SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een joggingsbroek terwijl ze nooit joggen. Of een cowboyhoed terwijl ze geen cowboy zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:57 schreef wuuht het volgende:
Of mensen die bij de apparten en gewichten MMA shorts dragen terwijl ze nooit vechtsporten beoefenen
Welke krachthonken jij in komt weet ik niet, maar in de mijne zie ik deze ontwikkeling niet. Wel zie ik dat meer mensen oefeningen als squats durven doen, maar dat kan ik alleen maar aanmoedigen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Goed,
Er is al jaren een trend zichtbaar dat hipsters en ander gespuis steeds vaker hun weg naar de sportschool longboarden. Ik heb daar op zich geen enkele moeite mee want een ieder die zijn fysieke gesteldheid op peil probeer te brengen/houden is per definitie goed bezig.
Echter, een vertrouwd beeld van ijzer sjouwen in een trainingsbroek en T-shirt veranderde langzaam naar spandex en hippe shirtjes met matchende sneakers en drinkbeker, ook bij mannen.
Inmiddels is het in elk krachthonk een kakofonie aan gestileerde (huis)vrouwen en mannen met geëpileerde wenkbrauwen en een zo groot mogelijke koptelefoon op hun hoofd waarbij naast liften spiegelselfsies maken tot een primaire bezigheid is verheven.
Dus je bent een perv?quote:Dit geheel vond ik intrigerend en besloot eens te kijken hoe dat soort foto's zich een weg begeven naar het internet.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ze willen ook allemaal mee doen aan wedstrijden.
[ afbeelding ]Mooi hoor!
[ afbeelding ]Samen een passie delen #bestfriends #gaylord
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al snel kwam ik tot de conclusie dat onder bepaalde tags je een avond lang vertier hebt op Instagram. 17 jarige meisjes met hun kinderlichamen en opgedrukte appeltietjes strooien wijsheden het internet op alsof ze 5 maanden hongerstaking hebben gehouden met Ghandi #dedication #changinglife #debesteversievanmezelf.
quote:Vergezeld door huismoeders en vrouwelijke mannen vliegen de incrowd termen en verwijzingen naar sektebijeenkomsten je om de oren (zie eerste plaatje).![]()
Het is nog erger dan ik dacht.Voor sommigen is het een hobby, voor anderen een passie, voor enkelen een obsessie. Niets mis mee, zolang het maar gezond is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet een ontwikkeling niet als het voor jou de norm is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:18 schreef Gray het volgende:
Welke krachthonken jij in komt weet ik niet, maar in de mijne zie ik deze ontwikkeling niet.
Uit onderzoek is gebleken dat mannen het jonge vrouwenlichaam van een 17-jarige het meest aantrekkelijk vinden. Als jou dat niet kan bekoren begin ik in combinatie met de rest van je post te geloven dat je latent homofiel bent.quote:Dus je bent een perv?
Een obsessie is niet gezond.quote:Voor sommigen is het een hobby, voor anderen een passie, voor enkelen een obsessie. Niets mis mee, zolang het maar gezond is.
Maar het is voor mij niet de norm. Deze hype zie ik in veel Amerikaanse media, maar Nederlandse niet. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik nog nooit instragram oid op ben geweest.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:35 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je ziet een ontwikkeling niet als het voor jou de norm is.
Je mag van mij en over mij denken wat je wil. Wees echter wel zo eerlijk dat je minderjarige meisjes aan het googlen bent.quote:[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mannen het jonge vrouwenlichaam van een 17-jarige het meest aantrekkelijk vinden. Als jou dat niet kan bekoren begin ik in combinatie met de rest van je post te geloven dat je latent homofiel bent.
Daar zeg je zowaar iets intelligents.quote:[..]
Een obsessie is niet gezond.
Het is een draadloze koptelefoon.quote:Ik weet vrij zeker dat jij ook in de OP zou passen. Oorwarmers in de sportschool.
Niet het lichaam is aantrekkelijk, maar hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul. Dat is het, want vanaf 16 is legaal dus vind je het gek dat 17 als aantrekkelijk wordt gezien.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Uit onderzoek is gebleken dat mannen het jonge vrouwenlichaam van een 17-jarige het meest aantrekkelijk vinden. Als jou dat niet kan bekoren begin ik in combinatie met de rest van je post te geloven dat je latent homofiel bent.
Dat jij ongemakkelijk wordt van een normale seksuele voorkeur heb je al voldoende kenbaar gemaakt. Ik begrijp niet zo goed waarom je dat zo graag wil blijven benadrukken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:57 schreef Gray het volgende:
Je mag van mij en over mij denken wat je wil. Wees echter wel zo eerlijk dat je minderjarige meisjes aan het googlen bent.
Waarmee je dus onderstreept dat jij iets doms typte.quote:Daar zeg je zowaar iets intelligents.
Meid, wat stoer. Toch wel een beats hè?quote:Het is een draadloze koptelefoon.
Zo een ken ik, altijd van die motivation quotes. Word doodmoe van die kerel. Denkt dat hij heel wat is, hij is aardig breed maar geen gezicht man. Kan hij wel breed zijn, na 1 minuut rennen is hij al kapot. Je hebt niks aan spieren, heb je alleen nodig als je lelijk bent en de chicks niet kunt krijgen. Daarom lopen er bijna altijd alleen maar onzekere hommos in de sportschool.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht ja. Je kunt ook gewoon trainen zonder die cringe levensstijl er omheenaltijd die diepe teksten over motivatie en alles. Gast, je tilt wat ijzer op voor anderhalf uur per dag, doe niet zo dramatisch.
Het ligt maar aan je leeftijd of dat onder normaal valt. Als jij als 40-jarige nekbaard plaatjes van 17-jarige meisjes aan het googlen bent, is dat zo normaal niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat jij ongemakkelijk wordt van een normale seksuele voorkeur heb je al voldoende kenbaar gemaakt. Ik begrijp niet zo goed waarom je dat zo graag wil blijven benadrukken.
Nee, ik typte dat met een obsessie niets mis is, zolang gezond.quote:Waarmee je dus onderstreept dat jij iets doms typte.
Nee, een Philips die ik gratis kreeg. Zeer praktisch.quote:Meid, wat stoer. Toch wel een beats hè?
Mjah dat vind ik dan ook weer cliche, om het direct op onzekerheid te gooien of dat ze het alleen doen voor de chicks. Ik ga zelf ook naar de gym, maar ik ben niet onzeker en trainde ook toen ik gewoon een vaste relatie had.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Zo een ken ik, altijd van die motivation quotes. Word doodmoe van die kerel. Denkt dat hij heel wat is, hij is aardig breed maar geen gezicht man. Kan hij wel breed zijn, na 1 minuut rennen is hij al kapot. Je hebt niks aan spieren, heb je alleen nodig als je lelijk bent en de chicks niet kunt krijgen. Daarom lopen er bijna altijd alleen maar onzekere hommos in de sportschool.
ditquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dat vind ik dan ook weer cliche, om het direct op onzekerheid te gooien of dat ze het alleen doen voor de chicks. Ik ga zelf ook naar de gym, maar ik ben niet onzeker en trainde ook toen ik gewoon een vaste relatie had.
Vind het persoonlijk gewoon fijn, even ontspannen en wat aan sport doen. En het is gewoon laagdrempelig, je gaat wanneer je wil. Geen gedoe met teams of andere onzin.
Je maakt nu al ruim drie posts een punt van iets wat alleen in jouw hoofd leeft. Ik heb het uberhaupt niet over het googlen van meisjes gehad. Let it go of zoek hulp.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:12 schreef Gray het volgende:
Het ligt maar aan je leeftijd of dat onder normaal valt. Als jij als 40-jarige nekbaard plaatjes van 17-jarige meisjes aan het googlen bent, is dat zo normaal niet.
Je bent gewoon dom, dat kan ook nog:quote:Nee, ik typte dat met een obsessie niets mis is, zolang gezond.
quote:
quote:
Van je #sponsor?quote:Nee, een Philips die ik gratis kreeg. Zeer praktisch.
Nee, je hebt heel duidelijk geïllustreerd aan de hand van dit topic dat je dat doet. Dat en een gay of twee.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je maakt nu al ruim drie posts een punt van iets wat alleen in jouw hoofd leeft. Ik heb het uberhaupt niet over het googlen van meisjes gehad. Let it go of zoek hulp.
Jij bent de enige die "iets doms" schreef.quote:[..]
Je bent gewoon dom, dat kan ook nog:
[..]
[..]
Van m'n telefoonprovider. Het is een koptelefoon, geen oorwarmers. Ik neem m'n woorden terug dat je iets intelligents zei, want het was duidelijk niet opzettelijk.quote:[..]
Van je #sponsor?
Echt praktisch om oorwarmers te dragen in een ruimte waar het warm is en intensief gesport wordt.
Weer dik worden en een topic maken over 'sektarisch bodybuilden'.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat zou er met die voormalig dikkerds gebeuren als ze uit de sekte stappen en niet meer gecoacht worden door hun #onlinetrainer en normaal gaan eten?
Nee hoor.quote:
Dit is welquote:17 jarige meisjes met hun kinderlichamen en opgedrukte appeltietjes strooien wijsheden het internet op alsof ze 5 maanden hongerstaking hebben gehouden met Ghandi #dedication #changinglife #debesteversievanmezelf.
Je hebt me door, hier spreekt je moeder.quote:
Ze slikt alleen als het binnen haar dieet past die dag. #protein #cleaneating #saladtossingquote:
Die kerel die zichzelf geil ligt te vinden in bed ook nauwelijks. Bovenbenen zijn de nieuwe biceps.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Aiciu het volgende:
Nr 8. Welke legday? Waar zijn zijn kuiten man?
Sowieso waarom neem je je fucking telefoon mee als je gaat sporten![]()
Of die irritante mensen die hardop gaan tellenHou je fucking bek ik kan me niet concentreren als ik bij 9 ben en jij bij 5.
Jij raakt dan in de war he. Dan denk jij dat jij ook bij 9 bent.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Aiciu het volgende:
Nr 8. Welke legday? Waar zijn zijn kuiten man?
Sowieso waarom neem je je fucking telefoon mee als je gaat sporten![]()
Of die irritante mensen die hardop gaan tellenHou je fucking bek ik kan me niet concentreren als ik bij 9 ben en jij bij 5.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |