abonnement Unibet Coolblue
pi_158455826
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:43 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Oud maar goud! (en dat is inderdaad wel classic trance ja)
Zeker! Moest gelijk aan deze track denken bij jouw omschrijving. Zo worden ze niet meer gemaakt of ik zoek niet goed (genoeg)
pi_158455932
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:50 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Zeker! Moest gelijk aan deze track denken bij jouw omschrijving. Zo worden ze niet meer gemaakt of ik zoek niet goed (genoeg)
Ik luister eigenlijk alle soorten trance wel, ook die oude nummers nog steeds. Maar tegenwoordig luister ik ook veel Aly en Fila, Noble Six etcetera. Wel een ander soort trance, maar nog steeds die warme klanken, en die herhalingen van geweldige melodieën.


Vanaf 03:00 komt ie pas echt los. Maar dit is pas echt een 'warme' track, weet niet of je hier van houdt.
pi_158456092
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:52 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik luister eigenlijk alle soorten trance wel, ook die oude nummers nog steeds. Maar tegenwoordig luister ik ook veel Aly en Fila, Noble Six etcetera. Wel een ander soort trance, maar nog steeds die warme klanken, en die herhalingen van geweldige melodieën.


Vanaf 03:00 komt ie pas echt los. Maar dit is pas echt een 'warme' track, weet niet of je hier van houdt.
Klinkt goed idd. Doet me denken aan deze:

Heerlijk. Ik houd ook van verschillende soorten. Progressive trance hou ik ook erg van. Ook het wat hardere zoals paul van dyk rond 2000 draaide. En dan vooral deze...
pi_158456476
Waarom is trance en zijn de grote feesten uit begin deze eeuw dood ;(
pi_158456534
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:57 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Klinkt goed idd. Doet me denken aan deze:

Heerlijk. Ik houd ook van verschillende soorten. Progressive trance hou ik ook erg van. Ook het wat hardere zoals paul van dyk rond 2000 draaide. En dan vooral deze...
Die eerste is wel lekker, maar dat is wel echt een nummer waar er veel meer van zijn. Die tweede remix kende ik niet, maar is wel geweldig ja. Een beetje met die mysterieuze sound die er rond 2000 in al die tranceplaten zat.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 00:13:02 ]
pi_158457301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 00:10 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Die eerste is wel lekker, maar dat is wel echt een nummer waar er veel meer van zijn. Die tweede remix kende ik niet, maar is wel geweldig ja. Een beetje met die mysterieuze sound die er rond 2000 in al die tranceplaten zat.

Jaaa van die eerste zijn er zeker meer. Maar lijkt me niet handig om die allemaal hier neer te plempen. Nou nog een paar om het af te leren....

  woensdag 23 december 2015 @ 01:59:56 #37
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158459395
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2015 12:04 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

W en W en trance hebben absoluut niets met elkaar te maken. Het lijkt niet eens op trance.
Dit is gewoon pure JP-8000 Supersaw porno.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 23 december 2015 @ 02:09:26 #38
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158459529
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158460321
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:42 schreef magikmichael het volgende:

[..]

Fire & Ice - Silent Cry. Sums it all up!


8-)
pi_158460325
https://www.facebook.com/airwavefanpage/posts/10153741927475792

Airwave weet

Als ik de beste trance producers ooit zou moeten kiezen gaat het denk ik tussen Airwave en Ferry Corsten
  woensdag 23 december 2015 @ 10:44:37 #42
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158463226
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 december 2015 20:30 schreef jackson het volgende:

[..]

Eens maar volgens mij denken wij dat vaker dan dat het ook daadwerkelijk zo is voor de betreffende artiest. Daarnaast kun je jezelf afvragen of financiële onafhankelijkheid niet aanlokkelijk is, want daar praat je gewoon over. Die mannen schrapen zulke bedragen binnen dat het wel erg interessant is.
Tuurlijk heb je daar gelijk in, maar ik geloof erin dat kwaliteit altijd boven komt drijven. Zo zijn Tiesto, armin, ferry enzo ook allemaal begonnen, trance was niet populair, maar door de kwalitatieve, niet op commercie gerichte, tracks die ze in 2000 uitbrachten zijn ze groot geworden en daardoor houden ze het ook zo lang vol imo. Er zijn zat van die prutsers die 3 commerciele 'hitjes' maken en daarna verdwijnen, omdat het geen kwaliteit is dat ze brengen, daar zijn mensen snel op uitgekeken.

Het zou mij ook verbazen dat bijv een Garrix (met deze stijl) op z'n 40e nog plaatjes voor het grote publiek staat te draaien.

Een ander punt is natuurlijk ook wel dat muziek niet verkoopt en dat merk je, de meeste tracks worden voor festivals gemaakt en zijn geen tracks die je vaker dan 30x wilt luisteren, want dan zijn ze 'op'.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 23 december 2015 @ 11:27:51 #43
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158464121
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 23:52 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik luister eigenlijk alle soorten trance wel, ook die oude nummers nog steeds. Maar tegenwoordig luister ik ook veel Aly en Fila, Noble Six etcetera. Wel een ander soort trance, maar nog steeds die warme klanken, en die herhalingen van geweldige melodieën.


Vanaf 03:00 komt ie pas echt los. Maar dit is pas echt een 'warme' track, weet niet of je hier van houdt.
Die melodie moet wel zijn geïnspireerd op deze track. :D

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 23 december 2015 @ 11:46:28 #44
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158464466
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:44 schreef Xantra het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je daar gelijk in, maar ik geloof erin dat kwaliteit altijd boven komt drijven. Zo zijn Tiesto, armin, ferry enzo ook allemaal begonnen, trance was niet populair, maar door de kwalitatieve, niet op commercie gerichte, tracks die ze in 2000 uitbrachten zijn ze groot geworden en daardoor houden ze het ook zo lang vol imo. Er zijn zat van die prutsers die 3 commerciele 'hitjes' maken en daarna verdwijnen, omdat het geen kwaliteit is dat ze brengen, daar zijn mensen snel op uitgekeken.

Het zou mij ook verbazen dat bijv een Garrix (met deze stijl) op z'n 40e nog plaatjes voor het grote publiek staat te draaien.

Een ander punt is natuurlijk ook wel dat muziek niet verkoopt en dat merk je, de meeste tracks worden voor festivals gemaakt en zijn geen tracks die je vaker dan 30x wilt luisteren, want dan zijn ze 'op'.
Volledig met je eens! Denk ook zeker niet dat Garrix dit nog doet over 20 jaar maar dat is dan ook niet meer nodig gezien de hoeveelheid geld je dan al opgeraapt hebt. Ga het vastgoed in of richt een investeringsmaatschappij op, de mogelijkheden zijn eindeloos.

Een artikel van september vorig jaar... vorig jaar dus, wordt het vermogen van Garrix op 11 miljoen euro geschat. Dat maakt verder alles irrelevant.

Vanuit je beroep als kunstenaar, want dat zijn het eigenlijk, en vind ik jou ook overigens is het natuurlijk anders. Maar als je muziek maakt voor de massa, de hele wereld kan zien en veel geld verdienen... Het klinkt mij niet zo slecht, je gaat het vanzelf goed vinden vrees ik ook :D.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 23 december 2015 @ 11:50:26 #45
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158464550
Overigens een vrij aardige discussie, daar mogen er meer van losbarsten in dit topic. Beter dan het posten van linkjes naar Youtube wat mij betreft.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_158464774
quote:
Fuck inderdaad, waarom ken ik deze nummers niet? Ik neem mijn woorden deels terug ;)
  woensdag 23 december 2015 @ 12:56:23 #47
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158466031
quote:
7s.gif Op woensdag 23 december 2015 11:46 schreef jackson het volgende:

[..]

Een artikel van september vorig jaar... vorig jaar dus, wordt het vermogen van Garrix op 11 miljoen euro geschat. Dat maakt verder alles irrelevant.

Vanuit je beroep als kunstenaar, want dat zijn het eigenlijk, en vind ik jou ook overigens is het natuurlijk anders. Maar als je muziek maakt voor de massa, de hele wereld kan zien en veel geld verdienen... Het klinkt mij niet zo slecht, je gaat het vanzelf goed vinden vrees ik ook :D.
Bizar is dat ja 11 miljoen, zag laatst ook dat ie een supersonische studio heeft laten bouwen, volgens mij is het een halve ufo. :') :?
Zo'n hip hok met mooie kleurtjes en sfeervol ingericht, Hardwell heeft ook zoiets. Als ik dan weer zie waar een Voorn of Solomun in zitten te werken moet ik toch altijd weer lachen.

Dat is natuurlijk ook weer zoiets, ben je iemand die voor 10 miljoen per jaar gaat en na 10 jaar als dj over de houdbaarheidsdatum heen is of ben je bijv een Voorn die ook genoeg knaken verdiend en van z'n 20e tot z'n 37e al constant aan de top staat door pure passie.

Ik liever het laatste, in de film is het trouwens ook niet veel anders, loop hier iedere dag tegenaan, zie collega's ook dingen regisseren die ze liever niet regisseren, maar het voor het geld doen, resultaat: troep.

'Het klinkt mij niet zo slecht, je gaat het vanzelf goed vinden vrees ik ook :D.'
:Y goed punt en is ook zeker zo.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_158467805
Ik hoorde dat ze bij Serious Request wel weer een paar geweldige oude tranceplaten draaiden, Tiesto's adiago for strings kwam onder andere langs. Het is toch ongelofelijk dat dit niet meer populair meer is eigenlijk? Zat weer met kippenvel op m'n armen, ondanks dat ik em al 1000 keer heb gehoord.

En dan wordt het door die gasten ook gewoon aangekondigd als een house-plaat, mensen weten niet eens meer wat trance is. :')

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2015 14:13:01 ]
  woensdag 23 december 2015 @ 18:12:37 #49
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158473484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 12:56 schreef Xantra het volgende:

[..]

Bizar is dat ja 11 miljoen, zag laatst ook dat ie een supersonische studio heeft laten bouwen, volgens mij is het een halve ufo. :') :?
Zo'n hip hok met mooie kleurtjes en sfeervol ingericht, Hardwell heeft ook zoiets. Als ik dan weer zie waar een Voorn of Solomun in zitten te werken moet ik toch altijd weer lachen.

Dat is natuurlijk ook weer zoiets, ben je iemand die voor 10 miljoen per jaar gaat en na 10 jaar als dj over de houdbaarheidsdatum heen is of ben je bijv een Voorn die ook genoeg knaken verdiend en van z'n 20e tot z'n 37e al constant aan de top staat door pure passie.

Ik liever het laatste, in de film is het trouwens ook niet veel anders, loop hier iedere dag tegenaan, zie collega's ook dingen regisseren die ze liever niet regisseren, maar het voor het geld doen, resultaat: troep.

'Het klinkt mij niet zo slecht, je gaat het vanzelf goed vinden vrees ik ook :D.'
:Y goed punt en is ook zeker zo.
Ik vrees dat je ook je persoonlijke smaak laat doorschijnen omdat je het vergelijkt met een Joris Voorn. Begrijp het zelf overigens volledig want dat is ook meer mijn smaak.

Tiesto is één van de rijkste en doet nog steeds mee, dus het kan hand in hand gaan... Veel geld en langdurig succes.

Bagger maken en veel succes hebben voelt als het verkopen van je ziel aan de duivel. Zoals ik eerder zei, denk dat veel artiesten dit niet zo zien. Het is denk ook lastig geloven dat je bagger maakt als 40.000man uit hun plaat gaan. Vraag is dan ook of het bagger is?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 23 december 2015 @ 18:17:35 #50
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158473587
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 14:11 schreef Maartenfr12 het volgende:

En dan wordt het door die gasten ook gewoon aangekondigd als een house-plaat, mensen weten niet eens meer wat trance is. :')
Mensen weten ook niet wat een koppeling van een auto doet maar rijden er wel in... Je kunt mij als autoliefhebber niet vergelijken met iemand die er maar instapt en het allemaal wel gelooft ondanks dat hij 70.000km per jaar rijdt. Dat is voor een DJ op de radio wel hetzelfde, hij gebruikt muziek voor zijn werk maar zal niet van alles evenveel weten.

Grap is bij beide situaties dat het niets uitmaakt. Die man kan prima 70.000km per jaar rijden in zijn handbak en de DJ doet het geweldig op de radio. De menigte is namelijk niet geïnteresseerd in die tranceplaat of de werking van een koppeling.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_158474124
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:17 schreef jackson het volgende:

[..]

Mensen weten ook niet wat een koppeling van een auto doet maar rijden er wel in... Je kunt mij als autoliefhebber niet vergelijken met iemand die er maar instapt en het allemaal wel gelooft ondanks dat hij 70.000km per jaar rijdt. Dat is voor een DJ op de radio wel hetzelfde, hij gebruikt muziek voor zijn werk maar zal niet van alles evenveel weten.

Grap is bij beide situaties dat het niets uitmaakt. Die man kan prima 70.000km per jaar rijden in zijn handbak en de DJ doet het geweldig op de radio. De menigte is namelijk niet geïnteresseerd in die tranceplaat of de werking van een koppeling.
Ik snap je punt totaal niet, als je als radio-dj het verschil tussen trance en house niet weet heb je wat mij betreft weinig op de radio te zoeken.

En wist de grote menigte maar eens het verschil tussen house en trance, dan zou het waarschijnlijk weer een stuk populairder worden.
  woensdag 23 december 2015 @ 18:50:46 #52
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158474354
quote:
14s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:12 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik vrees dat je ook je persoonlijke smaak laat doorschijnen omdat je het vergelijkt met een Joris Voorn. Begrijp het zelf overigens volledig want dat is ook meer mijn smaak.

Tiesto is één van de rijkste en doet nog steeds mee, dus het kan hand in hand gaan... Veel geld en langdurig succes.

Bagger maken en veel succes hebben voelt als het verkopen van je ziel aan de duivel. Zoals ik eerder zei, denk dat veel artiesten dit niet zo zien. Het is denk ook lastig geloven dat je bagger maakt als 40.000man uit hun plaat gaan. Vraag is dan ook of het bagger is?
Bedoel ook meer de kwaliteit. Tiësto had het gevoel dat ie over the hill was met z'n trance en wilde zich vernieuwen en dat is een sterk punt, maar hij vergeet erbij dat ie z'n kwaliteit heeft ingeleverd door het Hardwell hoekje in te gaan. Nu staat iedere puber met z'n handjes omhoog bij Tiësto. In onze tijd was dat anders, de mensen die hem kenden van de radio tracks (flight, lethal, enzo) konden niets met z'n sets en bleven dan ook lekker thuis. Nu pakt ie de mic en zegt ie doodleuk ff hardstyle te gaan draaien. Voor mij volstrekt onbegrijpelijk en ik zal dat ook nooit begrijpen. Dit is wat skihut djs doen, niet de grote Tiesto.

En daarom gebruikte ik Voorn even, ook omdat hij bekend is, maar die staat sinds het begin van z'n cariere bekend om z'n kwaliteit. Trouwens ook best veel grote djs in de tech/house scene zijn allemaal wat ouder dan de edm-jochies. Zegt ook best veel.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 23 december 2015 @ 18:54:47 #53
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158474429
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:41 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik snap je punt totaal niet, als je als radio-dj het verschil tussen trance en house niet weet heb je wat mij betreft weinig op de radio te zoeken.

En wist de grote menigte maar eens het verschil tussen house en trance, dan zou het waarschijnlijk weer een stuk populairder worden.
Radio-djs zijn hierin niet gespecialiseerd, dat bedoelt hij.
Die djs weten meer van popmuziek.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_158474457
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:50 schreef Xantra het volgende:

[..]

Bedoel ook meer de kwaliteit. Tiësto had het gevoel dat ie over the hill was met z'n trance en wilde zich vernieuwen en dat is een sterk punt, maar hij vergeet erbij dat ie z'n kwaliteit heeft ingeleverd door het Hardwell hoekje in te gaan. Nu staat iedere puber met z'n handjes omhoog bij Tiësto. In onze tijd was dat anders, de mensen die hem kenden van de radio tracks (flight, lethal, enzo) konden niets met z'n sets en bleven dan ook lekker thuis.
Is dat zo? Hij verkocht toch ook volle stadions met pure trance in 2003 en 2004? Daar zat toch ook wel een wat algemener publiek tussen?
pi_158474484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:54 schreef Xantra het volgende:

[..]

Radio-djs zijn hierin niet gespecialiseerd, dat bedoelt hij.
Die djs weten meer van popmuziek.
Opzich heb je gelijk, maar het zou leuker zijn als het tenminste weer even ter sprake komt, want mensen weten tegenwoordig echt al nauwelijks meer wat trance inhoudt. En dat vind ik jammer.
pi_158476450
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:50 schreef Xantra het volgende:

[..]

In onze tijd was dat anders, de mensen die hem kenden van de radio tracks (flight, lethal, enzo) konden niets met z'n sets en bleven dan ook lekker thuis.
Hmm, ik ben juist opgegroeid met zijn oude radiotracks, daardoor ook zijn sets gaan beluisteren en zodoende het genre gaan waarderen :) Was helaas alleen veel te jong om naar die grote feesten te gaan, dus moest het maar doen met de opnames op TMF :P

Daarna een tijdje helemaal niets meer qua elektronisch geluisterd, tot een jaar of vijf/zes terug. Meteen weer helemaal verliefd geworden op de klanken O+
  woensdag 23 december 2015 @ 20:17:01 #57
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158476520
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:55 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Is dat zo? Hij verkocht toch ook volle stadions met pure trance in 2003 en 2004? Daar zat toch ook wel een wat algemener publiek tussen?
ja 2003/2004 enzo, maar 4 jaar later zie je echt wel in z'n sets dat ie zoekende was naar vernieuwing voor zichzelf. Begon toen al wel vrij snel te beuken weet ik nog op die ISOS HMH feestjes. Volgens mij was ik rond 2009/10 (kan ook eerder geweets zijn) klaar met hem, niet veel later maakte hij toen de switch.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:56 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Opzich heb je gelijk, maar het zou leuker zijn als het tenminste weer even ter sprake komt, want mensen weten tegenwoordig echt al nauwelijks meer wat trance inhoudt. En dat vind ik jammer.
Ja man, kansloze missie. :)
Vroeger maakte ik me er ook druk om hoor :)

Dat is dus echt hetzelfde als Jackson tegen mij gaat uitleggen waarom die auto beter is dan die andere auto. Kansloos, want daar ligt m'n interesse niet dus gaat ene oor in en andere uit.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  woensdag 23 december 2015 @ 20:20:16 #58
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_158476670
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:41 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik snap je punt totaal niet, als je als radio-dj het verschil tussen trance en house niet weet heb je wat mij betreft weinig op de radio te zoeken.

En wist de grote menigte maar eens het verschil tussen house en trance, dan zou het waarschijnlijk weer een stuk populairder worden.
Wat Xantra zegt... Leek me logisch.

Daarnaast is jouw tweede opmerking een beetje vreemd, want dat zou dan voor veel meer electronische dansmuziek moeten gelden. Die gasten weten het gewoon niet, klaar :D.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 23 december 2015 @ 20:21:54 #59
105311 Xantra
Cinematographer
pi_158476762
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef MAHL het volgende:

[..]

Hmm, ik ben juist opgegroeid met zijn oude radiotracks, daardoor ook zijn sets gaan beluisteren en zodoende het genre gaan waarderen :) Was helaas alleen veel te jong om naar die grote feesten te gaan, dus moest het maar doen met de opnames op TMF :P

Daarna een tijdje helemaal niets meer qua elektronisch geluisterd, tot een jaar of vijf/zes terug. Meteen weer helemaal verliefd geworden op de klanken O+
Het grote gedeelte van de mensen, die mensen die gewoon een muziekje luisteren op de radio en verder wel prima vinden en geen verdere interesse erin hebben. ;)
Maar er was dan ineens een tijd dat het hip was en dat je op een festival geweest moest zijn en dan viel het voor die mensen tegen omdat ie geen hitjes draait.

En nu is het ook hip dus gaan mensen naar EDM en worden daar niet teleurgesteld omdat 80% platen zijn met bekende vocalen van bekende bands die geremixt zijn.
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
pi_158477767
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:17 schreef Xantra het volgende:

[..]

ja 2003/2004 enzo, maar 4 jaar later zie je echt wel in z'n sets dat ie zoekende was naar vernieuwing voor zichzelf. Begon toen al wel vrij snel te beuken weet ik nog op die ISOS HMH feestjes. Volgens mij was ik rond 2009/10 (kan ook eerder geweets zijn) klaar met hem, niet veel later maakte hij toen de switch.
Herkenbaar ja. Het caleidoscope-album betekende de kentering dacht ik, dat was al niet echt trance meer.

quote:
Ja man, kansloze missie. :)
Vroeger maakte ik me er ook druk om hoor :)

Dat is dus echt hetzelfde als Jackson tegen mij gaat uitleggen waarom die auto beter is dan die andere auto. Kansloos, want daar ligt m'n interesse niet dus gaat ene oor in en andere uit.
Aan de ene kant heb je daarin gelijk en is het opzich een kwestie van smaak. Aan de andere kant kán ik me gewoon niet voorstellen dat mensen trance geen mooie muziek vinden en al die bigroom-zooi wel. Het heeft ook ontzettend met vooroordelen te maken. Als je al een muziekvoorkeur hebt, dan ga je muziek die eigenlijk beter is niet zomaar accepteren maar zet je je in eerste instantie af. En dat heeft echt niet alleen met smaak te maken.

Vrienden van mij reageren heel verschillend op trance. Ik heb vrienden die het veel meer zijn gaan luisteren en beseffen dat het eigenlijk heel emotionele muziek is, ik heb ook vrienden die er heel minachtend over doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')