ik heb jou nog nooit om een code gevraagd dus weet niet wat je mij een zeikert noemtquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:31 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon een stel azijnzeikerts.
Vaak genoeg krijg je zelfs om 0:00 uur een PM met info. Maar dan hoor ik niks. Als er dan 1 ding niet goed gaat wordt er gelijk openbaar gemekkert.
Dan heb je al helemaal geen recht om hier te klagen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:34 schreef boik het volgende:
[..]
ik heb jou nog nooit om een code gevraagd dus weet niet wat je mij een zeikert noemt
Zelfscanner laat zich niet wegjagenquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:36 schreef Myraela het volgende:
Anders stoppen we gewoon helemaal met die codes.Stom gezeik de hele tijd.
jawel want eerst stonden de codes gewoon hier, nu heeft opeens iemand verzonnen dat jij de almachtige codesgodin bent ik heb weinig zim om steeds die codes te moeten vragen, helemaal als ik zie dat je nogal laks bentquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:02 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dan heb je al helemaal geen recht om hier te klagen.
zou ik aub ook in je pmlijst mogen? Ik ben aardigquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Zelfscanner laat zich niet wegjagen
Volgens mij hebben de modjes dat verzonnen naar aanleiding van een brief van een advocaat.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef boik het volgende:
[..]
jawel want eerst stonden de codes gewoon hier, nu heeft opeens iemand verzonnen dat jij de almachtige codesgodin bent ik heb weinig zim om steeds die codes te moeten vragen, helemaal als ik zie dat je nogal laks bent
mag ik die discussie zien dan? ik volg dit topic al een hele tijd en die heb ik dan gemist..quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:09 schreef Iemand91 het volgende:
En we weten ook wel waarom die codes e.d. hier niet meer genoemd worden. Die 'discussie' is hier nou wel vaak genoeg geweest lijkt me...
hm oke, ik had alleen meegekregen dat er een vermoeden was 'dat die codes die een bn-er online had gezet hier vandaan kwamen, zonder ook maar iets van bewijs oid..quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:14 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de modjes dat verzonnen naar aanleiding van een brief van een advocaat.
Thanks zelfscanner.
Big dieet was honderd jaar geleden, daarna is hij bij de lokale omroep gekomen en weer bekend beworden door een uitzending van de rijdende rechter, niet echt bn'er meer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:18 schreef boik het volgende:
[..]
hm oke, ik had alleen meegekregen dat er een vermoeden was 'dat die codes die een bn-er online had gezet hier vandaan kwamen, zonder ook maar iets van bewijs oid..
vandaar ook "bn-er" let op de aanhalingstekensquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:20 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Big dieet was honderd jaar geleden, daarna is hij bij de lokale omroep gekomen en weer bekend beworden door een uitzending van de rijdende rechter, niet echt bn'er meer.
Dan betaal je toch gewoon de retail prijsquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef boik het volgende:
ik heb weinig zim om steeds die codes te moeten vragen
doe ik toch ook kneusquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan betaal je toch gewoon de retail prijs
Zeikhoer. Wees blij dat iemand de moeite neemt die meuk te PM'en
Die 31 aanbiedingen worden toch door iemand anders gepubliceerd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:30 schreef boik het volgende:
[..]
doe ik toch ook kneus![]()
ik zeg alleen dat het blij is dat we afhankelijk zijn van een user die blijkbaar nog laks is ook, voor die paar euro ga ik echt niet wakker liggen. zo vaak ga ik toch niet meer naar de mac.
huh wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:31 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Die 31 aanbiedingen worden toch door iemand anders gepubliceerd?
De dagelijks aanbieding, 31 dagen lang.quote:
ja maar hoezo door iemand anders geplubiceerd? door iemand anders dan zelfscanner gegeven bedoel je?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
De dagelijks aanbieding, 31 dagen lang.
Precies de weeklijstjes zijn niet door zelfscanner gepost.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:34 schreef boik het volgende:
[..]
ja maar hoezo door iemand anders geplubiceerd? door iemand anders dan zelfscanner gegeven bedoel je?
oh geen idee ik krijg die codes nietquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:35 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Precies de weeklijstjes zijn niet door zelfscanner gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |