Pm/dm me je steam. Kunnen we samen spelen. Speel je competitive?quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd grotere balk = hogere sprong. Kan in de meeste CS:GO maps gewoon op het dak van de huizen springen.
Ik heb het nog nooit gespeeld eigenlijk. Laatste tijd alleen maar GTA V.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Pm/dm me je steam. Kunnen we samen spelen. Speel je competitive?
In KLB gaat de geitering gewoon doorquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
Die Gray in t BB topic is echt een geit
meer pics ergens?quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
Had al eens eerder gezien idd maar kwam net weer tegen op /r/repressedgonewild
Nog een goede daarvan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou je uberhaupt spelen als je niet competitive doetquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
uffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
nee maar wel deze http://www.instagram.com/traprapunzel
kheb je dm gestuurdquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
kheb je dm gestuurdquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd grotere balk = hogere sprong. Kan in de meeste CS:GO maps gewoon op het dak van de huizen springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |