Aanklagen die kalenderquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:01 schreef Fylax het volgende:
Ik voel me echt viesdik dat ik elke dag naar de Mc ga
quote:Op vrijdag 11 december 2015 14:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar ben jij ook goed in he. hihiih. grapje![]()
Zoetzuur, BBQ, Kerrie en Mosterd zijn alleen gratis bij McNuggets 6, 9 of 20.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:49 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand me trouwens vertellen waarom frietsaus zo duur is en dat zoetzure saus gratis is?
Ik snap hier niks vanquote:Op vrijdag 11 december 2015 17:03 schreef DieselTank het volgende:
Niet alleen in het flagship mcdonalds restaurant je prettige moment van de dag achterover klappenEn ze zijn nog geen eens zo duur ook.
Was laatst op de radio dat hoorn de flagship restaurant was, en dat macdonalds van de naam fastfood restaurant af wilde en liever een prettig moment van de dag achtige status ging krijgen. Zoiets was het.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:03 schreef DieselTank het volgende:
Niet alleen in het flagship mcdonalds restaurant je prettige moment van de dag achterover klappenEn ze zijn nog geen eens zo duur ook.
Dit..quote:
Omdat een Flagship-outlet niet per definitie een hele drukke moet zijn en er moet in de zaak nog ruimte/capaciteit zijn om vernieuwingen door te voeren, goed te testen en eventueel aan te passen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Waarom zou je je flaggenschip in Hoorn zetten?Die mac naast de Ikea in Amsterdam is beter geschikt en vlakbij het kantoor van mac.
Nu hebben ze daar al veel doorgevoerd zoals gym&fun en spelletjes op tafel maar toch.
herkenbaarquote:Op vrijdag 11 december 2015 14:01 schreef Fylax het volgende:
Ik voel me echt viesdik dat ik elke dag naar de Mc ga
Als ik voor m'n dochter een Happy Meal koop (met 4 McNuggets) dan is de BBQ saus ook gratis!quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:53 schreef DenS het volgende:
[..]
Zoetzuur, BBQ, Kerrie en Mosterd zijn alleen gratis bij McNuggets 6, 9 of 20.
Pics please!quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze zijn rood glansend en zilver aan de binnenkant, als een kerstbal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |