ik heb m'n bel er gewoon uitgeknald deze periode, tenzij ik een pakketje of bezoek verwachtquote:Op woensdag 16 december 2015 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
net kwam man zo een kerstkrantje brengen
hij wenste me fijne feestdagen en gaf me een krantje
ik wensde hem ook fijne feestdagen en deed de deur dicht
ik kijk net ff op die linkedin akzonobelquote:Op woensdag 16 december 2015 19:21 schreef Faeroer het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je een scheetje moet laten bij het deadliften? Ik niet iig
Lekker boeiend wat andere mensen aan stats hebben, die hebben meestal toch de penis gezogen van één of andere beta-rijke-papa verenigingetje. Als je MSc. achtergrondje hebt maar je kan geen kut in de praktijk kom je nog nergens.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik kijk net ff op die linkedin akzonobel
ik zie allemaal mensen met sicke stats man
kom ik aan met mijn hbotje en vakkenvullen..
Fuaaaark.quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat andere mensen aan stats hebben, die hebben meestal toch de penis gezogen van één of andere beta-rijke-papa verenigingetje. Als je MSc. achtergrondje hebt maar je kan geen kut in de praktijk kom je nog nergens.
Kijk naar CC, die wordt helemaal kapotgeprikt door muggen en vervolgens overreden door mensen die hun rijbewijs hebben gehaald bij de voodoo-winkel en gaat gewoon door. Henk opent z'n eigen sportzaak, Ser werkt op een boerderij en Beach leidt de Breivik-jugend.
Wat wil jij met je leven doen?
Minder apatisch staren naar onzin en gewoon kansje pakken ja tog
Pak die telefoon
This kid really jacks you up!quote:Op woensdag 16 december 2015 20:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Lekker boeiend wat andere mensen aan stats hebben, die hebben meestal toch de penis gezogen van één of andere beta-rijke-papa verenigingetje. Als je MSc. achtergrondje hebt maar je kan geen kut in de praktijk kom je nog nergens.
Kijk naar CC, die wordt helemaal kapotgeprikt door muggen en vervolgens overreden door mensen die hun rijbewijs hebben gehaald bij de voodoo-winkel en gaat gewoon door. Henk opent z'n eigen sportzaak, Ser werkt op een boerderij en Beach leidt de Breivik-jugend.
Wat wil jij met je leven doen?
Minder apatisch staren naar onzin en gewoon kansje pakken ja tog
Pak die telefoon
Standaard 20% kortingquote:
neequote:Op woensdag 16 december 2015 21:15 schreef Deuce92 het volgende:
Wie heeft er al een fapje gelegd op de druipende dildo in KPD?
Man man man man man...
Die klote Gathering of Tweakers ook altijd...quote:Op woensdag 16 december 2015 22:39 schreef stinkie het volgende:
Hele forum staat vol met spoilers
Moet je eens proberen met GoT
wel een forum dat looptquote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die klote Gathering of Tweakers ook altijd...
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Verbosity het volgende:
Vraag me nog altijd af waarom die punt naar Bodystore linkt. Nu blijkt het in Barendrecht gevestigd te zijn. Woont Snakey toch in de buurt?
quote:
Nadeel is wel dat als je in een topic niet van het begin mee loopt je eerst 2 weken zoet bent met bij lezen voordat je per ongeluk het antwoord op een eerder gestelde vraag hebt gemist in post #19438.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hebben we een nieuwe kandidaat
ja, dat vond ik ook.quote:
die draaien ook allang niet meer op he forum alleen. Als die lui op tv komen voor reviews of uitgenodigd worden voor hun expertise heb je iets toch beter aangepakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 06:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat als je in een topic niet van het begin mee loopt je eerst 2 weken zoet bent met bij lezen voordat je per ongeluk het antwoord op een eerder gestelde vraag hebt gemist in post #19438.
En zo hard lopen de topics daar ook niet meer volgens mij. Per subforum zijn dr lang niet meer zoveel actieve topics als een aantal jaar geleden.
Inderdaad. Niet voor niks dat die 2 gasten allebei een dikke bempie op de stoep hebben staan.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
die draaien ook allang niet meer op he forum alleen. Als die lui op tv komen voor reviews of uitgenodigd worden voor hun expertise heb je iets toch beter aangepakt.
Rich is natty toch?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 07:28 schreef ZetaOS het volgende:
Kunnen jullie die gast op YouTube nog herinneren die DNP gebruikte? Ik tipte hem hier (of in het Bodybuilding topic). De voorspelling was dat ie dood zou gaan, en dat gebeurde toen ineens zijn 3 dagelijkse video`s stopte.ik tip hier dat jij ook dot gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hebben we een nieuwe kandidaat
zolang je maar ieder half uur een shake neemt.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt hij doet gewoon 8 hour workouts iedereen kan zo worden.
Die was raakquote:Op donderdag 17 december 2015 16:13 schreef Snakey het volgende:
De spotter die een spotter nodig heeft.![]()
https://www.facebook.com/IronOplot/videos/799262076849769/
De stommiteit om zo te spotten.quote:
Rot op homoquote:Op donderdag 17 december 2015 18:05 schreef Deuce92 het volgende:
Star Wars is wel ernstige ziekte dope.
Iedereen ook op Facebook. Allemaal ook zo van "ik ga naar star wars omg im such a geek lol".quote:
Makers channel? Die is er al lang hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is er een of andere gare reclame op tv voor vloggers dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |