Je maakt van een varken een olifantquote:Op donderdag 17 december 2015 22:13 schreef FANN het volgende:
Ik zal geen naamtopic maken, dat is té flauw
een varken nog welquote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt van een varken een olifant
Een mug knorrt nietquote:Op donderdag 17 december 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
een varken nog welwas het geen mug?
Nah, het zal misschien aan je verrekte spier zijn, maar ik vind je best knorrig de laatste tijd
en ik kan je weer even niet volgen, maar ligt vast aan mijquote:Op donderdag 17 december 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
Ik trek weer even aan de fruitmachine
Wat doen varkens?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik kan je weer even niet volgen, maar ligt vast aan mij
Hélemaal niksquote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
Ik hou er mee op.. Wat heb je vandaag opgeruimd?
Jammer anders zou ik je af en toe inhurenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
Soms heb ik even een hyperaanval, is na 2 of 3 daagjes weer over
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer anders zou ik je af en toe inhuren
Het kan natuurlijk beter en nu zeker met mn pijnlijke lachspier... Maar ik klaag nietquote:Op donderdag 17 december 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat zei mijn zus ook al![]()
maar eh.... hoe gaat het verder met je?
ow.... weet ik nog niks, maar ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk beter en nu zeker met mn pijnlijke lachspier... Maar ik klaag niet
Daar zijn idd andere methodes voorquote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... weet ik nog niks, maar ik had niet anders verwacht![]()
ik ga wel effe zappen, zal ik je niet meer lastig vallen met vragen
Mogguh, veel te vroeg, kutkatten hebben me wakker gemaakt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:55 schreef chufi het volgende:
En een goedemorgen. Tijd voor een bakkie
je bent niet meer knorrigquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:05 schreef chufi het volgende:
Daar kunnen die katjes toch ook niets aan doen... Zeurpiet
Mo heeft er nu last vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent niet meer knorrig![]()
en Moeder Teresa wordt heilig verklaard!
Wonderen
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
* sjampoeh zet een klaagbankje neer.. Gaat u liggen en spui
ik heb iets stoms gedaan met de wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:15 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom? mogen we dan ook weten waarom?
Alles roze ?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
ik heb iets stoms gedaan met de was![]()
goftedomme
en ik moet vanmiddag werken en heb er geen zin in
ah....... de was is verkleurd of gekrompen? Ja da's altijd balen, ik heb ook wel eens af en toequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:16 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
ik heb iets stoms gedaan met de was![]()
goftedomme
en ik moet vanmiddag werken en heb er geen zin in
Zó kan je het ook bekijken!quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Alles roze ?![]()
Ach als dat alles is.. je hebt tenminste werk !
Hoeveel dagen werk je per week just me?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:20 schreef just me het volgende:
Ja, ik werk me de pestpokkuh en ik heb vanmiddag toevallig geen zin.
maandag t/m vrijdag...quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoeveel dagen werk je per week just me?
En ik kan me best voorstellen hoor dat je af en toe geen zin hebt, dus dan mag je best effe
knorrig zijn
Dat begrijp ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:20 schreef just me het volgende:
Zó da's best veel danquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:23 schreef just me het volgende:
[..]
maandag t/m vrijdag...
en dan ééns in de 14 dagen nog extra werk naast mijn gewone werk
ik doe administratie op een basisschool maar dat is maar een parttime baan, en ik doe er schoonmaakwerk bij en dat is redelijk zwaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ookbijna vakantie voor iedereen wellicht.. Wat v werk doe je als ik vragen mag?
En vanmiddag aan de schoonmaak ? meh iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:27 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe administratie op een basisschool maar dat is maar een parttime baan, en ik doe er schoonmaakwerk bij en dat is redelijk zwaar
en dat in combinatie met gevalletje haastige spoed en een jurk verknallen kan dan nét even te veel zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:28 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En vanmiddag aan de schoonmaak ? meh idd
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
en dat in combinatie met gevalletje haastige spoed en een jurk verknallen kan dan nét even te veel zijn
maar als ik straks weer thuiskom dan gaat het weer gezellig worden, Junior komt (mijn zoon) om te helpen om de kerstboom op te tuigen en Merel en de kleine kabouterquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat zijn van die dagen die je het liefst door de plee spoelt en meteen vergeet....
Ah.... die gedachte vasthouden vandaag en dan komt alles weer goed!quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:33 schreef just me het volgende:
[..]
maar als ik straks weer thuiskom dan gaat het weer gezellig worden, Junior komt (mijn zoon) om te helpen om de kerstboom op te tuigen en Merel en de kleine kabouterkomen even gedag zeggen voordat ze volgende week op vakantie gaan en dat is dan weer hartstikke lief
Heb je straks geen 2 week vakantie dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:20 schreef just me het volgende:
Klinkklare nonsense.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent niet meer knorrig![]()
en Moeder Teresa wordt heilig verklaard!
Wonderen
Voor een zaligverklaring is één wonder nodig, voor een heiligverklaring twee. Beide door de paus erkende wonderen gaan over een door medici onverklaarbare genezing. De toenmalige paus erkende in 2003 dat een Indiase vrouw genas van een kwaadaardig gezwel in haar buik nadat ze een foto van Moeder Teresa had gezien.
Het tweede wonder gaat over een man met een dodelijke hersenziekte. Zijn familie bad tot Moeder Teresa en nu is hij genezen. De doktoren zouden in het duister tasten over hoe dit mogelijk is
![]()
Ik vroeg het jou toch nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:53 schreef sacha het volgende:
het is hier vakantie maar ik heb geen vrij
Meneer heeft spierpijn aan een of ander buikspiertje, best zielig.quote:
Boehoehoe!quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Meneer heeft spierpijn aan een of ander buikspiertje, best zielig.
Maybe, eens kijken, eerst dadelijk boodschappen doen en daarna iets eten, daarna zie ik wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:40 schreef chufi het volgende:
Mo ga je nog gezellig de stad in vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
dat is zó een grote inkopper die ga ik niet makenquote:Op vrijdag 18 december 2015 14:57 schreef chufi het volgende:
Gaat ie niet eens samen met Baardaap geld door een gleuf schuiven....
Ik zeg overigens niet dat mensen soms niet 'zomaar' of 'wonderbaarlijk' genezen, maar dat is gewoon zoals het loopt, het kan vriezen en het kan dooien zeg maar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar![]()
ja natuurlijk is het nonsens
Yep, er gebeuren genoeg dingen die de dokters (nog) niet kunnen verklaren, soms noemen zequote:Op vrijdag 18 december 2015 14:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg overigens niet dat mensen soms niet 'zomaar' of 'wonderbaarlijk' genezen, maar dat is gewoon zoals het loopt, het kan vriezen en het kan dooien zeg maar.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Yep, er gebeuren genoeg dingen die de dokters (nog) niet kunnen verklaren, soms noemen ze
dat wel eens ''een wonder'' maar dat is meer spreekwoordelijk bedoeld, anders zou ik vandaag
nog beginnen met héél hard te bidden![]()
desnoods met mijn kont naar Mekka als het moest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Daarom....quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het bidden zich zou lonen, wat denk je hoeveel ik dan zou bidden.![]()
Goed zo! Hoeven we voor jou niet meer te biddenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:06 schreef chufi het volgende:
Met mij gaat het alweer een beetje beter.... Of de pijnstillers doen hun werk eens...
Ik ben toch al heiligquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Goed zo! Hoeven we voor jou niet meer te bidden
Anders worden je gegevens wel door iemand anders bijgehouden... Kun je beter alles bij elkaar hebben... Gelukkig heb ik daarnaast mn eigen cloud,,,,quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:12 schreef FANN het volgende:
Nah... zal ik maar akkoord gaan? Ik kan niet zonder googel
ik heb geen cloud en ik weet niet eens wat het is ook, maar ik kan wel even googelen om te kijken wat je bedoeldquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders worden je gegevens wel door iemand anders begehouden... Kun je beter alles bij elkaar hebben... Gelukkig heb ik daarnaast mn eigen cloud,,,,
cougarquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:29 schreef FANN het volgende:
Go Courtney!![]()
[ afbeelding ]
Courtney Love (51) heeft naar een verluidt meerdere afspraakjes gehad met de 15 jaar jongere Nicholas Jarecki (36).
ben je jaloers?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je jaloers?![]()
Heb jij een vent, vriend of scharrel eigenlijk?
We weten nog niet zoveel van jou eigenlijk, vertel eens?
Kan je niet meer aan met die middenrif manquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lust ook wel een 15 jaar jongere dame hoor
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je niet meer aan met die middenrif manmaar je ken het proberen
Tegen die tijd zal er wel een wonder geschied zijn...quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je niet meer aan met die middenrif manmaar je ken het proberen
Wonderbaarlijke genezingquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal er wel een wonder geschied zijn...
Schei uit, mij wilde je aan AdoraBelle koppelen, alsof ik het fijne er niet van wist...quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe oud ben jij? misschien ben jij wel zijn doelgroep![]()
Chuf is een Niceguy
weet ik niks meer vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schei uit, mij wilde je aan AdoraBelle koppelen, alsof ik het fijne er niet van wist...![]()
Neemt niet weg dat dat gewoon een aardig mens is.
En geruineerd ...quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Wonderbaarlijke genezingmisschien knap je er inderdaad van op
![]()
Geeft vast energie natuurlijk ... maar na een half jaar ben je gebroken
Ja joh wie weetquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe oud ben jij? misschien ben jij wel zijn doelgroep![]()
Chuf is een Niceguy
Maar maar maar, mogen we ook niet weten of je verliefd verloofd of getrouwd bent?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja joh wie weet![]()
U is nieuwsgierig,ben graag wat in de anonimiteit hier, maar ben 40
Ik wist het wel meteen.. Wij waren de meest begripvolle SC op FOKquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niks meer vanserieus niet, maar ik wist in het begin helemaal niet ''hoe het zat''
trouwensdie kwam hier ook zomaar binnenvallen.....
Negerin dan maar OKquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
Voor het zelfde geld is sjampoeh een grote negert maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |