Ja, zoiets was hetquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het wel meteen.. Wij waren de meest begripvolle SC op FOK
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:46 schreef FANN het volgende:
Voor het zelfde geld is sjampoeh een grote negert maar goed
Dat weet je toch nooit?quote:
Met Fientje.. Die hebben Mo en ik ooit een keer in een vuilniszak weten te praten midden in de nachtquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, zoiets was hetmaar ze komt nooit meer op de koffie, gaat wel goed met haar geloof ik
want ze is met dat meisje op stap geweest met die Fokstok enzo... dus zal wel goed zijn
hmmmmmmmmmquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]nee hoor.. ik ken Chufi van vroegah zonder het te weten,knap he
Dat geloof ik graag, en dat terwijl het zo'n kleine moeite is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist het wel meteen.. Wij waren de meest begripvolle SC op FOK
Ja, weet ik tochquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Fientje.. Die hebben Mo en ik ooit een keer in een vuilniszak weten te praten midden in de nacht![]()
![]()
Ik heb jetsersquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:49 schreef FANN het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmals ik vraag waar je hem van kent krijg ik toch geen antwoord
![]()
en dan nog........ dan zou je nog steeds een vent kunnen zijn
Fientje is ook wel een lieve meid, beetje geval apart dat wel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Met Fientje.. Die hebben Mo en ik ooit een keer in een vuilniszak weten te praten midden in de nacht![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
Ik kan ook roepen dat ik een piemel heb, dat zegt niks
Dito, even snel voor het donker wordt. Latersss.quote:
Ja Ook al in december jarig... Misschien is daar toch iets mis meequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Fientje is ook wel een lieve meid, beetje geval apart dat wel.
Dat geloof ik niet maar ik heb niet in je broekje gezetenquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:50 schreef FANN het volgende:
Ik kan ook roepen dat ik een piemel heb, dat zegt niks
quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je straks geen 2 week vakantie dan?
dat doe ik pas op de derde datequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet maar ik heb niet in je broekje gezeten
Staat ie al aan dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan dat 'glazen ding' tot in mijn slaapkamer horen.
Ja, op het Kerkplein, vandaag blijkbaar open gegaan.quote:
Vet kut als je het thuis hoort... Oordoppen aanvragen bij .. 3FM en de ramen dichtquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, op het Kerkplein, vandaag blijkbaar open gegaan.
Ik heb er verder geen last van zolang ik maar uit die kant van het centrum blijf, het is gelukkig maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Vet kut als je het thuis hoort... Oordoppen aanvragen bij .. 3FM en de ramen dicht
nah... wAT LOOP JE DAN TE MIEPENquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van zolang ik maar uit die kant van het centrum blijf, het is gelukkig mar tijdelijk.
Heb je al getest hoe stevig het glas is?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van zolang ik maar uit die kant van het centrum blijf, het is gelukkig maar tijdelijk.
Neuh, ik blijf daar weg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Heb je al getest hoe stevig het glas is?
Precies, want dat geluid van dat glazen huis staat enorm zacht, heb ik vorig jaar in Haarlem mogen meemaken. Was eigenlijk nauwelijks iets van te horen, ook niet als je er voor stond...quote:
Ik vraag me af of ze het 's nachts zachter zetten dan overdag.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, want dat geluid van dat glazen huis staat enorm zacht, heb ik vorig jaar in Haarlem mogen meemaken. Was eigenlijk nauwelijks iets van te horen, ook niet als je er voor stond...
Maar goed dat je niet hier woont danquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het 's nachts zachter zetten dan overdag.
Maar ik kan het nu wel horen, het ding staat voor de kerk waar ik van de andere zijde tegenaan kijk vanuit mijn achterzijde, in vogelvlucht een paar honderd meter.
's Nachts staat het bijna helemaal op standje 0.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze het 's nachts zachter zetten dan overdag.
Maar ik kan het nu wel horen, het ding staat voor de kerk waar ik van de andere zijde tegenaan kijk vanuit mijn achterzijde, in vogelvlucht een paar honderd meter.
Dat is hier dan weer met carnaval dagenlang.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet hier woont danaan de overkant van het IJ is het regelmatig feest,
gaat dágen door, zodra je wil slapen gewoon oordoppen in![]()
Met Sail was het ook gezellig
Dat vind je ook al zo gezellig..quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is hier dan weer met carnaval dagenlang.
Zou best kunnen dat ik dat hoorde, ik ken het programma verder niet, maar ach, als de mensen daar lol hebben vind ik het prima, het zijn alleen wel de dagen waarop het centrum altijd mijd dus.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
's Nachts staat het bijna helemaal op standje 0.
Alleen als er publieksparticipatie gewenst was, zette ze het geluid vorig jaar iets harder.
Maar mijn geluidsinstallatie thuis produceert vaak meer decibellen dan de speakers van 3FM.
Zijn er nu geen concerten op de podia rondom dat huis, als opwarming voor de opsluiting van de DJ's?
Die zijn wel op goeie geluidssterkte...
Alsof je elke dag 3FM in de stad hebt...quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik dat hoorde, ik ken het programma verder niet, maar ach, als de mensen daar lol hebben vind ik het prima, het zijn alleen wel de dagen waarop het centrum altijd mijd dus.
Een maat van me zou er wel gaan kijken, ik hoor van hem wel hoe het daar is.
Ga je nog zwaaien?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik kan dat 'glazen ding' tot in mijn slaapkamer horen.
Heerlijk! Ik mag de komende 2 weken juist een extra aan de bak omdat mijn collega vrij is.quote:
Dat zei ik ook niet, ik bedoel gewoon al dat soort drukkere dagen, we hebben hier ook nog altijd wielrennen en zo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je elke dag 3FM in de stad hebt...
Soms wel lekker.. Extra rustig...quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik mag de komende 2 weken juist een extra aan de bak omdat mijn collega vrij is.
Is een hutje op de hei niks voor jou?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, ik bedoel gewoon al dat soort drukkere dagen, we hebben hier ook nog altijd wielrennen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |