Het staat op een ietwat goedkope locatie, al zouden ze dicht gaan maakt het niet veel uit. En in hoorn zit de beste McD manager. Die man verdient er ook een aardig zakcentje meequote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef Zelfscanner het volgende:
Waarom zou je je flaggenschip in Hoorn zetten?Die mac naast de Ikea in Amsterdam is beter geschikt en vlakbij het kantoor van mac.
Nu hebben ze daar al veel doorgevoerd zoals gym&fun en spelletjes op tafel maar toch.
jaquote:
Als het goed is dan wel vers? Beter dan dat je een halve seconde later je bestelling al krijgt.. vaak lauw en niet lekker. Kan je beter één ding van je burger weglaten weet je zeker dat ze 'm vers makenquote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef thekolere het volgende:
Onlangs bij de Mac in Barneveld geweest. Ik deed mijn bestelling, kreeg een bon met nummer en vervolgens stond ik 10 minuten te wachten. Hiermee heeft McDonald zijn kracht verloren. Even snel een Bigmac scoren is er niet meer bij!
Jup. Dat heb je met dat nieuwe systeem. Het werkt gewoon niet en is onhandig.quote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef thekolere het volgende:
Onlangs bij de Mac in Barneveld geweest. Ik deed mijn bestelling, kreeg een bon met nummer en vervolgens stond ik 10 minuten te wachten. Hiermee heeft McDonald zijn kracht verloren. Even snel een Bigmac scoren is er niet meer bij!
Wen er maar aan. Als je bijvoorbeeld 10 grote bestellingen voor je hebt, dan heb je met 1 product gewoon pech. Dus niet meer even een ijsje afrekenen en hem meteen van de kassamiep meekrijgenquote:Op zondag 13 december 2015 20:53 schreef thekolere het volgende:
Ach, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken en geen rare act uitvoeren dit keer... maar ik ga er inderdaad niet helemaal extra tijd voor vrijmaken als ik niet langs een Mac kom morgen. Hebben ze warme choco? Lijkt op de afbeelding van wel, maar kan niks vinden op de sitequote:
quote:Op maandag 14 december 2015 00:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, een gegeven paard mag je niet in de bek kijken en geen rare act uitvoeren dit keer... maar ik ga er inderdaad niet helemaal extra tijd voor vrijmaken als ik niet langs een Mac kom morgen. Hebben ze warme choco? Lijkt op de afbeelding van wel, maar kan niks vinden op de site
Chillquote:
McDonalds en vers in 1 zinquote:Op zondag 13 december 2015 21:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als het goed is dan wel vers? Beter dan dat je een halve seconde later je bestelling al krijgt.. vaak lauw en niet lekker. Kan je beter één ding van je burger weglaten weet je zeker dat ze 'm vers maken
Geen ijs kan welquote:Op maandag 14 december 2015 01:18 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen zaterdag de code van 1-2 dagen daarvoor nog kunnen gebruiken, voor 2 Medium-menu's voor 6 euro.![]()
Wel jammer dat je via die paal niet meteen aan kan geven dat je geen ijs in je drinken wilt, en volgens mij kon je ook niet verschillende menu's mengen.
Ah thanks, zal ik volgende keer dan proberenquote:Op maandag 14 december 2015 01:24 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Geen ijs kan welaan het eind van de rit bij wijziggen
quote:Op maandag 14 december 2015 11:32 schreef Sophie100 het volgende:
Zijn de acties van morgen t/m zondag al bekend?
Haha, nog even geduld.quote:Op maandag 14 december 2015 18:37 schreef Zelfscanner het volgende:
Rustig mensen. Hij heeft nu waarschijnlijk een diep gesprek voor het openbaar maken hiervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |