abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158259102
En dat boeit jou wat want?
pi_158259111
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:09 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat jij ongemakkelijk wordt van een normale seksuele voorkeur heb je al voldoende kenbaar gemaakt. Ik begrijp niet zo goed waarom je dat zo graag wil blijven benadrukken.
Het ligt maar aan je leeftijd of dat onder normaal valt. Als jij als 40-jarige nekbaard plaatjes van 17-jarige meisjes aan het googlen bent, is dat zo normaal niet.

quote:
Waarmee je dus onderstreept dat jij iets doms typte.
Nee, ik typte dat met een obsessie niets mis is, zolang gezond. ;)

quote:
Meid, wat stoer. Toch wel een beats hè?
Nee, een Philips die ik gratis kreeg. Zeer praktisch.
pi_158259115
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Zo een ken ik, altijd van die motivation quotes. Word doodmoe van die kerel. Denkt dat hij heel wat is, hij is aardig breed maar geen gezicht man. Kan hij wel breed zijn, na 1 minuut rennen is hij al kapot. Je hebt niks aan spieren, heb je alleen nodig als je lelijk bent en de chicks niet kunt krijgen. Daarom lopen er bijna altijd alleen maar onzekere hommos in de sportschool.
Mjah dat vind ik dan ook weer cliche, om het direct op onzekerheid te gooien of dat ze het alleen doen voor de chicks. Ik ga zelf ook naar de gym, maar ik ben niet onzeker en trainde ook toen ik gewoon een vaste relatie had.

Vind het persoonlijk gewoon fijn, even ontspannen en wat aan sport doen. En het is gewoon laagdrempelig, je gaat wanneer je wil. Geen gedoe met teams of andere onzin.
pi_158259131
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Mjah dat vind ik dan ook weer cliche, om het direct op onzekerheid te gooien of dat ze het alleen doen voor de chicks. Ik ga zelf ook naar de gym, maar ik ben niet onzeker en trainde ook toen ik gewoon een vaste relatie had.

Vind het persoonlijk gewoon fijn, even ontspannen en wat aan sport doen. En het is gewoon laagdrempelig, je gaat wanneer je wil. Geen gedoe met teams of andere onzin.
dit
pi_158259279
tillen _O_
pi_158259344
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:12 schreef Gray het volgende:
Het ligt maar aan je leeftijd of dat onder normaal valt. Als jij als 40-jarige nekbaard plaatjes van 17-jarige meisjes aan het googlen bent, is dat zo normaal niet.
Je maakt nu al ruim drie posts een punt van iets wat alleen in jouw hoofd leeft. Ik heb het uberhaupt niet over het googlen van meisjes gehad. Let it go of zoek hulp.
quote:
Nee, ik typte dat met een obsessie niets mis is, zolang gezond. ;)
Je bent gewoon dom, dat kan ook nog:
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:35 schreef Cracka-ass het volgende:
Een obsessie is niet gezond.
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:57 schreef Gray het volgende:
Daar zeg je zowaar iets intelligents. ^O^
:')

quote:
Nee, een Philips die ik gratis kreeg. Zeer praktisch.
Van je #sponsor?
Echt praktisch om oorwarmers te dragen in een ruimte waar het warm is en intensief gesport wordt.
pi_158259438
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:28 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Je maakt nu al ruim drie posts een punt van iets wat alleen in jouw hoofd leeft. Ik heb het uberhaupt niet over het googlen van meisjes gehad. Let it go of zoek hulp.
Nee, je hebt heel duidelijk geïllustreerd aan de hand van dit topic dat je dat doet. Dat en een gay of twee. ^O^

quote:
[..]

Je bent gewoon dom, dat kan ook nog:

[..]

[..]

:')
Jij bent de enige die "iets doms" schreef. :D

quote:
[..]

Van je #sponsor?
Echt praktisch om oorwarmers te dragen in een ruimte waar het warm is en intensief gesport wordt.
Van m'n telefoonprovider. Het is een koptelefoon, geen oorwarmers. Ik neem m'n woorden terug dat je iets intelligents zei, want het was duidelijk niet opzettelijk.
pi_158259663
Wat zou er met die voormalig dikkerds gebeuren als ze uit de sekte stappen en niet meer gecoacht worden door hun #onlinetrainer en normaal gaan eten?
pi_158259689
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 14:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Wat zou er met die voormalig dikkerds gebeuren als ze uit de sekte stappen en niet meer gecoacht worden door hun #onlinetrainer en normaal gaan eten?
Weer dik worden en een topic maken over 'sektarisch bodybuilden'.
pi_158259801
Lauw klacht broeder, bij mijn gym zit er ook altijd zo´n aziaat met een golds gym wifebeater, beats koptelefoon en teenschoenen (en dyel-modus). Nou moet ie dat allemaal zelf weten, maar ik stoor me er aan als hij dan twee bankjes tegelijk bezet houdt voor een half uur omdat hij voor het dippen (met twee bankjes :') ) elke keer eerst een foto moet maken.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_158262152
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 13:59 schreef Rickertman96 het volgende:
Vrouwen horen in de keuken
Waar ze alle 'rechten' hebben ;)
pi_158262165
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 december 2015 16:53 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Waar ze alle 'rechten' hebben ;)
goeie
pi_158263458
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 12:48 schreef Cracka-ass het volgende:
in elk krachthonk
Nee hoor.

quote:
17 jarige meisjes met hun kinderlichamen en opgedrukte appeltietjes strooien wijsheden het internet op alsof ze 5 maanden hongerstaking hebben gehouden met Ghandi #dedication #changinglife #debesteversievanmezelf.
Dit is wel :') altijd ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door krioro op 15-12-2015 18:12:21 ]
full stops and exclamation marks
pi_158263700
Ik kwam hier voor de opgedrukte appeltietjes, maar ik zie niets?
  dinsdag 15 december 2015 @ 18:26:05 #41
408445 john-hert
Ben hooggeleid G
pi_158263938
TS is een dik vatzig varken
pi_158264910
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 december 2015 18:26 schreef john-hert het volgende:
TS is een dik vatzig varken
Je hebt me door, hier spreekt je moeder.

Wil je voortaan je roze beker uitspoelen en niet in de sporttas laten zitten? Daar gaan je legging en handschoentjes zo van stinken. :*
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:13:59 #43
417507 hairybeardyman
Ja ook daaronder.
pi_158264965
Wat een kippenborstjes. :')
  dinsdag 15 december 2015 @ 19:18:56 #44
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158265082
Die bovenste zou ik doen
Ow wacht :{
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_158266625
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 19:18 schreef SeLang het volgende:
Die bovenste zou ik doen
Ow wacht :{
Ze slikt alleen als het binnen haar dieet past die dag. #protein #cleaneating #saladtossing

Ik vind het fascinerend dat iedereen binnen een paar klikken het volgende kan lezen.
Ook al werk je bij zo'n sekte, het gaat vrij ver.
pi_158266829
Zijn altijd die figuren die alleen hun biceps en buikspieren trainen, want dan zie je er lekker mannelijk uit :')
pi_158266976
Terechte klacht, al die hippe instagram rotzooi over dat iedereen traint :'). Vooral personal bodyplan, dat is nog het ergste.
pi_158300614
Nr 8. Welke legday? Waar zijn zijn kuiten man?

Sowieso waarom neem je je fucking telefoon mee als je gaat sporten :')
Of die irritante mensen die hardop gaan tellen :r Hou je fucking bek ik kan me niet concentreren als ik bij 9 ben en jij bij 5.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_158302426
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Aiciu het volgende:

Of die irritante mensen die hardop gaan tellen :r Hou je fucking bek ik kan me niet concentreren als ik bij 9 ben en jij bij 5.
Die kerel die zichzelf geil ligt te vinden in bed ook nauwelijks. Bovenbenen zijn de nieuwe biceps.
pi_158303491
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2015 01:30 schreef Aiciu het volgende:

Jij raakt dan in de war he. Dan denk jij dat jij ook bij 9 bent.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')