SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door VMSDKR op 14-12-2015 13:08:47 ]
ff srsquote:Op maandag 14 december 2015 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS, heerlijk. Was even wennen maar nu helemaal top. Best decision ever enzo. Negermannen zijn wel een beetje... mja. Dierlijk.
hjbquote:Op maandag 14 december 2015 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er zit wel wat in dat hooggeleidere vrouwen wat gezetter zijn, onder turkjes iig
als ik zo naar mn nicht kijk en dr social circle, allemaal uni geschoolde mensjes met lichaam van potataosack..
quote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sry kneem mn woorde terug
kheb die akzonobel finance thesis echt nodig
Of LinkedIn berichtjequote:Op maandag 14 december 2015 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gwn die adam hq office bellen toch ?
quote:Op maandag 14 december 2015 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs
jij bent echt een sletje he
pas in nieuwland
cockcarrousel draait full rpm..
quote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou sws voor links gaan. Jezus wat een memmen zeg.
Dergelijke kernfysici kan je heus wel een goed gesprek mee hebbenquote:Op maandag 14 december 2015 20:32 schreef seto het volgende:
we zitten wel altijd te geilen op die wijven
maar zouden jullie met een chick willen die dat soort foto's op de intarwebs zet?
ik niet iig
Nice!quote:Op maandag 14 december 2015 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS, heerlijk. Was even wennen maar nu helemaal top. Best decision ever enzo. Negermannen zijn wel een beetje... mja. Dierlijk.
als dit geld opleveren waarom niet vriendquote:Op maandag 14 december 2015 20:32 schreef seto het volgende:
maar zouden jullie met een chick willen die dat soort foto's op de intarwebs zet?
ik niet iig
god non de juquote:Op maandag 14 december 2015 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dierlijk in de negatieve zin des woords vriend. Zo veel mogelijk herrie maken, hissen en fluisteren naar vrouwen. Meh.quote:Op maandag 14 december 2015 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs
jij bent echt een sletje he
pas in nieuwland
cockcarrousel draait full rpm..
Curaçaoquote:
Zou haar in de kelder bewarenquote:Op maandag 14 december 2015 20:32 schreef seto het volgende:
ik niet iig
mwaquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:42 schreef Montelly het volgende:
Wat een heet wijf is die Sandra
https://www.instagram.com/p/-_FL-6Qocm/
https://www.instagram.com/p/-Jkn1SwoQk/
Ja alleen als we samen naar plaatjes van vrouwen kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien moeten jullie eens meeten. Samen jerken enzo.
Het is maar een idee.
looolquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is ook wel ufffffffff
[ afbeelding ]
Ik heb net Downton Abby ontdekt. Holy shit wat een goede serie zegquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
BROADCHURCH
onder het motto beter laat dan nooit
Ja, die staat hierna op het programma inderdaad. Maggie Smithquote:Op dinsdag 15 december 2015 08:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb net Downton Abby ontdekt. Holy shit wat een goede serie zeg
oja die stond in het lullentopic hahaquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:48 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ja heb hem eigenlijk al lang gezien.
thnx 4 kadotipquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:15 schreef seto het volgende:
hebben jullie al een kleurboek voor volwassenen?
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:15 schreef seto het volgende:
hebben jullie al een kleurboek voor volwassenen?
[ afbeelding ]
waar zat je aan te denkenquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:20 schreef Questular het volgende:
Kleuren is voor kinderen, ik koop liever iets voor mn game pc.
rot op homoquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
is dit het gymtopic of het beta computernerd topic?
Quid pro quo nubcakequote:Op dinsdag 15 december 2015 12:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
is dit het gymtopic of het beta computernerd topic?
Hoger springenquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:44 schreef VMSDKR het volgende:
mooie grote spatiebalk
voor betere spaties te typen
Idd grotere balk = hogere sprong. Kan in de meeste CS:GO maps gewoon op het dak van de huizen springen.quote:
Beter dan dat je zelf een injectie krijgt van een erecte negerpiemel denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedemorgen. Net een injectie in een erecte negerpiemel gezet. Altijd een goed begin van de dag.
ik stel de patient altijd gerust met m'n mond.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:15 schreef VMSDKR het volgende:
Moest desbetreffende 'negerpiemel' voor de behandeling in erecte staat zijn? Of was dat omdat zusters warme handen wel héél teder over het zaadkanon streelden alvorens zij de spuit erin zetten?
erect of een doodgewone vleeslul?quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedemorgen. Net een injectie in een erecte negerpiemel gezet. Altijd een goed begin van de dag.
Erect staat er toch stinks. Een vleeslul krijg je niet kleiner.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
erect of een doodgewone vleeslul?
Pm/dm me je steam. Kunnen we samen spelen. Speel je competitive?quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd grotere balk = hogere sprong. Kan in de meeste CS:GO maps gewoon op het dak van de huizen springen.
Ik heb het nog nooit gespeeld eigenlijk. Laatste tijd alleen maar GTA V.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Pm/dm me je steam. Kunnen we samen spelen. Speel je competitive?
In KLB gaat de geitering gewoon doorquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
Die Gray in t BB topic is echt een geit
meer pics ergens?quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
Had al eens eerder gezien idd maar kwam net weer tegen op /r/repressedgonewild
Nog een goede daarvan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou je uberhaupt spelen als je niet competitive doetquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
uffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
nee maar wel deze http://www.instagram.com/traprapunzel
kheb je dm gestuurdquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
kheb je dm gestuurdquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd grotere balk = hogere sprong. Kan in de meeste CS:GO maps gewoon op het dak van de huizen springen.
Zou jij hier meer over willen vertellen?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:55 schreef seto het volgende:
heb vroeger wel echt teveel CS gespeeld, de_aztec master race
mensen die nu CS:GO spelen weten niet hoe makkelijk ze het hebben met rondes van 1m45, dat was vroeger 5 minuten
ja hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zou jij hier meer over willen vertellen?
wow dan moest je zeker heel vaak op enter drukkenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:40 schreef seto het volgende:
[..]
ja hoor
rondes van 5 minuten waren mentaal echt slopend omdat je echt de hele tijd 100% focus moest blijven geven weetje?
Jij speelde zeker gemiddeld 9 uur per dagquote:Op woensdag 16 december 2015 11:40 schreef seto het volgende:
[..]
ja hoor
rondes van 5 minuten waren mentaal echt slopend omdat je echt de hele tijd 100% focus moest blijven geven weetje?
Druks mogen helemaal nietquote:Op woensdag 16 december 2015 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
net zieke tren gezet
en daarna zieke treen
Ik ben aan het afkicken van m'n vet calorieën, veel te veel druks genomen de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:45 schreef Ethanolic het volgende:
Dus? Wie doet me wat? Jij toch zeker niets faerrour
ik heb m'n bel er gewoon uitgeknald deze periode, tenzij ik een pakketje of bezoek verwachtquote:Op woensdag 16 december 2015 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
net kwam man zo een kerstkrantje brengen
hij wenste me fijne feestdagen en gaf me een krantje
ik wensde hem ook fijne feestdagen en deed de deur dicht
ik kijk net ff op die linkedin akzonobelquote:Op woensdag 16 december 2015 19:21 schreef Faeroer het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een scheetje moet laten bij het deadliften? Ik niet iig
Lekker boeiend wat andere mensen aan stats hebben, die hebben meestal toch de penis gezogen van één of andere beta-rijke-papa verenigingetje. Als je MSc. achtergrondje hebt maar je kan geen kut in de praktijk kom je nog nergens.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kijk net ff op die linkedin akzonobel
ik zie allemaal mensen met sicke stats man
kom ik aan met mijn hbotje en vakkenvullen..
Fuaaaark.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat andere mensen aan stats hebben, die hebben meestal toch de penis gezogen van één of andere beta-rijke-papa verenigingetje. Als je MSc. achtergrondje hebt maar je kan geen kut in de praktijk kom je nog nergens.
Kijk naar CC, die wordt helemaal kapotgeprikt door muggen en vervolgens overreden door mensen die hun rijbewijs hebben gehaald bij de voodoo-winkel en gaat gewoon door. Henk opent z'n eigen sportzaak, Ser werkt op een boerderij en Beach leidt de Breivik-jugend.
Wat wil jij met je leven doen?
Minder apatisch staren naar onzin en gewoon kansje pakken ja tog
Pak die telefoon
This kid really jacks you up!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat andere mensen aan stats hebben, die hebben meestal toch de penis gezogen van één of andere beta-rijke-papa verenigingetje. Als je MSc. achtergrondje hebt maar je kan geen kut in de praktijk kom je nog nergens.
Kijk naar CC, die wordt helemaal kapotgeprikt door muggen en vervolgens overreden door mensen die hun rijbewijs hebben gehaald bij de voodoo-winkel en gaat gewoon door. Henk opent z'n eigen sportzaak, Ser werkt op een boerderij en Beach leidt de Breivik-jugend.
Wat wil jij met je leven doen?
Minder apatisch staren naar onzin en gewoon kansje pakken ja tog
Pak die telefoon
Standaard 20% kortingquote:
neequote:Op woensdag 16 december 2015 21:15 schreef Deuce92 het volgende:
Wie heeft er al een fapje gelegd op de druipende dildo in KPD?
Man man man man man...
Die klote Gathering of Tweakers ook altijd...quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef stinkie het volgende:
Hele forum staat vol met spoilers
Moet je eens proberen met GoT
wel een forum dat looptquote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die klote Gathering of Tweakers ook altijd...
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Verbosity het volgende:
Vraag me nog altijd af waarom die punt naar Bodystore linkt. Nu blijkt het in Barendrecht gevestigd te zijn. Woont Snakey toch in de buurt?
quote:
Nadeel is wel dat als je in een topic niet van het begin mee loopt je eerst 2 weken zoet bent met bij lezen voordat je per ongeluk het antwoord op een eerder gestelde vraag hebt gemist in post #19438.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hebben we een nieuwe kandidaat
ja, dat vond ik ook.quote:
die draaien ook allang niet meer op he forum alleen. Als die lui op tv komen voor reviews of uitgenodigd worden voor hun expertise heb je iets toch beter aangepakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 06:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat als je in een topic niet van het begin mee loopt je eerst 2 weken zoet bent met bij lezen voordat je per ongeluk het antwoord op een eerder gestelde vraag hebt gemist in post #19438.
En zo hard lopen de topics daar ook niet meer volgens mij. Per subforum zijn dr lang niet meer zoveel actieve topics als een aantal jaar geleden.
Inderdaad. Niet voor niks dat die 2 gasten allebei een dikke bempie op de stoep hebben staan.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
die draaien ook allang niet meer op he forum alleen. Als die lui op tv komen voor reviews of uitgenodigd worden voor hun expertise heb je iets toch beter aangepakt.
Rich is natty toch?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 07:28 schreef ZetaOS het volgende:
Kunnen jullie die gast op YouTube nog herinneren die DNP gebruikte? Ik tipte hem hier (of in het Bodybuilding topic). De voorspelling was dat ie dood zou gaan, en dat gebeurde toen ineens zijn 3 dagelijkse video`s stopte.ik tip hier dat jij ook dot gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hebben we een nieuwe kandidaat
zolang je maar ieder half uur een shake neemt.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt hij doet gewoon 8 hour workouts iedereen kan zo worden.
Die was raakquote:Op donderdag 17 december 2015 16:13 schreef Snakey het volgende:
De spotter die een spotter nodig heeft.![]()
https://www.facebook.com/IronOplot/videos/799262076849769/
De stommiteit om zo te spotten.quote:
Rot op homoquote:Op donderdag 17 december 2015 18:05 schreef Deuce92 het volgende:
Star Wars is wel ernstige ziekte dope.
Iedereen ook op Facebook. Allemaal ook zo van "ik ga naar star wars omg im such a geek lol".quote:
Makers channel? Die is er al lang hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is er een of andere gare reclame op tv voor vloggers dan
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:54 schreef seto het volgende:
als we echt wilden lachen hadden we wel om je lengte gevraagd etha
Nee want ik gebruik geen DNPquote:Op donderdag 17 december 2015 11:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik tip hier dat jij ook dot gaat
Gewoon natuur, zo ben ik ook, alleen iets groter, en droger natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt hij doet gewoon 8 hour workouts iedereen kan zo worden.
Einde valt wel een beetje tegen met die motivatie van Blofeld enzquote:
Episode 1,2,3 waren anders behoorlijk kut.quote:
Myrr is wel een geile preggo man.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:29 schreef fathank het volgende:
SEX / hoe intiem ben jij met je seksrelatie
Ach ja: een dag zonder een aandoening is een dag niet geleefd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Fripsel heeft anorexia gekregen afaik, dus zal wel niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zodra er op televisie (quote:Op donderdag 17 december 2015 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is er een of andere gare reclame op tv voor vloggers dan) ergens reclame voor is weet je al dat het niet de moeite waard is.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Ben je cuckold ofzoquote:
Wachtwachtwacht zo ver ben ik nog niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Einde valt wel een beetje tegen met die motivatie van Blofeld enz
Episode 1 had wel prime jailbait Natalie Portman.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Episode 1,2,3 waren anders behoorlijk kut.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Episode 1 had wel prime jailbait Natalie Portman.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaha dat is toch die foto waar al die memes van gemaakt waren? Echt super creepyquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Episode 1 had wel prime jailbait Natalie Portman.
[ afbeelding ]
Welke memes?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Whaha dat is toch die foto waar al die memes van gemaakt waren? Echt super creepy
quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Episode 1,2,3 waren anders behoorlijk kut.
quote:
whahahahquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
this picture makes me so hard
the look in her eye, you just KNOW they banged
liam neeson is known to be THE most hung guy in hollywood, possibly one of the biggest in the world. his cock has been described as "like an evian bottle", with gargantual thickness that would rival shane diesel and shorty mac. im estimating his size to be at least 8.5" bone pressed, with OVER 7" of girth. he would have absolutely destroyed portman's pussy.
they would have spent hours and hours on foreplay, getting herself wet enough just so she can take it. i can just imagine her begging for it, with liam barely able to force it past the knob, and portman moaning and squirming, demanding him to force it in deeper. she would have orgasm'd within seconds of taking the entire length, being filled and stretched right up to her cervix.. the orgasm would have been powerful, with her vaginal muscles clamping down on liams throbbing monstrosity, her whole body quivering in euphoria..
i bet she still masturbates to the memory of it
LOLWUTquote:Op vrijdag 18 december 2015 15:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
this picture makes me so hard
the look in her eye, you just KNOW they banged
liam neeson is known to be THE most hung guy in hollywood, possibly one of the biggest in the world. his cock has been described as "like an evian bottle", with gargantual thickness that would rival shane diesel and shorty mac. im estimating his size to be at least 8.5" bone pressed, with OVER 7" of girth. he would have absolutely destroyed portman's pussy.
they would have spent hours and hours on foreplay, getting herself wet enough just so she can take it. i can just imagine her begging for it, with liam barely able to force it past the knob, and portman moaning and squirming, demanding him to force it in deeper. she would have orgasm'd within seconds of taking the entire length, being filled and stretched right up to her cervix.. the orgasm would have been powerful, with her vaginal muscles clamping down on liams throbbing monstrosity, her whole body quivering in euphoria..
i bet she still masturbates to the memory of it
Zo vroeg al aan dn druks?quote:
spacebrownies m'n vriendquote:
Echt hè.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
spacebrownies m'n vriend
Maar de avond is nog lang en de voorraden zijn goed
Maar dat pretentieuze gelul over 'alleen de oude zijn goed'
Ik snap hier echt helemaal niets van ehquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:10 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.
Phantom Menace is ook wel redelijk 'meh', maar Revenge of the Sith vind ik wel dope shit.
Met uitzondering van stukjes als
"Emperor Palpetine is evil!"
"From my point of view the Jedi are evil!"
Beetje zoiets als "Ja, dat is jouw mening!"
Trump is wat mij betreft ook wel de beste kandidaat.quote:
Nou zo dus...quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef Montelly het volgende:
https://www.instagram.com/mancinoroberta/
Hoe kan zij in godsnaam dit allemaal betalen?
omdat ze betaald word voor die fotoshoots?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef Montelly het volgende:
https://www.instagram.com/mancinoroberta/
Hoe kan zij in godsnaam dit allemaal betalen?
Beta uprising?quote:Op zaterdag 19 december 2015 12:34 schreef Faeroer het volgende:
Je kan altijd nog Latijns docent worden. Is nu nog geen big business, maar wie denk je dat ze nodig gaan hebben zodra Beach en zijn volgers de volgende kruisvaart gaan starten? Iemand moet al die vlaggen, zwaarden, schilden en paarden voorzien van Latijnse spreuken. Die markt gaat binnenkort helemaal booming zeg ik je.
Waar heb ik in vredesnaam naar gekekenquote:Op zondag 20 december 2015 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
https://i.instagram.com/breadfaceblog/
Deze instagram
Jeetje...als KPD niet voldoende is..quote:Op zondag 20 december 2015 09:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Danner heeft wel hart geld nodig:
http://forum.fok.nl/BET
GYM heeft zijn beste tijd gehadquote:Op zondag 20 december 2015 11:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar heb ik in vredesnaam naar gekeken
Wel echt een slowchat geworden dit trouwens.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed denk dat we elkaar wel herkennenquote:Op zondag 20 december 2015 21:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dinsdag vliegen JB en ik. FF meteen @ Jan Thiel?
noice, not bad bradquote:Op zondag 20 december 2015 21:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit was vanochtend![]()
[ afbeelding ]
neequote:Op maandag 21 december 2015 08:00 schreef Questular het volgende:
Goedmorgen, bijna kerst. Hebben we dr zin in?
druggie-imagoquote:Op zondag 20 december 2015 19:49 schreef seto het volgende:
rozen zijn rood
fok gaat langzaam dood
faeroer rent weg bij nood
etha is een vieze jood
snakey zit nooit meer in geldnood
no1 belandt dankzij de drugs nog eens in de goot
henk krijgt alle vrouwen bloot
vms brengt meer diepte dan een duikboot
#freeawesome
#freejaqern
#freebeach