quote:Op donderdag 17 december 2015 00:03 schreef Verbosity het volgende:
Vraag me nog altijd af waarom die punt naar Bodystore linkt. Nu blijkt het in Barendrecht gevestigd te zijn. Woont Snakey toch in de buurt?
quote:
Nadeel is wel dat als je in een topic niet van het begin mee loopt je eerst 2 weken zoet bent met bij lezen voordat je per ongeluk het antwoord op een eerder gestelde vraag hebt gemist in post #19438.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hebben we een nieuwe kandidaat
ja, dat vond ik ook.quote:
die draaien ook allang niet meer op he forum alleen. Als die lui op tv komen voor reviews of uitgenodigd worden voor hun expertise heb je iets toch beter aangepakt.quote:Op donderdag 17 december 2015 06:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat als je in een topic niet van het begin mee loopt je eerst 2 weken zoet bent met bij lezen voordat je per ongeluk het antwoord op een eerder gestelde vraag hebt gemist in post #19438.
En zo hard lopen de topics daar ook niet meer volgens mij. Per subforum zijn dr lang niet meer zoveel actieve topics als een aantal jaar geleden.
Inderdaad. Niet voor niks dat die 2 gasten allebei een dikke bempie op de stoep hebben staan.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
die draaien ook allang niet meer op he forum alleen. Als die lui op tv komen voor reviews of uitgenodigd worden voor hun expertise heb je iets toch beter aangepakt.
Rich is natty toch?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2015 07:28 schreef ZetaOS het volgende:
Kunnen jullie die gast op YouTube nog herinneren die DNP gebruikte? Ik tipte hem hier (of in het Bodybuilding topic). De voorspelling was dat ie dood zou gaan, en dat gebeurde toen ineens zijn 3 dagelijkse video`s stopte.ik tip hier dat jij ook dot gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu hebben we een nieuwe kandidaat
zolang je maar ieder half uur een shake neemt.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt hij doet gewoon 8 hour workouts iedereen kan zo worden.
Die was raakquote:Op donderdag 17 december 2015 16:13 schreef Snakey het volgende:
De spotter die een spotter nodig heeft.![]()
https://www.facebook.com/IronOplot/videos/799262076849769/
De stommiteit om zo te spotten.quote:
Rot op homoquote:Op donderdag 17 december 2015 18:05 schreef Deuce92 het volgende:
Star Wars is wel ernstige ziekte dope.
Iedereen ook op Facebook. Allemaal ook zo van "ik ga naar star wars omg im such a geek lol".quote:
Makers channel? Die is er al lang hoorquote:Op donderdag 17 december 2015 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is er een of andere gare reclame op tv voor vloggers dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |