Of LinkedIn berichtjequote:Op maandag 14 december 2015 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gwn die adam hq office bellen toch ?
quote:Op maandag 14 december 2015 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs
jij bent echt een sletje he
pas in nieuwland
cockcarrousel draait full rpm..
quote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou sws voor links gaan. Jezus wat een memmen zeg.
Dergelijke kernfysici kan je heus wel een goed gesprek mee hebbenquote:Op maandag 14 december 2015 20:32 schreef seto het volgende:
we zitten wel altijd te geilen op die wijven
maar zouden jullie met een chick willen die dat soort foto's op de intarwebs zet?
ik niet iig
Nice!quote:Op maandag 14 december 2015 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS, heerlijk. Was even wennen maar nu helemaal top. Best decision ever enzo. Negermannen zijn wel een beetje... mja. Dierlijk.
als dit geld opleveren waarom niet vriendquote:Op maandag 14 december 2015 20:32 schreef seto het volgende:
maar zouden jullie met een chick willen die dat soort foto's op de intarwebs zet?
ik niet iig
god non de juquote:Op maandag 14 december 2015 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dierlijk in de negatieve zin des woords vriend. Zo veel mogelijk herrie maken, hissen en fluisteren naar vrouwen. Meh.quote:Op maandag 14 december 2015 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs
jij bent echt een sletje he
pas in nieuwland
cockcarrousel draait full rpm..
Curaçaoquote:
Zou haar in de kelder bewarenquote:Op maandag 14 december 2015 20:32 schreef seto het volgende:
ik niet iig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |