dit is echt topicvervuilingquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:35 schreef boik het volgende:
[..]
ja waar anders, kan moeilijk in het burger king topic he
Die stonden wel in een spoiler in dit topic.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:35 schreef boik het volgende:
[..]
oh geen idee ik krijg die codes niet
kut voor je, kost niks meer of minder hoorquote:
oh niet gezien, maar komt iedere dag toch nieuwe code vrij? kan toch niet allemaal al vrijgegeven zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Die stonden wel in een spoiler in dit topic.
Ik zie wel wanneer je iets stuurt, ik kom er toch maar 4/5 keer per jasrquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Gaan we dan nu ophouden? Of moeten we weer op de leraar wachten?
Iedereen die een PM stuurt komt netjes op de lijst. Alleen moet men niet verwachten dat er elke dag een nieuwe lijst komt. (Was het maar zo!)
Dus met pech heb je zo een maand lang geen mailtje in je box.
Zo-simpel-is-het
Zielig kinderachtig ben jij wel. Beetje interessant doen met je codes maar mensen moeten er wel een maand op wachten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Gaan we dan nu ophouden? Of moeten we weer op de leraar wachten?
Iedereen die een PM stuurt komt netjes op de lijst. Alleen moet men niet verwachten dat er elke dag een nieuwe lijst komt. (Was het maar zo!)
Dus met pech heb je zo een maand lang geen mailtje in je box.
Zo-simpel-is-het
Je bent natuurlijk niet verplicht de codes te ontvangenquote:Op dinsdag 15 december 2015 17:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Zielig kinderachtig ben jij wel. Beetje interessant doen met je codes maar mensen moeten er wel een maand op wachten.![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:36 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Die stonden wel in een spoiler in dit topic.
Joh. Insider info.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:38 schreef boik het volgende:
[..]
kut voor je, kost niks meer of minder hoor
[..]
oh niet gezien, maar komt iedere dag toch nieuwe code vrij? kan toch niet allemaal al vrijgegeven zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:47 schreef Isabeau het volgende:
En nu klaar met deze discussie. Ik wil geen discussie over codes meer zien. De gang van zaken is duidelijk en daar houden we het bij, volgens afspraak. Ook geen discussie over de afspraak. Hier alleen kletsen over het eten of de restaurants van McDonalds en wat je daar van vindt.
Jou dm'en voor codes is ook prima, dat moeten mensen zelf weten. Als ze hier maar niet verschijnen en er hier verder niet over gediscussieerd wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:49 schreef MCH het volgende:
![]()
Nou mensen kunnen mij dm-en voor de codes. En als iemand de codes heeft van Zelfscanner mogen ze mij die ook sturen dan stuur ik ze wel wat sneller door.
zo duidelijk is die niet, ik heb al een paar x gevraagd waarom we nu afhankelijk zijn van die paar bepaalde users..quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:47 schreef Isabeau het volgende:
En nu klaar met deze discussie. Ik wil geen discussie over codes meer zien. De gang van zaken is duidelijk en daar houden we het bij, volgens afspraak. Ook geen discussie over de afspraak. Hier alleen kletsen over het eten of de restaurants van McDonalds en wat je daar van vindt.
Dat hebben we destijds overlegd en besloten dat dat niet meer gebeurt. Daar moet je het mee doen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:01 schreef boik het volgende:
zo duidelijk is die niet, ik heb al een paar x gevraagd waarom we nu afhankelijk zijn van die paar bepaalde users..
waarom mogen de codes opeens niet meer ion het topic?
Wat is dit voor DDR-achtige manier van politiek voeren en een een-tweetje tussen jullie en zelfscanner?!quote:Op dinsdag 15 december 2015 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hebben we destijds overlegd en besloten dat dat niet meer gebeurt. Daar moet je het mee doen.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:14 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Als ze er niet zijn kan je ze ook niet krijgen.
en zo is het bbegonnenquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:19 schreef Chunees het volgende:
[..]
en dat kon je niet even terug dm-em?
kom op zeg,
Thanks!quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:43 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou mensen, hopelijk maak ik hier mensen blij mee.
Wo. Happy meal ¤2,50
Do. Mcflurry caramel cookie ¤1 euro
Vr. Small wrap ¤1 euro
Za. Gratis sundae bij medium of groot menu
Hahahaaaaaaaquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:30 schreef Zelfscanner het volgende:
Heeft de mac een pakket personeel op dit topic afgestuurd of zo
Hoe kom jij aan al deze informatie en altijd aan codesquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:43 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou mensen, hopelijk maak ik hier mensen blij mee.
Wo. Happy meal ¤2,50
Do. Mcflurry caramel cookie ¤1 euro
Vr. Small wrap ¤1 euro
Za. Gratis sundae bij medium of groot menu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |