Ik heb het nog nooit gespeeld eigenlijk. Laatste tijd alleen maar GTA V.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Pm/dm me je steam. Kunnen we samen spelen. Speel je competitive?
In KLB gaat de geitering gewoon doorquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:22 schreef Ethanolic het volgende:
Die Gray in t BB topic is echt een geit
meer pics ergens?quote:Op dinsdag 15 december 2015 01:31 schreef Sapstengel het volgende:
Had al eens eerder gezien idd maar kwam net weer tegen op /r/repressedgonewild
Nog een goede daarvan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom zou je uberhaupt spelen als je niet competitive doetquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
uffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
nee maar wel deze http://www.instagram.com/traprapunzel
kheb je dm gestuurdquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
kheb je dm gestuurdquote:Op dinsdag 15 december 2015 12:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd grotere balk = hogere sprong. Kan in de meeste CS:GO maps gewoon op het dak van de huizen springen.
Zou jij hier meer over willen vertellen?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:55 schreef seto het volgende:
heb vroeger wel echt teveel CS gespeeld, de_aztec master race
mensen die nu CS:GO spelen weten niet hoe makkelijk ze het hebben met rondes van 1m45, dat was vroeger 5 minuten
ja hoorquote:Op woensdag 16 december 2015 11:34 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zou jij hier meer over willen vertellen?
wow dan moest je zeker heel vaak op enter drukkenquote:Op woensdag 16 december 2015 11:40 schreef seto het volgende:
[..]
ja hoor
rondes van 5 minuten waren mentaal echt slopend omdat je echt de hele tijd 100% focus moest blijven geven weetje?
Jij speelde zeker gemiddeld 9 uur per dagquote:Op woensdag 16 december 2015 11:40 schreef seto het volgende:
[..]
ja hoor
rondes van 5 minuten waren mentaal echt slopend omdat je echt de hele tijd 100% focus moest blijven geven weetje?
Druks mogen helemaal nietquote:Op woensdag 16 december 2015 15:29 schreef Ethanolic het volgende:
net zieke tren gezet
en daarna zieke treen
Ik ben aan het afkicken van m'n vet calorieën, veel te veel druks genomen de laatste tijd.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:45 schreef Ethanolic het volgende:
Dus? Wie doet me wat? Jij toch zeker niets faerrour
ik heb m'n bel er gewoon uitgeknald deze periode, tenzij ik een pakketje of bezoek verwachtquote:Op woensdag 16 december 2015 18:53 schreef Dimachaerus het volgende:
net kwam man zo een kerstkrantje brengen
hij wenste me fijne feestdagen en gaf me een krantje
ik wensde hem ook fijne feestdagen en deed de deur dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |