Je maakt van een varken een olifantquote:Op donderdag 17 december 2015 22:13 schreef FANN het volgende:
Ik zal geen naamtopic maken, dat is té flauw
een varken nog welquote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt van een varken een olifant
Een mug knorrt nietquote:Op donderdag 17 december 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
een varken nog welwas het geen mug?
Nah, het zal misschien aan je verrekte spier zijn, maar ik vind je best knorrig de laatste tijd
en ik kan je weer even niet volgen, maar ligt vast aan mijquote:Op donderdag 17 december 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
Ik trek weer even aan de fruitmachine
Wat doen varkens?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik kan je weer even niet volgen, maar ligt vast aan mij
Hélemaal niksquote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
Ik hou er mee op.. Wat heb je vandaag opgeruimd?
Jammer anders zou ik je af en toe inhurenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
Soms heb ik even een hyperaanval, is na 2 of 3 daagjes weer over
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer anders zou ik je af en toe inhuren
Het kan natuurlijk beter en nu zeker met mn pijnlijke lachspier... Maar ik klaag nietquote:Op donderdag 17 december 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat zei mijn zus ook al![]()
maar eh.... hoe gaat het verder met je?
ow.... weet ik nog niks, maar ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk beter en nu zeker met mn pijnlijke lachspier... Maar ik klaag niet
Daar zijn idd andere methodes voorquote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... weet ik nog niks, maar ik had niet anders verwacht![]()
ik ga wel effe zappen, zal ik je niet meer lastig vallen met vragen
Mogguh, veel te vroeg, kutkatten hebben me wakker gemaakt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:55 schreef chufi het volgende:
En een goedemorgen. Tijd voor een bakkie
je bent niet meer knorrigquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:05 schreef chufi het volgende:
Daar kunnen die katjes toch ook niets aan doen... Zeurpiet
Mo heeft er nu last vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent niet meer knorrig![]()
en Moeder Teresa wordt heilig verklaard!
Wonderen
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
* sjampoeh zet een klaagbankje neer.. Gaat u liggen en spui
ik heb iets stoms gedaan met de wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom? mogen we dan ook weten waarom?
Alles roze ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
ik heb iets stoms gedaan met de was![]()
goftedomme
en ik moet vanmiddag werken en heb er geen zin in
ah....... de was is verkleurd of gekrompen? Ja da's altijd balen, ik heb ook wel eens af en toequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
ik heb iets stoms gedaan met de was![]()
goftedomme
en ik moet vanmiddag werken en heb er geen zin in
Zó kan je het ook bekijken!quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Alles roze ?![]()
Ach als dat alles is.. je hebt tenminste werk !
Hoeveel dagen werk je per week just me?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:20 schreef just me het volgende:
Ja, ik werk me de pestpokkuh en ik heb vanmiddag toevallig geen zin.
maandag t/m vrijdag...quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel dagen werk je per week just me?
En ik kan me best voorstellen hoor dat je af en toe geen zin hebt, dus dan mag je best effe
knorrig zijn
Dat begrijp ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:20 schreef just me het volgende:
Zó da's best veel danquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:23 schreef just me het volgende:
[..]
maandag t/m vrijdag...
en dan ééns in de 14 dagen nog extra werk naast mijn gewone werk
ik doe administratie op een basisschool maar dat is maar een parttime baan, en ik doe er schoonmaakwerk bij en dat is redelijk zwaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ookbijna vakantie voor iedereen wellicht.. Wat v werk doe je als ik vragen mag?
En vanmiddag aan de schoonmaak ? meh iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe administratie op een basisschool maar dat is maar een parttime baan, en ik doe er schoonmaakwerk bij en dat is redelijk zwaar
en dat in combinatie met gevalletje haastige spoed en een jurk verknallen kan dan nét even te veel zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En vanmiddag aan de schoonmaak ? meh idd
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
en dat in combinatie met gevalletje haastige spoed en een jurk verknallen kan dan nét even te veel zijn
maar als ik straks weer thuiskom dan gaat het weer gezellig worden, Junior komt (mijn zoon) om te helpen om de kerstboom op te tuigen en Merel en de kleine kabouterquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat zijn van die dagen die je het liefst door de plee spoelt en meteen vergeet....
Ah.... die gedachte vasthouden vandaag en dan komt alles weer goed!quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:33 schreef just me het volgende:
[..]
maar als ik straks weer thuiskom dan gaat het weer gezellig worden, Junior komt (mijn zoon) om te helpen om de kerstboom op te tuigen en Merel en de kleine kabouterkomen even gedag zeggen voordat ze volgende week op vakantie gaan en dat is dan weer hartstikke lief
Heb je straks geen 2 week vakantie dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:20 schreef just me het volgende:
Klinkklare nonsense.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent niet meer knorrig![]()
en Moeder Teresa wordt heilig verklaard!
Wonderen
Voor een zaligverklaring is één wonder nodig, voor een heiligverklaring twee. Beide door de paus erkende wonderen gaan over een door medici onverklaarbare genezing. De toenmalige paus erkende in 2003 dat een Indiase vrouw genas van een kwaadaardig gezwel in haar buik nadat ze een foto van Moeder Teresa had gezien.
Het tweede wonder gaat over een man met een dodelijke hersenziekte. Zijn familie bad tot Moeder Teresa en nu is hij genezen. De doktoren zouden in het duister tasten over hoe dit mogelijk is
![]()
Ik vroeg het jou toch nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:53 schreef sacha het volgende:
het is hier vakantie maar ik heb geen vrij
Meneer heeft spierpijn aan een of ander buikspiertje, best zielig.quote:
Boehoehoe!quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meneer heeft spierpijn aan een of ander buikspiertje, best zielig.
Maybe, eens kijken, eerst dadelijk boodschappen doen en daarna iets eten, daarna zie ik wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:40 schreef chufi het volgende:
Mo ga je nog gezellig de stad in vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
dat is zó een grote inkopper die ga ik niet makenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:57 schreef chufi het volgende:
Gaat ie niet eens samen met Baardaap geld door een gleuf schuiven....
Ik zeg overigens niet dat mensen soms niet 'zomaar' of 'wonderbaarlijk' genezen, maar dat is gewoon zoals het loopt, het kan vriezen en het kan dooien zeg maar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar![]()
ja natuurlijk is het nonsens
Yep, er gebeuren genoeg dingen die de dokters (nog) niet kunnen verklaren, soms noemen zequote:Op vrijdag 18 december 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg overigens niet dat mensen soms niet 'zomaar' of 'wonderbaarlijk' genezen, maar dat is gewoon zoals het loopt, het kan vriezen en het kan dooien zeg maar.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Yep, er gebeuren genoeg dingen die de dokters (nog) niet kunnen verklaren, soms noemen ze
dat wel eens ''een wonder'' maar dat is meer spreekwoordelijk bedoeld, anders zou ik vandaag
nog beginnen met héél hard te bidden![]()
desnoods met mijn kont naar Mekka als het moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Daarom....quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het bidden zich zou lonen, wat denk je hoeveel ik dan zou bidden.![]()
Goed zo! Hoeven we voor jou niet meer te biddenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:06 schreef chufi het volgende:
Met mij gaat het alweer een beetje beter.... Of de pijnstillers doen hun werk eens...
Ik ben toch al heiligquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed zo! Hoeven we voor jou niet meer te bidden
Anders worden je gegevens wel door iemand anders bijgehouden... Kun je beter alles bij elkaar hebben... Gelukkig heb ik daarnaast mn eigen cloud,,,,quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:12 schreef FANN het volgende:
Nah... zal ik maar akkoord gaan? Ik kan niet zonder googel
ik heb geen cloud en ik weet niet eens wat het is ook, maar ik kan wel even googelen om te kijken wat je bedoeldquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders worden je gegevens wel door iemand anders begehouden... Kun je beter alles bij elkaar hebben... Gelukkig heb ik daarnaast mn eigen cloud,,,,
cougarquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:29 schreef FANN het volgende:
Go Courtney!![]()
[ afbeelding ]
Courtney Love (51) heeft naar een verluidt meerdere afspraakjes gehad met de 15 jaar jongere Nicholas Jarecki (36).
ben je jaloers?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je jaloers?![]()
Heb jij een vent, vriend of scharrel eigenlijk?
We weten nog niet zoveel van jou eigenlijk, vertel eens?
Kan je niet meer aan met die middenrif manquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lust ook wel een 15 jaar jongere dame hoor
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je niet meer aan met die middenrif manmaar je ken het proberen
Tegen die tijd zal er wel een wonder geschied zijn...quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je niet meer aan met die middenrif manmaar je ken het proberen
Wonderbaarlijke genezingquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal er wel een wonder geschied zijn...
Schei uit, mij wilde je aan AdoraBelle koppelen, alsof ik het fijne er niet van wist...quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe oud ben jij? misschien ben jij wel zijn doelgroep![]()
Chuf is een Niceguy
weet ik niks meer vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schei uit, mij wilde je aan AdoraBelle koppelen, alsof ik het fijne er niet van wist...![]()
Neemt niet weg dat dat gewoon een aardig mens is.
En geruineerd ...quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Wonderbaarlijke genezingmisschien knap je er inderdaad van op
![]()
Geeft vast energie natuurlijk ... maar na een half jaar ben je gebroken
Ja joh wie weetquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe oud ben jij? misschien ben jij wel zijn doelgroep![]()
Chuf is een Niceguy
Maar maar maar, mogen we ook niet weten of je verliefd verloofd of getrouwd bent?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja joh wie weet![]()
U is nieuwsgierig,ben graag wat in de anonimiteit hier, maar ben 40
Ik wist het wel meteen.. Wij waren de meest begripvolle SC op FOKquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niks meer vanserieus niet, maar ik wist in het begin helemaal niet ''hoe het zat''
trouwensdie kwam hier ook zomaar binnenvallen.....
Negerin dan maar OKquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
Voor het zelfde geld is sjampoeh een grote negert maar goed
Ja, zoiets was hetquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het wel meteen.. Wij waren de meest begripvolle SC op FOK
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
Voor het zelfde geld is sjampoeh een grote negert maar goed
Dat weet je toch nooit?quote:
Met Fientje.. Die hebben Mo en ik ooit een keer in een vuilniszak weten te praten midden in de nachtquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, zoiets was hetmaar ze komt nooit meer op de koffie, gaat wel goed met haar geloof ik
want ze is met dat meisje op stap geweest met die Fokstok enzo... dus zal wel goed zijn
hmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]nee hoor.. ik ken Chufi van vroegah zonder het te weten,knap he
Dat geloof ik graag, en dat terwijl het zo'n kleine moeite is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het wel meteen.. Wij waren de meest begripvolle SC op FOK
Ja, weet ik tochquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Fientje.. Die hebben Mo en ik ooit een keer in een vuilniszak weten te praten midden in de nacht![]()
![]()
Ik heb jetsersquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:49 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmals ik vraag waar je hem van kent krijg ik toch geen antwoord
![]()
en dan nog........ dan zou je nog steeds een vent kunnen zijn
Fientje is ook wel een lieve meid, beetje geval apart dat wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Fientje.. Die hebben Mo en ik ooit een keer in een vuilniszak weten te praten midden in de nacht![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
Ik kan ook roepen dat ik een piemel heb, dat zegt niks
Dito, even snel voor het donker wordt. Latersss.quote:
Ja Ook al in december jarig... Misschien is daar toch iets mis meequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fientje is ook wel een lieve meid, beetje geval apart dat wel.
Dat geloof ik niet maar ik heb niet in je broekje gezetenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
Ik kan ook roepen dat ik een piemel heb, dat zegt niks
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je straks geen 2 week vakantie dan?
dat doe ik pas op de derde datequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet maar ik heb niet in je broekje gezeten
Staat ie al aan dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan dat 'glazen ding' tot in mijn slaapkamer horen.
Ja, op het Kerkplein, vandaag blijkbaar open gegaan.quote:
Vet kut als je het thuis hoort... Oordoppen aanvragen bij .. 3FM en de ramen dichtquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, op het Kerkplein, vandaag blijkbaar open gegaan.
Ik heb er verder geen last van zolang ik maar uit die kant van het centrum blijf, het is gelukkig maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Vet kut als je het thuis hoort... Oordoppen aanvragen bij .. 3FM en de ramen dicht
nah... wAT LOOP JE DAN TE MIEPENquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van zolang ik maar uit die kant van het centrum blijf, het is gelukkig mar tijdelijk.
Heb je al getest hoe stevig het glas is?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van zolang ik maar uit die kant van het centrum blijf, het is gelukkig maar tijdelijk.
Neuh, ik blijf daar weg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je al getest hoe stevig het glas is?
Precies, want dat geluid van dat glazen huis staat enorm zacht, heb ik vorig jaar in Haarlem mogen meemaken. Was eigenlijk nauwelijks iets van te horen, ook niet als je er voor stond...quote:
Ik vraag me af of ze het 's nachts zachter zetten dan overdag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, want dat geluid van dat glazen huis staat enorm zacht, heb ik vorig jaar in Haarlem mogen meemaken. Was eigenlijk nauwelijks iets van te horen, ook niet als je er voor stond...
Maar goed dat je niet hier woont danquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het 's nachts zachter zetten dan overdag.
Maar ik kan het nu wel horen, het ding staat voor de kerk waar ik van de andere zijde tegenaan kijk vanuit mijn achterzijde, in vogelvlucht een paar honderd meter.
's Nachts staat het bijna helemaal op standje 0.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het 's nachts zachter zetten dan overdag.
Maar ik kan het nu wel horen, het ding staat voor de kerk waar ik van de andere zijde tegenaan kijk vanuit mijn achterzijde, in vogelvlucht een paar honderd meter.
Dat is hier dan weer met carnaval dagenlang.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet hier woont danaan de overkant van het IJ is het regelmatig feest,
gaat dágen door, zodra je wil slapen gewoon oordoppen in![]()
Met Sail was het ook gezellig
Dat vind je ook al zo gezellig..quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is hier dan weer met carnaval dagenlang.
Zou best kunnen dat ik dat hoorde, ik ken het programma verder niet, maar ach, als de mensen daar lol hebben vind ik het prima, het zijn alleen wel de dagen waarop het centrum altijd mijd dus.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
's Nachts staat het bijna helemaal op standje 0.
Alleen als er publieksparticipatie gewenst was, zette ze het geluid vorig jaar iets harder.
Maar mijn geluidsinstallatie thuis produceert vaak meer decibellen dan de speakers van 3FM.
Zijn er nu geen concerten op de podia rondom dat huis, als opwarming voor de opsluiting van de DJ's?
Die zijn wel op goeie geluidssterkte...
Alsof je elke dag 3FM in de stad hebt...quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik dat hoorde, ik ken het programma verder niet, maar ach, als de mensen daar lol hebben vind ik het prima, het zijn alleen wel de dagen waarop het centrum altijd mijd dus.
Een maat van me zou er wel gaan kijken, ik hoor van hem wel hoe het daar is.
Ga je nog zwaaien?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan dat 'glazen ding' tot in mijn slaapkamer horen.
Heerlijk! Ik mag de komende 2 weken juist een extra aan de bak omdat mijn collega vrij is.quote:
Dat zei ik ook niet, ik bedoel gewoon al dat soort drukkere dagen, we hebben hier ook nog altijd wielrennen en zo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je elke dag 3FM in de stad hebt...
Soms wel lekker.. Extra rustig...quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik mag de komende 2 weken juist een extra aan de bak omdat mijn collega vrij is.
Is een hutje op de hei niks voor jou?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, ik bedoel gewoon al dat soort drukkere dagen, we hebben hier ook nog altijd wielrennen en zo.
Extra rustig omdat mijn collega vrij is? Bij ons niet!quote:
Vaak zie je rond de Kerst dat er minimale bezetting is en meer niet...quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Extra rustig omdat mijn collega vrij is? Bij ons niet!
dat wordt buffelen dan....quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Extra rustig omdat mijn collega vrij is? Bij ons niet!
Maar het werk gaat gewoon door, dus druk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak zie je rond de Kerst dat er minimale bezetting is en meer niet...
De hei is om de hoek hier maar plantjes groeien slecht daar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Is een hutje op de hei niks voor jou?![]()
Kan je meteen je eigen plantjes telen
ah... ja ik heb er verder geen verstand van, maar jij kan het wetenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De hei is om de hoek hier maar plantjes groeien slecht daar.
Ik ben net 2 weken vrij geweest om in mijn nieuwe huis te aarden, dus ik klaag nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
dat wordt buffelen dan....
tijd voor vakantie Deesje bent al een tijdje niet geweest moet je maar denken
Misschien ook maar beter... Anders ga je je overdag nog vervelen op Fok waar het steeds rustiger wordtquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het werk gaat gewoon door, dus druk.
Is dat alweer 2 maanden geledenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben net 2 weken vrij geweest om in mijn nieuwe huis te aarden, dus ik klaag niet![]()
Maar het is inderdaad alweer 2 maanden geleden dat ik weg ben geweest.
Ik kan hem van deze kant niet zien, het ding staat aan de andere kant.quote:
op de kop van Java komt straks een prachtig hotel ipv het festivalterreinquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet hier woont danaan de overkant van het IJ is het regelmatig feest,
gaat dágen door, zodra je wil slapen gewoon oordoppen in![]()
Met Sail was het ook gezellig
Misschien moet je een andere bezigheid zoeken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Mosschien ook maar beter... Anders ga je je overdag nog vervelen op Fok waar het steeds rustiger wordt
erg hehquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Mosschien ook maar beter... Anders ga je je overdag nog vervelen op Fok waar het steeds rustiger wordt
Heb ik wel eens over nagedacht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Is een hutje op de hei niks voor jou?![]()
Kan je meteen je eigen plantjes telen
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
op de kop van Java komt straks een prachtig hotel ipv het festivalterrein
Schoonmaken bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je een andere bezigheid zoeken.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan hem van deze kant niet zien, het ding staat aan de andere kant.Maar het is inderdaad wel dichtbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja, dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien was het dringend nodig.
Ja ookquote:
Nouhou, eigenlijk welquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien was het dringend nodig.
Luxaflex schoonmaken, wat een horrorquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ookmaar het brengt serieus rust in mijn hoofd, best idioot
![]()
maar ik ben nu zo goed als klaar, alleen volgende week, wanneer ik zin heb, de gordijnen
in de huiskamer wassen en eigenlijk wil ik ook de luxaflex schoonmaken, maar dat is een
gigantisch pokkewerk, dus dat doe ik wel bij de volgende hyperaanval
Dat dacht ik gisteren ook toen ik er naar keekquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ze er van ellende afrukken.
Kan je dan niet beter iets anders kopen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:50 schreef FANN het volgende:
Misschien doe ik dat welkoop ik van die goedkope nieuwe bij Leen Bakker ofzo
rolgorijnen? Neh... is niks.... ik ga er over nadenkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter iets anders kopen?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:51 schreef sacha het volgende:
die Footsie blanket reclame!
aan het einde staat 'verkrijkgaar' in plaats van verkrijgbaar!
tips nodig van Assepoetster?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook toen ik er naar keek
Ik heb er maar eentje, in de slaapkamer, zo'n hele goedkope witte van plastic, en indd als dat ding erg vuil is (meestal is ie dan ook al gesloopt door de poezen) haal ik voor nog geen 25 euro een nieuwe, altijd dezelfde en die past dan weer in de ophangdingen die er al hangen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:50 schreef FANN het volgende:
Misschien doe ik dat welkoop ik van die goedkope nieuwe bij Leen Bakker ofzo
Pleur ze onder de douche. Klaar. Gaan ze roesten koop je nieuwequote:
Vouwgordijnen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
rolgorijnen? Neh... is niks.... ik ga er over nadenken
Plastic roest nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Pleur ze onder de douche. Klaar. Gaan ze roesten koop je nieuwe
Maar niets is kutter dan luxaflexquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... heb ik in de slaapkamer, is ook kut
Nou helemaal klaarquote:
ze zijn niet van plasticquote:
Dat zeg ik doos, maar jou tip is vast beterquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:05 schreef sacha het volgende:
als je een bad hebt pleur je ze in bad, als je een douche hebt zet je ze onder de douche, als het allemaal wel meevalt; plat draaien, inspuiten met dasty of meneer spier, afnemen met warm water, andere kant naar voren draaien en herhalen vanaf ;
#assepoetster
Bad heb ik niet, maar douche is wel een idee, ik denk dat ik dat ga doen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:05 schreef sacha het volgende:
als je een bad hebt pleur je ze in bad, als je een douche hebt zet je ze onder de douche, als het allemaal wel meevalt; plat draaien, inspuiten met dasty of meneer spier, afnemen met warm water, andere kant naar voren draaien en herhalen vanaf ;
#assepoetster
Geen dankquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Bad heb ik niet, maar douche is wel een idee, ik denk dat ik dat ga doen!
Maar voorlopig nietik heb het wel effe gehad met die schoonmaak
heb jij ook een spiertje verrekt in je middenrif?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik doos, maar jou tip is vast beter
ik moest er effe over nadenken, want die ene is best groot, geen idee of dat goedquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik doos, maar jou tip is vast beter
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij ook een spiertje verrekt in je middenrif?
quote:
Joh echtquote:
Dat was ik toch al niet van plan om te luisteren...quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:18 schreef sacha het volgende:
vanavond gaat meneer MM geen kerstmuziek draaien op de radio
Het is ook geen verplichting...quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ik toch al niet van plan om te luisteren...
waarom niet?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ik toch al niet van plan om te luisteren...
Het wordt overigens wel iets met Kerst, maar dan anders dan anders.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:18 schreef sacha het volgende:
vanavond gaat meneer MM geen kerstmuziek draaien op de radio
Je bent en blijft prettig gestoord...quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:29 schreef sacha het volgende:
Ere zij Fok!
Ere zij Fok, ere zij Fok.
In den hoge, in den hoge, in den hoge.
Vrede op aarde, vrede op aarde.
In de mensen een welbehagen.
In de mensen, in de mensen, een welbehagen.
In de mensen een welbehagen, een welbehagen.
Ere zij Fok, ere zij Fok.
In den hoge, in den hoge, in den hoge.
Amen, amen.
Echt!!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
Oh MM draait nog echt ook...
Gewoon niet mn ding en ben andere dingen aan het doen
Zoveel verschil is dat niet hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef is meer fan van PP/Schvvmert/sig en zo...
U kunt het weten...quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zoveel verschil is dat niet hoor.
Daar heeft hij zijn handen vol aan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef is meer fan van PP/Schvvmert/sig en zo...
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals dat hoort op dat tijdstip...
Die moet immers ook publiek hebben 's nachts...quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:02 schreef chufi het volgende:
Ik luister meestal pas laat op de avond en ja meestal draait schvvmrt dan regelmatig,,
Heb een vaste fanclub.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet immers ook publiek hebben 's nachts...
dat stomme geld altijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien wil ie jouw ook wel betalen
ik heb nog een foto van jerney kaagman van de playboyquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis is ook goed.. Heb je nog aparte ouwe LP's
Piet heeft al zn eigen mutsquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb nog een foto van jerney kaagman van de playboy
Mooi zoquote:
Ben je naar de Kerstmis geweest Hut?quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:42 schreef Treehut362 het volgende:
Stille Nacht, Heilige Nacht mit den Wiener Sängerknaben (1977)
weer genoten
Goeiemorgen..quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je naar de Kerstmis geweest Hut?
Ben jij erg gelovig?
Goeiemorgen allemaal trouwens
Mogge Chufquote:Op zaterdag 19 december 2015 07:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Goeiemorgen..
Hut was toch vorig jaar pas toegetreden tot een bepaalde gemeenschap...?
Die was er vorige wek toch op ? Op TV bedoel ik... Ik zapte er langs..quote:
Het is 8.30 uur in het weekend...quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:28 schreef chufi het volgende:
Weinig animo voor dat serieuze gedoe daar in het zuiden
[ afbeelding ]vv
Daar gebeurt helemaal niets, door niemenad niet en zeker niet door Mo...quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:31 schreef chufi het volgende:
Ik las dat PP Mo een lawinepijl wou laten afsteken om daar de boel even de stuipen op het lijf te jagen, maar ik heb de nieuws bericht nog niet gelezen ..
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:43 schreef chufi het volgende:
Mo kijkt wel uit ja... En er ligt nog helemaal geen sneeuw. Dus waar haal je een lawinepijl vandaan?
ja papquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:15 schreef chufi het volgende:
Wel voorzichtig doen, dan kan het geen kwaad
moet je gewoon die zin van jou afmaken?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:56 schreef MadMaster het volgende:
En voor de donkere, lange avonden:
MEN / Het grote Fok! commerciële verlinking spel
dat linkje deed het daar niet, ik had er eerst ook een paar geprobeerd zoals Philips maar dat ging ook niet en Tele2 ook nietquote:
Materiaal voor DEVquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dat linkje deed het daar niet, ik had er eerst ook een paar geprobeerd zoals Philips maar dat ging ook niet en Tele2 ook niet
Ondertussen wrijft Danny zich in zn knuistjesquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:26 schreef FANN het volgende:
[..]
het duurt gewoon even dus, nah... anders had ik een héle lange zin gehad, maar ja
10% lijkt mij redelijkquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen wrijft Danny zich in zn knuistjes
Zou MM commissie krijgen?
Radio49 bedoel je?quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:29 schreef FANN het volgende:
[..]
10% lijkt mij redelijkkan Danny de Radio sponsoren
het afgelopen klote jaar gaat symbolisch in die vuurpijlquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vind ik wel mooi, je as na je overlijden in een vuurpijl.
Goed geregeld alvast...
Dan heb ik er meer dan één nodigquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:33 schreef sacha het volgende:
[..]
het afgelopen klote jaar gaat symbolisch in die vuurpijl
leuk!quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:56 schreef MadMaster het volgende:
En voor de donkere, lange avonden:
MEN / Het grote Fok! commerciële verlinking spel
Nee, zIe het topic...quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:10 schreef FANN het volgende:
[..]
moet je gewoon die zin van jou afmaken?
gewoon iets achteraan plakken dus?
ga ik effe proberen
even uitvogelen, vanmiddag maar eens achter desktop gaan zittenquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestel maar bestel maar bestel maar
Nood en deugd, zie de OP voor de achterliggende reden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen wrijft Danny zich in zn knuistjes
Zou MM commissie krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je niet bang maken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:45 schreef FANN het volgende:
WKN / 2016 warmste jaar ooit
godverdomme
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je niet bang maken.
Trouwens, warm betekent nog niet dat het zonnig hoeft te zijn
Heb je net alles opgeruimd gooi je het weer vol met goedkope rotzooiquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe bij Xenos een lading van die scherpe mesjes inslaan, goedkoop en als ze bot
zijn mieter je ze gewoon weg![]()
[ afbeelding ]
vrijwilligersbaantje erbij de koster helpenquote:Op zaterdag 19 december 2015 07:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Goeiemorgen..
Hut was toch vorig jaar pas toegetreden tot een bepaalde gemeenschap...?
Snijt u veel?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe bij Xenos een lading van die scherpe mesjes inslaan, goedkoop en als ze bot
[ afbeelding ]
beetje stofzuigen e.d.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Daar heb ik er ook een stuk of tien van, de blauwe en paarse, maar die had je al gezien in het bestekladetopic.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt geweldig grappig.quote:
Wij slapen 's ochtends.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:28 schreef chufi het volgende:
Weinig animo voor dat serieuze gedoe daar in het zuiden
[ afbeelding ]vv
Dat is ook helemaal niet mijn ding om zoiets te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar gebeurt helemaal niets, door niemenad niet en zeker niet door Mo...
Die kan je in België, vlak over de grens, kopen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:43 schreef chufi het volgende:
Mo kijkt wel uit ja... En er ligt nog helemaal geen sneeuw. Dus waar haal je een lawinepijl vandaan?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook een stuk of tien van, de blauwe en paarse, maar die had je al gezien in het bestekladetopic.
Ook in leuke kleurtjes?quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]Ja en ik heb ze ook altijd, maar alles opgeruimd, waren bot, nu heb ik 6 nieuwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |