abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158257744
Goed,

Er is al jaren een trend zichtbaar dat hipsters en ander gespuis steeds vaker hun weg naar de sportschool longboarden. Ik heb daar op zich geen enkele moeite mee want een ieder die zijn fysieke gesteldheid op peil probeer te brengen/houden is per definitie goed bezig.

Echter, een vertrouwd beeld van ijzer sjouwen in een trainingsbroek en T-shirt veranderde langzaam naar spandex en hippe shirtjes met matchende sneakers en drinkbeker, ook bij mannen.

Inmiddels is het in elk krachthonk een kakofonie aan gestileerde (huis)vrouwen en mannen met geëpileerde wenkbrauwen en een zo groot mogelijke koptelefoon op hun hoofd waarbij naast liften spiegelselfsies maken tot een primaire bezigheid is verheven.

Dit geheel vond ik intrigerend en besloot eens te kijken hoe dat soort foto's zich een weg begeven naar het internet.

Ze willen ook allemaal mee doen aan wedstrijden.

Mooi hoor!

Samen een passie delen #bestfriends #gaylord

Al snel kwam ik tot de conclusie dat onder bepaalde tags je een avond lang vertier hebt op Instagram. 17 jarige meisjes met hun kinderlichamen en opgedrukte appeltietjes strooien wijsheden het internet op alsof ze 5 maanden hongerstaking hebben gehouden met Ghandi #dedication #changinglife #debesteversievanmezelf.

Vergezeld door huismoeders en vrouwelijke mannen vliegen de incrowd termen en verwijzingen naar sektebijeenkomsten je om de oren (zie eerste plaatje). :')

Het is nog erger dan ik dacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158257785
Tjonge jonge
IT'er in hart en nieren
  dinsdag 15 december 2015 @ 12:53:41 #3
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158257812
Het is allemaal wat.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_158257826
Hahah niets mis mee op zich inderdaad. Maar die mensen die doorschieten in fitness zijn echt sad. :')
Ziet er toch niet uit foto 3 en 4.
pi_158257854
Beter gewoon bankhangen, bier drinken en chips vreten ja toch
pi_158257863
Je bent niet echt wezen sporten als het niet op social media staat. Is dat TS niet bekend?
Ze moeten ook altijd mij hebben
pi_158257871
Of mensen die bij de apparten en gewichten MMA shorts dragen terwijl ze nooit vechtsporten beoefenen :')
pi_158257897
Niet elke avond pumping iron opzetten met Arnold.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:02:44 #9
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_158257924
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 12:57 schreef wuuht het volgende:
Of mensen die bij de apparten en gewichten MMA shorts dragen terwijl ze nooit vechtsporten beoefenen :')
Of een joggingsbroek terwijl ze nooit joggen. Of een cowboyhoed terwijl ze geen cowboy zijn.

Wat maakt het uit wat iemand draagt man?
UI Made bij VanilleKwark.
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:03:24 #10
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_158257934
Niet 5 dagen per week in de sportschool 450kg gewichten pompen :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:03:52 #11
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158257939
Ik moest lachen om de topictitel en term 'sektarisch bodybuilden' :')
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:08:25 #12
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158258008
Maar ja OT: narcisme is een groeiend probleem ja.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158258176
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 12:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Goed,

Er is al jaren een trend zichtbaar dat hipsters en ander gespuis steeds vaker hun weg naar de sportschool longboarden. Ik heb daar op zich geen enkele moeite mee want een ieder die zijn fysieke gesteldheid op peil probeer te brengen/houden is per definitie goed bezig.

Echter, een vertrouwd beeld van ijzer sjouwen in een trainingsbroek en T-shirt veranderde langzaam naar spandex en hippe shirtjes met matchende sneakers en drinkbeker, ook bij mannen.

Inmiddels is het in elk krachthonk een kakofonie aan gestileerde (huis)vrouwen en mannen met geëpileerde wenkbrauwen en een zo groot mogelijke koptelefoon op hun hoofd waarbij naast liften spiegelselfsies maken tot een primaire bezigheid is verheven.
Welke krachthonken jij in komt weet ik niet, maar in de mijne zie ik deze ontwikkeling niet. Wel zie ik dat meer mensen oefeningen als squats durven doen, maar dat kan ik alleen maar aanmoedigen.

Zelf kleed ik me als een ploert, altijd in lange sweatpants. Bovendien altijd een shirt met mouwtjes, want mouwloos is bij ons verboden.

Zo'n koptelefoon draag ik ook, maar een draadloze omdat ik dan nergens achter blijf hangen. 8-)

quote:
Dit geheel vond ik intrigerend en besloot eens te kijken hoe dat soort foto's zich een weg begeven naar het internet.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]Ze willen ook allemaal mee doen aan wedstrijden.

[ afbeelding ]Mooi hoor!

[ afbeelding ]Samen een passie delen #bestfriends #gaylord

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Al snel kwam ik tot de conclusie dat onder bepaalde tags je een avond lang vertier hebt op Instagram. 17 jarige meisjes met hun kinderlichamen en opgedrukte appeltietjes strooien wijsheden het internet op alsof ze 5 maanden hongerstaking hebben gehouden met Ghandi #dedication #changinglife #debesteversievanmezelf.
Dus je bent een perv?

quote:
Vergezeld door huismoeders en vrouwelijke mannen vliegen de incrowd termen en verwijzingen naar sektebijeenkomsten je om de oren (zie eerste plaatje). :')

Het is nog erger dan ik dacht.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor sommigen is het een hobby, voor anderen een passie, voor enkelen een obsessie. Niets mis mee, zolang het maar gezond is.
pi_158258183
Er zijn altijd maar twee soorten figuren die daar rond lopen: mensen die voor zichzelf trainen als toevoeging voor een andere sport of gewoon volledig voor fitness gaan inclusief strak eetschema, en mensen die alleen komen showen.
Die laatste zijn te herkennen aan:

- te opgeblazen spieren die in veel gevallen het gevolg van een of ander illegaal goedje zijn
- altijd een tanktop
- overdreven veel geluid maken
- oefeningen veel te zwaar uitvoeren waardoor ze hun hele lichaam gebruiken en gewrichten naar de tyfus helpen
- benen worden nooit meegetraind

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar denk dat dit wel het gros dekt.

Hipsters heb ik geen moeite mee. Die vallen mij namelijk niet lastig en veroorzaken geen overlast. Al komen ze in hun zwembroek, zolang ze maar niet constant aandacht trekken.
pi_158258379
Die benen op foto 6 :') Fcking lelijk
Niet Fokken met mij.
pi_158258434
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:18 schreef Gray het volgende:
Welke krachthonken jij in komt weet ik niet, maar in de mijne zie ik deze ontwikkeling niet.
Je ziet een ontwikkeling niet als het voor jou de norm is.
quote:
Dus je bent een perv?
Uit onderzoek is gebleken dat mannen het jonge vrouwenlichaam van een 17-jarige het meest aantrekkelijk vinden. Als jou dat niet kan bekoren begin ik in combinatie met de rest van je post te geloven dat je latent homofiel bent.
quote:
Voor sommigen is het een hobby, voor anderen een passie, voor enkelen een obsessie. Niets mis mee, zolang het maar gezond is.
Een obsessie is niet gezond.

Ik weet vrij zeker dat jij ook in de OP zou passen. Oorwarmers in de sportschool. :')
pi_158258821
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:35 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Je ziet een ontwikkeling niet als het voor jou de norm is.
Maar het is voor mij niet de norm. Deze hype zie ik in veel Amerikaanse media, maar Nederlandse niet. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik nog nooit instragram oid op ben geweest.

quote:
[..]

Uit onderzoek is gebleken dat mannen het jonge vrouwenlichaam van een 17-jarige het meest aantrekkelijk vinden. Als jou dat niet kan bekoren begin ik in combinatie met de rest van je post te geloven dat je latent homofiel bent.
Je mag van mij en over mij denken wat je wil. Wees echter wel zo eerlijk dat je minderjarige meisjes aan het googlen bent.

quote:
[..]

Daar zeg je zowaar iets intelligents. ^O^

quote:
Ik weet vrij zeker dat jij ook in de OP zou passen. Oorwarmers in de sportschool. :')
Het is een draadloze koptelefoon. ;)
pi_158258851
Terechte klacht op zich, maar je hoeft je er niet aan te storen.
Play hard, go pro.
pi_158258863
Vrouwen horen in de keuken
pi_158258973
Terechte klacht ja. Je kunt ook gewoon trainen zonder die cringe levensstijl er omheen :') altijd die diepe teksten over motivatie en alles. Gast, je tilt wat ijzer op voor anderhalf uur per dag, doe niet zo dramatisch.
pi_158258989
quote:
Niet het lichaam is aantrekkelijk, maar hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul. Dat is het, want vanaf 16 is legaal dus vind je het gek dat 17 als aantrekkelijk wordt gezien.
Niet Fokken met mij.
  dinsdag 15 december 2015 @ 14:06:52 #22
111843 Cassius
Something's fucky
pi_158259005
Die mensen die serieus de tijd nemen 653 van die hashtags eraan te hangen _O-
pi_158259009
Ook allemaal #legday natuurlijk want dat is echt iets voor een hardcore elite, dat leg day. Helemaal als je het fijn vind, dan ben je enorm stoer.
pi_158259051
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:57 schreef Gray het volgende:
Je mag van mij en over mij denken wat je wil. Wees echter wel zo eerlijk dat je minderjarige meisjes aan het googlen bent.
Dat jij ongemakkelijk wordt van een normale seksuele voorkeur heb je al voldoende kenbaar gemaakt. Ik begrijp niet zo goed waarom je dat zo graag wil blijven benadrukken.
quote:
Waarmee je dus onderstreept dat jij iets doms typte.
quote:
Het is een draadloze koptelefoon. ;)
Meid, wat stoer. Toch wel een beats hè?
pi_158259052
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:05 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht ja. Je kunt ook gewoon trainen zonder die cringe levensstijl er omheen :') altijd die diepe teksten over motivatie en alles. Gast, je tilt wat ijzer op voor anderhalf uur per dag, doe niet zo dramatisch.
Zo een ken ik, altijd van die motivation quotes. Word doodmoe van die kerel. Denkt dat hij heel wat is, hij is aardig breed maar geen gezicht man. Kan hij wel breed zijn, na 1 minuut rennen is hij al kapot. Je hebt niks aan spieren, heb je alleen nodig als je lelijk bent en de chicks niet kunt krijgen. Daarom lopen er bijna altijd alleen maar onzekere hommos in de sportschool.
Niet Fokken met mij.
pi_158259102
En dat boeit jou wat want?
pi_158259111
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat jij ongemakkelijk wordt van een normale seksuele voorkeur heb je al voldoende kenbaar gemaakt. Ik begrijp niet zo goed waarom je dat zo graag wil blijven benadrukken.
Het ligt maar aan je leeftijd of dat onder normaal valt. Als jij als 40-jarige nekbaard plaatjes van 17-jarige meisjes aan het googlen bent, is dat zo normaal niet.

quote:
Waarmee je dus onderstreept dat jij iets doms typte.
Nee, ik typte dat met een obsessie niets mis is, zolang gezond. ;)

quote:
Meid, wat stoer. Toch wel een beats hè?
Nee, een Philips die ik gratis kreeg. Zeer praktisch.
pi_158259115
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Zo een ken ik, altijd van die motivation quotes. Word doodmoe van die kerel. Denkt dat hij heel wat is, hij is aardig breed maar geen gezicht man. Kan hij wel breed zijn, na 1 minuut rennen is hij al kapot. Je hebt niks aan spieren, heb je alleen nodig als je lelijk bent en de chicks niet kunt krijgen. Daarom lopen er bijna altijd alleen maar onzekere hommos in de sportschool.
Mjah dat vind ik dan ook weer cliche, om het direct op onzekerheid te gooien of dat ze het alleen doen voor de chicks. Ik ga zelf ook naar de gym, maar ik ben niet onzeker en trainde ook toen ik gewoon een vaste relatie had.

Vind het persoonlijk gewoon fijn, even ontspannen en wat aan sport doen. En het is gewoon laagdrempelig, je gaat wanneer je wil. Geen gedoe met teams of andere onzin.
pi_158259131
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah dat vind ik dan ook weer cliche, om het direct op onzekerheid te gooien of dat ze het alleen doen voor de chicks. Ik ga zelf ook naar de gym, maar ik ben niet onzeker en trainde ook toen ik gewoon een vaste relatie had.

Vind het persoonlijk gewoon fijn, even ontspannen en wat aan sport doen. En het is gewoon laagdrempelig, je gaat wanneer je wil. Geen gedoe met teams of andere onzin.
dit
pi_158259279
tillen _O_
pi_158259344
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:12 schreef Gray het volgende:
Het ligt maar aan je leeftijd of dat onder normaal valt. Als jij als 40-jarige nekbaard plaatjes van 17-jarige meisjes aan het googlen bent, is dat zo normaal niet.
Je maakt nu al ruim drie posts een punt van iets wat alleen in jouw hoofd leeft. Ik heb het uberhaupt niet over het googlen van meisjes gehad. Let it go of zoek hulp.
quote:
Nee, ik typte dat met een obsessie niets mis is, zolang gezond. ;)
Je bent gewoon dom, dat kan ook nog:
quote:
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:57 schreef Gray het volgende:
:')

quote:
Nee, een Philips die ik gratis kreeg. Zeer praktisch.
Van je #sponsor?
Echt praktisch om oorwarmers te dragen in een ruimte waar het warm is en intensief gesport wordt.
pi_158259438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:28 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Je maakt nu al ruim drie posts een punt van iets wat alleen in jouw hoofd leeft. Ik heb het uberhaupt niet over het googlen van meisjes gehad. Let it go of zoek hulp.
Nee, je hebt heel duidelijk geïllustreerd aan de hand van dit topic dat je dat doet. Dat en een gay of twee. ^O^

quote:
[..]

Je bent gewoon dom, dat kan ook nog:

[..]

[..]

:')
Jij bent de enige die "iets doms" schreef. :D

quote:
[..]

Van je #sponsor?
Echt praktisch om oorwarmers te dragen in een ruimte waar het warm is en intensief gesport wordt.
Van m'n telefoonprovider. Het is een koptelefoon, geen oorwarmers. Ik neem m'n woorden terug dat je iets intelligents zei, want het was duidelijk niet opzettelijk.
pi_158259663
Wat zou er met die voormalig dikkerds gebeuren als ze uit de sekte stappen en niet meer gecoacht worden door hun #onlinetrainer en normaal gaan eten?
pi_158259689
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat zou er met die voormalig dikkerds gebeuren als ze uit de sekte stappen en niet meer gecoacht worden door hun #onlinetrainer en normaal gaan eten?
Weer dik worden en een topic maken over 'sektarisch bodybuilden'.
pi_158259801
Lauw klacht broeder, bij mijn gym zit er ook altijd zo´n aziaat met een golds gym wifebeater, beats koptelefoon en teenschoenen (en dyel-modus). Nou moet ie dat allemaal zelf weten, maar ik stoor me er aan als hij dan twee bankjes tegelijk bezet houdt voor een half uur omdat hij voor het dippen (met twee bankjes :') ) elke keer eerst een foto moet maken.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158262152
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Vrouwen horen in de keuken
Waar ze alle 'rechten' hebben ;)
pi_158262165
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:53 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Waar ze alle 'rechten' hebben ;)
goeie
pi_158263458
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 12:48 schreef Cracka-ass het volgende:
in elk krachthonk
Nee hoor.

quote:
17 jarige meisjes met hun kinderlichamen en opgedrukte appeltietjes strooien wijsheden het internet op alsof ze 5 maanden hongerstaking hebben gehouden met Ghandi #dedication #changinglife #debesteversievanmezelf.
Dit is wel :') altijd ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 15-12-2015 18:12:21 ]
full stops and exclamation marks
pi_158263700
Ik kwam hier voor de opgedrukte appeltietjes, maar ik zie niets?
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:26:05 #41
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_158263938
TS is een dik vatzig varken
pi_158264910
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:26 schreef john-hert het volgende:
TS is een dik vatzig varken
Je hebt me door, hier spreekt je moeder.

Wil je voortaan je roze beker uitspoelen en niet in de sporttas laten zitten? Daar gaan je legging en handschoentjes zo van stinken. :*
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:13:59 #43
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_158264965
Wat een kippenborstjes. :')
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:18:56 #44
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158265082
Die bovenste zou ik doen
Ow wacht :{
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_158266625
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:18 schreef SeLang het volgende:
Die bovenste zou ik doen
Ow wacht :{
Ze slikt alleen als het binnen haar dieet past die dag. #protein #cleaneating #saladtossing

Ik vind het fascinerend dat iedereen binnen een paar klikken het volgende kan lezen.
Ook al werk je bij zo'n sekte, het gaat vrij ver.
pi_158266829
Zijn altijd die figuren die alleen hun biceps en buikspieren trainen, want dan zie je er lekker mannelijk uit :')
pi_158266976
Terechte klacht, al die hippe instagram rotzooi over dat iedereen traint :'). Vooral personal bodyplan, dat is nog het ergste.
pi_158300614
Nr 8. Welke legday? Waar zijn zijn kuiten man?

Sowieso waarom neem je je fucking telefoon mee als je gaat sporten :')
Of die irritante mensen die hardop gaan tellen :r Hou je fucking bek ik kan me niet concentreren als ik bij 9 ben en jij bij 5.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_158302426
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Aiciu het volgende:

Of die irritante mensen die hardop gaan tellen :r Hou je fucking bek ik kan me niet concentreren als ik bij 9 ben en jij bij 5.
Die kerel die zichzelf geil ligt te vinden in bed ook nauwelijks. Bovenbenen zijn de nieuwe biceps.
pi_158303491
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Aiciu het volgende:

Jij raakt dan in de war he. Dan denk jij dat jij ook bij 9 bent.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')