even uitvogelen, vanmiddag maar eens achter desktop gaan zittenquote:Op zaterdag 19 december 2015 10:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Bestel maar bestel maar bestel maar
Nood en deugd, zie de OP voor de achterliggende reden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen wrijft Danny zich in zn knuistjes
Zou MM commissie krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat je niet bang maken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 11:45 schreef FANN het volgende:
WKN / 2016 warmste jaar ooit
godverdomme
Dat is ook weer waarquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laat je niet bang maken.
Trouwens, warm betekent nog niet dat het zonnig hoeft te zijn
Heb je net alles opgeruimd gooi je het weer vol met goedkope rotzooiquote:Op zaterdag 19 december 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe bij Xenos een lading van die scherpe mesjes inslaan, goedkoop en als ze bot
zijn mieter je ze gewoon weg![]()
[ afbeelding ]
vrijwilligersbaantje erbij de koster helpenquote:Op zaterdag 19 december 2015 07:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Goeiemorgen..
Hut was toch vorig jaar pas toegetreden tot een bepaalde gemeenschap...?
Snijt u veel?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
Ik ga effe bij Xenos een lading van die scherpe mesjes inslaan, goedkoop en als ze bot
[ afbeelding ]
beetje stofzuigen e.d.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Daar heb ik er ook een stuk of tien van, de blauwe en paarse, maar die had je al gezien in het bestekladetopic.quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:28 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt geweldig grappig.quote:
Wij slapen 's ochtends.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:28 schreef chufi het volgende:
Weinig animo voor dat serieuze gedoe daar in het zuiden
[ afbeelding ]vv
Dat is ook helemaal niet mijn ding om zoiets te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar gebeurt helemaal niets, door niemenad niet en zeker niet door Mo...
Die kan je in België, vlak over de grens, kopen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:43 schreef chufi het volgende:
Mo kijkt wel uit ja... En er ligt nog helemaal geen sneeuw. Dus waar haal je een lawinepijl vandaan?
quote:Op zaterdag 19 december 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik er ook een stuk of tien van, de blauwe en paarse, maar die had je al gezien in het bestekladetopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |