quote:Op maandag 21 december 2015 00:01 schreef Zelfscanner het volgende:
____!
Allemaal met een kerstmanbaard naar de mac vandaag! Krijg je een kleine fris van, jawel, 1 euro.
je weet dat dit een hele makkelijke voorzet is he?quote:Op maandag 21 december 2015 03:09 schreef Fylax het volgende:
Voor een Maestro burger zou ik mezelf wel voor lul zetten, niet voor n colatje van n euro
RTL Boulevard test mediacode met foto koningquote:Op zondag 20 december 2015 20:46 schreef Gnittoo het volgende:
twitter:KamranUllah twitterde op zondag 20-12-2015 om 19:30:59Dutch King Willem-Alexander had dinner with daughters in McDonalds Possible in other countries? #proud #oranjeboven https://t.co/qi8y7JVDfi reageer retweet
Prima toch? Je zou er bijna een extra vriendin voor bij nemen omdat mijn huidige na 3 weekenden achter elkaar wel weer eventjes genoeg er van heeft... maar 6 euro voor 2 menu's is gewoon een uitstekende deal.quote:
Vreetzakquote:
Herhaling zekerquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik heb goed en slecht nieuws voor deze week.![]()
Als het goed is komt die ook weer langsquote:Op dinsdag 22 december 2015 09:38 schreef msnguy het volgende:
[..]
Als de Big Mac herhaalt wordt klaag ik niet
Wanneer komen de kerstglazen?quote:
Wat is het goede en slechte nieuwxs?quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:00 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik heb goed en slecht nieuws voor deze week.![]()
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 22 december 2015 11:18 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat is het goede en slechte nieuwxs?
Mjah, ik heb nu eenmaal aan 1 Medium Menu meestal wel genoeg, en dan eet ik soms niet eens alle fries op...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |