Joh echtquote:
Dat was ik toch al niet van plan om te luisteren...quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:18 schreef sacha het volgende:
vanavond gaat meneer MM geen kerstmuziek draaien op de radio
Het is ook geen verplichting...quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ik toch al niet van plan om te luisteren...
waarom niet?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was ik toch al niet van plan om te luisteren...
Het wordt overigens wel iets met Kerst, maar dan anders dan anders.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:18 schreef sacha het volgende:
vanavond gaat meneer MM geen kerstmuziek draaien op de radio
Je bent en blijft prettig gestoord...quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:29 schreef sacha het volgende:
Ere zij Fok!
Ere zij Fok, ere zij Fok.
In den hoge, in den hoge, in den hoge.
Vrede op aarde, vrede op aarde.
In de mensen een welbehagen.
In de mensen, in de mensen, een welbehagen.
In de mensen een welbehagen, een welbehagen.
Ere zij Fok, ere zij Fok.
In den hoge, in den hoge, in den hoge.
Amen, amen.
Echt!!!quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
Oh MM draait nog echt ook...
Gewoon niet mn ding en ben andere dingen aan het doen
Zoveel verschil is dat niet hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef is meer fan van PP/Schvvmert/sig en zo...
U kunt het weten...quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Zoveel verschil is dat niet hoor.
Daar heeft hij zijn handen vol aan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sjoef is meer fan van PP/Schvvmert/sig en zo...
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals dat hoort op dat tijdstip...
Die moet immers ook publiek hebben 's nachts...quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:02 schreef chufi het volgende:
Ik luister meestal pas laat op de avond en ja meestal draait schvvmrt dan regelmatig,,
Heb een vaste fanclub.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moet immers ook publiek hebben 's nachts...
dat stomme geld altijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien wil ie jouw ook wel betalen
ik heb nog een foto van jerney kaagman van de playboyquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis is ook goed.. Heb je nog aparte ouwe LP's
Piet heeft al zn eigen mutsquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb nog een foto van jerney kaagman van de playboy
Mooi zoquote:
Ben je naar de Kerstmis geweest Hut?quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:42 schreef Treehut362 het volgende:
Stille Nacht, Heilige Nacht mit den Wiener Sängerknaben (1977)
weer genoten
Goeiemorgen..quote:Op zaterdag 19 december 2015 07:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je naar de Kerstmis geweest Hut?
Ben jij erg gelovig?
Goeiemorgen allemaal trouwens
Mogge Chufquote:Op zaterdag 19 december 2015 07:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Goeiemorgen..
Hut was toch vorig jaar pas toegetreden tot een bepaalde gemeenschap...?
Die was er vorige wek toch op ? Op TV bedoel ik... Ik zapte er langs..quote:
Het is 8.30 uur in het weekend...quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:28 schreef chufi het volgende:
Weinig animo voor dat serieuze gedoe daar in het zuiden
[ afbeelding ]vv
Daar gebeurt helemaal niets, door niemenad niet en zeker niet door Mo...quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:31 schreef chufi het volgende:
Ik las dat PP Mo een lawinepijl wou laten afsteken om daar de boel even de stuipen op het lijf te jagen, maar ik heb de nieuws bericht nog niet gelezen ..
Hoeveel wil je er hebben?quote:Op zaterdag 19 december 2015 08:43 schreef chufi het volgende:
Mo kijkt wel uit ja... En er ligt nog helemaal geen sneeuw. Dus waar haal je een lawinepijl vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |