In welk restaurant werk je?quote:Op zondag 9 november 2014 14:46 schreef Roene het volgende:
Vind 2,5 week wel lang :p.
Hele keuken gaan ze verbouwen naar het nieuwe systeem. Mensen met ervaring daar mee?
Wij als crew worden getraind in andere restaurants
Succes.quote:Op maandag 10 november 2014 10:55 schreef tollahoofd het volgende:
Morgen dan sollicitatie gesprek bij de McDonalds, ben benieuwd
Hangt er vanaf of je voor keuken of voor counter aangenomen wordt. Mijn eerste dag bestond uit een training op een soort computer, daarna friet bakken en lobby. De tweede dag leerde ik pas het kassasysteem etc.quote:Op maandag 10 november 2014 11:17 schreef tollahoofd het volgende:
Even snel gekke vraag, wat kan ik verwachten als ik word aangenomen?
Wat zou ik moeten gaan doen als een van eerste taken?
Ik heb gesolliciteerd voor Crewlid
Okay dankjequote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of je voor keuken of voor counter aangenomen wordt. Mijn eerste dag bestond uit een training op een soort computer, daarna friet bakken en lobby. De tweede dag leerde ik pas het kassasysteem etc.
BOP: Bridge operation platform. Nieuwe versie van KVA. Plek waar alles wat in het frituur gemaakt moet worden wordt gemaakt. Het verschil met KVA is dat het bij BOP pas wordt gemaakt wanneer iets besteld wordt. Wel wordt alles wat gefrituurd wordt op voorraad gehouden, dit gebeurt in de UHC, universal heating cabinet. Wanneer er een order binnenkomt bij de BOP wordt dus een broodje gedresst en een pattie op geplaatst uit de UHC. Daarna wordt het doorgeschoven naar de HLZ, de heat landing zone. Dit is een warmtezone waar het warm blijft tot het aan de gast wordt gegeven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:34 schreef tollahoofd het volgende:
Ik lees die oude topics allemaal en ik zie overal afkortingen zoals: BOP, HLZ, KvA, UHC, bin en veel meer
Wat betekenen al die dingen?
Nog niet lang genoeg geregistreerd om deze te bekijken...quote:
Gefeliciteerd en veel plezier gewenst alvastquote:Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef tollahoofd het volgende:
Aangenomen
Binnenkort eerste werkdag gelijk friet
Dankje ben benieuwdquote:Op woensdag 12 november 2014 15:21 schreef Roene het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en veel plezier gewenst alvast
Tot binnenkort dan, als je ook gaat trainenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:57 schreef Roene het volgende:
[..]
Nog niet lang genoeg geregistreerd om deze te bekijken...
Binnenkort wordt het management en de crew getraind in Gorinchem en Oosterhout
Jeej leukquote:Op woensdag 12 november 2014 23:10 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Tot binnenkort dan, als je ook gaat trainen
Vreselijkquote:Op woensdag 12 november 2014 14:45 schreef tollahoofd het volgende:
Aangenomen
Binnenkort eerste werkdag gelijk friet
Parttime of niet, als jij doordeweeks overdag wil werken zijn ze vaak heel blij met je.quote:Op donderdag 13 november 2014 17:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
VreselijkFriet is altijd zoveel werk.
Ik heb overigens ook weer gesolliciteerd bij de MC, dit keer een andere, dan waar ik 'vroagah' zat. Hopen dat daar wat relaxere mensen werken. En wil eigenlijk ook doordeweeks werken overdag, maar vraag me af of ze daar parttimes voor aannemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |