Je maakt van een varken een olifantquote:Op donderdag 17 december 2015 22:13 schreef FANN het volgende:
Ik zal geen naamtopic maken, dat is té flauw
een varken nog welquote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Je maakt van een varken een olifant
Een mug knorrt nietquote:Op donderdag 17 december 2015 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
een varken nog welwas het geen mug?
Nah, het zal misschien aan je verrekte spier zijn, maar ik vind je best knorrig de laatste tijd
en ik kan je weer even niet volgen, maar ligt vast aan mijquote:Op donderdag 17 december 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
Ik trek weer even aan de fruitmachine
Wat doen varkens?quote:Op donderdag 17 december 2015 22:23 schreef FANN het volgende:
[..]
en ik kan je weer even niet volgen, maar ligt vast aan mij
Hélemaal niksquote:Op donderdag 17 december 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
Ik hou er mee op.. Wat heb je vandaag opgeruimd?
Jammer anders zou ik je af en toe inhurenquote:Op donderdag 17 december 2015 22:29 schreef FANN het volgende:
Soms heb ik even een hyperaanval, is na 2 of 3 daagjes weer over
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer anders zou ik je af en toe inhuren
Het kan natuurlijk beter en nu zeker met mn pijnlijke lachspier... Maar ik klaag nietquote:Op donderdag 17 december 2015 22:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat zei mijn zus ook al![]()
maar eh.... hoe gaat het verder met je?
ow.... weet ik nog niks, maar ik had niet anders verwachtquote:Op donderdag 17 december 2015 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk beter en nu zeker met mn pijnlijke lachspier... Maar ik klaag niet
Daar zijn idd andere methodes voorquote:Op donderdag 17 december 2015 22:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... weet ik nog niks, maar ik had niet anders verwacht![]()
ik ga wel effe zappen, zal ik je niet meer lastig vallen met vragen
Mogguh, veel te vroeg, kutkatten hebben me wakker gemaakt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:55 schreef chufi het volgende:
En een goedemorgen. Tijd voor een bakkie
je bent niet meer knorrigquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:05 schreef chufi het volgende:
Daar kunnen die katjes toch ook niets aan doen... Zeurpiet
Mo heeft er nu last vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:15 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent niet meer knorrig![]()
en Moeder Teresa wordt heilig verklaard!
Wonderen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |