Nope, vanaf mijn smartphone scherm pikt de scanner het nooit op. Te reflectief waarschijnlijk. Vandaar dat ik ook echt om de cijfertjes vraag. Screenshots idem dito.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:56 schreef Remzz het volgende:
[..]
Foto'tje van maken en voor de barcode scanner houden werkt ook.
Maar Hong Kong is nog steeds goedkoper.quote:Op zondag 20 december 2015 02:16 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag geprobeerd de mini-wraps te bestellen middels de code via de scanner bij de mac, maar pakte hem niet. Toen handmatig ingevoerd en toen stond er 'niet in voorraad', terwijl ik hem in het normale menu wel gewoon los kon bestellen.
Toen even de handmatige code van een paar dagen geleden geprobeerd, 2 Medium menu's voor 6 euro, en die werkte nog wel, dus dat was eigenlijk een flinke meevaller natuurlijk
En welke smaak is daarvoor geofferd? De vorige keer dat banaan permanent was, ging chocola er uit.... en nu dus weer... Weer een rede om naar de concurrentie of Duitsland te gaan.quote:Op zondag 20 december 2015 12:16 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de smaak banaan vast in het assortiment opgenomen...
Werkt niet meer.quote:Op zondag 20 december 2015 14:37 schreef cb2013 het volgende:
Bij de kalender actie hadden ze toch een bigmac voor een euro? Weet iemand die code nog?
Of die tijdelijke smaken er uit die niemand wil...quote:Op zondag 20 december 2015 14:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Of gewoon milkshake machines aanschaffen met meer keuzes. 6 bijvoorbeeld.
Een aantal van die tijdelijke smaken zijn juist de beste!quote:Op zondag 20 december 2015 17:48 schreef MrsDuck het volgende:
[..]
Of die tijdelijke smaken er uit die niemand wil...
quote:Op zondag 20 december 2015 16:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dus de 2x medium menu's werken nog steeds?
Ja, en die gooien ze er dan weer uit natuurlijk. Zoals de kokos.quote:Op zondag 20 december 2015 17:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een aantal van die tijdelijke smaken zijn juist de beste!
twitter:KamranUllah twitterde op zondag 20-12-2015 om 19:30:59Dutch King Willem-Alexander had dinner with daughters in McDonalds Possible in other countries? #proud #oranjeboven https://t.co/qi8y7JVDfi reageer retweet
Kansloos weer. Wie heeft er nou zo'n baard liggen? En als je die koopt ben je onderhand meer kwijt dan 1 euro, voor wat? Een glaasje drinkenquote:Op maandag 21 december 2015 00:01 schreef Zelfscanner het volgende:
____!
Allemaal met een kerstmanbaard naar de mac vandaag! Krijg je een kleine fris van, jawel, 1 euro.
Mwah, 6 euro voor 2 medium Menu's komt eigenlijk wel redelijk overeen met Hong Kong, waar sommige menu's 22 HK$ zijn, oftewel 2,50 euro ongeveer...quote:Op zondag 20 december 2015 02:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar Hong Kong is nog steeds goedkoper.
Huh? Bij mij staat dat fris gratis is?quote:Op maandag 21 december 2015 00:01 schreef Zelfscanner het volgende:
____!
Allemaal met een kerstmanbaard naar de mac vandaag! Krijg je een kleine fris van, jawel, 1 euro.
Ja, nadat je een kerstman bentquote:Op maandag 21 december 2015 02:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Huh? Bij mij staat dat fris gratis is?
De gemiddelde FOK!er loopt er natuurlijk standaard sowieso al voor lul bij, dus als ze er dan via een Santa-baard dit keer een gratis colaatje uit kunnen slepen, is dat natuurlijk mooi meegenomen...quote:Op maandag 21 december 2015 03:09 schreef Fylax het volgende:
Voor een Maestro burger zou ik mezelf wel voor lul zetten, niet voor n colatje van n euro
quote:Op maandag 21 december 2015 00:01 schreef Zelfscanner het volgende:
____!
je weet dat dit een hele makkelijke voorzet is he?quote:Op maandag 21 december 2015 03:09 schreef Fylax het volgende:
Voor een Maestro burger zou ik mezelf wel voor lul zetten, niet voor n colatje van n euro
RTL Boulevard test mediacode met foto koningquote:Op zondag 20 december 2015 20:46 schreef Gnittoo het volgende:
twitter:KamranUllah twitterde op zondag 20-12-2015 om 19:30:59Dutch King Willem-Alexander had dinner with daughters in McDonalds Possible in other countries? #proud #oranjeboven https://t.co/qi8y7JVDfi reageer retweet
Prima toch? Je zou er bijna een extra vriendin voor bij nemen omdat mijn huidige na 3 weekenden achter elkaar wel weer eventjes genoeg er van heeft... maar 6 euro voor 2 menu's is gewoon een uitstekende deal.quote:
Vreetzakquote:
Herhaling zekerquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik heb goed en slecht nieuws voor deze week.![]()
Als het goed is komt die ook weer langsquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:38 schreef msnguy het volgende:
[..]
Als de Big Mac herhaalt wordt klaag ik niet
Wanneer komen de kerstglazen?quote:
Wat is het goede en slechte nieuwxs?quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik heb goed en slecht nieuws voor deze week.![]()
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat is het goede en slechte nieuwxs?
Mjah, ik heb nu eenmaal aan 1 Medium Menu meestal wel genoeg, en dan eet ik soms niet eens alle fries op...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |