Het mag eerst wel eens fatsoenlijk winter worden. Op dit moment is het weer meer naar een McStrandtent.quote:Op donderdag 17 december 2015 12:03 schreef delano.888 het volgende:
Zeg ehm komen de raclette en fondue (winter) burgers ooit nog een keer terug? Die waren godsgruwelijk lekker maar waar blijven ze nou?!
Dit goddelijke ding dus:
[ afbeelding ]
denk dat je dat beter in WGR bij de medewerkers kan vragenquote:Op donderdag 17 december 2015 14:23 schreef Merode32 het volgende:
Wat zijn ongeveer de werktijden van een mcd bediende?
Hmm ik had om 12uur zo kattig dametje die me streng toebeet dat een coupon maar een keer gebruikt kan worden, ik wilde rondom 19:00 uur nog een keer gaan en hoop dat ze dan is opgehoepld.quote:Op donderdag 17 december 2015 14:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat je dat beter in WGR bij de medewerkers kan vragen
even voor je gezocht: WGR / McDonald's Crew #19
quote:Op donderdag 17 december 2015 15:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hmm ik had om 12uur zo kattig dametje die me streng toebeet dat een coupon maar een keer gebruikt kan worden, ik wilde rondom 19:00 uur nog een keer gaan en hoop dat ze dan is opgehoepld.
Ik woon toevallig tussen twee mcd's in dus ik heb de keuze zeg maar.quote:Op donderdag 17 december 2015 15:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit er geen code op die je bij de easy order kunt gebruiken?
hahaha oke ja dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 17 december 2015 15:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Hmm ik had om 12uur zo kattig dametje die me streng toebeet dat een coupon maar een keer gebruikt kan worden, ik wilde rondom 19:00 uur nog een keer gaan en hoop dat ze dan is opgehoepld.
Jawel hij had ze wel gezien, maar ik was de eerste die zich vastbeet.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:19 schreef Zelfscanner het volgende:
Het kan toch niet dat ze de afgelopen 17 dagen geen coupon hebben gezien? En alles staat gewoon in de interne mail die naar alle filialen is gegaan. (Plus reclame, stickers enzo)
Deze verkoopt ook de mckroket maar wel voor de normale prijs, ik heb hem voor de actieprijs gekregen uit coulance.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:40 schreef msnguy het volgende:
Bij welke McDonald's was dit? Ik heb werkelijk nog nooit problemen gehad met codes (al dan niet via Easy Order) en ik heb aardig wat McDonald's filialen in midden en zuid Nederland bezocht. En die verkochten trouwens ook allemaal de McKroket.
Even melden aan hoofdkantoor. Dit soort fratsen houden ze niet van.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:45 schreef Merode32 het volgende:
ik heb hem voor de actieprijs gekregen uit coulance.
De eigenaar herschenbach geloof ik(bezitten alle mcds in parkstad) was fel en principieel tegen de actie omdat het hun geld kost.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:55 schreef CrashO het volgende:
[..]
Even melden aan hoofdkantoor. Dit soort fratsen houden ze niet van.
Ze mogen moeten meedoen aan de akties of een ander logo op hun gevel plakken.
Wat een drama zeg. Ik schrijf er een mail over.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:50 schreef Merode32 het volgende:
Zojuist een half uur bij de mcd gestaan, blond jong meisje wist niet hoe ze mijn coupon moest verwerken.
Komt er een bazig type aan die het papiertje pakt en naar achteren schreeeuwt verkopen wij dat, waarop weer een nee kwam.
Gevolg was dat een manager erbij kwam die 20 minuten met jan en alleman heeft gebeld om erachter te komen dat als hij niet op schiphol gevestigd is hij verplicht moet meedoen.
Meisje had nog steeds geen idee hoe ze de coupon moest verwerken en probeerde heelkneuzig de code te scannen wat niet ging, handmatig op de kassa gedaan en toen kwam de discussie waar de coupon bewaard moest worden![]()
Uiteindelijk met twee lauwe mckrokets naar huis gegaan, een discussie daarover had ik geen puff meer voor.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een drama zeg. Ik schrijf er een mail over.
Anders Zelfscanner erbij halen. Zij zet die manager wel op zijn plek.
Ben er idd toe in staat als het in de buurt zou zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 23:12 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
Even met 30 man en een stapel coupons langsgaan.
Wat een idioot, zo'n managerquote:Op donderdag 17 december 2015 21:45 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Deze verkoopt ook de mckroket maar wel voor de normale prijs, ik heb hem voor de actieprijs gekregen uit coulance.
Heerlen autoboulevard
quote:IMAGO McDonald’s wil af van onpersoonlijkheid en reputatie als dikmaker
McDonald’s wil het imago van fastfoodfabriek ombuigen. De Nederlandse topman Manu Steijaert denkt dat tafelbediening zal aanslaan, net als meer salades.
door Heleen Boex
Groenvoer krijgt een glansrol, de burger stel je zelf samen, de medewerkers komen alles
aan tafel brengen. McDonald’s wil het besmette imago van de fastfoodfabriek ombuigen naar dat van een informeel restaurant voor kleine geluksmomentjes.
Manu Steijaert geeft sinds juli leiding aan McDonald’s Nederland. De gele M loopt al sinds 1978 als rode draad door zijn leven. Toen opende vader Steijaert een van de eerste Belgische vestigingen van de fastfoodgigant. Manu was zeven jaar oud. Zijn persoonlijke favoriet is de Maestro Burger, buiten de deur eet hij ook graag bij Ron Blaauw. Thuis verorbert Manu Steijaert het allerliefst zelfgemaakt spaghetti. Hij herinnert zich de keukentafelgesprekken.„Het was een fase van pionieren. Mijn vader moest de gasten voor zich winnen, overtuigen van het concept. Naar die fase keren we nu terug.” Zijn de klanten weggelopen? „Nee, we zijn in Nederland een bijzonder sterk merk. Maar de consument heeft hogere verwachtingen. Wij willen luisteren naar de gast. Onze uitdaging: persoonlijk contact maken, gasten een gevoel van gezelligheid bieden, en tegelijk een groot, succesvol bedrijf blijven.” Steijaert volgde zijn landgenoot Jo Sempels op, na drie jaar meekijken in de Franse keuken van de multinational. In de Hoornse flagshipstore van McDonald’s laat de topman zien wat gemeengoed moet worden in alle 245 Nederlandse vestigingen. Op enorme tablets stelt de gast een hamburger samen. Een medewerker komt de bestelling aan tafel brengen. Voelt u de hete adem van concurrenten als Burgermeester in uw nek? „Nieuwe concepten dagen ons uit, op een goede manier. Ze leggen de lat hoger als het gaat om kwaliteit. Maar we kijken ook naar andere formules, zoals La Place en Starbucks. McDonald’s slaat steeds meer de richting van fast casual in: lokale beleving en kwaliteit zijn belangrijker geworden.” Loopt u niet een beetje achter de feiten aan? „Door de schaalgrootte duurt het voor ons soms langer om veranderingen door te voeren.” Zitten uw klanten op tafelbediening te wachten?
„Het is een van de opties die we willen bieden. Als je met het gezin op zondagavond langskomt, is het hier altijd druk. Je moet eerst zoeken of er nog een tafeltje vrij is. Dan gaat er één naar de counter, die maar moet hopen dat hij de bestelling voor het hele gezin goed heeft onthouden. Tafelbediening zorgt voor meer ontspanning. Wij willen dat een bezoek aan McDonald’s een ontspannen moment is. Little happiness noemen we dat.” Een barista en gepersonaliseerde salades volgen in 2016. Drijft dat niet erg ver af van Big Mac en Happy Meal? „Salades zitten al 25 jaar in ons assortiment. Die gaan we nu net zo serieus nemen als onze hamburgers. Door ze zichtbaar voor de gast klaar te maken bieden we iets heel anders dan de salades in de supermarkt. In Frankrijk, waar de Saladbar al bestaat, is de verkoop vervijfvoudigd.” Wat gaan we nog meer aan gezonde voeding zien?
„We kunnen niet op elke kar springen, we moeten keuzes maken. Salades passen beter in onze strategie dan een speltburger. Die verwacht ik niet zo snel in onze vestigingen.” McDonald’s heeft de wereld obesitas gebracht, is een veelgehoorde klacht. Terecht? „Ons totaalaanbod past in een evenwichtig dieet. Niemand hoeft drie
keer per dag bij McDonald’s te eten, hè. Voeding is heel emotioneel. Dat is alleen maar goed. Maar neem het paardenvleesschandaal, daar worden wij direct op aangesproken. Terwijl we al jaren uitleggen dat onze hamburgers van 100 procent rundvlees worden gemaakt.” Daar ergert u zich aan? „We zijn een heel trots bedrijf.
Veel franchisenemers zijn achter de grill begonnen. Dan is het niet leuk dat we onze boodschap niet goed over het voetlicht krijgen.” Wat is die boodschap dan? „We brengen good food fast. Bij ons krijg je kwaliteitsproducten en snelle service in een nette omgeving.” Eet u er zelf ook graag? „Jazeker. Ik denk dat we net als ieder Nederlands gezin één keer per maand bij McDonald’s eten. Mijn vrouw is flexitariër, thuis eten we meestal vegetarisch. Dat vind ik helemaal niet erg, maar ik hou van een hamburger op z’n tijd.”
Kun je lacherig om doen, maar wanneer de Big Mac vers is, wanneer de French Fries vers zijn, wanneer de Nuggets helemaal goed gemaakt en vers zijn, dan zijn ze gewoon heerlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |