SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2015 08:50:59 ]
En werkt het ook echt, wel neuken en niet knuffelen. Zijn er dan echt minder gevoelens dan wel neuken en wel knuffelen? Of houden jullie hier gewoon jezelf mee voor de gek.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef engeltje-bengeltje het volgende:
Dag allemaal!
Hoe intiem zijn jullie?
Knuffel je net zoals in een relatie,
kus je in de nek, etc.
Of is t hop erop en gaan met die banaan.
In mijn huidige seksrelatie houden we wel afstand ivm gevoelens die er vroeger waren.
knuffelen doen we absoluut niet!
Gaat waarschijnlijk vanzelf fout dit.quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
En werkt het ook echt, wel neuken en niet knuffelen. Zijn er dan echt minder gevoelens dan wel neuken en wel knuffelen? Of houden jullie hier gewoon jezelf mee voor de gek.
Niet knuffelen omdat je met de ander gewoon niet wilt knuffelen snap ik nog, maar dit lijkt me meer een compromis dan een oplossing,.
wie is intiemie?quote:Op zondag 22 maart 2015 22:52 schreef Jahr00n het volgende:
ik paal haar alleen
alleen mijn paal raakt haar
ik hou niet van intiemietijd
preachquote:Op maandag 23 maart 2015 15:13 schreef bosatlas het volgende:
Niet zoenen of knuffelen met seksrelatie omdat je dan te intiem gaat worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahhahaquote:Op maandag 9 maart 2015 22:41 schreef engeltje-bengeltje het volgende:
Dag allemaal!
Hoe intiem zijn jullie?
Knuffel je net zoals in een relatie,
kus je in de nek, etc.
Of is t hop erop en gaan met die banaan.
In mijn huidige seksrelatie houden we wel afstand ivm gevoelens die er vroeger waren.
knuffelen doen we absoluut niet!
Precies, dan zijn die makkelijke vrouwen alleen goedkoperquote:Op zondag 12 april 2015 05:20 schreef Chandler het volgende:
Alles behalve liefde...!!! sex zonder kussen, knuffelen is gewoon niets aan... kun je net zo goed naar een hoer gaan...
En zonder gezeik!!!quote:Op zondag 12 april 2015 07:48 schreef vervoerder23 het volgende:
[..]
Precies, dan zijn die makkelijke vrouwen alleen goedkoper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |