ik heb m'n bel er gewoon uitgeknald deze periode, tenzij ik een pakketje of bezoek verwachtquote:Op woensdag 16 december 2015 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
net kwam man zo een kerstkrantje brengen
hij wenste me fijne feestdagen en gaf me een krantje
ik wensde hem ook fijne feestdagen en deed de deur dicht
ik kijk net ff op die linkedin akzonobelquote:Op woensdag 16 december 2015 19:21 schreef Faeroer het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een scheetje moet laten bij het deadliften? Ik niet iig
Lekker boeiend wat andere mensen aan stats hebben, die hebben meestal toch de penis gezogen van één of andere beta-rijke-papa verenigingetje. Als je MSc. achtergrondje hebt maar je kan geen kut in de praktijk kom je nog nergens.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kijk net ff op die linkedin akzonobel
ik zie allemaal mensen met sicke stats man
kom ik aan met mijn hbotje en vakkenvullen..
Fuaaaark.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat andere mensen aan stats hebben, die hebben meestal toch de penis gezogen van één of andere beta-rijke-papa verenigingetje. Als je MSc. achtergrondje hebt maar je kan geen kut in de praktijk kom je nog nergens.
Kijk naar CC, die wordt helemaal kapotgeprikt door muggen en vervolgens overreden door mensen die hun rijbewijs hebben gehaald bij de voodoo-winkel en gaat gewoon door. Henk opent z'n eigen sportzaak, Ser werkt op een boerderij en Beach leidt de Breivik-jugend.
Wat wil jij met je leven doen?
Minder apatisch staren naar onzin en gewoon kansje pakken ja tog
Pak die telefoon
This kid really jacks you up!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat andere mensen aan stats hebben, die hebben meestal toch de penis gezogen van één of andere beta-rijke-papa verenigingetje. Als je MSc. achtergrondje hebt maar je kan geen kut in de praktijk kom je nog nergens.
Kijk naar CC, die wordt helemaal kapotgeprikt door muggen en vervolgens overreden door mensen die hun rijbewijs hebben gehaald bij de voodoo-winkel en gaat gewoon door. Henk opent z'n eigen sportzaak, Ser werkt op een boerderij en Beach leidt de Breivik-jugend.
Wat wil jij met je leven doen?
Minder apatisch staren naar onzin en gewoon kansje pakken ja tog
Pak die telefoon
Standaard 20% kortingquote:
neequote:Op woensdag 16 december 2015 21:15 schreef Deuce92 het volgende:
Wie heeft er al een fapje gelegd op de druipende dildo in KPD?
Man man man man man...
Die klote Gathering of Tweakers ook altijd...quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef stinkie het volgende:
Hele forum staat vol met spoilers
Moet je eens proberen met GoT
wel een forum dat looptquote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die klote Gathering of Tweakers ook altijd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |