SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door VMSDKR op 14-12-2015 13:08:47 ]
ff srsquote:Op maandag 14 december 2015 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS, heerlijk. Was even wennen maar nu helemaal top. Best decision ever enzo. Negermannen zijn wel een beetje... mja. Dierlijk.
hjbquote:Op maandag 14 december 2015 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er zit wel wat in dat hooggeleidere vrouwen wat gezetter zijn, onder turkjes iig
als ik zo naar mn nicht kijk en dr social circle, allemaal uni geschoolde mensjes met lichaam van potataosack..
quote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
sry kneem mn woorde terug
kheb die akzonobel finance thesis echt nodig
Of LinkedIn berichtjequote:Op maandag 14 december 2015 20:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
gwn die adam hq office bellen toch ?
quote:Op maandag 14 december 2015 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs
jij bent echt een sletje he
pas in nieuwland
cockcarrousel draait full rpm..
quote:Op maandag 14 december 2015 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou sws voor links gaan. Jezus wat een memmen zeg.
Dergelijke kernfysici kan je heus wel een goed gesprek mee hebbenquote:Op maandag 14 december 2015 20:32 schreef seto het volgende:
we zitten wel altijd te geilen op die wijven
maar zouden jullie met een chick willen die dat soort foto's op de intarwebs zet?
ik niet iig
Nice!quote:Op maandag 14 december 2015 20:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey GRS, heerlijk. Was even wennen maar nu helemaal top. Best decision ever enzo. Negermannen zijn wel een beetje... mja. Dierlijk.
als dit geld opleveren waarom niet vriendquote:Op maandag 14 december 2015 20:32 schreef seto het volgende:
maar zouden jullie met een chick willen die dat soort foto's op de intarwebs zet?
ik niet iig
god non de juquote:Op maandag 14 december 2015 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bedoelde dierlijk in de negatieve zin des woords vriend. Zo veel mogelijk herrie maken, hissen en fluisteren naar vrouwen. Meh.quote:Op maandag 14 december 2015 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ff srs
jij bent echt een sletje he
pas in nieuwland
cockcarrousel draait full rpm..
Curaçaoquote:
Zou haar in de kelder bewarenquote:Op maandag 14 december 2015 20:32 schreef seto het volgende:
ik niet iig
mwaquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:42 schreef Montelly het volgende:
Wat een heet wijf is die Sandra
https://www.instagram.com/p/-_FL-6Qocm/
https://www.instagram.com/p/-Jkn1SwoQk/
Ja alleen als we samen naar plaatjes van vrouwen kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Misschien moeten jullie eens meeten. Samen jerken enzo.
Het is maar een idee.
looolquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:28 schreef Sapstengel het volgende:
Dit is ook wel ufffffffff
[ afbeelding ]
Ik heb net Downton Abby ontdekt. Holy shit wat een goede serie zegquote:Op dinsdag 15 december 2015 00:07 schreef clumsy_clown het volgende:
BROADCHURCH
onder het motto beter laat dan nooit
Ja, die staat hierna op het programma inderdaad. Maggie Smithquote:Op dinsdag 15 december 2015 08:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb net Downton Abby ontdekt. Holy shit wat een goede serie zeg
oja die stond in het lullentopic hahaquote:Op dinsdag 15 december 2015 01:48 schreef Sapstengel het volgende:
Oh ja heb hem eigenlijk al lang gezien.
thnx 4 kadotipquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:15 schreef seto het volgende:
hebben jullie al een kleurboek voor volwassenen?
[ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:15 schreef seto het volgende:
hebben jullie al een kleurboek voor volwassenen?
[ afbeelding ]
waar zat je aan te denkenquote:Op dinsdag 15 december 2015 11:20 schreef Questular het volgende:
Kleuren is voor kinderen, ik koop liever iets voor mn game pc.
rot op homoquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
is dit het gymtopic of het beta computernerd topic?
Quid pro quo nubcakequote:Op dinsdag 15 december 2015 12:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
is dit het gymtopic of het beta computernerd topic?
Hoger springenquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:44 schreef VMSDKR het volgende:
mooie grote spatiebalk
voor betere spaties te typen
Idd grotere balk = hogere sprong. Kan in de meeste CS:GO maps gewoon op het dak van de huizen springen.quote:
Beter dan dat je zelf een injectie krijgt van een erecte negerpiemel denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedemorgen. Net een injectie in een erecte negerpiemel gezet. Altijd een goed begin van de dag.
ik stel de patient altijd gerust met m'n mond.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:15 schreef VMSDKR het volgende:
Moest desbetreffende 'negerpiemel' voor de behandeling in erecte staat zijn? Of was dat omdat zusters warme handen wel héél teder over het zaadkanon streelden alvorens zij de spuit erin zetten?
erect of een doodgewone vleeslul?quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedemorgen. Net een injectie in een erecte negerpiemel gezet. Altijd een goed begin van de dag.
Erect staat er toch stinks. Een vleeslul krijg je niet kleiner.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
erect of een doodgewone vleeslul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |