Het ligt maar aan je leeftijd of dat onder normaal valt. Als jij als 40-jarige nekbaard plaatjes van 17-jarige meisjes aan het googlen bent, is dat zo normaal niet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat jij ongemakkelijk wordt van een normale seksuele voorkeur heb je al voldoende kenbaar gemaakt. Ik begrijp niet zo goed waarom je dat zo graag wil blijven benadrukken.
Nee, ik typte dat met een obsessie niets mis is, zolang gezond.quote:Waarmee je dus onderstreept dat jij iets doms typte.
Nee, een Philips die ik gratis kreeg. Zeer praktisch.quote:Meid, wat stoer. Toch wel een beats hè?
Mjah dat vind ik dan ook weer cliche, om het direct op onzekerheid te gooien of dat ze het alleen doen voor de chicks. Ik ga zelf ook naar de gym, maar ik ben niet onzeker en trainde ook toen ik gewoon een vaste relatie had.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Zo een ken ik, altijd van die motivation quotes. Word doodmoe van die kerel. Denkt dat hij heel wat is, hij is aardig breed maar geen gezicht man. Kan hij wel breed zijn, na 1 minuut rennen is hij al kapot. Je hebt niks aan spieren, heb je alleen nodig als je lelijk bent en de chicks niet kunt krijgen. Daarom lopen er bijna altijd alleen maar onzekere hommos in de sportschool.
ditquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah dat vind ik dan ook weer cliche, om het direct op onzekerheid te gooien of dat ze het alleen doen voor de chicks. Ik ga zelf ook naar de gym, maar ik ben niet onzeker en trainde ook toen ik gewoon een vaste relatie had.
Vind het persoonlijk gewoon fijn, even ontspannen en wat aan sport doen. En het is gewoon laagdrempelig, je gaat wanneer je wil. Geen gedoe met teams of andere onzin.
Je maakt nu al ruim drie posts een punt van iets wat alleen in jouw hoofd leeft. Ik heb het uberhaupt niet over het googlen van meisjes gehad. Let it go of zoek hulp.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:12 schreef Gray het volgende:
Het ligt maar aan je leeftijd of dat onder normaal valt. Als jij als 40-jarige nekbaard plaatjes van 17-jarige meisjes aan het googlen bent, is dat zo normaal niet.
Je bent gewoon dom, dat kan ook nog:quote:Nee, ik typte dat met een obsessie niets mis is, zolang gezond.
quote:
quote:
Van je #sponsor?quote:Nee, een Philips die ik gratis kreeg. Zeer praktisch.
Nee, je hebt heel duidelijk geïllustreerd aan de hand van dit topic dat je dat doet. Dat en een gay of twee.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je maakt nu al ruim drie posts een punt van iets wat alleen in jouw hoofd leeft. Ik heb het uberhaupt niet over het googlen van meisjes gehad. Let it go of zoek hulp.
Jij bent de enige die "iets doms" schreef.quote:[..]
Je bent gewoon dom, dat kan ook nog:
[..]
[..]
Van m'n telefoonprovider. Het is een koptelefoon, geen oorwarmers. Ik neem m'n woorden terug dat je iets intelligents zei, want het was duidelijk niet opzettelijk.quote:[..]
Van je #sponsor?
Echt praktisch om oorwarmers te dragen in een ruimte waar het warm is en intensief gesport wordt.
Weer dik worden en een topic maken over 'sektarisch bodybuilden'.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat zou er met die voormalig dikkerds gebeuren als ze uit de sekte stappen en niet meer gecoacht worden door hun #onlinetrainer en normaal gaan eten?
Nee hoor.quote:
Dit is welquote:17 jarige meisjes met hun kinderlichamen en opgedrukte appeltietjes strooien wijsheden het internet op alsof ze 5 maanden hongerstaking hebben gehouden met Ghandi #dedication #changinglife #debesteversievanmezelf.
Je hebt me door, hier spreekt je moeder.quote:
Ze slikt alleen als het binnen haar dieet past die dag. #protein #cleaneating #saladtossingquote:
Die kerel die zichzelf geil ligt te vinden in bed ook nauwelijks. Bovenbenen zijn de nieuwe biceps.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Aiciu het volgende:
Nr 8. Welke legday? Waar zijn zijn kuiten man?
Sowieso waarom neem je je fucking telefoon mee als je gaat sporten![]()
Of die irritante mensen die hardop gaan tellenHou je fucking bek ik kan me niet concentreren als ik bij 9 ben en jij bij 5.
Jij raakt dan in de war he. Dan denk jij dat jij ook bij 9 bent.quote:Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Aiciu het volgende:
Nr 8. Welke legday? Waar zijn zijn kuiten man?
Sowieso waarom neem je je fucking telefoon mee als je gaat sporten![]()
Of die irritante mensen die hardop gaan tellenHou je fucking bek ik kan me niet concentreren als ik bij 9 ben en jij bij 5.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |