Aanklagen die kalenderquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:01 schreef Fylax het volgende:
Ik voel me echt viesdik dat ik elke dag naar de Mc ga
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar ben jij ook goed in he. hihiih. grapje![]()
Zoetzuur, BBQ, Kerrie en Mosterd zijn alleen gratis bij McNuggets 6, 9 of 20.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:49 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom frietsaus zo duur is en dat zoetzure saus gratis is?
Ik snap hier niks vanquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:03 schreef DieselTank het volgende:
Niet alleen in het flagship mcdonalds restaurant je prettige moment van de dag achterover klappenEn ze zijn nog geen eens zo duur ook.
Was laatst op de radio dat hoorn de flagship restaurant was, en dat macdonalds van de naam fastfood restaurant af wilde en liever een prettig moment van de dag achtige status ging krijgen. Zoiets was het.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:03 schreef DieselTank het volgende:
Niet alleen in het flagship mcdonalds restaurant je prettige moment van de dag achterover klappenEn ze zijn nog geen eens zo duur ook.
Dit..quote:
Omdat een Flagship-outlet niet per definitie een hele drukke moet zijn en er moet in de zaak nog ruimte/capaciteit zijn om vernieuwingen door te voeren, goed te testen en eventueel aan te passen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Waarom zou je je flaggenschip in Hoorn zetten?Die mac naast de Ikea in Amsterdam is beter geschikt en vlakbij het kantoor van mac.
Nu hebben ze daar al veel doorgevoerd zoals gym&fun en spelletjes op tafel maar toch.
herkenbaarquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:01 schreef Fylax het volgende:
Ik voel me echt viesdik dat ik elke dag naar de Mc ga
Als ik voor m'n dochter een Happy Meal koop (met 4 McNuggets) dan is de BBQ saus ook gratis!quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:53 schreef DenS het volgende:
[..]
Zoetzuur, BBQ, Kerrie en Mosterd zijn alleen gratis bij McNuggets 6, 9 of 20.
Pics please!quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze zijn rood glansend en zilver aan de binnenkant, als een kerstbal![]()
Het staat op een ietwat goedkope locatie, al zouden ze dicht gaan maakt het niet veel uit. En in hoorn zit de beste McD manager. Die man verdient er ook een aardig zakcentje meequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Waarom zou je je flaggenschip in Hoorn zetten?Die mac naast de Ikea in Amsterdam is beter geschikt en vlakbij het kantoor van mac.
Nu hebben ze daar al veel doorgevoerd zoals gym&fun en spelletjes op tafel maar toch.
Als het goed is dan wel vers? Beter dan dat je een halve seconde later je bestelling al krijgt.. vaak lauw en niet lekker. Kan je beter één ding van je burger weglaten weet je zeker dat ze 'm vers makenquote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef thekolere het volgende:
Onlangs bij de Mac in Barneveld geweest. Ik deed mijn bestelling, kreeg een bon met nummer en vervolgens stond ik 10 minuten te wachten. Hiermee heeft McDonald zijn kracht verloren. Even snel een Bigmac scoren is er niet meer bij!
Jup. Dat heb je met dat nieuwe systeem. Het werkt gewoon niet en is onhandig.quote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef thekolere het volgende:
Onlangs bij de Mac in Barneveld geweest. Ik deed mijn bestelling, kreeg een bon met nummer en vervolgens stond ik 10 minuten te wachten. Hiermee heeft McDonald zijn kracht verloren. Even snel een Bigmac scoren is er niet meer bij!
Wen er maar aan. Als je bijvoorbeeld 10 grote bestellingen voor je hebt, dan heb je met 1 product gewoon pech. Dus niet meer even een ijsje afrekenen en hem meteen van de kassamiep meekrijgenquote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef thekolere het volgende:
Ach, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken en geen rare act uitvoeren dit keer... maar ik ga er inderdaad niet helemaal extra tijd voor vrijmaken als ik niet langs een Mac kom morgen. Hebben ze warme choco? Lijkt op de afbeelding van wel, maar kan niks vinden op de sitequote:
quote:Op maandag 14 december 2015 00:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken en geen rare act uitvoeren dit keer... maar ik ga er inderdaad niet helemaal extra tijd voor vrijmaken als ik niet langs een Mac kom morgen. Hebben ze warme choco? Lijkt op de afbeelding van wel, maar kan niks vinden op de site
Chillquote:
McDonalds en vers in 1 zinquote:Op zondag 13 december 2015 21:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het goed is dan wel vers? Beter dan dat je een halve seconde later je bestelling al krijgt.. vaak lauw en niet lekker. Kan je beter één ding van je burger weglaten weet je zeker dat ze 'm vers maken
Geen ijs kan welquote:Op maandag 14 december 2015 01:18 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen zaterdag de code van 1-2 dagen daarvoor nog kunnen gebruiken, voor 2 Medium-menu's voor 6 euro.![]()
Wel jammer dat je via die paal niet meteen aan kan geven dat je geen ijs in je drinken wilt, en volgens mij kon je ook niet verschillende menu's mengen.
Ah thanks, zal ik volgende keer dan proberenquote:Op maandag 14 december 2015 01:24 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Geen ijs kan welaan het eind van de rit bij wijziggen
quote:Op maandag 14 december 2015 11:32 schreef Sophie100 het volgende:
Zijn de acties van morgen t/m zondag al bekend?
Haha, nog even geduld.quote:Op maandag 14 december 2015 18:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Rustig mensen. Hij heeft nu waarschijnlijk een diep gesprek voor het openbaar maken hiervan
Dan nietquote:Op maandag 14 december 2015 19:21 schreef Merode32 het volgende:
Schiet eens op, de week is bijna voorbij.
Hopelijk is de bt deze week in de aanbieding.
Het is gewoon een beetje intressant en popi jopi doen.quote:
Twee menus voor 6 euro betekend dat je eentje gratis krijgt, echt wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:35 schreef Drankster het volgende:
Meh, de Bigmac voor 1¤ was duidelijk een lokkertje, de rest is kut.
Ik weet dat je wil aankomen, maar pas je wel een beetje op?quote:
Jahoorquote:Op dinsdag 15 december 2015 13:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik weet dat je wil aankomen, maar pas je wel een beetje op?
Als ze er niet zijn kan je ze ook niet krijgen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:31 schreef Chunees het volgende:
kan iemand mij de kortingscodes dm-en?
na 100 keer te vragen bij zelfscanner, krijg ik domweg geen antwoord,
dus bij deze
en dat kon je niet even terug dm-em?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Als ze er niet zijn kan je ze ook niet krijgen.
vind t het sws een beetje blij dat we afhankelijk zijn van 1 user om onze kortingscodes te krijgen.. gooi ze gewoon in een spoiler ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:19 schreef Chunees het volgende:
[..]
en dat kon je niet even terug dm-em?
kom op zeg,
Heb je een klacht? Graag in 3fout naar feedback sturenquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:19 schreef Chunees het volgende:
[..]
kom op zeg,
Jullie zijn gewoon een stel azijnzeikerts.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:05 schreef boik het volgende:
[..]
vind t het sws een beetje blij dat we afhankelijk zijn van 1 user om onze kortingscodes te krijgen.. gooi ze gewoon in een spoiler ofzo
ik heb jou nog nooit om een code gevraagd dus weet niet wat je mij een zeikert noemtquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:31 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een stel azijnzeikerts.
Vaak genoeg krijg je zelfs om 0:00 uur een PM met info. Maar dan hoor ik niks. Als er dan 1 ding niet goed gaat wordt er gelijk openbaar gemekkert.
Dan heb je al helemaal geen recht om hier te klagen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:34 schreef boik het volgende:
[..]
ik heb jou nog nooit om een code gevraagd dus weet niet wat je mij een zeikert noemt
Zelfscanner laat zich niet wegjagenquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:36 schreef Myraela het volgende:
Anders stoppen we gewoon helemaal met die codes.Stom gezeik de hele tijd.
jawel want eerst stonden de codes gewoon hier, nu heeft opeens iemand verzonnen dat jij de almachtige codesgodin bent ik heb weinig zim om steeds die codes te moeten vragen, helemaal als ik zie dat je nogal laks bentquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dan heb je al helemaal geen recht om hier te klagen.
zou ik aub ook in je pmlijst mogen? Ik ben aardigquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zelfscanner laat zich niet wegjagen
Volgens mij hebben de modjes dat verzonnen naar aanleiding van een brief van een advocaat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef boik het volgende:
[..]
jawel want eerst stonden de codes gewoon hier, nu heeft opeens iemand verzonnen dat jij de almachtige codesgodin bent ik heb weinig zim om steeds die codes te moeten vragen, helemaal als ik zie dat je nogal laks bent
mag ik die discussie zien dan? ik volg dit topic al een hele tijd en die heb ik dan gemist..quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef Iemand91 het volgende:
En we weten ook wel waarom die codes e.d. hier niet meer genoemd worden. Die 'discussie' is hier nou wel vaak genoeg geweest lijkt me...
hm oke, ik had alleen meegekregen dat er een vermoeden was 'dat die codes die een bn-er online had gezet hier vandaan kwamen, zonder ook maar iets van bewijs oid..quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de modjes dat verzonnen naar aanleiding van een brief van een advocaat.
Thanks zelfscanner.
Big dieet was honderd jaar geleden, daarna is hij bij de lokale omroep gekomen en weer bekend beworden door een uitzending van de rijdende rechter, niet echt bn'er meer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:18 schreef boik het volgende:
[..]
hm oke, ik had alleen meegekregen dat er een vermoeden was 'dat die codes die een bn-er online had gezet hier vandaan kwamen, zonder ook maar iets van bewijs oid..
vandaar ook "bn-er" let op de aanhalingstekensquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:20 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Big dieet was honderd jaar geleden, daarna is hij bij de lokale omroep gekomen en weer bekend beworden door een uitzending van de rijdende rechter, niet echt bn'er meer.
Dan betaal je toch gewoon de retail prijsquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef boik het volgende:
ik heb weinig zim om steeds die codes te moeten vragen
doe ik toch ook kneusquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan betaal je toch gewoon de retail prijs
Zeikhoer. Wees blij dat iemand de moeite neemt die meuk te PM'en
Die 31 aanbiedingen worden toch door iemand anders gepubliceerd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef boik het volgende:
[..]
doe ik toch ook kneus![]()
ik zeg alleen dat het blij is dat we afhankelijk zijn van een user die blijkbaar nog laks is ook, voor die paar euro ga ik echt niet wakker liggen. zo vaak ga ik toch niet meer naar de mac.
huh wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:31 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Die 31 aanbiedingen worden toch door iemand anders gepubliceerd?
De dagelijks aanbieding, 31 dagen lang.quote:
ja maar hoezo door iemand anders geplubiceerd? door iemand anders dan zelfscanner gegeven bedoel je?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De dagelijks aanbieding, 31 dagen lang.
Precies de weeklijstjes zijn niet door zelfscanner gepost.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:34 schreef boik het volgende:
[..]
ja maar hoezo door iemand anders geplubiceerd? door iemand anders dan zelfscanner gegeven bedoel je?
oh geen idee ik krijg die codes nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:35 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Precies de weeklijstjes zijn niet door zelfscanner gepost.
dit is echt topicvervuilingquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:35 schreef boik het volgende:
[..]
ja waar anders, kan moeilijk in het burger king topic he
Die stonden wel in een spoiler in dit topic.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:35 schreef boik het volgende:
[..]
oh geen idee ik krijg die codes niet
kut voor je, kost niks meer of minder hoorquote:
oh niet gezien, maar komt iedere dag toch nieuwe code vrij? kan toch niet allemaal al vrijgegeven zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Die stonden wel in een spoiler in dit topic.
Ik zie wel wanneer je iets stuurt, ik kom er toch maar 4/5 keer per jasrquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Gaan we dan nu ophouden? Of moeten we weer op de leraar wachten?
Iedereen die een PM stuurt komt netjes op de lijst. Alleen moet men niet verwachten dat er elke dag een nieuwe lijst komt. (Was het maar zo!)
Dus met pech heb je zo een maand lang geen mailtje in je box.
Zo-simpel-is-het
Zielig kinderachtig ben jij wel. Beetje interessant doen met je codes maar mensen moeten er wel een maand op wachten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Gaan we dan nu ophouden? Of moeten we weer op de leraar wachten?
Iedereen die een PM stuurt komt netjes op de lijst. Alleen moet men niet verwachten dat er elke dag een nieuwe lijst komt. (Was het maar zo!)
Dus met pech heb je zo een maand lang geen mailtje in je box.
Zo-simpel-is-het
Je bent natuurlijk niet verplicht de codes te ontvangenquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Zielig kinderachtig ben jij wel. Beetje interessant doen met je codes maar mensen moeten er wel een maand op wachten.![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Die stonden wel in een spoiler in dit topic.
Joh. Insider info.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:38 schreef boik het volgende:
[..]
kut voor je, kost niks meer of minder hoor
[..]
oh niet gezien, maar komt iedere dag toch nieuwe code vrij? kan toch niet allemaal al vrijgegeven zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:47 schreef Isabeau het volgende:
En nu klaar met deze discussie. Ik wil geen discussie over codes meer zien. De gang van zaken is duidelijk en daar houden we het bij, volgens afspraak. Ook geen discussie over de afspraak. Hier alleen kletsen over het eten of de restaurants van McDonalds en wat je daar van vindt.
Jou dm'en voor codes is ook prima, dat moeten mensen zelf weten. Als ze hier maar niet verschijnen en er hier verder niet over gediscussieerd wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:49 schreef MCH het volgende:
![]()
Nou mensen kunnen mij dm-en voor de codes. En als iemand de codes heeft van Zelfscanner mogen ze mij die ook sturen dan stuur ik ze wel wat sneller door.
zo duidelijk is die niet, ik heb al een paar x gevraagd waarom we nu afhankelijk zijn van die paar bepaalde users..quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:47 schreef Isabeau het volgende:
En nu klaar met deze discussie. Ik wil geen discussie over codes meer zien. De gang van zaken is duidelijk en daar houden we het bij, volgens afspraak. Ook geen discussie over de afspraak. Hier alleen kletsen over het eten of de restaurants van McDonalds en wat je daar van vindt.
Dat hebben we destijds overlegd en besloten dat dat niet meer gebeurt. Daar moet je het mee doen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:01 schreef boik het volgende:
zo duidelijk is die niet, ik heb al een paar x gevraagd waarom we nu afhankelijk zijn van die paar bepaalde users..
waarom mogen de codes opeens niet meer ion het topic?
Wat is dit voor DDR-achtige manier van politiek voeren en een een-tweetje tussen jullie en zelfscanner?!quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hebben we destijds overlegd en besloten dat dat niet meer gebeurt. Daar moet je het mee doen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Als ze er niet zijn kan je ze ook niet krijgen.
en zo is het bbegonnenquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:19 schreef Chunees het volgende:
[..]
kom op zeg,
Thanks!quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:43 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou mensen, hopelijk maak ik hier mensen blij mee.
Wo. Happy meal ¤2,50
Do. Mcflurry caramel cookie ¤1 euro
Vr. Small wrap ¤1 euro
Za. Gratis sundae bij medium of groot menu
Hahahaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Heeft de mac een pakket personeel op dit topic afgestuurd of zo
Hoe kom jij aan al deze informatie en altijd aan codesquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:43 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou mensen, hopelijk maak ik hier mensen blij mee.
Wo. Happy meal ¤2,50
Do. Mcflurry caramel cookie ¤1 euro
Vr. Small wrap ¤1 euro
Za. Gratis sundae bij medium of groot menu
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Thanks!
Jammer dat er niet iets voor mij bij zit. Ik blijf hopen op een dikke tasty aanbieding
Zeg maar eerlijk, had je een bigmac voor een euro wel verwacht?quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:50 schreef Remond1977 het volgende:
Hoe groot acht je die kans? :-p
[..]
Net zo groot als dat ik de Oudejaarsloterij ga winnen dit jaarquote:Op dinsdag 15 december 2015 22:50 schreef Remond1977 het volgende:
Hoe groot acht je die kans? :-p
[..]
Zullen we ¤1,50 doen? Is in verhouding met 1 euro voor de BM wel een goede deal.quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Net zo groot als dat ik de Oudejaarsloterij ga winnen dit jaar![]()
Al is ie 3 euro... ben ik nog blij
Mcflurryquote:Op woensdag 16 december 2015 17:13 schreef H.FR het volgende:
Wat zou er morgen zijn, dan moet ik naar de Mac.
Oja klopt. Zo'n 10 jaar geleden ongeveer?quote:Op woensdag 16 december 2015 17:52 schreef Riann het volgende:
[..]
mcdonalds heeft ook ooit rode kerstballen gehad
zou kunnen ik weet het echt niet meer wanneer ik weet wel dat het lang geleden isquote:Op woensdag 16 december 2015 17:54 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Oja klopt. Zo'n 10 jaar geleden ongeveer?
Jij wil wel een logo van coca-cola in je kerstboom?quote:Op woensdag 16 december 2015 22:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit zijn ook simpele rode ballen. Met twee krijtjes. Ik hoopte op een logo of de kerstman van coca cola
Lekker, jouw lijstje klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:01 schreef Zelfscanner het volgende:
Hier gaat iets fout... 2 kroketten voor 2 euro
Print zovaak je wiltquote:Op donderdag 17 december 2015 00:37 schreef Merode32 het volgende:
Is de barcode persoonlijk? Of kan ik hem gewoon twee keer printen?
Foutje moet kunnen. Alles verschuift een dagquote:Op donderdag 17 december 2015 00:34 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lekker, jouw lijstje klopt niet helemaal.
Ik mis in jouw lijstje de zondag, waarschijnlijk 1 dag ivergeslagenr
Ach het is een lekker foutje.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:27 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Foutje moet kunnen. Alles verschuift een dag
Het mag eerst wel eens fatsoenlijk winter worden. Op dit moment is het weer meer naar een McStrandtent.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:03 schreef delano.888 het volgende:
Zeg ehm komen de raclette en fondue (winter) burgers ooit nog een keer terug? Die waren godsgruwelijk lekker maar waar blijven ze nou?!
Dit goddelijke ding dus:
[ afbeelding ]
denk dat je dat beter in WGR bij de medewerkers kan vragenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:23 schreef Merode32 het volgende:
Wat zijn ongeveer de werktijden van een mcd bediende?
Hmm ik had om 12uur zo kattig dametje die me streng toebeet dat een coupon maar een keer gebruikt kan worden, ik wilde rondom 19:00 uur nog een keer gaan en hoop dat ze dan is opgehoepld.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat je dat beter in WGR bij de medewerkers kan vragen
even voor je gezocht: WGR / McDonald's Crew #19
quote:Op donderdag 17 december 2015 15:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hmm ik had om 12uur zo kattig dametje die me streng toebeet dat een coupon maar een keer gebruikt kan worden, ik wilde rondom 19:00 uur nog een keer gaan en hoop dat ze dan is opgehoepld.
Ik woon toevallig tussen twee mcd's in dus ik heb de keuze zeg maar.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit er geen code op die je bij de easy order kunt gebruiken?
hahaha oke ja dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 17 december 2015 15:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hmm ik had om 12uur zo kattig dametje die me streng toebeet dat een coupon maar een keer gebruikt kan worden, ik wilde rondom 19:00 uur nog een keer gaan en hoop dat ze dan is opgehoepld.
Jawel hij had ze wel gezien, maar ik was de eerste die zich vastbeet.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:19 schreef Zelfscanner het volgende:
Het kan toch niet dat ze de afgelopen 17 dagen geen coupon hebben gezien? En alles staat gewoon in de interne mail die naar alle filialen is gegaan. (Plus reclame, stickers enzo)
Deze verkoopt ook de mckroket maar wel voor de normale prijs, ik heb hem voor de actieprijs gekregen uit coulance.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:40 schreef msnguy het volgende:
Bij welke McDonald's was dit? Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad met codes (al dan niet via Easy Order) en ik heb aardig wat McDonald's filialen in midden en zuid Nederland bezocht. En die verkochten trouwens ook allemaal de McKroket.
Even melden aan hoofdkantoor. Dit soort fratsen houden ze niet van.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:45 schreef Merode32 het volgende:
ik heb hem voor de actieprijs gekregen uit coulance.
De eigenaar herschenbach geloof ik(bezitten alle mcds in parkstad) was fel en principieel tegen de actie omdat het hun geld kost.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Even melden aan hoofdkantoor. Dit soort fratsen houden ze niet van.
Ze mogen moeten meedoen aan de akties of een ander logo op hun gevel plakken.
Wat een drama zeg. Ik schrijf er een mail over.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:50 schreef Merode32 het volgende:
Zojuist een half uur bij de mcd gestaan, blond jong meisje wist niet hoe ze mijn coupon moest verwerken.
Komt er een bazig type aan die het papiertje pakt en naar achteren schreeeuwt verkopen wij dat, waarop weer een nee kwam.
Gevolg was dat een manager erbij kwam die 20 minuten met jan en alleman heeft gebeld om erachter te komen dat als hij niet op schiphol gevestigd is hij verplicht moet meedoen.
Meisje had nog steeds geen idee hoe ze de coupon moest verwerken en probeerde heelkneuzig de code te scannen wat niet ging, handmatig op de kassa gedaan en toen kwam de discussie waar de coupon bewaard moest worden![]()
Uiteindelijk met twee lauwe mckrokets naar huis gegaan, een discussie daarover had ik geen puff meer voor.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een drama zeg. Ik schrijf er een mail over.
Anders Zelfscanner erbij halen. Zij zet die manager wel op zijn plek.
Ben er idd toe in staat als het in de buurt zou zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 23:12 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
Even met 30 man en een stapel coupons langsgaan.
Wat een idioot, zo'n managerquote:Op donderdag 17 december 2015 21:45 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Deze verkoopt ook de mckroket maar wel voor de normale prijs, ik heb hem voor de actieprijs gekregen uit coulance.
Heerlen autoboulevard
quote:IMAGO McDonald’s wil af van onpersoonlijkheid en reputatie als dikmaker
McDonald’s wil het imago van fastfoodfabriek ombuigen. De Nederlandse topman Manu Steijaert denkt dat tafelbediening zal aanslaan, net als meer salades.
door Heleen Boex
Groenvoer krijgt een glansrol, de burger stel je zelf samen, de medewerkers komen alles
aan tafel brengen. McDonald’s wil het besmette imago van de fastfoodfabriek ombuigen naar dat van een informeel restaurant voor kleine geluksmomentjes.
Manu Steijaert geeft sinds juli leiding aan McDonald’s Nederland. De gele M loopt al sinds 1978 als rode draad door zijn leven. Toen opende vader Steijaert een van de eerste Belgische vestigingen van de fastfoodgigant. Manu was zeven jaar oud. Zijn persoonlijke favoriet is de Maestro Burger, buiten de deur eet hij ook graag bij Ron Blaauw. Thuis verorbert Manu Steijaert het allerliefst zelfgemaakt spaghetti. Hij herinnert zich de keukentafelgesprekken.„Het was een fase van pionieren. Mijn vader moest de gasten voor zich winnen, overtuigen van het concept. Naar die fase keren we nu terug.” Zijn de klanten weggelopen? „Nee, we zijn in Nederland een bijzonder sterk merk. Maar de consument heeft hogere verwachtingen. Wij willen luisteren naar de gast. Onze uitdaging: persoonlijk contact maken, gasten een gevoel van gezelligheid bieden, en tegelijk een groot, succesvol bedrijf blijven.” Steijaert volgde zijn landgenoot Jo Sempels op, na drie jaar meekijken in de Franse keuken van de multinational. In de Hoornse flagshipstore van McDonald’s laat de topman zien wat gemeengoed moet worden in alle 245 Nederlandse vestigingen. Op enorme tablets stelt de gast een hamburger samen. Een medewerker komt de bestelling aan tafel brengen. Voelt u de hete adem van concurrenten als Burgermeester in uw nek? „Nieuwe concepten dagen ons uit, op een goede manier. Ze leggen de lat hoger als het gaat om kwaliteit. Maar we kijken ook naar andere formules, zoals La Place en Starbucks. McDonald’s slaat steeds meer de richting van fast casual in: lokale beleving en kwaliteit zijn belangrijker geworden.” Loopt u niet een beetje achter de feiten aan? „Door de schaalgrootte duurt het voor ons soms langer om veranderingen door te voeren.” Zitten uw klanten op tafelbediening te wachten?
„Het is een van de opties die we willen bieden. Als je met het gezin op zondagavond langskomt, is het hier altijd druk. Je moet eerst zoeken of er nog een tafeltje vrij is. Dan gaat er één naar de counter, die maar moet hopen dat hij de bestelling voor het hele gezin goed heeft onthouden. Tafelbediening zorgt voor meer ontspanning. Wij willen dat een bezoek aan McDonald’s een ontspannen moment is. Little happiness noemen we dat.” Een barista en gepersonaliseerde salades volgen in 2016. Drijft dat niet erg ver af van Big Mac en Happy Meal? „Salades zitten al 25 jaar in ons assortiment. Die gaan we nu net zo serieus nemen als onze hamburgers. Door ze zichtbaar voor de gast klaar te maken bieden we iets heel anders dan de salades in de supermarkt. In Frankrijk, waar de Saladbar al bestaat, is de verkoop vervijfvoudigd.” Wat gaan we nog meer aan gezonde voeding zien?
„We kunnen niet op elke kar springen, we moeten keuzes maken. Salades passen beter in onze strategie dan een speltburger. Die verwacht ik niet zo snel in onze vestigingen.” McDonald’s heeft de wereld obesitas gebracht, is een veelgehoorde klacht. Terecht? „Ons totaalaanbod past in een evenwichtig dieet. Niemand hoeft drie
keer per dag bij McDonald’s te eten, hè. Voeding is heel emotioneel. Dat is alleen maar goed. Maar neem het paardenvleesschandaal, daar worden wij direct op aangesproken. Terwijl we al jaren uitleggen dat onze hamburgers van 100 procent rundvlees worden gemaakt.” Daar ergert u zich aan? „We zijn een heel trots bedrijf.
Veel franchisenemers zijn achter de grill begonnen. Dan is het niet leuk dat we onze boodschap niet goed over het voetlicht krijgen.” Wat is die boodschap dan? „We brengen good food fast. Bij ons krijg je kwaliteitsproducten en snelle service in een nette omgeving.” Eet u er zelf ook graag? „Jazeker. Ik denk dat we net als ieder Nederlands gezin één keer per maand bij McDonald’s eten. Mijn vrouw is flexitariër, thuis eten we meestal vegetarisch. Dat vind ik helemaal niet erg, maar ik hou van een hamburger op z’n tijd.”
Kun je lacherig om doen, maar wanneer de Big Mac vers is, wanneer de French Fries vers zijn, wanneer de Nuggets helemaal goed gemaakt en vers zijn, dan zijn ze gewoon heerlijk.quote:
Lees; Het gaat weer flink duurder worden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:01 schreef Ynske het volgende:
Stond een artikel vandaag in het Limburgs Dagblad.
[..]
Tijd dat Merode met een stopwatch in de lobby gaat staanquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je lacherig om doen, maar wanneer de Big Mac vers is, wanneer de French Fries vers zijn, wanneer de Nuggets helemaal goed gemaakt en vers zijn, dan zijn ze gewoon heerlijk.
Het probleem zit hem er vaak in dat er toch bepaalde productie-regels niet helemaal gevolgd worden,w aardoor je met slappe lauwe friet zit, of matige nuggets, of een slappe burger, etc etc.
Het is al bizar duurquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lees; Het gaat weer flink duurder worden.
Dit heb ik eens bij de Subway gehadquote:Op donderdag 17 december 2015 21:56 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De eigenaar herschenbach geloof ik(bezitten alle mcds in parkstad) was fel en principieel tegen de actie omdat het hun geld kost.
Tja waarom ik als klant daarmee lastig gevallen moet worden ging hij niet op in.
Klopt, maar de gemiddelde Nederlander geeft geen fuck en dan zit het er alsnog gewoon iedere zaterdagmiddag stampvol, waarbij ze sausjes van 60ct per stuk kopen, en ook de toiletslet 50ct toeschuiven om even een plasje te mogen plegen...quote:
Big Mac zonder kaas en friet zonder zout bestellen en je hebt altijd versquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je lacherig om doen, maar wanneer de Big Mac vers is, wanneer de French Fries vers zijn, wanneer de Nuggets helemaal goed gemaakt en vers zijn, dan zijn ze gewoon heerlijk.
Het probleem zit hem er vaak in dat er toch bepaalde productie-regels niet helemaal gevolgd worden,w aardoor je met slappe lauwe friet zit, of matige nuggets, of een slappe burger, etc etc.
Afgelopen week, 2 meastro burgers zonder menu + 2 koffie gehaald met een collega. ¤ 13,50. Echt absurd duur voor zo weinigquote:
Maestro zonder uiquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Big Mac zonder kaas en friet zonder zout bestellen en je hebt altijd vers
Mijn alternatief is zelf McDonalds producten makenquote:Op vrijdag 18 december 2015 09:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, maar de gemiddelde Nederlander geeft geen fuck en dan zit het er alsnog gewoon iedere zaterdagmiddag stampvol, waarbij ze sausjes van 60ct per stuk kopen, en ook de toiletslet 50ct toeschuiven om even een plasje te mogen plegen...
Nederlanders pikken het gewoon allemaal, mede omdat er geen fatsoenlijke betaalbare alternatieven zijn, want BK en KFC gooien net zo snel de prijzen gewoon omhoog...
Mag ik je recept voor de mcchicken?quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn alternatief is zelf McDonalds producten makenDe McChicken was zeer goed gelukt en zondag ga ik eens kijken of ik de BigMac kan maken.
Is alleen niet heel erg "fast" food meer, zeker als ik er "frietjes" bij maak
Maar natuurlijk mag je datquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mag ik je recept voor de mcchicken?
Dan zul je deze site wel waarderen: http://stuffucanuse.com/Macdonald%20recipies.htmquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn alternatief is zelf McDonalds producten makenDe McChicken was zeer goed gelukt en zondag ga ik eens kijken of ik de BigMac kan maken.
Is alleen niet heel erg "fast" food meer, zeker als ik er "frietjes" bij maak
Thnx. Heb hem opgeslagenquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dan zul je deze site wel waarderen: http://stuffucanuse.com/Macdonald%20recipies.htm
Oud design, jazeker. Heb de link ooit gekregen vanuit een mailinglijst uit het 56k tijdperk
Volgens mij is het niet de manager maar is de opdracht verspreid onder alle herschenbach fillialen, de man aan de telefoon(kennelijk iemand van herschenbach) deed ontzettend moeilijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 06:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wat een idioot, zo'n managerDit zijn dus het soort figuren die het complete bedrijf een slechte naam geven. Als ze blijkbaar al zo moeilijk doen over zo'n actie, dan zullen ze het ook wel niet zo strict nemen met de regels wat betreft hoe lang een product in het schap ligt voordat het te oud is en vervangen moet worden met een vers product.
ALS je zo'n baan aanneemt, manager van een restaurant, of dat nou fastfood is, of whatever, dan is het gewoon je verantwoordelijkheid dat je klanten een goed product voorschoteld, en dus niet slappe lauwe friet, verkeerd afgemeten cola's, crappy slappe opgewarmde BiG macs, zachte nuggets, etc etc. Kun of wil je die verantwoordelijkheid niet nemen, dan moet je gewoon lekker iets anders gaan doen.
Ik geloof ook dat DAT de oorzaak is van de vrij verschillende meningen over McDonald's, waarbij de één het heerlijk vind, en de ander rotzooi: Als je toevallig net steeds bij een slecht filiaal met een luie manager komt, dan is het dus idd niet te eten. Is alles warm en vers en prima, met vriendelijke service, dan is het geweldig.
Die zullen waarschijnlijk naar mcd heerlen centrum gaan.quote:Op donderdag 17 december 2015 23:38 schreef CrashO het volgende:
Serieus request is vanaf morgen (in Heerlen). Lijkt mij dat er dus genoeg Fok!kers deze week richting Heerlen gaan. Allemaal massaal even met bonnen komen dus
De hershenbach groep is weldegelijk op de hoogte van de actie maar wil de actie uit financiele motieven niet kennen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:58 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het echt een heel raar verhaal dat iemand de kroket actie niet kent. Zeker als je zoals je zei tegen de avond kwam, een gemiddelde Mc had al 100+ van die bonnen voorbij zien komen dan kan het niet zijn dat ze niet weten hoe die aangeslagen moet worden.
Tenzij het expliciet op de bon staat, niet jouw probleemquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:33 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De hershenbach groep is weldegelijk op de hoogte van de actie maar wil de actie uit financiele motieven niet kennen.
Zovaak gedaan. De patat kwam gewoon met zout.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
pak dan zonder augurk, de kaas wil je toch niet missen op een bigmacquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja maar augurkquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:01 schreef boik het volgende:
[..]
pak dan zonder augurk, de kaas wil je toch niet missen op een bigmac
eerste wat ik er vanaf visquote:
Begin maar daar niet over, daar stond die manager pas echt over te godver, hij nam zelf de big mac actie als voorbeeld, hij werd zowat paars.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou vraag ik mij af, wat hebben ze met die 1 euro bigmac wel niet met de klanten gedaan?
Wat een eikelquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Begin maar daar niet over, daar stond die manager pas echt over te godver, hij nam zelf de big mac actie als voorbeeld, hij werd zowat paars.
Uitvreters die denken dat je voor 1 euro een big mac kan krijgen![]()
, wat ik hier heb verteld is maar een samenvatting, hij heeft wel 10 voorbeelden aangehaald om te bewijzen dat hij gelijk had.
Dat doen ze altijd. Dus verwacht maar niks. Je kan beter de klantenservice bellen en daar het verhaal doen. Dan word er niks doorgestuurd namelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:13 schreef Merode32 het volgende:
Ik heb trouwens vrij snel een mail gekregen dat mijn klacht is doorgestuurd naad het filliaal, of had ik dat al verteld?
Ligt er ook een beetje aan wat er in die mail staat / hoe het er staat. Als het een klacht is over het personeel kan ik me voorstellen dat ze het doorsturen naar de manager. Maar een klacht over een faalhaas manager doorsturen naar de manager...quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:04 schreef Nizno het volgende:
Doorsturen vind ik ook vreemd. Nu lijkt het alsof het filiaal er op moet reageren. Dat hebben ze aan de balie al gedaan. Werd jij niet vrolijk van.
Daarom dien je bij het hoofdkantoor toch een klacht in. Zodat zij er op reageren en vooral actie op nemen naar het filiaal toe.
En je doet natuurlijk een oproep aan iedereen om met bonnen aan te komen zettenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:04 schreef Nizno het volgende:
Doorsturen vind ik ook vreemd. Nu lijkt het alsof het filiaal er op moet reageren. Dat hebben ze aan de balie al gedaan. Werd jij niet vrolijk van.
Daarom dien je bij het hoofdkantoor toch een klacht in. Zodat zij er op reageren en vooral actie op nemen naar het filiaal toe.
Die zijn baas. Vrije hoge win-kans ook wel. Had er de laatste keer een gratis kleine friet en een chocolate chip cookiequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:20 schreef MCH het volgende:
Vanavond McDonalds Duitsland even bezoeken. Ze hebben weer Monopoly stickers.
OMGquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die zijn baas. Vrije hoge win-kans ook wel. Had er de laatste keer een gratis kleine friet en een chocolate chip cookie
29e weer. Na de vuurwerk inkoop.quote:
Pilot in Schubbekutteveen tot 2018 zeker?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:58 schreef Zelfscanner het volgende:
Volgend jaar toch ook McCafe in NL
Lindt maakt dan wel 'Swiss chocolate', maar is gewoon gevestigd in Aken, Duitsland. En kost in de supermarkt hetzelfde als alle andere merken chocolade. (En als je naar de 'outlet' naast de fabriek gaat is het zelfs spotgoedkoop).quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:34 schreef MCH het volgende:
- Ze geven bij de McCafes tegenwoordig kleine chocolaatjes van Lindt (duur Zwitsers merk) bij de koffie. -
Ja heel goed dat je dit allemaal weet. Ben laatst nog bij zo'n Lindt outlet geweest. Dan is het wel wat goedkoper maar niet spotgoedkoop. Bovendien drukt Lindt eigen prijzen op de verpakkingen waar supermarkten niet van afwijken. En voor de prijs van Milka of Ritter Sport haal je vaak geen Lindt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:39 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Lindt maakt dan wel 'Swiss chocolate', maar is gewoon gevestigd in Aken, Duitsland. En kost in de supermarkt hetzelfde als alle andere merken chocolade. (En als je naar de 'outlet' naast de fabriek gaat is het zelfs spotgoedkoop).
Ik heb van iemand(jij toch?) het emailadres gekregen van linda hoofd customer relations, daar heb ik mijn mail naar verzonden, dus niet zomaar een klantenservice pipo die zijn script afwerkt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd. Dus verwacht maar niks. Je kan beter de klantenservice bellen en daar het verhaal doen. Dan word er niks doorgestuurd namelijk.
In nederland hebben we toch ook garnalen of zijn die afgeschaft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:03 schreef MrsDuck het volgende:
En in Duitsland hebben ze nu garnalen! En de tijdelijke kersenflapjes zijn ook prima... Jammer, dat de appelflapjes in Nederland al jaren uit de handel zijn.
Ik heb er zelf 3 jaar gewerkt chef.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Denk het wel. Vast niet in een drukke stad. Ergens in Heerlen (grapje voor die faalondernemer)quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Pilot in Schubbekutteveen tot 2018 zeker?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Pilot in Schubbekutteveen tot 2018 zeker?
bronquote:We starten de pilot met McCafé en Salad Bar in vier restaurants, te weten
Hoorn, Barneveld, Vlaardingen en Amsterdam Zuidoost.
Het doel is voor het eind van dit jaar twee locaties te openen en in januari 2016 nog eens twee."
Nou... een kip saladequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:28 schreef MCH het volgende:
In Amsterdam Zuidoost eten ze alleen kip.
Die grilled chicken salade was baasquote:
In hoeverre slaagt een test wanneer de testpersonen dit concept al kennen uit hun thuisland? Gaat de uitrol dan vervolgens ook slagen in de niet-toeristische restaurants?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:11 schreef Zelfscanner het volgende:
Amsterdam zuidoost. Die naast de ikea dus. Ook zo'n test restaurant. Er staan daar gewoon 12 easyorders![]()
En Hoorn ook een test restaurant.
BarneveldVlaardingen
![]()
Ik zie nog steeds de logica niet.
Doe zoiets in het centrum, daar zitten de touristen die het concept al uit hun eigen land kennen. Dus slaat het eerder en beter aan.
In het buitenland zie je ook op sommige plekken geen mac cafe? Dus uitrollen alleen op de plaatsen waar het zal lopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In hoeverre slaagt een test wanneer de testpersonen dit concept al kennen uit hun thuisland? Gaat de uitrol dan vervolgens ook slagen in de niet-toeristische restaurants?
Dat is niet de bedoeling mac cafes moeten landelijk worden, ze willen juist testen metde nederlander en niet met mensen die het al kennequote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
In het buitenland zie je ook op sommige plekken geen mac cafe? Dus uitrollen alleen op de plaatsen waar het zal lopen
Het gaat niet werken als je voornamelijk gaat testen met toeristen/mensen die bekend zijn met het concept...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
In het buitenland zie je ook op sommige plekken geen mac cafe? Dus uitrollen alleen op de plaatsen waar het zal lopen
Was zo'n teleurstelling toen ik hem een tijdje geleden ainds jaren had besteldquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die grilled chicken salade was baasnu hebben ze van die standaard AH salademaaltijden
Standaard assortimentquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:05 schreef delano.888 het volgende:
Dus de mcrib hebben ze nog in duitsland? Ga binnenkort naar Winterswijk, is de dichts bijzijnde over de grens dan altijd gewoon succes voor een mcrib of hebben ze die niet overal?
Veel te droog.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Rare vraag misschien, Waarom geen (soort van) McRib van rundvlees?
Dat ding kan je ook frituren toch? Kijkend naar die van Mora (Zowel Ribster als Carrero)quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Standaard assortiment![]()
Als je aan Duitsers hun varkensvlees komt worden ze boos.Hier in Nederland hebben ze hem uit het assortiment gesloopt omdat ze geen varkens en rundvlees meer op dezelfde gril wilden en ze geen ruimte/geld hadden om overal een extra gril voor de rib neer te zetten
Grillen >>>>>>x1000000 frituren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:30 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat ding kan je ook frituren toch? Kijkend naar die van Mora (Zowel Ribster als Carrero)
En dan de nuggets frituren in dezelfde frituurvet als waar het varken in heeft gezeten?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:30 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat ding kan je ook frituren toch? Kijkend naar die van Mora (Zowel Ribster als Carrero)
https://cadeaukalender.mc(...)19_56743230ae17b.pdfquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:38 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Wilt iemand mij alsjeblieft de McWrap code PMen? Ik kan 'm nu niet zelf bemachtigen maar ik zou 'm graag wel vanavond... In willen zetten :p Thanks!
Bedankt, maar ik bedoel de cijfercode, niet de barcode.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
https://cadeaukalender.mc(...)19_56743230ae17b.pdf
Kun je hem printen
Foto'tje van maken en voor de barcode scanner houden werkt ook.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:51 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik bedoel de cijfercode, niet de barcode.
Nope, vanaf mijn smartphone scherm pikt de scanner het nooit op. Te reflectief waarschijnlijk. Vandaar dat ik ook echt om de cijfertjes vraag. Screenshots idem dito.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Foto'tje van maken en voor de barcode scanner houden werkt ook.
Maar Hong Kong is nog steeds goedkoper.quote:Op zondag 20 december 2015 02:16 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag geprobeerd de mini-wraps te bestellen middels de code via de scanner bij de mac, maar pakte hem niet. Toen handmatig ingevoerd en toen stond er 'niet in voorraad', terwijl ik hem in het normale menu wel gewoon los kon bestellen.
Toen even de handmatige code van een paar dagen geleden geprobeerd, 2 Medium menu's voor 6 euro, en die werkte nog wel, dus dat was eigenlijk een flinke meevaller natuurlijk
En welke smaak is daarvoor geofferd? De vorige keer dat banaan permanent was, ging chocola er uit.... en nu dus weer... Weer een rede om naar de concurrentie of Duitsland te gaan.quote:Op zondag 20 december 2015 12:16 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de smaak banaan vast in het assortiment opgenomen...
Werkt niet meer.quote:Op zondag 20 december 2015 14:37 schreef cb2013 het volgende:
Bij de kalender actie hadden ze toch een bigmac voor een euro? Weet iemand die code nog?
Of die tijdelijke smaken er uit die niemand wil...quote:Op zondag 20 december 2015 14:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Of gewoon milkshake machines aanschaffen met meer keuzes. 6 bijvoorbeeld.
Een aantal van die tijdelijke smaken zijn juist de beste!quote:Op zondag 20 december 2015 17:48 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Of die tijdelijke smaken er uit die niemand wil...
quote:Op zondag 20 december 2015 16:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dus de 2x medium menu's werken nog steeds?
Ja, en die gooien ze er dan weer uit natuurlijk. Zoals de kokos.quote:Op zondag 20 december 2015 17:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een aantal van die tijdelijke smaken zijn juist de beste!
twitter:KamranUllah twitterde op zondag 20-12-2015 om 19:30:59Dutch King Willem-Alexander had dinner with daughters in McDonalds Possible in other countries? #proud #oranjeboven https://t.co/qi8y7JVDfi reageer retweet
Kansloos weer. Wie heeft er nou zo'n baard liggen? En als je die koopt ben je onderhand meer kwijt dan 1 euro, voor wat? Een glaasje drinkenquote:Op maandag 21 december 2015 00:01 schreef Zelfscanner het volgende:
____!
Allemaal met een kerstmanbaard naar de mac vandaag! Krijg je een kleine fris van, jawel, 1 euro.
Mwah, 6 euro voor 2 medium Menu's komt eigenlijk wel redelijk overeen met Hong Kong, waar sommige menu's 22 HK$ zijn, oftewel 2,50 euro ongeveer...quote:Op zondag 20 december 2015 02:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar Hong Kong is nog steeds goedkoper.
Huh? Bij mij staat dat fris gratis is?quote:Op maandag 21 december 2015 00:01 schreef Zelfscanner het volgende:
____!
Allemaal met een kerstmanbaard naar de mac vandaag! Krijg je een kleine fris van, jawel, 1 euro.
Ja, nadat je een kerstman bentquote:Op maandag 21 december 2015 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huh? Bij mij staat dat fris gratis is?
De gemiddelde FOK!er loopt er natuurlijk standaard sowieso al voor lul bij, dus als ze er dan via een Santa-baard dit keer een gratis colaatje uit kunnen slepen, is dat natuurlijk mooi meegenomen...quote:Op maandag 21 december 2015 03:09 schreef Fylax het volgende:
Voor een Maestro burger zou ik mezelf wel voor lul zetten, niet voor n colatje van n euro
quote:Op maandag 21 december 2015 00:01 schreef Zelfscanner het volgende:
____!
je weet dat dit een hele makkelijke voorzet is he?quote:Op maandag 21 december 2015 03:09 schreef Fylax het volgende:
Voor een Maestro burger zou ik mezelf wel voor lul zetten, niet voor n colatje van n euro
RTL Boulevard test mediacode met foto koningquote:Op zondag 20 december 2015 20:46 schreef Gnittoo het volgende:
twitter:KamranUllah twitterde op zondag 20-12-2015 om 19:30:59Dutch King Willem-Alexander had dinner with daughters in McDonalds Possible in other countries? #proud #oranjeboven https://t.co/qi8y7JVDfi reageer retweet
Prima toch? Je zou er bijna een extra vriendin voor bij nemen omdat mijn huidige na 3 weekenden achter elkaar wel weer eventjes genoeg er van heeft... maar 6 euro voor 2 menu's is gewoon een uitstekende deal.quote:
Vreetzakquote:
Herhaling zekerquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik heb goed en slecht nieuws voor deze week.![]()
Als het goed is komt die ook weer langsquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:38 schreef msnguy het volgende:
[..]
Als de Big Mac herhaalt wordt klaag ik niet
Wanneer komen de kerstglazen?quote:
Wat is het goede en slechte nieuwxs?quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik heb goed en slecht nieuws voor deze week.![]()
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat is het goede en slechte nieuwxs?
Mjah, ik heb nu eenmaal aan 1 Medium Menu meestal wel genoeg, en dan eet ik soms niet eens alle fries op...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |