Extra rustig omdat mijn collega vrij is? Bij ons niet!quote:
Vaak zie je rond de Kerst dat er minimale bezetting is en meer niet...quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Extra rustig omdat mijn collega vrij is? Bij ons niet!
dat wordt buffelen dan....quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Extra rustig omdat mijn collega vrij is? Bij ons niet!
Maar het werk gaat gewoon door, dus druk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Vaak zie je rond de Kerst dat er minimale bezetting is en meer niet...
De hei is om de hoek hier maar plantjes groeien slecht daar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Is een hutje op de hei niks voor jou?![]()
Kan je meteen je eigen plantjes telen
ah... ja ik heb er verder geen verstand van, maar jij kan het wetenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:39 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De hei is om de hoek hier maar plantjes groeien slecht daar.
Ik ben net 2 weken vrij geweest om in mijn nieuwe huis te aarden, dus ik klaag nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:38 schreef FANN het volgende:
[..]
dat wordt buffelen dan....
tijd voor vakantie Deesje bent al een tijdje niet geweest moet je maar denken
Misschien ook maar beter... Anders ga je je overdag nog vervelen op Fok waar het steeds rustiger wordtquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het werk gaat gewoon door, dus druk.
Is dat alweer 2 maanden geledenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben net 2 weken vrij geweest om in mijn nieuwe huis te aarden, dus ik klaag niet![]()
Maar het is inderdaad alweer 2 maanden geleden dat ik weg ben geweest.
Ik kan hem van deze kant niet zien, het ding staat aan de andere kant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
op de kop van Java komt straks een prachtig hotel ipv het festivalterreinquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet hier woont danaan de overkant van het IJ is het regelmatig feest,
gaat dágen door, zodra je wil slapen gewoon oordoppen in![]()
Met Sail was het ook gezellig
Misschien moet je een andere bezigheid zoeken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Mosschien ook maar beter... Anders ga je je overdag nog vervelen op Fok waar het steeds rustiger wordt
erg hehquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Mosschien ook maar beter... Anders ga je je overdag nog vervelen op Fok waar het steeds rustiger wordt
Heb ik wel eens over nagedacht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Is een hutje op de hei niks voor jou?![]()
Kan je meteen je eigen plantjes telen
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
op de kop van Java komt straks een prachtig hotel ipv het festivalterrein
Schoonmaken bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je een andere bezigheid zoeken.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan hem van deze kant niet zien, het ding staat aan de andere kant.Maar het is inderdaad wel dichtbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja, dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien was het dringend nodig.
Ja ookquote:
Nouhou, eigenlijk welquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien was het dringend nodig.
Luxaflex schoonmaken, wat een horrorquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ookmaar het brengt serieus rust in mijn hoofd, best idioot
![]()
maar ik ben nu zo goed als klaar, alleen volgende week, wanneer ik zin heb, de gordijnen
in de huiskamer wassen en eigenlijk wil ik ook de luxaflex schoonmaken, maar dat is een
gigantisch pokkewerk, dus dat doe ik wel bij de volgende hyperaanval
Dat dacht ik gisteren ook toen ik er naar keekquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ze er van ellende afrukken.
Kan je dan niet beter iets anders kopen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:50 schreef FANN het volgende:
Misschien doe ik dat welkoop ik van die goedkope nieuwe bij Leen Bakker ofzo
rolgorijnen? Neh... is niks.... ik ga er over nadenkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter iets anders kopen?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:51 schreef sacha het volgende:
die Footsie blanket reclame!
aan het einde staat 'verkrijkgaar' in plaats van verkrijgbaar!
tips nodig van Assepoetster?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook toen ik er naar keek
Ik heb er maar eentje, in de slaapkamer, zo'n hele goedkope witte van plastic, en indd als dat ding erg vuil is (meestal is ie dan ook al gesloopt door de poezen) haal ik voor nog geen 25 euro een nieuwe, altijd dezelfde en die past dan weer in de ophangdingen die er al hangen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:50 schreef FANN het volgende:
Misschien doe ik dat welkoop ik van die goedkope nieuwe bij Leen Bakker ofzo
Pleur ze onder de douche. Klaar. Gaan ze roesten koop je nieuwequote:
Vouwgordijnen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:52 schreef FANN het volgende:
[..]
rolgorijnen? Neh... is niks.... ik ga er over nadenken
Plastic roest nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Pleur ze onder de douche. Klaar. Gaan ze roesten koop je nieuwe
Maar niets is kutter dan luxaflexquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... heb ik in de slaapkamer, is ook kut
Nou helemaal klaarquote:
ze zijn niet van plasticquote:
Dat zeg ik doos, maar jou tip is vast beterquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:05 schreef sacha het volgende:
als je een bad hebt pleur je ze in bad, als je een douche hebt zet je ze onder de douche, als het allemaal wel meevalt; plat draaien, inspuiten met dasty of meneer spier, afnemen met warm water, andere kant naar voren draaien en herhalen vanaf ;
#assepoetster
Bad heb ik niet, maar douche is wel een idee, ik denk dat ik dat ga doen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:05 schreef sacha het volgende:
als je een bad hebt pleur je ze in bad, als je een douche hebt zet je ze onder de douche, als het allemaal wel meevalt; plat draaien, inspuiten met dasty of meneer spier, afnemen met warm water, andere kant naar voren draaien en herhalen vanaf ;
#assepoetster
Geen dankquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Bad heb ik niet, maar douche is wel een idee, ik denk dat ik dat ga doen!
Maar voorlopig nietik heb het wel effe gehad met die schoonmaak
heb jij ook een spiertje verrekt in je middenrif?quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik doos, maar jou tip is vast beter
ik moest er effe over nadenken, want die ene is best groot, geen idee of dat goedquote:Op vrijdag 18 december 2015 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zeg ik doos, maar jou tip is vast beter
quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:08 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij ook een spiertje verrekt in je middenrif?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |