Anders worden je gegevens wel door iemand anders bijgehouden... Kun je beter alles bij elkaar hebben... Gelukkig heb ik daarnaast mn eigen cloud,,,,quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:12 schreef FANN het volgende:
Nah... zal ik maar akkoord gaan? Ik kan niet zonder googel
ik heb geen cloud en ik weet niet eens wat het is ook, maar ik kan wel even googelen om te kijken wat je bedoeldquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders worden je gegevens wel door iemand anders begehouden... Kun je beter alles bij elkaar hebben... Gelukkig heb ik daarnaast mn eigen cloud,,,,
cougarquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:29 schreef FANN het volgende:
Go Courtney!![]()
[ afbeelding ]
Courtney Love (51) heeft naar een verluidt meerdere afspraakjes gehad met de 15 jaar jongere Nicholas Jarecki (36).
ben je jaloers?quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ben je jaloers?![]()
Heb jij een vent, vriend of scharrel eigenlijk?
We weten nog niet zoveel van jou eigenlijk, vertel eens?
Kan je niet meer aan met die middenrif manquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik lust ook wel een 15 jaar jongere dame hoor
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je niet meer aan met die middenrif manmaar je ken het proberen
Tegen die tijd zal er wel een wonder geschied zijn...quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Kan je niet meer aan met die middenrif manmaar je ken het proberen
Wonderbaarlijke genezingquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal er wel een wonder geschied zijn...
Schei uit, mij wilde je aan AdoraBelle koppelen, alsof ik het fijne er niet van wist...quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe oud ben jij? misschien ben jij wel zijn doelgroep![]()
Chuf is een Niceguy
weet ik niks meer vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schei uit, mij wilde je aan AdoraBelle koppelen, alsof ik het fijne er niet van wist...![]()
Neemt niet weg dat dat gewoon een aardig mens is.
En geruineerd ...quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Wonderbaarlijke genezingmisschien knap je er inderdaad van op
![]()
Geeft vast energie natuurlijk ... maar na een half jaar ben je gebroken
Ja joh wie weetquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:38 schreef FANN het volgende:
[..]
hoe oud ben jij? misschien ben jij wel zijn doelgroep![]()
Chuf is een Niceguy
Maar maar maar, mogen we ook niet weten of je verliefd verloofd of getrouwd bent?quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja joh wie weet![]()
U is nieuwsgierig,ben graag wat in de anonimiteit hier, maar ben 40
Ik wist het wel meteen.. Wij waren de meest begripvolle SC op FOKquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:43 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik niks meer vanserieus niet, maar ik wist in het begin helemaal niet ''hoe het zat''
trouwensdie kwam hier ook zomaar binnenvallen.....
Negerin dan maar OKquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
Voor het zelfde geld is sjampoeh een grote negert maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |