En dan die vieze plakuien. Nee, geen succes bij mij.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:31 schreef Appleboy het volgende:
En hoe bevalt de 1955 Burger?
Eigen patty met veel kruien.
En brood mat al scheuren erin zodat het uit 1995 lijkt?.
Gellukig maar 1 keer gemaakt.
Wel knap dat jij, zonder te weten bij welke Mc ik werk, weet wat onze omzet is en per definitie al weet dat onze dagomzet bij Gelredome een uurtje is. Heel knap.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:51 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Jij snapt er ook duidelijk niks van. Ik noem meerdere keren extreme drukte. Ga eens beiden een keer kijken in Gelderdome. Dat is een McDonald's die in een uurtje een omzet draait waar jullie restaurants de hele zaterdag dag over doen. Daar werkt MFY niet omdat er dan een omslagpunt is waar MFY gewoon langzamer is. Als je duidelijk had gelezen had je het misschien wel begrepen.
BOP (Bridge Operating Platform) maakt alles op bestelling. Je hebt een scherm waar je bestellingen opkomen en dan ga je maken wat er op komt. Je hebt een voorraad van patties in de UHC en dresst dus wat nodig is. Niet meer op voorraad.quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:51 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Jij snapt er ook duidelijk niks van. Ik noem meerdere keren extreme drukte. Ga eens beiden een keer kijken in Gelderdome. Dat is een McDonald's die in een uurtje een omzet draait waar jullie restaurants de hele zaterdag dag over doen. Daar werkt MFY niet omdat er dan een omslagpunt is waar MFY gewoon langzamer is. Als je duidelijk had gelezen had je het misschien wel begrepen.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:00 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik heb dus wel de kennis en ervaring. Maar ik kan er ook niks aan doen dat je te achterlijk bent om begrijpend te lezen.
Gelredome, het is Gelredome. Had van een manager die veel denkwerk uitvoert wel verwacht dat hij op zijn minst de naam van de vestiging zou weten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:21 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei. Selectief lezen. Dus als ik er niet daadwerkelijk mee heb gewerkt zou ik er ook geen verstand van hebben volgens jou.
Gefeliciteerd, je hebt zojuist het stereotype dat mensen van crewleden van de McDonald's hebben bevestigd.
Gelukkig hoef jij je niet bezig te houden met bedrijfsprocessen. Blijf maar lekker werken achter de grill en laat het denkwerk maar aan de rest over.
Ligt eraan, is het ook je eerste werkdag? In dat geval zal je een rondleiding krijgen, voor een computer met een filmpje worden gezet en waarschijnlijk worden getraind in de lobby of aan de friet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:25 schreef NoMONEY het volgende:
Ik heb vanavond oriëntatie. Wat moet ik verwachten en hoelang zal het gaan duren?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:23 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelredome, het is Gelredome. Had van een manager die veel denkwerk uitvoert wel verwacht dat hij op zijn minst de naam van de vestiging zou weten.
Prima burgertje inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 08:06 schreef Tha_Duck het volgende:
Triple McBacon was best weg te krijgen
Ik heb hem zelf nog niet gehad, ik twijfel hem te gaan kopen naar voor of na sollicitatie gesprek, lijkt mij erg lekkerquote:
Gewoon erna doen, mooie afsluiter voor zo'n gesprek.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:25 schreef tollahoofd het volgende:
[..]
Ik heb hem zelf nog niet gehad, ik twijfel hem te gaan kopen naar voor of na sollicitatie gesprek, lijkt mij erg lekker
Vond ik dus ook lijkt mij een mooi afsluiting van het gesprek, zeker als ze zeggen dat ik ben aangenomenquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef waht het volgende:
[..]
Gewoon erna doen, mooie afsluiter voor zo'n gesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |