Begin maar daar niet over, daar stond die manager pas echt over te godver, hij nam zelf de big mac actie als voorbeeld, hij werd zowat paars.quote:Op vrijdag 18 december 2015 10:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Nou vraag ik mij af, wat hebben ze met die 1 euro bigmac wel niet met de klanten gedaan?
Wat een eikelquote:Op vrijdag 18 december 2015 11:10 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Begin maar daar niet over, daar stond die manager pas echt over te godver, hij nam zelf de big mac actie als voorbeeld, hij werd zowat paars.
Uitvreters die denken dat je voor 1 euro een big mac kan krijgen![]()
, wat ik hier heb verteld is maar een samenvatting, hij heeft wel 10 voorbeelden aangehaald om te bewijzen dat hij gelijk had.
Dat doen ze altijd. Dus verwacht maar niks. Je kan beter de klantenservice bellen en daar het verhaal doen. Dan word er niks doorgestuurd namelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:13 schreef Merode32 het volgende:
Ik heb trouwens vrij snel een mail gekregen dat mijn klacht is doorgestuurd naad het filliaal, of had ik dat al verteld?
Ligt er ook een beetje aan wat er in die mail staat / hoe het er staat. Als het een klacht is over het personeel kan ik me voorstellen dat ze het doorsturen naar de manager. Maar een klacht over een faalhaas manager doorsturen naar de manager...quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:04 schreef Nizno het volgende:
Doorsturen vind ik ook vreemd. Nu lijkt het alsof het filiaal er op moet reageren. Dat hebben ze aan de balie al gedaan. Werd jij niet vrolijk van.
Daarom dien je bij het hoofdkantoor toch een klacht in. Zodat zij er op reageren en vooral actie op nemen naar het filiaal toe.
En je doet natuurlijk een oproep aan iedereen om met bonnen aan te komen zettenquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:04 schreef Nizno het volgende:
Doorsturen vind ik ook vreemd. Nu lijkt het alsof het filiaal er op moet reageren. Dat hebben ze aan de balie al gedaan. Werd jij niet vrolijk van.
Daarom dien je bij het hoofdkantoor toch een klacht in. Zodat zij er op reageren en vooral actie op nemen naar het filiaal toe.
Die zijn baas. Vrije hoge win-kans ook wel. Had er de laatste keer een gratis kleine friet en een chocolate chip cookiequote:Op vrijdag 18 december 2015 12:20 schreef MCH het volgende:
Vanavond McDonalds Duitsland even bezoeken. Ze hebben weer Monopoly stickers.
OMGquote:Op vrijdag 18 december 2015 12:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die zijn baas. Vrije hoge win-kans ook wel. Had er de laatste keer een gratis kleine friet en een chocolate chip cookie
29e weer. Na de vuurwerk inkoop.quote:
Pilot in Schubbekutteveen tot 2018 zeker?quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:58 schreef Zelfscanner het volgende:
Volgend jaar toch ook McCafe in NL
Lindt maakt dan wel 'Swiss chocolate', maar is gewoon gevestigd in Aken, Duitsland. En kost in de supermarkt hetzelfde als alle andere merken chocolade. (En als je naar de 'outlet' naast de fabriek gaat is het zelfs spotgoedkoop).quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:34 schreef MCH het volgende:
- Ze geven bij de McCafes tegenwoordig kleine chocolaatjes van Lindt (duur Zwitsers merk) bij de koffie. -
Ja heel goed dat je dit allemaal weet. Ben laatst nog bij zo'n Lindt outlet geweest. Dan is het wel wat goedkoper maar niet spotgoedkoop. Bovendien drukt Lindt eigen prijzen op de verpakkingen waar supermarkten niet van afwijken. En voor de prijs van Milka of Ritter Sport haal je vaak geen Lindt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:39 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Lindt maakt dan wel 'Swiss chocolate', maar is gewoon gevestigd in Aken, Duitsland. En kost in de supermarkt hetzelfde als alle andere merken chocolade. (En als je naar de 'outlet' naast de fabriek gaat is het zelfs spotgoedkoop).
Ik heb van iemand(jij toch?) het emailadres gekregen van linda hoofd customer relations, daar heb ik mijn mail naar verzonden, dus niet zomaar een klantenservice pipo die zijn script afwerkt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 11:48 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd. Dus verwacht maar niks. Je kan beter de klantenservice bellen en daar het verhaal doen. Dan word er niks doorgestuurd namelijk.
In nederland hebben we toch ook garnalen of zijn die afgeschaft.quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:03 schreef MrsDuck het volgende:
En in Duitsland hebben ze nu garnalen! En de tijdelijke kersenflapjes zijn ook prima... Jammer, dat de appelflapjes in Nederland al jaren uit de handel zijn.
Ik heb er zelf 3 jaar gewerkt chef.quote:Op vrijdag 18 december 2015 09:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Kun je lacherig om doen, maar wanneer de Big Mac vers is, wanneer de French Fries vers zijn, wanneer de Nuggets helemaal goed gemaakt en vers zijn, dan zijn ze gewoon heerlijk.
Het probleem zit hem er vaak in dat er toch bepaalde productie-regels niet helemaal gevolgd worden,w aardoor je met slappe lauwe friet zit, of matige nuggets, of een slappe burger, etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |