Denk het wel. Vast niet in een drukke stad. Ergens in Heerlen (grapje voor die faalondernemer)quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Pilot in Schubbekutteveen tot 2018 zeker?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:24 schreef MCH het volgende:
[..]
Pilot in Schubbekutteveen tot 2018 zeker?
bronquote:We starten de pilot met McCafé en Salad Bar in vier restaurants, te weten
Hoorn, Barneveld, Vlaardingen en Amsterdam Zuidoost.
Het doel is voor het eind van dit jaar twee locaties te openen en in januari 2016 nog eens twee."
Nou... een kip saladequote:Op vrijdag 18 december 2015 15:28 schreef MCH het volgende:
In Amsterdam Zuidoost eten ze alleen kip.
Die grilled chicken salade was baasquote:
In hoeverre slaagt een test wanneer de testpersonen dit concept al kennen uit hun thuisland? Gaat de uitrol dan vervolgens ook slagen in de niet-toeristische restaurants?quote:Op vrijdag 18 december 2015 17:11 schreef Zelfscanner het volgende:
Amsterdam zuidoost. Die naast de ikea dus. Ook zo'n test restaurant. Er staan daar gewoon 12 easyorders![]()
En Hoorn ook een test restaurant.
BarneveldVlaardingen
![]()
Ik zie nog steeds de logica niet.
Doe zoiets in het centrum, daar zitten de touristen die het concept al uit hun eigen land kennen. Dus slaat het eerder en beter aan.
In het buitenland zie je ook op sommige plekken geen mac cafe? Dus uitrollen alleen op de plaatsen waar het zal lopenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In hoeverre slaagt een test wanneer de testpersonen dit concept al kennen uit hun thuisland? Gaat de uitrol dan vervolgens ook slagen in de niet-toeristische restaurants?
Dat is niet de bedoeling mac cafes moeten landelijk worden, ze willen juist testen metde nederlander en niet met mensen die het al kennequote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
In het buitenland zie je ook op sommige plekken geen mac cafe? Dus uitrollen alleen op de plaatsen waar het zal lopen
Het gaat niet werken als je voornamelijk gaat testen met toeristen/mensen die bekend zijn met het concept...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
In het buitenland zie je ook op sommige plekken geen mac cafe? Dus uitrollen alleen op de plaatsen waar het zal lopen
Was zo'n teleurstelling toen ik hem een tijdje geleden ainds jaren had besteldquote:Op vrijdag 18 december 2015 17:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die grilled chicken salade was baasnu hebben ze van die standaard AH salademaaltijden
Standaard assortimentquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:05 schreef delano.888 het volgende:
Dus de mcrib hebben ze nog in duitsland? Ga binnenkort naar Winterswijk, is de dichts bijzijnde over de grens dan altijd gewoon succes voor een mcrib of hebben ze die niet overal?
Veel te droog.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Rare vraag misschien, Waarom geen (soort van) McRib van rundvlees?
Dat ding kan je ook frituren toch? Kijkend naar die van Mora (Zowel Ribster als Carrero)quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:12 schreef CrashO het volgende:
[..]
Standaard assortiment![]()
Als je aan Duitsers hun varkensvlees komt worden ze boos.Hier in Nederland hebben ze hem uit het assortiment gesloopt omdat ze geen varkens en rundvlees meer op dezelfde gril wilden en ze geen ruimte/geld hadden om overal een extra gril voor de rib neer te zetten
Grillen >>>>>>x1000000 frituren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:30 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat ding kan je ook frituren toch? Kijkend naar die van Mora (Zowel Ribster als Carrero)
En dan de nuggets frituren in dezelfde frituurvet als waar het varken in heeft gezeten?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:30 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat ding kan je ook frituren toch? Kijkend naar die van Mora (Zowel Ribster als Carrero)
https://cadeaukalender.mc(...)19_56743230ae17b.pdfquote:Op zaterdag 19 december 2015 14:38 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
Wilt iemand mij alsjeblieft de McWrap code PMen? Ik kan 'm nu niet zelf bemachtigen maar ik zou 'm graag wel vanavond... In willen zetten :p Thanks!
Bedankt, maar ik bedoel de cijfercode, niet de barcode.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:45 schreef Remzz het volgende:
[..]
https://cadeaukalender.mc(...)19_56743230ae17b.pdf
Kun je hem printen
Foto'tje van maken en voor de barcode scanner houden werkt ook.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:51 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Bedankt, maar ik bedoel de cijfercode, niet de barcode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |