dat stomme geld altijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien wil ie jouw ook wel betalen
ik heb nog een foto van jerney kaagman van de playboyquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis is ook goed.. Heb je nog aparte ouwe LP's
Piet heeft al zn eigen mutsquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb nog een foto van jerney kaagman van de playboy
Mooi zoquote:
Ben je naar de Kerstmis geweest Hut?quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:42 schreef Treehut362 het volgende:
Stille Nacht, Heilige Nacht mit den Wiener Sängerknaben (1977)
weer genoten
Goeiemorgen..quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je naar de Kerstmis geweest Hut?
Ben jij erg gelovig?
Goeiemorgen allemaal trouwens
Mogge Chufquote:Op zaterdag 19 december 2015 07:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Goeiemorgen..
Hut was toch vorig jaar pas toegetreden tot een bepaalde gemeenschap...?
Die was er vorige wek toch op ? Op TV bedoel ik... Ik zapte er langs..quote:
Het is 8.30 uur in het weekend...quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:28 schreef chufi het volgende:
Weinig animo voor dat serieuze gedoe daar in het zuiden
[ afbeelding ]vv
Daar gebeurt helemaal niets, door niemenad niet en zeker niet door Mo...quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:31 schreef chufi het volgende:
Ik las dat PP Mo een lawinepijl wou laten afsteken om daar de boel even de stuipen op het lijf te jagen, maar ik heb de nieuws bericht nog niet gelezen ..
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:43 schreef chufi het volgende:
Mo kijkt wel uit ja... En er ligt nog helemaal geen sneeuw. Dus waar haal je een lawinepijl vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |