juno

mp3 winkels
Audiojelly
Beatport
Trackitdown
Dance Tunes

Andere handige sites
Discogs
Trance.nu Wiki

Vorige delen
MUZ / Het grote trance topic (1)
MUZ / Het grote trance topic (2): Story Of The Fall
MUZ / Het Grote Trance Topic (3): Far From Earth
MUZ / Centraal Trance Topic (4): A New Adventure
MUZ / Centraal Trance Topic (5): Heaven Beyond
MUZ / Centraal Trance Topic (6): Live In Amsterdam
MUZ / Centraal Trance Topic (7): Live In Los Angeles
MUZ / Centraal Trance Topic (8): Right Of Way
MUZ / Centraal Trance Topic 9: Boundaries Of Imagination
MUZ / Centraal Trance Topic (10): Basic Instinct
MUZ / Centraal Trance Topic (11): A State of Trance
MUZ / Centraal Trance Topic (12): In Motion
MUZ / Centraal Trance Topic (13): Transparance
MUZ / Centraal Trance Topic (14): Trance Match
MUZ / Centraal Trance Topic (15): ATRC t/o 2003
MUZ / Centraal Trance Topic (16): Universal Religion
MUZ / Centraal Trance Topic (17): GU 013 - Ibiza
MUZ / Centraal Trance Topic (18): Filo & Peri
MUZ / Centraal Trance Topic (19): In Search Of Sunrise 1
MUZ / Centraal Trance Topic (20): In Search Of Sunrise 2
MUZ / Centraal Trance Topic (21): In Search Of Sunrise 3
MUZ / Centraal Trance Topic (22): Just Be
MUZ / Centraal Trance Topic (23): In Concert
MUZ / Centraal Trance Topic (24): Jump The Next Train
MUZ / Centraal Trance Topic (24): Özgür Can
MUZ / Centraal Trance Topic (26): Kyau vs. Albert
MUZ / Centraal Trance Topic (27): Markus Schulz
MUZ / Centraal Trance Topic (28): Rank 1
MUZ / Centraal Trance Topic (29): Fred Baker
MUZ / Centraal Trance Topic (30): Perry O'Neil
MUZ / Centraal Trance Topic (31): M.I.K.E.
MUZ / Centraal Trance Topic (32): Passiva
MUZ / Centraal Trance Topic (33): Gabriel & Dresden
MUZ / Centraal Trance Topic (34): Airwave
MUZ / Centraal Trance Topic (35): Above & Beyond
MUZ / Centraal Trance Topic (36): Andy Moor
MUZ / Centraal Trance Topic (37): Jonas Steur
MUZ / Centraal Trance Topic (38): Misja Helsloot
MUZ / Centraal Trance Topic (39): Matthew Dekay
MUZ / Centraal Trance Topic (40): Marco V
MUZ / Centraal Trance Topic (41): Menno de Jong
MUZ / Centraal Trance Topic (42): Niklas Harding
MUZ / Centraal Trance Topic (43): Phynn
MUZ / Centraal Trance Topic (44): Solarstone
MUZ / Centraal Trance Topic (45): Brian Transeau
MUZ / Centraal Trance Topic (46): Joni Ljungqvist
MUZ / Centraal Trance Topic (47): Signum
MUZ / Centraal Trance Topic (48): Elevation
MUZ / Centraal Trance Topic (49): Danjo & Styles
MUZ / Centraal Trance Topic (50): Jon O'Bir
MUZ / Centraal Trance Topic (51): Maor Levi
MUZ / Centraal Trance Topic (52): Sean Tyas
MUZ / Centraal Trance Topic (53): Activa
MUZ / Centraal Trance Topic (54): Mike Shiver
MUZ / Centraal Trance Topic (55): Alex M.O.R.P.H.
MUZ / Centraal Trance Topic (56): Leon Bolier
MUZ / Centraal Trance Topic (57): Duderstadt
MUZ / Centraal Trance Topic (58): Gareth Emery
MUZ / Centraal Trance Topic (59): Daniel Kandi
MUZ / Centraal Trance Topic (60): Blank & Jones
MUZ / Centraal Trance Topic (61): Aly & Fila
MUZ / Centraal Trance Topic (62): The Thrillseekers
MUZ / Centraal Trance Topic (63): Airbase
MUZ / Centraal Trance Topic (64): David West
MUZ / Centraal Trance Topic (65): Ronski Speed
MUZ / Centraal Trance Topic (66): Lange
MUZ / Centraal Trance Topic (67): Agnelli & Nelson
MUZ / Centraal Trance Topic (68): Way Out West
MUZ / Centraal Trance Topic (69): Breakfast
MUZ / Centraal Trance Topic (70): Bart Claessen
MUZ / Centraal Trance Topic (71): Marcus Schossow
MUZ / Centraal Trance Topic (72): Carl B
MUZ / Centraal Trance Topic (73): Cosmic Gate
MUZ / Centraal Trance Topic (74): Heatbeat
MUZ / Centraal Trance Topic (75): The Blizzard
MUZ / Centraal Trance Topic (76): Giuseppe Ottaviani
MUZ / Centraal Trance Topic (77): Joop
MUZ / Centraal Trance Topic (78): Mike Foyle
MUZ / Centraal Trance Topic (79): Stoneface & Terminal
MUZ / Centraal Trance Topic (80): Super8 & Tab
MUZ / Centraal Trance Topic (81): Richard Durand
MUZ / Centraal Trance Topic (82): Cressida
MUZ / Centraal Trance Topic (83): John O'Callaghan
MUZ / Centraal Trance Topic (84): Darren Tate
MUZ / Centraal Trance Topic (85): John '00' Fleming
MUZ / Centraal Trance Topic (86): Sander van Doorn
MUZ / Centraal Trance Topic (87): Wippenberg
MUZ / Centraal Trance Topic (88): W&W
MUZ / Centraal Trance Topic (89): Ernesto vs. Bastian
MUZ / Centraal Trance Topic (90): Temple One
MUZ / Centraal Trance Topic (91): Simon Patterson
MUZ / Centraal Trance Topic (92): Arnej
MUZ / Centraal Trance Topic (93): Arty
MUZ / Centraal Trance Topic (94): Max Graham
MUZ / Centraal Trance Topic (95): Ørjan Nilsen
MUZ / Centraal Trance Topic (96): Sied van Riel
MUZ / Centraal Trance Topic (97): Jochen Miller
MUZ / Centraal Trance Topic (98): Mat Zo
MUZ / Centraal Trance Topic (99): John Askew
MUZ / Centraal Trance Topic (100): Myon & Shane 54
MUZ / Centraal Trance Topic (101): Suncatcher
MUZ / Centraal Trance Topic (102): Simon O'Shine
MUZ / Centraal Trance Topic (103): Darren Porter
MUZ / Centraal Trance Topic (104) Will Atkinson

*openingspost*

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2015 20:44:18 ]
pi_158337436
Die mashup vond ik nog wel gaan eerlijk gezegd. Sommige tracks ook best guilty pleasure (Bigfoot, Lift Off, etc). Andere tracks dan weer compleet bagger en snap ik niet dat iemand het muziek durft te noemen (bijv die remix van This Is What It Feels Like, die nota bene een award kreeg :') ).
pi_158337508
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:32 schreef MAHL het volgende:
Die mashup vond ik nog wel gaan eerlijk gezegd. Sommige tracks ook best guilty pleasure (Bigfoot, Lift Off, etc). Andere tracks dan weer compleet bagger en snap ik niet dat iemand het muziek durft te noemen (bijv die remix van This Is What It Feels Like, die nota bene een award kreeg :') ).
Ik kan wel genieten van een paar big room platen maar dit is echt de grootste bagger ooit :')

pi_158337857
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 20:35 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik kan wel genieten van een paar big room platen maar dit is echt de grootste bagger ooit :')

Mja dan noem je ook een paar namen he _O-
pi_158352742
Blijkbaar gaat Armin daarmee om.
pi_158354588
Maar ik vraag me nog wel af hoe het zover is gekomen. Ook voor elektronische muziek in het algemeen. Sinds dat in de VS populair is geworden is de kwaliteit achteruit gehold... Waarom? Omdat dit makkelijk te produceren is en het massapubliek tegenwoordig niet meer beter weet?
  zaterdag 19 december 2015 @ 13:55:15 #9
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158354746
Iets met geld.. ;(
Geen zorgen, die bubble gaat toch wel een keer barsten.

Het is echt niet makkelijk te produceren hoor. Het vergt alleen iets minder creativiteit.
Maar het maken van die verschillende melodielagen en die zuiver bassjes en kicks is best wel lastig.

Het is alleen allemaal niet zo subtiel en de melodietjes zijn vrij standaard, het mist daardoor vrij veel diepte in een track vind ik, maar makkelijk is een groot woord.

En wat is makkelijk, er zijn zat grote pophits door de grootste bands binnen 2 uur gemaakt, dus ja.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_158354903
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:45 schreef MAHL het volgende:
Maar ik vraag me nog wel af hoe het zover is gekomen. Ook voor elektronische muziek in het algemeen. Sinds dat in de VS populair is geworden is de kwaliteit achteruit gehold... Waarom? Omdat dit makkelijk te produceren is en het massapubliek tegenwoordig niet meer beter weet?
Het massa publiek is te snel verwend. Zie maar aan de festivals zoals Ultra, Tomorrowland, EDC etc. Zolang er een Hardwell, DV&LM, Armin en Tiesto staan zijn ze al verwend.

Trance fans zijn wat meer gecompliceerder. Je hebt de fans van Rayel, Orjan,Gravel, Armin etc en de 138/140 fans.
pi_158355220
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:45 schreef MAHL het volgende:
Maar ik vraag me nog wel af hoe het zover is gekomen. Ook voor elektronische muziek in het algemeen. Sinds dat in de VS populair is geworden is de kwaliteit achteruit gehold... Waarom? Omdat dit makkelijk te produceren is en het massapubliek tegenwoordig niet meer beter weet?
Ik denk niet dat het moeilijk of makkelijk te produceren te maken heeft. In de jaren 90 kwamen er honderden house en gabberplaten per week uit. Daar zat ook veel bagger bij. Toch werden er ook veel supergoede klassiekers geproduceerd.

Naar mijn idee heeft het gewoon met de smaak van de massa te maken. In de jaren 90 lag die bij house en gabber, begin jaren '00 lag die bij energieke en hypnotiserende trance en techno, begin jaren '10 ligt die bij relatief trage trance met veel breaks en in de techno meer bij minimal/houseachtige stijlen. Daarom ben ik momenteel ook op de psytrance overgestapt. :P

Overigens vind ik het nog wel meevallen in de trance. Er is nog zat energieke en hypnotiserend trance die mij zo aanspreekt. In de techno is het veel erger, daar is het óf minimal/house-achtig óf je zit met keiharde Schranz/hardtechno. Het middensegment uit de jaren '00 lijkt daar compleet verdwenen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kowloon op 19-12-2015 14:30:37 ]
pi_158356550
Mhm, misschien niet qua productiewerk dan, maar toch op zijn minst wel qua creativiteit en inspiratie, dunkt mij.... Het is toch al vrij vaak een standaard buildup/drop en de breakdown is doorgaans een eenvoudig toonladdertje met harde bass ter compensatie. Niet dat dat erg of slecht is, maar het is gewoon overgeproduceerd en inspiratieloos.

En dat het publiek te snel verwend is tegenwoordig blijkt ook wel. Vraag is alleen waarom - de Amerikanen waarschijnlijk omdat ze niet beter weten (tot voor kort kenden de massa's daar vrijwel enkel poprock en R&B, elektronisch was echt een niche), maar de Europeanen ook. Die moéten toch wel weten dat de kwaliteit vroeger veel hoger was? Ze zijn er mee opgegroeid nota bene :{

Of ben ik nu een (relatief) ouwe zuurpruim die niet doorheeft dat er vroeger ook genoeg bagger geproduceerd werd en het toen niet doorhad omdat alles nieuw voor me was, en me bovendien enkel de goede tracks herinner :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2015 15:35:21 ]
pi_158357083
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:55 schreef Xantra het volgende:
Iets met geld.. ;(
Geen zorgen, die bubble gaat toch wel een keer barsten.

Het is echt niet makkelijk te produceren hoor. Het vergt alleen iets minder creativiteit.
Maar het maken van die verschillende melodielagen en die zuiver bassjes en kicks is best wel lastig.

Het is alleen allemaal niet zo subtiel en de melodietjes zijn vrij standaard, het mist daardoor vrij veel diepte in een track vind ik, maar makkelijk is een groot woord.

En wat is makkelijk, er zijn zat grote pophits door de grootste bands binnen 2 uur gemaakt, dus ja.
RealObLiVioUs twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 08:34:20 @WandWmusic YOUR OLD MUSIC IS LEGENDARY please tell us you still have the skill to make your old style again.. please reageer retweet
WandWmusic twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 12:52:01 @RealObLiVioUs skill? That stuff we can make in an hour! Not really challenging.. reageer retweet
WandWmusic twitterde op maandag 24-06-2013 om 16:02:49 @RealObLiVioUs They are still there for you to listen. No, trance is technically the easiest to produce for us! reageer retweet
pi_158357127
Zo simpel is het nou ook weer niet

https://splice.com/tiesto/tiesto-kshmr-secrets-drop
pi_158357268
W&W trance is inderdaad makkelijk te maken. Misschien moeten ze toch eens naar Ahmed Romel kijken.
pi_158359755
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 15:34 schreef MAHL het volgende:
Mhm, misschien niet qua productiewerk dan, maar toch op zijn minst wel qua creativiteit en inspiratie, dunkt mij.... Het is toch al vrij vaak een standaard buildup/drop en de breakdown is doorgaans een eenvoudig toonladdertje met harde bass ter compensatie. Niet dat dat erg of slecht is, maar het is gewoon overgeproduceerd en inspiratieloos.
Dat is waar. Ik had laatst wat episodes van de show van Ferry Tayle gedownload en toen kreeg ik die gedachte ook. Qua BPM prima maar verder wel wat saai. Niet één keer dat ik dacht, wow, even deze track opzoeken.
quote:
En dat het publiek te snel verwend is tegenwoordig blijkt ook wel. Vraag is alleen waarom - de Amerikanen waarschijnlijk omdat ze niet beter weten (tot voor kort kenden de massa's daar vrijwel enkel poprock en R&B, elektronisch was echt een niche), maar de Europeanen ook. Die moéten toch wel weten dat de kwaliteit vroeger veel hoger was? Ze zijn er mee opgegroeid nota bene :{

Of ben ik nu een (relatief) ouwe zuurpruim die niet doorheeft dat er vroeger ook genoeg bagger geproduceerd werd en het toen niet doorhad omdat alles nieuw voor me was, en me bovendien enkel de goede tracks herinner :P
De bagger vergeet je en de toppers blijven hangen en worden klassiekers. Daarom ben ik wel altijd huiverig voor de stelling dat het tegenwoordig minder is. Dat zei men in 2004 ook over de trance van de tweede helft van de jaren '90, terwijl in dat jaar toch tal van klassiekers geproduceerd zijn. :)
pi_158360617
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:02 schreef needakill het volgende:
W&W trance is inderdaad makkelijk te maken. Misschien moeten ze toch eens naar Ahmed Romel kijken.
SoundLift had geloof ik tutorials op Youtube staan over hoe hij zijn tracks maakt. Beetje zelfde stijl, maar kan ze niet meer vinden?
pi_158376003
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 december 2015 13:45 schreef MAHL het volgende:
Maar ik vraag me nog wel af hoe het zover is gekomen. Ook voor elektronische muziek in het algemeen. Sinds dat in de VS populair is geworden is de kwaliteit achteruit gehold... Waarom? Omdat dit makkelijk te produceren is en het massapubliek tegenwoordig niet meer beter weet?
Ik snap er ook geen reet van. Snap ook niet waarom Trance niet zo heel populair meer is. De emotie en de melodieën die daar in zitten vind je naar mijn mening in geen enkele andere muzieksoort. Daar komt alle bigroom-bagger van tegenwoordig niet eens bij in de buurt.

(weet dat het een kwestie van smaak is, maar 10-15 jaar geleden kon het nog wel)
pi_158376031
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 december 2015 16:02 schreef needakill het volgende:
W&W trance is inderdaad makkelijk te maken. Misschien moeten ze toch eens naar Ahmed Romel kijken.
W en W en trance hebben absoluut niets met elkaar te maken. Het lijkt niet eens op trance.
  zondag 20 december 2015 @ 15:06:40 #20
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158380107
Heb wel waardering voor W&W maar de muziek heeft me nooit kunnen boeien (lees: herrie). Ze hebben het enorm slim aangepakt, dat kan ik wel waarderen en respecteren.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_158384779
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:04 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

W en W en trance hebben absoluut niets met elkaar te maken. Het lijkt niet eens op trance.
Hun oude tracks waren nog wel trance achtig.
pi_158409741
TSOTK Yearmix 2015 staat ook weer online zie ik :) Toch altijd erg lekker O+

http://www.shiftingpeaks.com/cristus/
  maandag 21 december 2015 @ 14:34:40 #23
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158409888
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2015 15:06 schreef jackson het volgende:
Heb wel waardering voor W&W maar de muziek heeft me nooit kunnen boeien (lees: herrie). Ze hebben het enorm slim aangepakt, dat kan ik wel waarderen en respecteren.
Wat hebben ze gedaan dan?
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 22 december 2015 @ 18:49:28 #24
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158444237
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:34 schreef Xantra het volgende:

[..]

Wat hebben ze gedaan dan?
Via Armin naam te maken en later de juiste samenwerkingen kunnen pakken om voeten aan de grond te krijgen in Amerika. Dat pad hebben ze slim bewandelt vind ik. Daarnaast zijn ze langzaam op de juiste feesten te horen en zaten ze in de lift bij het grote publiek. Denk ook dat de sound iets gewijzigd is en die verandering heeft daar ook aan bijgedragen.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  dinsdag 22 december 2015 @ 19:11:37 #25
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158444883
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:49 schreef jackson het volgende:

[..]

Via Armin naam te maken en later de juiste samenwerkingen kunnen pakken om voeten aan de grond te krijgen in Amerika. Dat pad hebben ze slim bewandelt vind ik. Daarnaast zijn ze langzaam op de juiste feesten te horen en zaten ze in de lift bij het grote publiek. Denk ook dat de sound iets gewijzigd is en die verandering heeft daar ook aan bijgedragen.
Ah ja niet verkeerd en wel slim ja, dat het uiteindelijk ten koste moet gaan van je sound is wel schandelijk. Liefde voor geld > liefde voor muziek. :r
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 22 december 2015 @ 20:30:21 #26
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158447260
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 19:11 schreef Xantra het volgende:
Liefde voor geld > liefde voor muziek. :r
Eens maar volgens mij denken wij dat vaker dan dat het ook daadwerkelijk zo is voor de betreffende artiest. Daarnaast kun je jezelf afvragen of financiële onafhankelijkheid niet aanlokkelijk is, want daar praat je gewoon over. Die mannen schrapen zulke bedragen binnen dat het wel erg interessant is.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_158447738
Tja, het is ook niet alsof ik het anders zou doen... Tijd en moeite steken in het produceren van een goede tranceplaat die met een beetje geluk net de geïnvesteerde tijd terugverdient, of een makkelijke bigroom track maken die geheid de Amerikaanse festivalgangers pleziert en bakken met geld oplevert? -O-
pi_158453777
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 17:40 schreef needakill het volgende:

[..]

Hun oude tracks waren nog wel trance achtig.
Ik vind dit geen trance om eerlijk te zijn. Trance kenmerkt zich door warme, repeterende melodieën, emotionele synthesizer muziek. Dit is gewoon rampestampen, wat losse beats, weinig aan.

Wat dat betreft vind ik Mark Sixma eerlijk gezegd ook geen echte 'pure' trance produceren. Maar ik ben kieskeurig, ik weet het.
pi_158455559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:05 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik vind dit geen trance om eerlijk te zijn. Trance kenmerkt zich door warme, repeterende melodieën, emotionele synthesizer muziek. Dit is gewoon rampestampen, wat losse beats, weinig aan.

Wat dat betreft vind ik Mark Sixma eerlijk gezegd ook geen echte 'pure' trance produceren. Maar ik ben kieskeurig, ik weet het.
Fire & Ice - Silent Cry. Sums it all up!

pi_158455601
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:42 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Fire & Ice - Silent Cry. Sums it all up!

Oud maar goud! (en dat is inderdaad wel classic trance ja)
pi_158455826
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:43 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Oud maar goud! (en dat is inderdaad wel classic trance ja)
Zeker! Moest gelijk aan deze track denken bij jouw omschrijving. Zo worden ze niet meer gemaakt of ik zoek niet goed (genoeg)
pi_158455932
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:50 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Zeker! Moest gelijk aan deze track denken bij jouw omschrijving. Zo worden ze niet meer gemaakt of ik zoek niet goed (genoeg)
Ik luister eigenlijk alle soorten trance wel, ook die oude nummers nog steeds. Maar tegenwoordig luister ik ook veel Aly en Fila, Noble Six etcetera. Wel een ander soort trance, maar nog steeds die warme klanken, en die herhalingen van geweldige melodieën.


Vanaf 03:00 komt ie pas echt los. Maar dit is pas echt een 'warme' track, weet niet of je hier van houdt.
pi_158456092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:52 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik luister eigenlijk alle soorten trance wel, ook die oude nummers nog steeds. Maar tegenwoordig luister ik ook veel Aly en Fila, Noble Six etcetera. Wel een ander soort trance, maar nog steeds die warme klanken, en die herhalingen van geweldige melodieën.


Vanaf 03:00 komt ie pas echt los. Maar dit is pas echt een 'warme' track, weet niet of je hier van houdt.
Klinkt goed idd. Doet me denken aan deze:

Heerlijk. Ik houd ook van verschillende soorten. Progressive trance hou ik ook erg van. Ook het wat hardere zoals paul van dyk rond 2000 draaide. En dan vooral deze...
pi_158456476
Waarom is trance en zijn de grote feesten uit begin deze eeuw dood ;(
pi_158456534
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:57 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Klinkt goed idd. Doet me denken aan deze:

Heerlijk. Ik houd ook van verschillende soorten. Progressive trance hou ik ook erg van. Ook het wat hardere zoals paul van dyk rond 2000 draaide. En dan vooral deze...
Die eerste is wel lekker, maar dat is wel echt een nummer waar er veel meer van zijn. Die tweede remix kende ik niet, maar is wel geweldig ja. Een beetje met die mysterieuze sound die er rond 2000 in al die tranceplaten zat.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 00:13:02 ]
pi_158457301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:10 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Die eerste is wel lekker, maar dat is wel echt een nummer waar er veel meer van zijn. Die tweede remix kende ik niet, maar is wel geweldig ja. Een beetje met die mysterieuze sound die er rond 2000 in al die tranceplaten zat.

Jaaa van die eerste zijn er zeker meer. Maar lijkt me niet handig om die allemaal hier neer te plempen. Nou nog een paar om het af te leren....

  woensdag 23 december 2015 @ 01:59:56 #37
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158459395
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:04 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

W en W en trance hebben absoluut niets met elkaar te maken. Het lijkt niet eens op trance.
Dit is gewoon pure JP-8000 Supersaw porno.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 23 december 2015 @ 02:09:26 #38
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158459529
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158460321
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:42 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Fire & Ice - Silent Cry. Sums it all up!


8-)
pi_158460325
https://www.facebook.com/airwavefanpage/posts/10153741927475792

Airwave weet

Als ik de beste trance producers ooit zou moeten kiezen gaat het denk ik tussen Airwave en Ferry Corsten
  woensdag 23 december 2015 @ 10:44:37 #42
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158463226
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:30 schreef jackson het volgende:

[..]

Eens maar volgens mij denken wij dat vaker dan dat het ook daadwerkelijk zo is voor de betreffende artiest. Daarnaast kun je jezelf afvragen of financiële onafhankelijkheid niet aanlokkelijk is, want daar praat je gewoon over. Die mannen schrapen zulke bedragen binnen dat het wel erg interessant is.
Tuurlijk heb je daar gelijk in, maar ik geloof erin dat kwaliteit altijd boven komt drijven. Zo zijn Tiesto, armin, ferry enzo ook allemaal begonnen, trance was niet populair, maar door de kwalitatieve, niet op commercie gerichte, tracks die ze in 2000 uitbrachten zijn ze groot geworden en daardoor houden ze het ook zo lang vol imo. Er zijn zat van die prutsers die 3 commerciele 'hitjes' maken en daarna verdwijnen, omdat het geen kwaliteit is dat ze brengen, daar zijn mensen snel op uitgekeken.

Het zou mij ook verbazen dat bijv een Garrix (met deze stijl) op z'n 40e nog plaatjes voor het grote publiek staat te draaien.

Een ander punt is natuurlijk ook wel dat muziek niet verkoopt en dat merk je, de meeste tracks worden voor festivals gemaakt en zijn geen tracks die je vaker dan 30x wilt luisteren, want dan zijn ze 'op'.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 23 december 2015 @ 11:27:51 #43
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158464121
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:52 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik luister eigenlijk alle soorten trance wel, ook die oude nummers nog steeds. Maar tegenwoordig luister ik ook veel Aly en Fila, Noble Six etcetera. Wel een ander soort trance, maar nog steeds die warme klanken, en die herhalingen van geweldige melodieën.


Vanaf 03:00 komt ie pas echt los. Maar dit is pas echt een 'warme' track, weet niet of je hier van houdt.
Die melodie moet wel zijn geïnspireerd op deze track. :D

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:46:28 #44
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158464466
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:44 schreef Xantra het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je daar gelijk in, maar ik geloof erin dat kwaliteit altijd boven komt drijven. Zo zijn Tiesto, armin, ferry enzo ook allemaal begonnen, trance was niet populair, maar door de kwalitatieve, niet op commercie gerichte, tracks die ze in 2000 uitbrachten zijn ze groot geworden en daardoor houden ze het ook zo lang vol imo. Er zijn zat van die prutsers die 3 commerciele 'hitjes' maken en daarna verdwijnen, omdat het geen kwaliteit is dat ze brengen, daar zijn mensen snel op uitgekeken.

Het zou mij ook verbazen dat bijv een Garrix (met deze stijl) op z'n 40e nog plaatjes voor het grote publiek staat te draaien.

Een ander punt is natuurlijk ook wel dat muziek niet verkoopt en dat merk je, de meeste tracks worden voor festivals gemaakt en zijn geen tracks die je vaker dan 30x wilt luisteren, want dan zijn ze 'op'.
Volledig met je eens! Denk ook zeker niet dat Garrix dit nog doet over 20 jaar maar dat is dan ook niet meer nodig gezien de hoeveelheid geld je dan al opgeraapt hebt. Ga het vastgoed in of richt een investeringsmaatschappij op, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Een artikel van september vorig jaar... vorig jaar dus, wordt het vermogen van Garrix op 11 miljoen euro geschat. Dat maakt verder alles irrelevant.

Vanuit je beroep als kunstenaar, want dat zijn het eigenlijk, en vind ik jou ook overigens is het natuurlijk anders. Maar als je muziek maakt voor de massa, de hele wereld kan zien en veel geld verdienen... Het klinkt mij niet zo slecht, je gaat het vanzelf goed vinden vrees ik ook :D.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 23 december 2015 @ 11:50:26 #45
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158464550
Overigens een vrij aardige discussie, daar mogen er meer van losbarsten in dit topic. Beter dan het posten van linkjes naar Youtube wat mij betreft.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_158464774
quote:
Fuck inderdaad, waarom ken ik deze nummers niet? Ik neem mijn woorden deels terug ;)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:56:23 #47
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158466031
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef jackson het volgende:

[..]

Een artikel van september vorig jaar... vorig jaar dus, wordt het vermogen van Garrix op 11 miljoen euro geschat. Dat maakt verder alles irrelevant.

Vanuit je beroep als kunstenaar, want dat zijn het eigenlijk, en vind ik jou ook overigens is het natuurlijk anders. Maar als je muziek maakt voor de massa, de hele wereld kan zien en veel geld verdienen... Het klinkt mij niet zo slecht, je gaat het vanzelf goed vinden vrees ik ook :D.
Bizar is dat ja 11 miljoen, zag laatst ook dat ie een supersonische studio heeft laten bouwen, volgens mij is het een halve ufo. :') :?
Zo'n hip hok met mooie kleurtjes en sfeervol ingericht, Hardwell heeft ook zoiets. Als ik dan weer zie waar een Voorn of Solomun in zitten te werken moet ik toch altijd weer lachen.

Dat is natuurlijk ook weer zoiets, ben je iemand die voor 10 miljoen per jaar gaat en na 10 jaar als dj over de houdbaarheidsdatum heen is of ben je bijv een Voorn die ook genoeg knaken verdiend en van z'n 20e tot z'n 37e al constant aan de top staat door pure passie.

Ik liever het laatste, in de film is het trouwens ook niet veel anders, loop hier iedere dag tegenaan, zie collega's ook dingen regisseren die ze liever niet regisseren, maar het voor het geld doen, resultaat: troep.

'Het klinkt mij niet zo slecht, je gaat het vanzelf goed vinden vrees ik ook :D.'
:Y goed punt en is ook zeker zo.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_158467805
Ik hoorde dat ze bij Serious Request wel weer een paar geweldige oude tranceplaten draaiden, Tiesto's adiago for strings kwam onder andere langs. Het is toch ongelofelijk dat dit niet meer populair meer is eigenlijk? Zat weer met kippenvel op m'n armen, ondanks dat ik em al 1000 keer heb gehoord.

En dan wordt het door die gasten ook gewoon aangekondigd als een house-plaat, mensen weten niet eens meer wat trance is. :')

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 14:13:01 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 18:12:37 #49
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158473484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:56 schreef Xantra het volgende:

[..]

Bizar is dat ja 11 miljoen, zag laatst ook dat ie een supersonische studio heeft laten bouwen, volgens mij is het een halve ufo. :') :?
Zo'n hip hok met mooie kleurtjes en sfeervol ingericht, Hardwell heeft ook zoiets. Als ik dan weer zie waar een Voorn of Solomun in zitten te werken moet ik toch altijd weer lachen.

Dat is natuurlijk ook weer zoiets, ben je iemand die voor 10 miljoen per jaar gaat en na 10 jaar als dj over de houdbaarheidsdatum heen is of ben je bijv een Voorn die ook genoeg knaken verdiend en van z'n 20e tot z'n 37e al constant aan de top staat door pure passie.

Ik liever het laatste, in de film is het trouwens ook niet veel anders, loop hier iedere dag tegenaan, zie collega's ook dingen regisseren die ze liever niet regisseren, maar het voor het geld doen, resultaat: troep.

'Het klinkt mij niet zo slecht, je gaat het vanzelf goed vinden vrees ik ook :D.'
:Y goed punt en is ook zeker zo.
Ik vrees dat je ook je persoonlijke smaak laat doorschijnen omdat je het vergelijkt met een Joris Voorn. Begrijp het zelf overigens volledig want dat is ook meer mijn smaak.

Tiesto is één van de rijkste en doet nog steeds mee, dus het kan hand in hand gaan... Veel geld en langdurig succes.

Bagger maken en veel succes hebben voelt als het verkopen van je ziel aan de duivel. Zoals ik eerder zei, denk dat veel artiesten dit niet zo zien. Het is denk ook lastig geloven dat je bagger maakt als 40.000man uit hun plaat gaan. Vraag is dan ook of het bagger is?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 23 december 2015 @ 18:17:35 #50
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158473587
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:11 schreef Maartenfr12 het volgende:

En dan wordt het door die gasten ook gewoon aangekondigd als een house-plaat, mensen weten niet eens meer wat trance is. :')
Mensen weten ook niet wat een koppeling van een auto doet maar rijden er wel in... Je kunt mij als autoliefhebber niet vergelijken met iemand die er maar instapt en het allemaal wel gelooft ondanks dat hij 70.000km per jaar rijdt. Dat is voor een DJ op de radio wel hetzelfde, hij gebruikt muziek voor zijn werk maar zal niet van alles evenveel weten.

Grap is bij beide situaties dat het niets uitmaakt. Die man kan prima 70.000km per jaar rijden in zijn handbak en de DJ doet het geweldig op de radio. De menigte is namelijk niet geïnteresseerd in die tranceplaat of de werking van een koppeling.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_158474124
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:17 schreef jackson het volgende:

[..]

Mensen weten ook niet wat een koppeling van een auto doet maar rijden er wel in... Je kunt mij als autoliefhebber niet vergelijken met iemand die er maar instapt en het allemaal wel gelooft ondanks dat hij 70.000km per jaar rijdt. Dat is voor een DJ op de radio wel hetzelfde, hij gebruikt muziek voor zijn werk maar zal niet van alles evenveel weten.

Grap is bij beide situaties dat het niets uitmaakt. Die man kan prima 70.000km per jaar rijden in zijn handbak en de DJ doet het geweldig op de radio. De menigte is namelijk niet geïnteresseerd in die tranceplaat of de werking van een koppeling.
Ik snap je punt totaal niet, als je als radio-dj het verschil tussen trance en house niet weet heb je wat mij betreft weinig op de radio te zoeken.

En wist de grote menigte maar eens het verschil tussen house en trance, dan zou het waarschijnlijk weer een stuk populairder worden.
  woensdag 23 december 2015 @ 18:50:46 #52
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158474354
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:12 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik vrees dat je ook je persoonlijke smaak laat doorschijnen omdat je het vergelijkt met een Joris Voorn. Begrijp het zelf overigens volledig want dat is ook meer mijn smaak.

Tiesto is één van de rijkste en doet nog steeds mee, dus het kan hand in hand gaan... Veel geld en langdurig succes.

Bagger maken en veel succes hebben voelt als het verkopen van je ziel aan de duivel. Zoals ik eerder zei, denk dat veel artiesten dit niet zo zien. Het is denk ook lastig geloven dat je bagger maakt als 40.000man uit hun plaat gaan. Vraag is dan ook of het bagger is?
Bedoel ook meer de kwaliteit. Tiësto had het gevoel dat ie over the hill was met z'n trance en wilde zich vernieuwen en dat is een sterk punt, maar hij vergeet erbij dat ie z'n kwaliteit heeft ingeleverd door het Hardwell hoekje in te gaan. Nu staat iedere puber met z'n handjes omhoog bij Tiësto. In onze tijd was dat anders, de mensen die hem kenden van de radio tracks (flight, lethal, enzo) konden niets met z'n sets en bleven dan ook lekker thuis. Nu pakt ie de mic en zegt ie doodleuk ff hardstyle te gaan draaien. Voor mij volstrekt onbegrijpelijk en ik zal dat ook nooit begrijpen. Dit is wat skihut djs doen, niet de grote Tiesto.

En daarom gebruikte ik Voorn even, ook omdat hij bekend is, maar die staat sinds het begin van z'n cariere bekend om z'n kwaliteit. Trouwens ook best veel grote djs in de tech/house scene zijn allemaal wat ouder dan de edm-jochies. Zegt ook best veel.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 23 december 2015 @ 18:54:47 #53
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158474429
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:41 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik snap je punt totaal niet, als je als radio-dj het verschil tussen trance en house niet weet heb je wat mij betreft weinig op de radio te zoeken.

En wist de grote menigte maar eens het verschil tussen house en trance, dan zou het waarschijnlijk weer een stuk populairder worden.
Radio-djs zijn hierin niet gespecialiseerd, dat bedoelt hij.
Die djs weten meer van popmuziek.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_158474457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:50 schreef Xantra het volgende:

[..]

Bedoel ook meer de kwaliteit. Tiësto had het gevoel dat ie over the hill was met z'n trance en wilde zich vernieuwen en dat is een sterk punt, maar hij vergeet erbij dat ie z'n kwaliteit heeft ingeleverd door het Hardwell hoekje in te gaan. Nu staat iedere puber met z'n handjes omhoog bij Tiësto. In onze tijd was dat anders, de mensen die hem kenden van de radio tracks (flight, lethal, enzo) konden niets met z'n sets en bleven dan ook lekker thuis.
Is dat zo? Hij verkocht toch ook volle stadions met pure trance in 2003 en 2004? Daar zat toch ook wel een wat algemener publiek tussen?
pi_158474484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:54 schreef Xantra het volgende:

[..]

Radio-djs zijn hierin niet gespecialiseerd, dat bedoelt hij.
Die djs weten meer van popmuziek.
Opzich heb je gelijk, maar het zou leuker zijn als het tenminste weer even ter sprake komt, want mensen weten tegenwoordig echt al nauwelijks meer wat trance inhoudt. En dat vind ik jammer.
pi_158476450
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:50 schreef Xantra het volgende:

[..]

In onze tijd was dat anders, de mensen die hem kenden van de radio tracks (flight, lethal, enzo) konden niets met z'n sets en bleven dan ook lekker thuis.
Hmm, ik ben juist opgegroeid met zijn oude radiotracks, daardoor ook zijn sets gaan beluisteren en zodoende het genre gaan waarderen :) Was helaas alleen veel te jong om naar die grote feesten te gaan, dus moest het maar doen met de opnames op TMF :P

Daarna een tijdje helemaal niets meer qua elektronisch geluisterd, tot een jaar of vijf/zes terug. Meteen weer helemaal verliefd geworden op de klanken O+
  woensdag 23 december 2015 @ 20:17:01 #57
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158476520
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Is dat zo? Hij verkocht toch ook volle stadions met pure trance in 2003 en 2004? Daar zat toch ook wel een wat algemener publiek tussen?
ja 2003/2004 enzo, maar 4 jaar later zie je echt wel in z'n sets dat ie zoekende was naar vernieuwing voor zichzelf. Begon toen al wel vrij snel te beuken weet ik nog op die ISOS HMH feestjes. Volgens mij was ik rond 2009/10 (kan ook eerder geweets zijn) klaar met hem, niet veel later maakte hij toen de switch.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:56 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Opzich heb je gelijk, maar het zou leuker zijn als het tenminste weer even ter sprake komt, want mensen weten tegenwoordig echt al nauwelijks meer wat trance inhoudt. En dat vind ik jammer.
Ja man, kansloze missie. :)
Vroeger maakte ik me er ook druk om hoor :)

Dat is dus echt hetzelfde als Jackson tegen mij gaat uitleggen waarom die auto beter is dan die andere auto. Kansloos, want daar ligt m'n interesse niet dus gaat ene oor in en andere uit.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 23 december 2015 @ 20:20:16 #58
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158476670
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:41 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik snap je punt totaal niet, als je als radio-dj het verschil tussen trance en house niet weet heb je wat mij betreft weinig op de radio te zoeken.

En wist de grote menigte maar eens het verschil tussen house en trance, dan zou het waarschijnlijk weer een stuk populairder worden.
Wat Xantra zegt... Leek me logisch.

Daarnaast is jouw tweede opmerking een beetje vreemd, want dat zou dan voor veel meer electronische dansmuziek moeten gelden. Die gasten weten het gewoon niet, klaar :D.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 23 december 2015 @ 20:21:54 #59
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158476762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hmm, ik ben juist opgegroeid met zijn oude radiotracks, daardoor ook zijn sets gaan beluisteren en zodoende het genre gaan waarderen :) Was helaas alleen veel te jong om naar die grote feesten te gaan, dus moest het maar doen met de opnames op TMF :P

Daarna een tijdje helemaal niets meer qua elektronisch geluisterd, tot een jaar of vijf/zes terug. Meteen weer helemaal verliefd geworden op de klanken O+
Het grote gedeelte van de mensen, die mensen die gewoon een muziekje luisteren op de radio en verder wel prima vinden en geen verdere interesse erin hebben. ;)
Maar er was dan ineens een tijd dat het hip was en dat je op een festival geweest moest zijn en dan viel het voor die mensen tegen omdat ie geen hitjes draait.

En nu is het ook hip dus gaan mensen naar EDM en worden daar niet teleurgesteld omdat 80% platen zijn met bekende vocalen van bekende bands die geremixt zijn.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_158477767
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:17 schreef Xantra het volgende:

[..]

ja 2003/2004 enzo, maar 4 jaar later zie je echt wel in z'n sets dat ie zoekende was naar vernieuwing voor zichzelf. Begon toen al wel vrij snel te beuken weet ik nog op die ISOS HMH feestjes. Volgens mij was ik rond 2009/10 (kan ook eerder geweets zijn) klaar met hem, niet veel later maakte hij toen de switch.
Herkenbaar ja. Het caleidoscope-album betekende de kentering dacht ik, dat was al niet echt trance meer.

quote:
Ja man, kansloze missie. :)
Vroeger maakte ik me er ook druk om hoor :)

Dat is dus echt hetzelfde als Jackson tegen mij gaat uitleggen waarom die auto beter is dan die andere auto. Kansloos, want daar ligt m'n interesse niet dus gaat ene oor in en andere uit.
Aan de ene kant heb je daarin gelijk en is het opzich een kwestie van smaak. Aan de andere kant kán ik me gewoon niet voorstellen dat mensen trance geen mooie muziek vinden en al die bigroom-zooi wel. Het heeft ook ontzettend met vooroordelen te maken. Als je al een muziekvoorkeur hebt, dan ga je muziek die eigenlijk beter is niet zomaar accepteren maar zet je je in eerste instantie af. En dat heeft echt niet alleen met smaak te maken.

Vrienden van mij reageren heel verschillend op trance. Ik heb vrienden die het veel meer zijn gaan luisteren en beseffen dat het eigenlijk heel emotionele muziek is, ik heb ook vrienden die er heel minachtend over doen.
  woensdag 23 december 2015 @ 21:43:38 #61
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158479661
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:49 schreef Maartenfr12 het volgende:

Vrienden van mij reageren heel verschillend op trance. Ik heb vrienden die het veel meer zijn gaan luisteren en beseffen dat het eigenlijk heel emotionele muziek is, ik heb ook vrienden die er heel minachtend over doen.
Zoals Xantra zegt, kansloos om het daar met die mensen over te hebben... Maakt ook niet uit verder natuurlijk, maar je wil graag dat die mensen hetzelfde ervaren als jij. Waarschijnlijk omdat je het echt geweldig vindt en je deze mensen daarin mee wil nemen. Tenminste, dat heb ik nog wel eens. Naarmate ik ouder word merk ik wel dat de behoefte afneemt om het mensen bij te brengen. Ze moeten er toch zelf voor openstaan.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_158480321
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:43 schreef jackson het volgende:

[..]

Zoals Xantra zegt, kansloos om het daar met die mensen over te hebben... Maakt ook niet uit verder natuurlijk, maar je wil graag dat die mensen hetzelfde ervaren als jij. Waarschijnlijk omdat je het echt geweldig vindt en je deze mensen daarin mee wil nemen.
True, dat is de reden inderdaad. Ik zou andere mensen ook graag die ervaring gunnen en het is ook ervaring die je graag met andere mensen wilt delen. Misschien ook wel omdat ik trance-muziek in bepaalde mate 'spiritueel' vind. Klinkt heel zweverig, maar ik vind dat je het leven er puurder door gaat beleven ofzo.

quote:
Tenminste, dat heb ik nog wel eens. Naarmate ik ouder word merk ik wel dat de behoefte afneemt om het mensen bij te brengen. Ze moeten er toch zelf voor openstaan.
Heb je ook wel gelijk in.
  woensdag 23 december 2015 @ 22:06:25 #63
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158480584
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Misschien ook wel omdat ik trance-muziek in bepaalde mate 'spiritueel' vind. Klinkt heel zweverig, maar ik vind dat je het leven er puurder door gaat beleven ofzo.
Dit had ik een paar maanden terug op Bali, wel met andere muziek dan trance maar het was echt bizar ook. Wat een avond was dat, jammer dat er weinig publiek in die zaal was maar die dame draaide de dikste kneiters. Kwam binnen met de Joris Voorn remix van beachball _O_.

Dus ik snap je wel... Overigens zijn er ook zat mensen die antwoorden op de vraag van welke muziek ze houden: "van alles wat" zeggen. Tenenkrommend is dat voor de liefhebber :7
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_158481779
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:50 schreef Xantra het volgende:

[..]
En daarom gebruikte ik Voorn even, ook omdat hij bekend is, maar die staat sinds het begin van z'n cariere bekend om z'n kwaliteit. Trouwens ook best veel grote djs in de tech/house scene zijn allemaal wat ouder dan de edm-jochies. Zegt ook best veel.
Meeste Trance DJ's zijn ook niet meer de jongste meer (zie maar aan Paul van Dyk, JOC, Aly & Fila, Markus Schulz, Solarstone, Signum, A&B, Kyau & Albert, Rank 1, Cosmic Gate etc)

De nieuwe jongens in trance (zoals ilan Bluestone, Fisherman & Hawkings, Protoculture, Alexander Popov, Andrew Rayel etc) maken nummers die gewoon weg net niet goed zijn om echt memorable te zijn. Deze jongens remixen vaak klassiekers, omdat de oude garde deze tak van trance gewoon weg niet tof vinden
  donderdag 24 december 2015 @ 10:27:48 #65
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158491179
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:31 schreef needakill het volgende:

[..]

Meeste Trance DJ's zijn ook niet meer de jongste meer (zie maar aan Paul van Dyk, JOC, Aly & Fila, Markus Schulz, Solarstone, Signum, A&B, Kyau & Albert, Rank 1, Cosmic Gate etc)

De nieuwe jongens in trance (zoals ilan Bluestone, Fisherman & Hawkings, Protoculture, Alexander Popov, Andrew Rayel etc) maken nummers die gewoon weg net niet goed zijn om echt memorable te zijn. Deze jongens remixen vaak klassiekers, omdat de oude garde deze tak van trance gewoon weg niet tof vinden
Heb je gelijk in, maar bedoel meer de nieuwkomers, in edm zijn die vooral erg jong, in tech/house zijn ze veelal 30+ merk ik de laatste tijd.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_158492885
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:31 schreef needakill het volgende:

[..]

Meeste Trance DJ's zijn ook niet meer de jongste meer (zie maar aan Paul van Dyk, JOC, Aly & Fila, Markus Schulz, Solarstone, Signum, A&B, Kyau & Albert, Rank 1, Cosmic Gate etc)

De nieuwe jongens in trance (zoals ilan Bluestone, Fisherman & Hawkings, Protoculture, Alexander Popov, Andrew Rayel etc) maken nummers die gewoon weg net niet goed zijn om echt memorable te zijn. Deze jongens remixen vaak klassiekers, omdat de oude garde deze tak van trance gewoon weg niet tof vinden
Dat laatste ook weer niet hoor. Ook zat nieuwkomers die toch wel uitstekende en tijdloze tracks maken, bijv Darren Porter, Standerwick, Allen & Envy, Ahmed Romel, Allen Watts, Craig Connelly, om maar een paar namen te noemen :) (maar dat is ook maar weer mijn mening natuurlijk :P ).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2015 12:05:35 ]
  donderdag 24 december 2015 @ 14:13:02 #67
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158495519
De tracks die ik hoor die tegenwoordig voor uplifting trance moeten doorgaan hebben bijna allemaal zo'n pompende clang clang clang metallic bak herrie sound met een gare VST finish die alleen maar pijn aan mijn oren doen. Er zit geen enkele subtiliteit van vroegah meer in met een heerlijk warm synthesizer geluid. Weetjewel.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158496088
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:50 schreef Xantra het volgende:
Bedoel ook meer de kwaliteit. Tiësto had het gevoel dat ie over the hill was met z'n trance en wilde zich vernieuwen en dat is een sterk punt, maar hij vergeet erbij dat ie z'n kwaliteit heeft ingeleverd door het Hardwell hoekje in te gaan. Nu staat iedere puber met z'n handjes omhoog bij Tiësto. In onze tijd was dat anders, de mensen die hem kenden van de radio tracks (flight, lethal, enzo) konden niets met z'n sets en bleven dan ook lekker thuis. Nu pakt ie de mic en zegt ie doodleuk ff hardstyle te gaan draaien. Voor mij volstrekt onbegrijpelijk en ik zal dat ook nooit begrijpen. Dit is wat skihut djs doen, niet de grote Tiesto.
Ja of hij draait gewoon wat hij op dat moment leuk vindt. Ik snap hem wel want ik vind zelf ook trance op dit moment meestal niks. En voor het geld hoeft hij het allang niet meer te doen. Vroeger hoorde je in elke aflevering van ASOT wel een paar nieuwe goede platen. Tegenwoordig hoor je er misschien 5 per jaar. Zat pas naar deze 6 uur durende set te luisteren:

Aly & Fila @ Trans_Mutation The Gallery At Ministry Of Sound London 2015-11-20

Zaten wel veel lekkere platen in maar geen idee of die allemaal nieuw waren. Ook veel classic's die geremixed waren.
pi_158496208
https://soundcloud.com/rave_on

Damn, veel classics sets :D Vooral van Tiesto en Armin
  donderdag 24 december 2015 @ 15:02:27 #71
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158496458
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 14:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ja of hij draait gewoon wat hij op dat moment leuk vindt. Ik snap hem wel want ik vind zelf ook trance op dit moment meestal niks. En voor het geld hoeft hij het allang niet meer te doen. Vroeger hoorde je in elke aflevering van ASOT wel een paar nieuwe goede platen. Tegenwoordig hoor je er misschien 5 per jaar. Zat pas naar deze 6 uur durende set te luisteren:

Ik heb ook weinig meer met trance, maar dat betekent niet dat ik van aidsmuziek ben gaan houden. :D
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_158496746
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2015 12:04 schreef MAHL het volgende:

[..]

Dat laatste ook weer niet hoor. Ook zat nieuwkomers die toch wel uitstekende en tijdloze tracks maken, bijv Darren Porter, Standerwick, Allen & Envy, Ahmed Romel, Allen Watts, Craig Connelly, om maar een paar namen te noemen :) (maar dat is ook maar weer mijn mening natuurlijk :P ).
Er zijn overal ter wereld nog steeds geweldige trance-dj's gelukkig. Ik ben zelf een groot fan van Haris C, niet al te bekend, maar man wat maakt die man geweldige platen. Weet niet of je deze weleens gehoord hebt?

pi_158497081
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 15:17 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Er zijn overal ter wereld nog steeds geweldige trance-dj's gelukkig. Ik ben zelf een groot fan van Haris C, niet al te bekend, maar man wat maakt die man geweldige platen. Weet niet of je deze weleens gehoord hebt?

Kende hem nog niet, klinkt goed inderdaad :)
pi_158509949
ASOT Top 25 van 2015 is ook weer bekend:

25. Paul van Dyk ft. Sue McLaren – Lights (Giuseppe Ottaviani Remix)
24. Sneijder & Christina Novelli – Love of My Control
23. MaRLo feat. Christina Novelli – Hold It Together
22. Bobina – Flying Kitten
21. Eric Prydz – Opus
20. Aly & Fila vs. The Thrillseekers – Es Vedra
19. John Askew – Shine (Sean Tyas Remix)
18. Armin van Buuren pres. Gaia – In Principio
17. Will Atkinson – Numb the Pain
16. Aly & Fila with Omar Sherif & Jonathan Carvajal – A New Age (FSOE 400 Official Anthem)
15. Aly & Fila vs. Ferry Tayle – Napoleon
14. RAM & Susana – Someone Like You (RAM & Standerwick Remix)
13. Armin van Buuren – Together (In A State Of Trance)
12. Armin van Buuren feat. Mr. Probz – Another You (Mark Sixma Remix)
11. Dimension – Origami
10. Markus Schulz feat. Delacey – Destiny
09. Photographer & Susana – Find A Way
08. MaRLo feat. Jano – The Dreamers
07. Matt Darey feat. Kate Louise Smith – See The Sun (Dan Stone Rework)
06. Above & Beyond feat. Zoe Johnston – We’re All We Need
05. Omnia feat. Tilde – For The First Time
04. Armin van Buuren feat. Eric Vloeimans – Embrace
03. Armin van Buuren pres. Rising Star feat. Betsie Larkin – Safe Inside You
02. Jean-Michel Jarre & Armin van Buuren – Stardust (Armin van Buuren pres. Rising Star Remix)
01. Ferry Corsten pres. Gouryella – Anahera [Tune of the Year 2015]
  zaterdag 26 december 2015 @ 00:24:32 #75
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158531996
Armin ook echt 6 keer in die lijst :') Vond die Dan Stone Rework van See the Sun wel retegoed.

Maakt verder goede platen wel
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_158540477
Maar 2 slechte trance tracks in de lijst. Veel betere lijst dan vorige jaar en nu gewoon een terechte nummer 1
  zaterdag 26 december 2015 @ 14:57:01 #77
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158541297
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:52 schreef MAHL het volgende:
06. Above & Beyond feat. Zoe Johnston – We’re All We Need
Tis ook eigenlijk gekkenwerk wat een kwaliteit die gasten uitpoepen in een jaar... Dit is ook echt een heerlijke track weer _O_.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zaterdag 26 december 2015 @ 15:53:04 #78
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158542635
Gek genoeg ben ik nooit echt fan geweest van de Above & Beyond sound.
No one on earth kan ik nog steeds niet horen. Geen idee wat het is, vind het een beetje saai. :'(

Counting down the days vond ik trouwens best ok.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_158544109
quote:
11s.gif Op zaterdag 26 december 2015 14:57 schreef jackson het volgende:

[..]

Tis ook eigenlijk gekkenwerk wat een kwaliteit die gasten uitpoepen in een jaar... Dit is ook echt een heerlijke track weer _O_.
Volgend jaar naar A&B Acoustic in London. :D
Miss ook nog wel die in Utrecht ook meepikken (inclusief een traantje)
  zondag 27 december 2015 @ 11:02:34 #80
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158562778
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 15:53 schreef Xantra het volgende:
Gek genoeg ben ik nooit echt fan geweest van de Above & Beyond sound.
No one on earth kan ik nog steeds niet horen. Geen idee wat het is, vind het een beetje saai. :'(

Counting down the days vond ik trouwens best ok.
Counting down the days zijn ook goede remixen van :9

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 17:00 schreef needakill het volgende:

[..]

Volgend jaar naar A&B Acoustic in London. :D
Miss ook nog wel die in Utrecht ook meepikken (inclusief een traantje)
Royal Albert Hall _O_

Utrecht pak ik ook met van vrienden als het lukt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_158562992
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 14:17 schreef needakill het volgende:
Maar 2 slechte trance tracks in de lijst. Veel betere lijst dan vorige jaar en nu gewoon een terechte nummer 1
Wel benieuwd welke tracks je slecht vond? :P (al heb ik wel een vermoeden)

En tja, veel Armin fanboys nog steeds he. Al zijn de nieuwe Rising Star platen zeker erg lekker :9
pi_158564837
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2015 11:19 schreef MAHL het volgende:

[..]

Wel benieuwd welke tracks je slecht vond? :P (al heb ik wel een vermoeden)

En tja, veel Armin fanboys nog steeds he. Al zijn de nieuwe Rising Star platen zeker erg lekker :9
Together In A State Of Trance an Another You (maar die 2 waren ook te verwachten)
Ik was verrast met Shone (Sean Tyas Remix) en die FSOE400 theme. En dat Stardust zo hoog staat, want dat moet ik weer een ouderwetse Armin plaat.
pi_158566774
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 23:52 schreef MAHL het volgende:
ASOT Top 25 van 2015 is ook weer bekend:

25. Paul van Dyk ft. Sue McLaren – Lights (Giuseppe Ottaviani Remix)
24. Sneijder & Christina Novelli – Love of My Control
23. MaRLo feat. Christina Novelli – Hold It Together
22. Bobina – Flying Kitten
21. Eric Prydz – Opus
20. Aly & Fila vs. The Thrillseekers – Es Vedra
19. John Askew – Shine (Sean Tyas Remix)
18. Armin van Buuren pres. Gaia – In Principio
17. Will Atkinson – Numb the Pain
16. Aly & Fila with Omar Sherif & Jonathan Carvajal – A New Age (FSOE 400 Official Anthem)
15. Aly & Fila vs. Ferry Tayle – Napoleon
14. RAM & Susana – Someone Like You (RAM & Standerwick Remix)
13. Armin van Buuren – Together (In A State Of Trance)
12. Armin van Buuren feat. Mr. Probz – Another You (Mark Sixma Remix)
11. Dimension – Origami
10. Markus Schulz feat. Delacey – Destiny
09. Photographer & Susana – Find A Way
08. MaRLo feat. Jano – The Dreamers
07. Matt Darey feat. Kate Louise Smith – See The Sun (Dan Stone Rework)
06. Above & Beyond feat. Zoe Johnston – We’re All We Need
05. Omnia feat. Tilde – For The First Time
04. Armin van Buuren feat. Eric Vloeimans – Embrace
03. Armin van Buuren pres. Rising Star feat. Betsie Larkin – Safe Inside You
02. Jean-Michel Jarre & Armin van Buuren – Stardust (Armin van Buuren pres. Rising Star Remix)
01. Ferry Corsten pres. Gouryella – Anahera [Tune of the Year 2015]
Nr 1 is ook vrij logisch
BlakeJarrell twitterde op vrijdag 25-12-2015 om 03:01:50 @FerryCorsten it was pretty much the only real trance song this year so it's only fitting that it was tune of the year reageer retweet
pi_158566875
3 en 4 hebben gewoon vrij standaard geluiden.
pi_158568186
Lol @ Blakejarrel
Es Vedra en Stardust hadden in de jaren 90 ook geproduceerd kunnen worden.
pi_158574932
Origami en Numb the pain geen trance?
pi_158642362
Vandaag met een maat besloten om naar A state of trance te gaan in februari :D mijn eerste trance-feest ooit! Kijk er nu al naar uit :9
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 december 2015 @ 19:23:46 #88
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158645049
duurt het komende keer maar tot 6 uur?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158647527
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 december 2015 19:23 schreef rubbereend het volgende:
duurt het komende keer maar tot 6 uur?
Ja geloof het wel, was dat eerst anders? Het begin echter wel om 21u.
Ben normaal meer van de hardstyle, dus dit zal wel een heel ander feest worden. Maar trance is O+ dus ben erg benieuwd
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:25:18 #90
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158650037
Dit jaar tot 7.00 met als afsluiter Aly&Fila. Volgens mij mochten weliswaar alleen vips om 21.00 naar binnen waar dat nu standaard is. Lineup nog niet bekend tho.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  dinsdag 29 december 2015 @ 21:46:14 #91
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158651039
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:25 schreef Woods het volgende:
Dit jaar tot 7.00 met als afsluiter Aly&Fila. Volgens mij mochten weliswaar alleen vips om 21.00 naar binnen waar dat nu standaard is. Lineup nog niet bekend tho.
Jawel toch?

Andy Moor
Armin van Buuren
Astrix
Ben Nicky
Bryan Kearney
Cosmic Gate
David Gravell
Ferry Tayle
Gareth Emery
Jochen Miller
Jordan Suckley
KhoMha
Lange
MaRLo
Mark Sixma
M.I.K.E. PUSH
Misja Helsloot
Paul Van Dyk
Protoculture
Rank 1
Rodg
Ruben De Ronde
Signum
STANDERWICK
Vini Vici
Willem de Roo

Lijkt me redelijk compleet. Zie overigens ook niets over Aly & Fila tot 7.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 29 december 2015 @ 22:03:28 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158651914
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:25 schreef Woods het volgende:
Dit jaar tot 7.00 met als afsluiter Aly&Fila. Volgens mij mochten weliswaar alleen vips om 21.00 naar binnen waar dat nu standaard is. Lineup nog niet bekend tho.
beetje kut dat het komend jaar tot 6 is :') rijdt nog geen trein dan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158653132
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:25 schreef Woods het volgende:
Dit jaar tot 7.00 met als afsluiter Aly&Fila. Volgens mij mochten weliswaar alleen vips om 21.00 naar binnen waar dat nu standaard is. Lineup nog niet bekend tho.
Armin gaat main afsluiten met een speciale set. Dat zei hij op ASOT paar weken geleden.
pi_158653144
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:25 schreef Woods het volgende:
Dit jaar tot 7.00 met als afsluiter Aly&Fila. Volgens mij mochten weliswaar alleen vips om 21.00 naar binnen waar dat nu standaard is. Lineup nog niet bekend tho.
Mainstage
Armin van Buuren
Gareth Emery
KhoMha
MaRLo
Paul van Dyk
Ruben de Ronde
I'm in a state of trance
David Gravell
Jochen Miller
Mark Sixma
Protoculture
Rodg
Willem de Roo
Who's afraid of 138
Ben Nicky
Bryan Kearney
Ferry Tayle
Ian Standerwick
Jordan Suckley
Vini Vici
Astrix
15 Years and counting
Andy Moor
Cosmic Gate
Lange
M.I.K.E.
Misja Helsloot
Rank 1
Signum

Hmm, gaat lastig worden met kiezen :{ Wil sowieso nog eens een setje van Andy Moor, MIKE, Lange en Signum pakken, heb die volgens mij nooit live gezien. PvD is ook altijd mooi :) Maar Standerwick, Ferry Tayle en Astrix ben ik ook zeer benieuwd naar.

Mainstage boeit me dan weer wat minder, heb die namen al genoeg gezien plus ik houd meer van het hardere werk. Tenzij Armin net zoals afgelopen keren ook een 138 set gaat draaien, dat was wel weer echt genieten O+
pi_158653625
Gaar Armin weer eens trance draaien?
pi_158653974
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaar Armin weer eens trance draaien?
Hoop het wel, verleden keren draaide hij (naast de warmup set) een setje troep en daarna ook een setje trance. Maar zie timetable nog niet dus weet niet hoeveel sets hij gaat doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2015 22:44:17 ]
pi_158654226
15 years and counting zijn trouwens classic sets. Daar zijn de geruchten vol van.

Sowieso gaat Armin geen warm-up meer doen.

Denk dat het hoppen word tussen 15 years en WAO138.
pi_158654334
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef needakill het volgende:
15 years and counting zijn trouwens classic sets. Daar zijn de geruchten vol van.

Sowieso gaat Armin geen warm-up meer doen.

Denk dat het hoppen word tussen 15 years en WAO138.
Denk het ook ja, gezien de titel van de stage :) Moet dan sowieso de set van Andy Moor meepakken, erg fan van zijn oudere werk O+
  woensdag 30 december 2015 @ 11:34:05 #99
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158666490
Zo'n Ruben de Ronde die al jaren werk op de achtergrond doet voor Armin, is dat nu iets achter de decks?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 december 2015 @ 13:02:14 #100
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158668620
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:47 schreef needakill het volgende:
15 years and counting zijn trouwens classic sets. Daar zijn de geruchten vol van.

Sowieso gaat Armin geen warm-up meer doen.

Denk dat het hoppen word tussen 15 years en WAO138.
een classic stage, dat is wel interessant
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158678169
Voor de liefhebbers van elektronische muziek in de meest brede zin van het woord; mijn Yearmix 2015 is er! 94 platen in 90 minuten. Zeer uiteenlopende tempo's en stijlen en uiteraard een lekker blokje trens *O*

https://soundcloud.com/extrema/yearmix-2015

Tracklist:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 december 2015 @ 17:09:28 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158678212
quote:
6s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:08 schreef hp22 het volgende:
Voor de liefhebbers van elektronische muziek in de meest brede zin van het woord; mijn Yearmix 2015 is er! 94 platen in 90 minuten. Zeer uiteenlopende tempo's en stijlen en uiteraard een lekker blokje trens *O*

https://soundcloud.com/extrema/yearmix-2015

Tracklist:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AH.FM uitgezet, deze aangezet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158679254
quote:
5s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:34 schreef jackson het volgende:
Zo'n Ruben de Ronde die al jaren werk op de achtergrond doet voor Armin, is dat nu iets achter de decks?
Ruben draait zelf ook al jaren. Is zelf meer van de proggy sound.
pi_158698286
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2015 15:53 schreef Xantra het volgende:
Gek genoeg ben ik nooit echt fan geweest van de Above & Beyond sound.
No one on earth kan ik nog steeds niet horen. Geen idee wat het is, vind het een beetje saai. :'(

Counting down the days vond ik trouwens best ok.
Er is een korte periode geweest dat ik echt alles van ze luisterde, maar ik was er toch redelijk snel op uitgekeken. Er mist power in hun nummers.
pi_158698383
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 22:43 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hoop het wel, verleden keren draaide hij (naast de warmup set) een setje troep en daarna ook een setje trance. Maar zie timetable nog niet dus weet niet hoeveel sets hij gaat doen.
Bij armin only draaide hij vorig jaar ook heel veel troep. Ik ben aanwezig bij asot maar dit is wel de laatste keer dat ik een 'trance-event' een serieuze kans geef. Om eerlijk te zijn valt het me vaak tegen, ik had 15 jaar eerder geboren moeten zijn.
pi_158718187
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 00:29 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Bij armin only draaide hij vorig jaar ook heel veel troep. Ik ben aanwezig bij asot maar dit is wel de laatste keer dat ik een 'trance-event' een serieuze kans geef. Om eerlijk te zijn valt het me vaak tegen, ik had 15 jaar eerder geboren moeten zijn.
Dan ga je toch naar de verkeerde. Grotesque, Q4T en Luminosity brengen juist artiesten met de juiste trance.
pi_158718246
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 17:14 schreef needakill het volgende:

[..]

Dan ga je toch naar de verkeerde. Grotesque, Q4T en Luminosity brengen juist artiesten met de juiste trance.
Ben ik nog nooit geweest, dus wil ik zeker nog wel een keer langsgaan. Maar m'n vrienden houden meer van de house/bigroom/hardstyle meuk, dusja. Dan is ASOT een redelijk compromis. Al wordt er weinig echte pure trance meer gedraaid.
pi_158793397
quote:
6s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:08 schreef hp22 het volgende:
Voor de liefhebbers van elektronische muziek in de meest brede zin van het woord; mijn Yearmix 2015 is er! 94 platen in 90 minuten. Zeer uiteenlopende tempo's en stijlen en uiteraard een lekker blokje trens *O*

https://soundcloud.com/extrema/yearmix-2015

Tracklist:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer diverse platen inderdaad ^O^ Hoe krijg je het voor elkaar om al die genres bij te houden? :P
  vrijdag 8 januari 2016 @ 13:47:56 #109
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158927235
http://www.bax-shop.nl/ni(...)FsLG9yZGVyX3RvdGFhbA

Technics heeft tijdens CES 2016 aangekondigd dat er twee verschillende oplages van de nieuwe exemplaren verschijnen. In eerste instantie de SL-1200G met een body uit aluminium en messing met een toplaag van rubber, die er niet alleen superstrak uit ziet maar ook robuust is. Opvallend is dat Technics aangeeft dat dit model net als zijn voorgangers voor de HiFi-liefhebber ontwikkeld is, maar het merk beseft zich goed dat de DJ-community gespannen mee zit te kijken naar deze aankondiging.

Lees verder in artikel :)
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  zondag 10 januari 2016 @ 16:15:23 #110
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_158986655
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  zondag 10 januari 2016 @ 19:07:36 #111
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158991387
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:47 schreef Xantra het volgende:
http://www.bax-shop.nl/ni(...)FsLG9yZGVyX3RvdGFhbA

Technics heeft tijdens CES 2016 aangekondigd dat er twee verschillende oplages van de nieuwe exemplaren verschijnen. In eerste instantie de SL-1200G met een body uit aluminium en messing met een toplaag van rubber, die er niet alleen superstrak uit ziet maar ook robuust is. Opvallend is dat Technics aangeeft dat dit model net als zijn voorgangers voor de HiFi-liefhebber ontwikkeld is, maar het merk beseft zich goed dat de DJ-community gespannen mee zit te kijken naar deze aankondiging.

Lees verder in artikel :)
Machtig mooie tafels om te zien :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_159325692
Kwam laatst deze nieuwe track van Ciaran Mcauley (Solarstone) tegen en op een of andere manier vind ik het een erg emotionele plaat. Onder wat voor trancegenre zou je deze kunnen plaatsen? Heeft een beetje een nostalgische sound.



[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2016 12:13:35 ]
  zaterdag 23 januari 2016 @ 12:36:59 #113
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159326062
Vers uit ASOT 749. Tijd geleden dat ik daar een pareltje hoorde. Twijfel nog of ik überhaupt naar ASOT 750 ga eigenlijk.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_159326910
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:36 schreef Woods het volgende:
Vers uit ASOT 749. Tijd geleden dat ik daar een pareltje hoorde. Twijfel nog of ik überhaupt naar ASOT 750 ga eigenlijk.
Gewoon gaan man, ze hebben ook een classics stage voor als je de nieuwe geluiden maar niets vindt.
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:36:14 #115
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159326991
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 13:32 schreef MAHL het volgende:

[..]

Gewoon gaan man, ze hebben ook een classics stage voor als je de nieuwe geluiden maar niets vindt.
Oja tuurlijk bijna vergeten. Vorig jaar was wel dik maar de sound is drastisch veranderd. Ik vind de nieuwe 'theme song' ook niks eigenlijk.

woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_159342971
Even mezelf quote uit het vorige deel:

quote:
7s.gif Op woensdag 9 december 2015 20:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Eindelijk, het trance-topic gevonden :D

Ik ben al jarenlang fan van trancemuziek, maar ik merk dat niet alle trance mij aanspreekt. Ik ken de scene ook niet heel goed en dus ook niet alle artiesten, labels en nummers.
Waar ik echt heel erg van hou is een sterke melodie waar ik kippenvel van krijg. Hieronder een paar voorbeelden van nummers waar ik echt van kan genieten:


Zijn er artiesten of nummers waarvan jullie zeggen dat ik ze zeker eens moet checken? Ik weet ook niet of er echt substromingen binnen trance zijn, zoals je bij grotere muziekgenres vaak wel hebt.
Afgaande daarop, waar ga ik me het beste vermaken op ASOT? Ik ben een n00b op het gebied van artiesten, labels, subgenres etc.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 23 januari 2016 @ 23:04:09 #117
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_159344152
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 12:36 schreef Woods het volgende:
Vers uit ASOT 749. Tijd geleden dat ik daar een pareltje hoorde. Twijfel nog of ik überhaupt naar ASOT 750 ga eigenlijk.
Stevige plaat maar de vocals kan ik altijd wel goed hebben van haar.... Aardige track wel ja.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_159344955
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 22:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Even mezelf quote uit het vorige deel:

[..]

Afgaande daarop, waar ga ik me het beste vermaken op ASOT? Ik ben een n00b op het gebied van artiesten, labels, subgenres etc.
15 years en 138 stage denk ik :) Al is de 138 stage wel het wat hardere werk, weet niet of je daar fan van bent. Maar kunt ook gewoon rondkijken natuurlijk.
pi_159352330
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 23:21 schreef MAHL het volgende:

[..]

15 years en 138 stage denk ik :) Al is de 138 stage wel het wat hardere werk, weet niet of je daar fan van bent. Maar kunt ook gewoon rondkijken natuurlijk.
En PvD op main is altijd een aanrader.
  zondag 24 januari 2016 @ 12:34:01 #120
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_159352512
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2016 12:26 schreef needakill het volgende:

[..]

En PvD op main is altijd een aanrader.
Paul van Dyk, die zou ik wel weer eens willen zien. Het liefst in combi met meerdere stages zodat ik eventueel kan vluchten :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  zondag 24 januari 2016 @ 16:08:34 #121
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159358879
_O_

Jammer dat Suncatcher niet is
uitgenodigd. Zou dik zijn.



[ Bericht 32% gewijzigd door Woods op 24-01-2016 16:23:09 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_159579428

Heerlijke track van oude koning Alex MORPH en Liquid Soul. Die laatste komt de laatste tijd wel met erg fijne tracks ook:



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2016 20:50:27 ]
  dinsdag 2 februari 2016 @ 16:30:43 #123
105311 Xantra
Cinematographer
pi_159598897
Goeie platen idd.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 4 februari 2016 @ 21:37:09 #124
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159664037


Vinyl-set is wel cool, daar ga ik afsluiten denk ik. Verder weet ik het niet zo goed. Protoculture en Classics denk ik. Ben er behoorlijk uit, ken niemand van de 138-stage.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 4 februari 2016 @ 22:59:03 #125
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159667845
Ferry Tayle zou je zeker moeten kennen.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_159668034
Standerwick tegelijk met Andy Moor en Signum tegelijk met PvD en Astrix.
pi_159668039
Kearney en Suckley ook wel eigenlijk.
Armin vinyl zal wel bijzonder wezen, maar ook weer voorspelbaar (Strange World, Tuvan, Burned With Desire, Ralphie B - Massive)
pi_159668121
Wat is Celebration Moment?
pi_159668370
Kan iemand van die vier zalen nummers posten wat typisch is per zaal? Totaal geen idee wat ik kan verwachten /n00b :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_159668420
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]

Vinyl-set is wel cool, daar ga ik afsluiten denk ik. Verder weet ik het niet zo goed. Protoculture en Classics denk ik. Ben er behoorlijk uit, ken niemand van de 138-stage.
Hele avond 15 years zaal lijkt mij.
pi_159668627
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 23:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan iemand van die vier zalen nummers posten wat typisch is per zaal? Totaal geen idee wat ik kan verwachten /n00b :')
Mainstage - Van alles. Progressive tot big-room en uplifting tot classic
I am in a state of trance - Big Room
138 - Uplifting
15 years - Classics.
  vrijdag 5 februari 2016 @ 22:04:49 #132
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_159688865
Trance Nation verplaatst van de HMH naar The Box _O- _O- _O-
Ben ik even blij dat ik m'n kaartje 2 dagen voor die aankondiging heb verkocht
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 5 februari 2016 @ 23:12:05 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159691152
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 22:04 schreef mstx het volgende:
The Box
tijdens carnaval is ook niet handig, scheelt sowieso bezoekers.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 5 februari 2016 @ 23:14:26 #134
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_159691247
Trance nation was vorig jaar toch ergens in mei juni?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_159694098

O+

Zoiets kom je niet meer tegen.
pi_159699938
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 22:04 schreef mstx het volgende:
Trance Nation verplaatst van de HMH naar The Box _O- _O- _O-
Ben ik even blij dat ik m'n kaartje 2 dagen voor die aankondiging heb verkocht
Anders was de HMH half leeg...
Ga alleen daarheen voor Ferry, A&F en Alex.
pi_159848521



Wat een heerlijke tracks maakt die Basil O'Glue toch O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2016 12:10 schreef needakill het volgende:

[..]

Anders was de HMH half leeg...
Ga alleen daarheen voor Ferry, A&F en Alex.
Beetje verkeerde timing was het wel ja, drie weken voor ASOT... Dan was juni beter geweest.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2016 22:26:14 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 februari 2016 @ 23:00:39 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159849747
Basil O'Glue en Solarstone :~
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_159850064
Timing voor Trance Nation was inderdaad beetje verkeerd, maar alsnog genoten.
Vorige keer was in Mei en was beter geregeld. The Box 2e stage was feitelijk het rokershok. :X
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 februari 2016 @ 23:21:12 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_159850357
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:11 schreef needakill het volgende:
Timing voor Trance Nation was inderdaad beetje verkeerd, maar alsnog genoten.
Vorige keer was in Mei en was beter geregeld. The Box 2e stage was feitelijk het rokershok. :X
:')

toch jammer, had echt willen gaan, maar carnaval gaat voor :P
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_159863444
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 23:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:')

toch jammer, had echt willen gaan, maar carnaval gaat voor :P
Ferry was te laat dus kreeg maar 1 uur. A&F was gewoon weer goed en Oakenfold snap ik gewoon zijn style niet. Morph was ook goed.
Dag erna gewoon Carnaval gedaan. :)
pi_159894390
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 23:14 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan iemand van die vier zalen nummers posten wat typisch is per zaal? Totaal geen idee wat ik kan verwachten /n00b :')
Op youtube zoeken naar de artiesten kom je een heel end :) (ook qua livesets e.d.). :).

Zelf besloten om dit jaar maar een keertje niet te gaan, al ist op loopafstand. Vermaak me prima met de audio/video streams aan, alle buitenlandse bekenden kom ik toch wel tegen de dagen eromheen :).
pi_159910211
Niemand nog over deze geweldige mix gehad?
http://www.1001tracklists(...)-mix-2016-02-13.html
  zondag 14 februari 2016 @ 15:31:53 #144
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_159911000
ASOT ASOT ASOT

ZIN IN ZIN IN ZIN IN
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_159911820
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 15:07 schreef needakill het volgende:
Niemand nog over deze geweldige mix gehad?
http://www.1001tracklists(...)-mix-2016-02-13.html
Oh hoorde daarover in FSOE ja. Tracklist ziet er heerlijk uit O+
pi_159936494
Ik ben komend weekend een paar dagen in Praag en heel toevallig draaien Aly & Fila (en Driftmoon) daar vrijdag, meteen maar even kaartjes gehaald :D. Wordt mijn eerste echte trancefeestje in bijna 3 jaar, ben heel benieuwd. Ook maar ff die Essential Mix checken :9
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 15 februari 2016 @ 15:01:23 #147
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_159936603
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 15:07 schreef needakill het volgende:
Niemand nog over deze geweldige mix gehad?
http://www.1001tracklists(...)-mix-2016-02-13.html
Ik neem aan dat voor iedereen hier de Essential Mix toch standaard kost is? _O_
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_159936802
Masters & Nickson feat. Justine Suissa - Out There (5th Dimension) (Robert Nickson 2016 Remix)

Meteen alweer huilen _O_
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 15 februari 2016 @ 15:53:58 #149
105311 Xantra
Cinematographer
pi_159937762
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik neem aan dat voor iedereen hier de Essential Mix toch standaard kost is? _O_
Ligt eraan wie hem mixt. ;)
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  maandag 15 februari 2016 @ 16:06:00 #150
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_159938014
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:53 schreef Xantra het volgende:

[..]

Ligt eraan wie hem mixt. ;)
Heb ze van vorig jaar allemaal gecheckt, even er doorheen skippen en beslissen of hij de auto in gaat. Ook de op het oog mindere namen toch meegepakt.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_159939247
Hoi, was heel even weg.

Nog iets gemist?
pi_159940506
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik neem aan dat voor iedereen hier de Essential Mix toch standaard kost is? _O_
Die techno/Minimal shizzle doe ik niet, maar Prydz enz. _O_
Ik wil altijd nog wel dat Solarstone nog een Essential Mix doet.
pi_159940718
quote:
19s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef Tomaz het volgende:
Hoi, was heel even weg.

Nog iets gemist?
Volgens mij wordt het tijd voor een reünie
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 15 februari 2016 @ 19:24:20 #154
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_159943341
quote:
19s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef Tomaz het volgende:
Hoi, was heel even weg.

Nog iets gemist?
_O_

Van wat ik gezien heb hier, erg weinig :D

quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:52 schreef hp22 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het tijd voor een reünie
Neeeej, bah... Met allemaal classics van vinyl, drank en dergelijke?
Ben erbij!

[ Bericht 28% gewijzigd door jackson op 15-02-2016 19:29:40 ]
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 15 februari 2016 @ 19:26:46 #155
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_159943423
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:44 schreef needakill het volgende:

[..]

Die techno/Minimal shizzle doe ik niet, maar Prydz enz. _O_
Ik wil altijd nog wel dat Solarstone nog een Essential Mix doet.
Vorig jaar is Fur Coat / Black Coffee / Joris Voorn / Erick Morillo toch wel het beste... Dus dan mis je flink wat :)
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_159943867
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 15:08 schreef hp22 het volgende:
Masters & Nickson feat. Justine Suissa - Out There (5th Dimension) (Robert Nickson 2016 Remix)

Meteen alweer huilen _O_
Ik moest hier een traantje bij wegpinken ;(
pi_159945050
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:24 schreef jackson het volgende:

Neeeej, bah... Met allemaal classics van vinyl, drank en dergelijke?
Ben erbij!
O+

quote:
17s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ik moest hier een traantje bij wegpinken ;(
Klinkt ook wel prima ja! Maar Out There (5th Dimension) is wel een speciale plaat voor mij en moet zeggen dat zo'n 'update' meestal geen goed doet maar deze is heel erg vet. Hopelijk draaien ze 'm aanstaande vrijdag ook _O_
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_159948949
quote:
3s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Vorig jaar is Fur Coat / Black Coffee / Joris Voorn / Erick Morillo toch wel het beste... Dus dan mis je flink wat :)
Joris Voorn was goed, maar ben niet echt fan ervan.
  dinsdag 16 februari 2016 @ 14:58:26 #159
105311 Xantra
Cinematographer
pi_159964679
quote:
3s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:26 schreef jackson het volgende:

[..]

Vorig jaar is Fur Coat / Black Coffee / Joris Voorn / Erick Morillo toch wel het beste... Dus dan mis je flink wat :)
Furrrrrrrr Coat zijn bazen!
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 16 februari 2016 @ 14:59:39 #160
105311 Xantra
Cinematographer
pi_159964715
quote:
19s.gif Op maandag 15 februari 2016 16:55 schreef Tomaz het volgende:
Hoi, was heel even weg.

Nog iets gemist?
Geen idee meer wie jij bent, stel je anders even voor. :W
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  dinsdag 16 februari 2016 @ 15:23:37 #161
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_159965237
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:58 schreef Xantra het volgende:

[..]

Furrrrrrrr Coat zijn bazen!
Staan op Loveland in augustus. _O_
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_159971910
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 14:59 schreef Xantra het volgende:

[..]

Geen idee meer wie jij bent, stel je anders even voor. :W
MUZ / Het grote trance topic (1)
pi_159971930
quote:
14s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:52 schreef hp22 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het tijd voor een reünie
Als ik even doorwerk heb ik van de zomer een geluidsdichte kelder. Hint hint!
  dinsdag 16 februari 2016 @ 19:57:16 #164
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_159972160
quote:
'toen trance nog trance was'
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_159972501
Al die ouwe rotten hier, wat is dit

Schaam me wel een beetje dat ik de scene pas sinds 2011 volg :@
pi_159975265
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

'toen trance nog trance was'
Trance is nog steeds trance...
  woensdag 17 februari 2016 @ 16:34:59 #167
105311 Xantra
Cinematographer
pi_159993981
quote:
Haha :D

Mijn eerste post:
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2004 15:59 schreef Xantra het volgende:

[..]

waardeloze plaat, vooral die Kyau vs Albert remix :W :Y
jij:
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2004 16:02 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Zucht, Xantra op Fok!...
:D *;
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_159994828
Whahaha.

Sammy.
pi_159995265
quote:
17s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Ik moest hier een traantje bij wegpinken ;(
Not sure if serious :@
Vind het wel echt een heerlijk nummer qua melodie. Waar valt dit precies onder?
Darren Porter sowieso _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_159995364
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2016 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Not sure if serious :@
Vind het wel echt een heerlijk nummer qua melodie. Waar valt dit precies onder?
Darren Porter sowieso _O_
Uplifting trance is dat.
pi_160007565
quote:
7s.gif Op woensdag 17 februari 2016 17:30 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Not sure if serious :@
Vind het wel echt een heerlijk nummer qua melodie. Waar valt dit precies onder?
Darren Porter sowieso _O_
Ik maak geen grappen over Darren Porter :{w Prachtig nummer O+

Qua stijl is het emotional / uplifting trance, met een wat hardere sound eronder die je niet vaak bij dit soort stijl tegenkomt... Niet echt veel andere artiesten die zoiets maken. Daarom Darren _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 23:38:53 ]
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:43:51 #172
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160007733
Ik zou het ebolatrance willen noemen. Wat ik heb toch een grafhekel aan die veel te chaotische metale clang clang trance met lelijke pompkick die tegenwoordig voor uplifting moet doorgaan. Die remix van Out There is ook een verkrachting.

Geef mij maar dees. O+

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_160008082
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou het ebolatrance willen noemen. Wat ik heb toch een grafhekel aan die veel te chaotische metale clang clang trance met lelijke pompkick die tegenwoordig voor uplifting moet doorgaan. Die remix van Out There is ook een verkrachting.

Geef mij maar dees. O+

Kandi remix van een tijd terug is ook niet verkeerd, maar de c-quence en original blijven het best. Al vind ik zelf het originele 5th Dimension (dus zonder de vocalen) ut best :P.

Maar zowieso C-Quence ftw :P

Tis jammer dat de meeste uplifting van tegenwoordig vooral om het rammen gaat, melodie is veel minder goed/prominent :(. Vandaar dat ik dat hele 138 hype gezeik echt haat.
  woensdag 17 februari 2016 @ 23:58:19 #174
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_160008197
En deze niet te vergeten. Tijdloze shit. O+

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_160008306
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:54 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Tis jammer dat de meeste uplifting van tegenwoordig vooral om het rammen gaat, melodie is veel minder goed/prominent :(. Vandaar dat ik dat hele 138 hype gezeik echt haat.
Simon O'Shine, Ahmed Romel etc kan je toch nog wel waarderen hoop ik?
pi_160008397
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 00:02 schreef MAHL het volgende:

[..]

Simon O'Shine, Ahmed Romel etc kan je toch nog wel waarderen hoop ik?
Meeste platen van ze niet echt, die zogenaamde "emotionele" orchestral onzin vind ik echt helemaal niks, melodieus gezien pakt het me gewoon niet.... :). Net als die gehypte Andy Blueman... Maar een paar platen die ik echt aardig vindt (Everlasting EP op Perceptive bijvoorbeeld), maarja de mastering op dat soort platen (vooral werk van Blueman, zelfs zn Tuvan remix) is ook echt vaak tergend slecht.

Maarja het probleem tegenwoordig is dat dr echt belachelijk veel inwisselbare platen zijn die zo'n beetje allemaal het zelfde klinken. Veel te weinig wat er bovenuit springt :(. In zo'n beetje alle soorten trance.

Voor mij moeten de melodie meer een "verhaal" vertellen. Tis wel leuk om dat te proberen in een breakdown, maar als de hoofdmelodie van de plaat dan weer een simpele _ _ _ - - - _ _ _ - - - saaie kutmelodie is zoals in 20.000 andere platen.... meh.

voorbeeld, dit is voor mij "emotioneel", en is ook de hoofdmelodie van de plaat, en imo telt het een melodieus "verhaal" :)

En ja, toen releasde het ASOT label zowaar nog daadwerkelijke trance _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door VelitoX op 18-02-2016 00:28:25 ]
pi_160009197
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 00:07 schreef VelitoX het volgende:

[..]

maarja de mastering op dat soort platen (vooral werk van Blueman, zelfs zn Tuvan remix) is ook echt vaak tergend slecht.

Mee eens, Marcus Schossow kon er vroeger ook wat van maar nu is het de standaard. Ook goed te horen in de Essential Mix van Aly & Fila, de extreme compressie van de platen zelf plus bbc's compressie is echt een nachtmerrie, zonde!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_160009850
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 01:16 schreef hp22 het volgende:

[..]

Mee eens, Marcus Schossow kon er vroeger ook wat van maar nu is het de standaard. Ook goed te horen in de Essential Mix van Aly & Fila, de extreme compressie van de platen zelf plus bbc's compressie is echt een nachtmerrie, zonde!
Loudness war ;(

Gelukkig heb ik nog wel een verzamelingetje klassiekers in ongecomprimeerd FLAC formaat op mijn pc staan :)
  donderdag 18 februari 2016 @ 08:07:54 #180
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160010000




Yuri Kane O+ O+ O+
Met als topplaat "Right Back" :9

Al deze platen al wel 1000x gedraaid maar nog steeds kippenvel. Jammer dat ik de laatste tijd zo weinig van hem voorbij zie komen.
pi_160011212
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:43 schreef MAHL het volgende:

[..]

Loudness war ;(

Gelukkig heb ik nog wel een verzamelingetje klassiekers in ongecomprimeerd FLAC formaat op mijn pc staan :)
Het heeft niks te maken met kwaliteitsverlies, het gaat om de compressie (brick wall limiting) tijdens het masteren (en produceren) dus een FLAC of mp3 verandert daar niks aan helaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door hp22 op 18-02-2016 10:13:08 ]
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  donderdag 18 februari 2016 @ 12:56:17 #182
105311 Xantra
Cinematographer
pi_160015016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 00:07 schreef VelitoX het volgende:

[..]

maarja de mastering op dat soort platen (vooral werk van Blueman, zelfs zn Tuvan remix) is ook echt vaak tergend slecht.

Is ook gewoon de eindmix, volumes kloppen niet en alles komt uit één richting. Best wel eendimensionaal afgemixt.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_160106162
Kriebels voor zaterdag O+
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 23 februari 2016 @ 10:36:38 #184
105311 Xantra
Cinematographer
pi_160140666
Wat vinden de mensen uit dit topic hier van?

[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_160150337
quote:
10s.gif Op zondag 21 februari 2016 22:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kriebels voor zaterdag O+
Floorplan gezien?
pi_160152767
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:36 schreef Xantra het volgende:
Wat vinden de mensen uit dit topic hier van?

De meeste trance fans hebben een bekrompen mening als het niet trance is.
Ik vind het wel lekker. Luister wel vaker dit soort mixen :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 23 februari 2016 @ 19:22:14 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160153454
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:36 schreef Xantra het volgende:
Wat vinden de mensen uit dit topic hier van?

heel fijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_160155854
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:01 schreef needakill het volgende:

[..]

Floorplan gezien?
Nee, wat dan?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_160156912
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:36 schreef Xantra het volgende:
Wat vinden de mensen uit dit topic hier van?

Die laatste is een mooie progressive plaat.
pi_160157521
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 20:37 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee, wat dan?
1 grote zaal en rest wat kleinere zalen. Best wel meh eigenlijk.
pi_160158545
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:10 schreef needakill het volgende:

[..]

1 grote zaal en rest wat kleinere zalen. Best wel meh eigenlijk.
Zelfde als voorgaande jaren in Utrecht toch?
  dinsdag 23 februari 2016 @ 21:34:35 #192
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_160158658
Iemand nog wat mixjes om me voor te bereiden op ASOT? Wordt wss avondje main stage hangen
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_160165079
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 21:32 schreef MAHL het volgende:

[..]

Zelfde als voorgaande jaren in Utrecht toch?
Toen had je nog een Mainstage 2 en jaar daarvoor een grote WAO138.
pi_160211352
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 23:55 schreef needakill het volgende:

[..]

Toen had je nog een Mainstage 2 en jaar daarvoor een grote WAO138.
Tjah.... Armin draait dit jaar alleen op Main, dus ze hebben geen 2e grote-capaciteit zaal nodig..... Iig dat zal wel de gedachte zijn :).
pi_160260127
Festival kriebels O+ wie is er vanavond nog meer bij asot?
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 27 februari 2016 @ 16:14:10 #196
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_160260206
Party kriebels als een GEK
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_160260320
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 16:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Festival kriebels O+ wie is er vanavond nog meer bij asot?
Uiteraard.
pi_160261298
Vanavond ook op ASOT. Niet echt een Trance liefhebber maar vorig jaar vond ik wel nog wel leuk. Fijne afwisseling van de Techno feesten waar ik normaal heen ga.
pi_160264312
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:08 schreef Funzel het volgende:
Vanavond ook op ASOT. Niet echt een Trance liefhebber maar vorig jaar vond ik wel nog wel leuk. Fijne afwisseling van de Techno feesten waar ik normaal heen ga.
Zelfde hier. Normaal alleen maar house of hardstyle. Dit wordt m'n eerste trancefeest :D Ben er altijd al groot liefhebber van geweest, maar nog nooit een feest bezocht.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_160276374
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 23:54 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Tis jammer dat de meeste uplifting van tegenwoordig vooral om het rammen gaat, melodie is veel minder goed/prominent :(. Vandaar dat ik dat hele 138 hype gezeik echt haat.
Dat ben ik met je eens. Ik vind het lastig onder woorden te brengen, maar de bas is niet meer dragend maar leidend in veel van die '138 bpm' nummers. Wat voorbeelden van hoe het ook kan: Neem zoiets als Fictivision vs. Phynn - Escape (Fictivisions Epic Mix) (zie spoiler), ook 138 bpm dacht ik, de bas geeft het ritme uiteraard aan, maar toch geeft de track mij een warm gevoel doordat er een fijne melodie overheen ligt. Ander goed voorbeeld vind ik Sunny Lax met P.U.M.A. (wederom zie spoiler), 140 bpm zelfs, en toch zit er een heel speelse melodie overheen. Ook die orkesten en koren in die 'emotional trance' doen mij echt helemaal niks.

Edit: Als laatste nog een psytrance track toegevoegd (E-Mantra - Orphic Hymn, uit 2014), ook daar zit een stevig tempo in, maar het is niet alleen maar 'hard', en dat is iets wat ik vaak mis tegenwoordig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 2% gewijzigd door Kowloon op 28-02-2016 03:31:28 ]
pi_160276426
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 00:02 schreef MAHL het volgende:

[..]

Simon O'Shine, Ahmed Romel etc kan je toch nog wel waarderen hoop ik?
Vergeleken met de drie voorbeeld van hierboven vind ik dat zij dus vrij kale muziek maken. Niet dat ik het slecht vind overigens. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Kowloon op 28-02-2016 03:30:37 ]
  zondag 28 februari 2016 @ 03:36:53 #202
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160276500
Hoe is t daar :P
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160276612
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 03:36 schreef Woods het volgende:
Hoe is t daar :P
Haha. :D Ik woon niet in Hong Kong hoor. Ben een beetje een China-adept, die gewoon in Nederland woont.

Edit: Of bedoel je ASOT? :')
pi_160276620
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 10:36 schreef Xantra het volgende:
Wat vinden de mensen uit dit topic hier van?

Die eerste vind ik niks, de tweede vind ik prettig.
  zondag 28 februari 2016 @ 04:23:10 #205
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160276679
Main stage is een beetje tam nu. Raar dat niemand iets van een update geeft aan de zaal :{ We staan al een half uur in de stilte...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160276724
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 04:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Main stage is een beetje tam nu. Raar dat niemand iets van een update geeft aan de zaal :{ We staan al een half uur in de stilte...
Ik lees op twitter dat Paul van Dyk van het podium is gevallen.
pi_160277053
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 04:29 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ik lees op twitter dat Paul van Dyk van het podium is gevallen.
Hij loopt ook gewoon van het podium af alsof hij niks door heeft :{
pi_160277167
Ik las hij een val van 6 tot 7 meter gemaakt heeft en met een helicopter is afgevoerd (UMC denk ik dan?). Dat vind ik wel ernstig klinken. :X Hopelijk komt alles goed.
  zondag 28 februari 2016 @ 06:10:26 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160277205
Bizar hoor, nieuws begon daar ook binnen te druppelen en je hoort meteen de gekste dingen.

We zijn daarna nog even bij 138 geweest en hoewel het daar zeer goed klonk waren we eigenlijk te beduusd om door te feesten.

Raar einde van een geweldige ASOT.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160277212
quote:
15s.gif Op zondag 28 februari 2016 05:59 schreef Kowloon het volgende:
Ik las hij een val van 6 tot 7 meter gemaakt heeft en met een helicopter is afgevoerd (UMC denk ik dan?). Dat vind ik wel ernstig klinken. :X Hopelijk komt alles goed.
Ik kan ook gewoon nergens een update vinden over zijn toestand?
  zondag 28 februari 2016 @ 06:16:41 #212
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160277218
Hopen op een goed einde. Maar 7 meter :o
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  zondag 28 februari 2016 @ 06:18:13 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160277225
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 06:13 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ik kan ook gewoon nergens een update vinden over zijn toestand?
Enige dat bekendgemaakt is, is dat hij naar het ziekenhuis is vervoerd.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160277228
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 06:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Enige dat bekendgemaakt is, is dat hij naar het ziekenhuis is vervoerd.
Ja met een (trauma?) heli...
pi_160277233
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 06:16 schreef Woods het volgende:
Hopen op een goed einde. Maar 7 meter :o
Meters zeggen ook nix... Je kan je nek breken over een paar cm :{
  zondag 28 februari 2016 @ 06:34:22 #217
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160277254
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 06:19 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Meters zeggen ook nix... Je kan je nek breken over een paar cm :{
Dat is waar maar bij 7 meter is de kans veel groter. Is er daarna wel verder gedraaid?

Mainstage is dus afgesloten.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160277257
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 06:34 schreef Woods het volgende:

[..]

Dat is waar maar bij 7 meter is de kans veel groter. Is er daarna wel verder gedraaid?
Main stage was iig (tijdelijk?)dicht las ik.
pi_160277516
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 08:07 schreef Sunri5e het volgende:




Yuri Kane O+ O+ O+
Met als topplaat "Right Back" :9

Al deze platen al wel 1000x gedraaid maar nog steeds kippenvel. Jammer dat ik de laatste tijd zo weinig van hem voorbij zie komen.
Die nieuwe track van hem _O_ En Right Back blijft ook geweldig.
  zondag 28 februari 2016 @ 09:18:14 #220
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160277757
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 05:30 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Hij loopt ook gewoon van het podium af alsof hij niks door heeft :{
Freaky man. Hij loop er idd gewoon vanaf :{
Dat aan die kant van de draaitafels meer zit weet je toch lijkt me???
  zondag 28 februari 2016 @ 09:19:50 #221
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160277769
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 08:37 schreef Alcatranz. het volgende:

[..]

Die nieuwe track van hem _O_ En Right Back blijft ook geweldig.

_O_
pi_160279512
Dit was echt een hele rare ervaring. Hoop dat ie oke is ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_160281159
7 meter is wel overdreven, ziet dr uit als 3/4 meter. Bizar dat zoiets gebeurt, zie je hoe gevaarlijk al die dj's zijn die maar eventjes voor de decks gaan staan, bezig zijn. Hopelijk komt het goed met hem :(.

Dash Berlin geeft op twitter aan dat PvD stabiel is, dat is tenminste goed nieuws :).

[ Bericht 23% gewijzigd door VelitoX op 28-02-2016 13:02:45 ]
pi_160281549
was het opvallend dat terwijl Paul op de grond lag, een nieuw nr ingestart werd?

Ik weet niet of ik mij goed kan vinden met hoe de organisatie daarna gehandeld heeft. Jammer dat het bijna een uur compleet stil is en uiteindelijk de groep mensen verdeeld wordt over kleinere locaties wat dus ook niet lukte.
  zondag 28 februari 2016 @ 13:59:13 #225
105311 Xantra
Cinematographer
pi_160282572
Ach het feest is na zoiets niet meer te redden.
Eerst is iedereen in shock en verbaasd, daarna beseffen veel mensen die speciaal voor Armin komen, dat hij waarschijnlijk ook niet gaat draaien en daarbij wilt iedereen weten hoe het met PvD is.

Je wilt de hele avond in een flow zitten, waar de meesten in zitten door snoepjes enzo en dan is dit natuurlijk een enorme buzzkill.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_160283056
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:59 schreef Xantra het volgende:
Ach het feest is na zoiets niet meer te redden.
Eerst is iedereen in shock en verbaasd, daarna beseffen veel mensen die speciaal voor Armin komen, dat hij waarschijnlijk ook niet gaat draaien en daarbij wilt iedereen weten hoe het met PvD is.

Je wilt de hele avond in een flow zitten, waar de meesten in zitten door snoepjes enzo en dan is dit natuurlijk een enorme buzzkill.
Vooral dat laatste ja. Heel raar gevoel bracht dat met zich mee :') om 5u naar buiten gelopen en in de auto zitten spacen }:|
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 28 februari 2016 @ 14:53:33 #227
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160284345
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:17 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Vooral dat laatste ja. Heel raar gevoel bracht dat met zich mee :') om 5u naar buiten gelopen en in de auto zitten spacen }:|
Werd er elders geen sets gedraaid?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160284682
Bizar zeg. Wij stonden zelf bij 138 op dat moment, we vonden het al zo bizar druk worden daar op het einde. Dit verklaard wel waarom..

Hopelijk komt 't goed met 'm.
pi_160284813
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 14:53 schreef Woods het volgende:

[..]

Werd er elders geen sets gedraaid?
Jawel, maar die stages werden, zoals hierboven gezegd, overlopen door alle mainstagegangers die ergens anders hun heil gingen zoeken. Moet ook zeggen dat de sfeer enorm omsloeg en we uit de flow raakten. Heel jammer, maar tot die tijd wel een mooie avond gehad. Volgend jaar weer, en dan tot 6u :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_160287356
Wel raar einde ja. Kon niet echt meer terug in de flow komen :{
pi_160287753
Toen Armin het aankondigde zag je duidelijk dat hij er moeilijk mee had. Schijnbaar is Armin na de aankondiging gelijk naar Paul gegaan in het ziekenhuis.
pi_160288815
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 13:13 schreef opgebaarde het volgende:
was het opvallend dat terwijl Paul op de grond lag, een nieuw nr ingestart werd?
Nope, PvD draait met laptop, en maakt live edits e.d., dus dr stond al 1/2 nummers klaar, vandaar dat het nog verder ging.
pi_160289815
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 17:10 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Nope, PvD draait met laptop, en maakt live edits e.d., dus dr stond al 1/2 nummers klaar, vandaar dat het nog verder ging.
ik begrijp het niet denk ik. Kan je het nog een keer proberen uit te leggen?
Het is toch alsof een USB stick met een set ingestart is en de rest is show of er wordt wat toegevoegd?

[ Bericht 4% gewijzigd door opgebaarde op 28-02-2016 17:51:42 ]
pi_160290883
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

ik begrijp het niet denk ik. Kan je het nog een keer proberen uit te leggen?
Het is toch alsof een USB stick met een set ingestart is en de rest is show of er wordt wat toegevoegd?
Paul werkt met 2 laptops die verbonden zijn met Ableton. Dus het kan makkelijk dat hij deze overgang allang klaar had staan, maar hij had dus geen live edit erbij omdat Paul er niet was.
  maandag 29 februari 2016 @ 22:00:21 #235
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160327205
Wat zit er aankomende tijd aan te komen qua trancefeesten?
pi_160327628
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef Sunri5e het volgende:
Wat zit er aankomende tijd aan te komen qua trancefeesten?
http://partyflock.nl/part(...)&WHEN=future#results





Verder nog Quest4Trance in mei en natuurlijk nog Luminosity in juni maar daar moet je wel snel bij zijn.
  maandag 29 februari 2016 @ 22:19:10 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_160327843
Johan Gielen? Serieus? :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_160329153










Dit zijn ze wel zo'n beetje.
pi_160329977
Tvp want damn, ik wist niet eens dat er een centraal trance topic was op Fok :')

Wat betreft feestjes die er aan zitten te komen: RAM exclusive heb je ook nog komende zaterdag in Almere. En Down Under in Eindhoven in het weekend na Grotesque, maar dat is geen "puur" trance feest, heeft ook een house stage.

Jammer, zowel Grotesque als Q4T kan ik niet, Lumi wel aanwezig op zaterdag. :)
The only way you can be original, is to be yourself.
  dinsdag 1 maart 2016 @ 02:29:39 #240
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160332341
Grotesque lijkt me wel een bezoek waard.
-http://partyflock.nl/news(...)6-Back-to-The-Future

Zag er wel wek uit. :P



[ Bericht 67% gewijzigd door Woods op 01-03-2016 02:39:58 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160371219
quote:
14s.gif Op maandag 29 februari 2016 22:11 schreef MAHL het volgende:

[..]

http://partyflock.nl/part(...)&WHEN=future#results

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verder nog Quest4Trance in mei en natuurlijk nog Luminosity in juni maar daar moet je wel snel bij zijn.
Thrillseekers _O_

Ook ooit nog mee op de line up gestaan 8-)

pi_160371247
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:32 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Thrillseekers _O_

Ook ooit nog mee op de line up gestaan 8-)

[ afbeelding ]
Gokje, Tom S? :P
pi_160371313
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:33 schreef MAHL het volgende:

[..]

Gokje, Tom S? :P
The one and only.
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:56:42 #244
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_160371737
quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:32 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Thrillseekers _O_

Ook ooit nog mee op de line up gestaan 8-)

[ afbeelding ]
Waren ook tijden :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:19:59 #245
105311 Xantra
Cinematographer
pi_160372190
Wat is er met al dat regionale talent uit die tijd gebeurd? :')
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_160372265
quote:
99s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:19 schreef Xantra het volgende:
Wat is er met al dat regionale talent uit die tijd gebeurd? :')
Menno draait nog steeds.
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:29:48 #247
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160373803
Willem de Roo ook steeds bekender.

Paul van Dyk _O_ :N



[ Bericht 45% gewijzigd door Woods op 03-03-2016 01:13:34 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  donderdag 3 maart 2016 @ 08:07:17 #248
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_160384101
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:23 schreef needakill het volgende:

[..]

Menno draait nog steeds.
Ja, maar had er wel wat meer van verwacht... Was destijds serieus goed bezig :).
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_160390705

Hierbij nog mijn filmpje van het feestje in Praag met Aly & Fila en ReOrder. Leek alsof ik 10+ jaar terug in de tijd was gegaan, naast de liefhebbers ook 'gewoon' uitgaanspubliek wat staat te knallen op uplifting trance. Det 3,5 uur set van Fila was heel erg dik met veel nieuwe platen (uplifting en een beetje psy O+) maar ook een stapel onverwachte classics (Lange - Sincere For You (Thrillseekers Remix), Envio - Time To Say Goodbye, Rapid Eye - Circa Forever 2008 (Aly & Fila Rework)). Mooi dat dat nog kan O+

quote:
19s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:32 schreef Tomaz het volgende:

[..]

Thrillseekers _O_

Ook ooit nog mee op de line up gestaan 8-)

[ afbeelding ]
_O_ goede avond was dat!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_160406776
Pfff die FSOE 433 van afgelopen maandag is achterlijk goed zeg. Wat een heerlijke tracks draaien Aly & Fila daar zeg. Wat een bazenduo.

Volgende maand mooi naar Venlo voor feestje met John O Callaghan en in juni naar Lumo Beach, veel zin in.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  vrijdag 4 maart 2016 @ 10:13:41 #251
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_160410771
Niemand van hier naar Luminosity Trance Gathering geweest?
Was best een leuk feestje :7
Op naar t strand in Juni! *O*
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  zondag 6 maart 2016 @ 13:29:57 #252
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160461416
Toen ik zag dat Suncatcher op Luminosity draait moet ik er wel heen. Wat een topshow 8-)



-http://partyflock.nl/party/301663:Luminosity-Beach-Festival

En blijkbaar is de ticketverkoop begonnen van Electronic Family 2016 te 23 juli.





-http://partyflock.nl/party/313133:Electronic-Family

[ Bericht 26% gewijzigd door Woods op 06-03-2016 14:04:44 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160462470
Mhm, ik wacht nog maar even met kaarten voor EF tot de lineup bekend is (al zal het net als de voorgaande jaren waarschijnlijk weer dik in orde zijn).
pi_160469001
Ik heb mijn kaarten wel gehaald. Line-up is altijd dik in orde en ze hebben nu Tomorrowland ook datzelfde weekend, dus veel DJ's zullen wel weer heen & weer gaan als 2 jaar geleden.
  zondag 6 maart 2016 @ 18:30:54 #255
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160469240
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:20 schreef needakill het volgende:
Ik heb mijn kaarten wel gehaald. Line-up is altijd dik in orde en ze hebben nu Tomorrowland ook datzelfde weekend, dus veel DJ's zullen wel weer heen & weer gaan als 2 jaar geleden.
Het enige wat het kan verstoren is het weer, maar dat was voorgaande jaren dik in orde.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160469828
arminvanbuuren twitterde op donderdag 03-03-2016 om 15:05:18 Congratulations @Tiesto on winning the Dutch Edison lifetime achievement award! 🎉🏆 reageer retweet
tiesto twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 20:23:26 @arminvanbuuren thanks my man! 🙏🏻 reageer retweet
pi_160471217
Ik wil eigenlijk best graag naar EF, de vorige line-up was wel echt vet
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_160476819
quote:
7s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:30 schreef Woods het volgende:

[..]

Het enige wat het kan verstoren is het weer, maar dat was voorgaande jaren dik in orde.
2e jaar volgens mij regen gehad, maar dat was een mooi afkoeler voor een hete dag.
  dinsdag 8 maart 2016 @ 13:41:04 #259
105311 Xantra
Cinematographer
pi_160515641
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 18:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
arminvanbuuren twitterde op donderdag 03-03-2016 om 15:05:18 Congratulations @Tiesto on winning the Dutch Edison lifetime achievement award! 🎉🏆 reageer retweet
tiesto twitterde op vrijdag 04-03-2016 om 20:23:26 @arminvanbuuren thanks my man! 🙏🏻 reageer retweet
[ afbeelding ]
:') :')
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_160515664
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 13:41 schreef Xantra het volgende:

[..]

:') :')
Uh... ja eens...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 8 maart 2016 @ 22:39:33 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160530813
quote:
12s.gif Op zondag 6 maart 2016 13:29 schreef Woods het volgende:
Toen ik zag dat Suncatcher op Luminosity draait moet ik er wel heen. Wat een topshow 8-)

[ afbeelding ]

-http://partyflock.nl/party/301663:Luminosity-Beach-Festival

En blijkbaar is de ticketverkoop begonnen van Electronic Family 2016 te 23 juli.


[ afbeelding ]

-http://partyflock.nl/party/313133:Electronic-Family

over twee weekjes de line up, maar die zal wel weer prima zijn. Prima georganiseerd festival
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 9 maart 2016 @ 17:31:21 #262
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160545933
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 22:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

over twee weekjes de line up, maar die zal wel weer prima zijn. Prima georganiseerd festival
Ik ben er nog niet geweest maar er zijn meerdere stages, loopt het muziek niet in elkaar over dan?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160548554
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2016 17:31 schreef Woods het volgende:

[..]

Ik ben er nog niet geweest maar er zijn meerdere stages, loopt het muziek niet in elkaar over dan?
Grotesque zit een beetje afgelegen, maar de rest valt nog wel mee.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 14 maart 2016 @ 16:31:44 #264
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160662457
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 19:31 schreef needakill het volgende:

[..]

Grotesque zit een beetje afgelegen, maar de rest valt nog wel mee.
de classics stage had aan de zijkant wel last van de main. Verder is het prima te doen, vorige jaren ook nauwelijks problemen wat dat betreft
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 14 maart 2016 @ 18:36:43 #265
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_160665170
Lekker nummertje hoor :9
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  donderdag 17 maart 2016 @ 17:19:29 #266
105311 Xantra
Cinematographer
pi_160741619
Behoorlijke beuker zeg, niet zo mijn ding.
Ook nooit echt een cosmic gate fan geweest.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_160742253
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:19 schreef Xantra het volgende:
Behoorlijke beuker zeg, niet zo mijn ding.
Ook nooit echt een cosmic gate fan geweest.
  dinsdag 22 maart 2016 @ 01:47:09 #269
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160849017


[ Bericht 40% gewijzigd door Woods op 22-03-2016 09:14:32 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 maart 2016 @ 15:31:33 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160860868
electronicfam twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:06:02 No line-up announcement today, due to circumstances in Brussels: https://t.co/6I0gRJnb4S. We kindly ask for your understanding. reageer retweet
we moeten nog even geduld hebben, ben wel benieuwd
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 maart 2016 @ 18:57:51 #271
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160891672
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 23 maart 2016 @ 21:58:12 #272
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160898154
4 stages op zon klein veld 8)7 ben benieuwd naar o.a menno dd jong en gouryella.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_160898510
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:58 schreef Woods het volgende:
4 stages op zon klein veld 8)7 ben benieuwd naar o.a menno dd jong en gouryella.
Ging vorige twee jaren prima
  woensdag 23 maart 2016 @ 22:24:21 #274
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_160900259
Vind zelfs de line-up beter dan vorig jaar. Family stage blijft altijd wel een beetje hetzelfde.
Grotesque is nu zelfs beter (Sean Tyas B2B Menno O+ O+ ) en de legends stage is Stadium 4 wel interessant. Anjunabeats alleen maar voor 1 man. GRUMMMMMMMM O+ :*
pi_160901551
quote:
Kijk eens :) Gelukkig ook geen MC op de family stage. Wat een drama was dat zeg :') Emma is wat dat betreft een veel leukere verschijning :9

Amir Hussain _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2016 23:32:29 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 maart 2016 @ 20:38:52 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160941744
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 21:58 schreef Woods het volgende:
4 stages op zon klein veld 8)7 ben benieuwd naar o.a menno dd jong en gouryella.
twee velden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 maart 2016 @ 20:40:38 #278
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160941800
24 september dus
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 25 maart 2016 @ 20:44:55 #279
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_160941971
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

twee velden
Toch alleen dit veld?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ASOT 2015 waren er tot middernacht ook vrouwen met kort pittige kapsels. Verdwenen ze bij EF ook? :D

http://partyflock.nl/album/party/281926
_O-

[ Bericht 19% gewijzigd door Woods op 25-03-2016 21:00:04 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 maart 2016 @ 21:12:55 #280
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160943399
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2016 20:44 schreef Woods het volgende:

[..]

Toch alleen dit veld?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ASOT 2015 waren er tot middernacht ook vrouwen met kort pittige kapsels. Verdwenen ze bij EF ook? :D

http://partyflock.nl/album/party/281926
_O-
https://www.google.nl/map(...)9:0x80bee7e4a25bbf90

Grotesque staat op het veldje naast het grote veld
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 25 maart 2016 @ 21:14:21 #281
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_160943470
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_161079674

Zeer getalenteerde producer. Gaan we hopelijk nog veel van horen de komende tijd :)
  vrijdag 1 april 2016 @ 16:34:35 #283
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_161098831
Armin gaat weer solo touren met Embrace zag ik net :P

https://www.aldaevents.com/events/armin-only
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_161100245
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 april 2016 16:34 schreef Woods het volgende:
Armin gaat weer solo touren met Embrace zag ik net :P

https://www.aldaevents.com/events/armin-only
Das al oud nieuws :P
  dinsdag 5 april 2016 @ 18:10:28 #285
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_161200418
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:04 schreef needakill het volgende:

[..]

Das al oud nieuws :P
ai ai is mij ontgaan :s)

:D
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_161256526
Ik zoek een progressive trance track gedraaid door dj Remy in 2000. Misschien weet iemand het. Heb het stukje geupload naar youtube. Alvast bedankt! Heb het ook in het muziekzoektopic gepost.

  donderdag 7 april 2016 @ 17:25:16 #287
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_161258455
Herstel Paul van Dyk duurt langer dan verwacht
quote:
De Duitse dj Paul van Dyk ligt nog steeds in het ziekenhuis na zijn val eind februari van een podium op een trancefestival in Utrecht. Hij heeft meer tijd nodig om op te knappen.

Zijn herstel duurt langer dan verwacht, waardoor zijn optredens nu tot halverwege juni zijn afgezegd. Dat meldt zijn management op Facebook.

De 44-jarige Van Dyk liep bij zijn val een hersenschudding en barstjes in enkele rugwervels op. Hij werd in kritieke toestand opgenomen op de intensive care, maar inmiddels gaat het beter met hem.

"Bedankt voor de ontelbare berichtjes, video's en beterschapswensen", laat de woordvoerder weten.
bron: http://www.nu.nl/achterkl(...)er-dan-verwacht.html
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  donderdag 14 april 2016 @ 15:11:57 #288
105311 Xantra
Cinematographer
pi_161424973
Kwam deze tegen op een remix contest pagina:
Geen verkeerde trance vind ik. ;)
https://soundcloud.com/hi(...)gelo-hearts-unspoken
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_161459346

Een beetje apart, maar wel lekker.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2016 23:19:16 ]
pi_161762669
  donderdag 28 april 2016 @ 18:01:12 #291
105311 Xantra
Cinematographer
pi_161780116
Shockingggg. :o
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 4 mei 2016 @ 09:22:24 #292
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_161915710
Gisteravond het akoestische concert van Above and Beyond meegepakt in Utrecht. Zelden zoveel kippenvel gehad zeg, ongekend wat een machtige ervaring _O_
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_161929016
quote:
14s.gif Op woensdag 4 mei 2016 09:22 schreef jackson het volgende:
Gisteravond het akoestische concert van Above and Beyond meegepakt in Utrecht. Zelden zoveel kippenvel gehad zeg, ongekend wat een machtige ervaring _O_
Was machtig. Traantje wegepinkt bij Miracle, Satelite, No One On Earth en Good For Me

https://www.youtube.com/user/Needakill
Heb zelf dan ook wat opgenomen :)
  zondag 8 mei 2016 @ 17:45:54 #294
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_162014912
Hadden die 2 mot dan? Kan er niks over vinden.

woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_162050631
quote:
10s.gif Op zondag 8 mei 2016 17:45 schreef Woods het volgende:
Hadden die 2 mot dan? Kan er niks over vinden.

Oude vete toch ofzo? Maar ze hadden wel ooit samen een plaat gemaakt geloof ik... Achja.

pi_162055009
quote:
Yes die ook. Toffe track. Helemaal vergeten. Magik 5... Oh the memories.
pi_162067277

Vandaag 13 jaar geleden _O_

The Legacy _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 mei 2016 @ 19:08:04 #300
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_162067412
_O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_162067634
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2016 19:01 schreef Dj_Day-V het volgende:

Vandaag 13 jaar geleden _O_

The Legacy _O_
Ik was er bij. Wat een avond/nacht was dat.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')