Heel lang geleden dat ik voetbal op een scherm zo intens heb beleefd. Dat laatste kwartier deed me een beetje denken aan het kampioenschap van 2007. Gekheid.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Wat un fissa was het gisteravond
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, goed was het niet maar wel spannend, zelfs voor de neutrale kijkerquote:Op woensdag 9 december 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heel lang geleden dat ik voetbal op een scherm zo intens heb beleefd. Dat laatste kwartier deed me een beetje denken aan het kampioenschap van 2007. Gekheid.
Ik heb gisteren bijna zitten janken van blijdschap toen Pröpper dat kanonschot loste.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heel lang geleden dat ik voetbal op een scherm zo intens heb beleefd. Dat laatste kwartier deed me een beetje denken aan het kampioenschap van 2007. Gekheid.
Ik ben het met je eens dat het geen Juventus-Barcelona was, maar dat mag je met deze twee teams niet verwachten. Verdedigend en op het middenveld was dit echter zo goed als je het mag verwachten van een Nederlandse ploeg in de Champions League. Aanvallend werden er veel verkeerde keuzes gemaakt en werd duidelijk dat op links echt een buitenspeler wordt gemist.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, goed was het niet maar wel spannend, zelfs voor de neutrale kijker
Dat werd na de loting ook gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd boeren, wel jammer dat jullie de volgende ronde er waarschijnlijk wel uit liggen...
Blijdschapquote:Op woensdag 9 december 2015 10:15 schreef Leonos het volgende:
Waarom al die blijdschap na zo'n matig poultje?
Ik was in het stadion. Had een zeiknat broekje om 23:00.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was niet slecht hoor. Alleen de laatste pass was vaak net niet goed. Normaal vind ik dat altijd gelul, maar in dat geval was dat echt zo. PSV kwam zo vaak vrij op rechts of op links, maar dan werd de bal slecht afgelegd.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:28 schreef RijstNatie het volgende:
was episch, slechte wedstrijd maar dat kan een keer gebeuren
beste man van het veld was Bruma
Hahaha, heerlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:36 schreef Keano het volgende:
Owowow heerlijk wakker worden. Voor de mensen die nog even tranen willen likken:
http://www.redcafe.net/th(...)fl-wolfsburg.412214/
ze speelden met de rem erop, waar ik liever gewoon vol gas voorruit zag.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het was niet slecht hoor. Alleen de laatste pass was vaak net niet goed. Normaal vind ik dat altijd gelul, maar in dat geval was dat echt zo. PSV kwam zo vaak vrij op rechts of op links, maar dan werd de bal slecht afgelegd.
Dat is waar, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had precies hetzelfde gedaan, je wilt ook niet in een counter van CSKA lopen. (wat een paar keer ook nog bijna fataal afliep) Dit soort wedstrijden moet je gewoon heel strategisch benaderen zodat je de grootste kans hebt om door te gaan. Hebben ze perfect gedaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ze speelden met de rem erop, waar ik liever gewoon vol gas voorruit zag.
dit deden ze pas toen ze achter kwamen en hoorde dat Man U gelijk kwam.
bijna de deksel op de neus gehad met die onterechte penal
Dit precies.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had precies hetzelfde gedaan, je wilt ook niet in een counter van CSKA lopen. (wat een paar keer ook nog bijna fataal afliep) Dit soort wedstrijden moet je gewoon heel strategisch benaderen zodat je de grootste kans hebt om door te gaan. Hebben ze perfect gedaan.
WAAR IS JOUW CLUBJE IN DE CL DAN HE!?!?!?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd boeren, wel jammer dat jullie de volgende ronde er waarschijnlijk wel uit liggen...
Het is lachwekkend dat ze in Amsterdam dit soort grapjes nog durven te maken eigenlijk. 5 jaar op rij niet gekwalificeerd voor de volgende ronde CL. PSV levert de ene na de andere topprestatie en overwintert meteen. Dan past alleen zwijgen.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
WAAR IS JOUW CLUBJE IN DE CL DAN HE!?!?!?
zo, hebben wij die dit jaar ook eens kunnen maken
Een aardig deel van dat geld gaat rechtstreeks naar de spelers.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wij hebben nu 26 miljoen. Kunnen best wel twee spelertjes bij Twente ophalen hoor. Houden we de helft nog over.
Bij ADO niet, daar is niemand PSV-waardig.
Ik vond dat altijd zo droevig, verloren ze door eigen toedoen en werden ze 4e. Mochten wij ze niet eens kei hard uitlachenquote:Op woensdag 9 december 2015 11:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is lachwekkend dat ze in Amsterdam dit soort grapjes nog durven te maken eigenlijk. 5 jaar op rij niet gekwalificeerd voor de volgende ronde CL. PSV levert de ene na de andere topprestatie en overwintert meteen. Dan past alleen zwijgen.
(Net als dat ik het als Feyenoorder ook niet in mijn hoofd haal om grappen te maken)
Lestienne is dan terug, dus dat kan wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Minpuntje van gisteren: Luuk die de schuld aan de club geeft terwijl hij zelf zo dom is geweest om niet te weten dat hij op scherp stond.
Dit soort grapjes kan je zomaar een volgende ronde kosten. Dan maar Locadia in de spits denk ik?
Das waar ook ja. Dat is ook een prima aanval, want Loca is ook een uitstekende spits.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lestienne is dan terug, dus dat kan wel.
Mooie pot voetbal ja, en dit voetbal is ook leuker om naar te kijken dan het Ajax-voetbal. (tikkie breed, tikkie terug)quote:Op woensdag 9 december 2015 12:06 schreef satecl het volgende:
Heel dom van de Jong. Maar verder prima prestaties van die boeren. Op een of andere manier kijk ik altijd wel met veel plezier naar PSV in de CL. Met Ajax heb ik dat totaal niet.
Straks met Lestienne erbij... Hebben ze een aardig team hoor. Wanneer is Willems weer fit?
En het wordt nu toch wel tijd dat Hendrix een selectie krijg in Oranje.
Dat overdreven Johan Derksen napraat gelul. Hij wordt wel eens gepasseerd, maar dat worden Poulsen en Brenet ook hoor. We doen nu net alsof hij er altijd van alle kanten uit wordt gelopen. Wat een onzin. Willems is de beste back van Nederland. Die moet je altijd opstellen, mits (wedstrijd)fit.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mooie pot voetbal ja, en dit voetbal is ook leuker om naar te kijken dan het Ajax-voetbal. (tikkie breed, tikkie terug)
Klinkt vreemd, maar ik zou Willems niet opstellen in de CL. Of je moet hem op linksbuiten zetten. Verdedigend is het namelijk nog steeds een ramp, het is geen echte linksback.
Ik praat Johan Derksen niet na, want Derksen lult inderdaad vaak maar wat. Ik volg Willems al een paar jaar en de enige topwedstrijden die hij feitelijk heeft gespeeld zijn voor Oranje geweest. (bijvoorbeeld op het EK en de kwalificatiewedstrijden voor het WK en vorig jaar ook nog een aantal duels) Daar is het aantal knullige verdedigende blunders enorm. Knullige terugspeelballen, duels op bizarre wijze verliezen (duels niet eens aangaan) en inderdaad gewoon totaal voorbij gelopen worden. Hij doet echt maar wat.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat overdreven Johan Derksen napraat gelul. Hij wordt wel eens gepasseerd, maar dat worden Poulsen en Brenet ook hoor. We doen nu net alsof hij er altijd van alle kanten uit wordt gelopen. Wat een onzin. Willems is de beste back van Nederland. Die moet je altijd opstellen, mits (wedstrijd)fit.
Willems is, ook verdedigend, één van de beste backs van de Eredivisie. Je zit echt nog met anderhalf jaar geleden in je hoofd.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik praat Johan Derksen niet na, want Derksen lult inderdaad vaak maar wat. Ik volg Willems al een paar jaar en de enige topwedstrijden die hij feitelijk heeft gespeeld zijn voor Oranje geweest. (bijvoorbeeld op het EK en de kwalificatiewedstrijden voor het WK en vorig jaar ook nog een aantal duels) Daar is het aantal knullige verdedigende blunders enorm. Knullige terugspeelballen, duels op bizarre wijze verliezen (duels niet eens aangaan) en inderdaad gewoon totaal voorbij gelopen worden. Hij doet echt maar wat.
Dat het de beste back van Nederland is in aanvallend opzicht, daar twijfelt niemand over. Ik vind alleen dat een back van PSV in de CL vooral goed moet kunnen verdedigen en niet aanvallen. En verdedigend heeft PSV betere spelers.
Vorig seizoen heeft PSV toch ook bijna geen topwedstrijden gespeeld? Dus het valt moeilijk te checken of hij verdedigend beter is geworden.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Willems is, ook verdedigend, één van de beste backs van de Eredivisie. Je zit echt nog met anderhalf jaar geleden in je hoofd.
Wil je een betere verdediger op de linksbackplek, dan moet je Moreno daar weer neerzetten. En daarmee verzwak je het centrum in verdedigend en opbouwend opzicht. Poulsen, Brenet en de Wijs zijn verdedigend echt niet beter dan Willems.
Dan dank ik god op mijn knieën dat jij geen trainer van PSV bent. Je haalt de snelheid van de flank en verzwakt het centrum op elke mogelijke manier.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft PSV toch ook bijna geen topwedstrijden gespeeld? Dus het valt moeilijk te checken of hij verdedigend beter is geworden.
Ik zou inderdaad voor Moreno gaan.
Gast, Morenoquote:Op woensdag 9 december 2015 12:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft PSV toch ook bijna geen topwedstrijden gespeeld? Dus het valt moeilijk te checken of hij verdedigend beter is geworden.
PSV doet het toch al maanden uitstekend zonder Willems? Ik denk dat je defensieve balans volledig naar de knoppen helpt. Je verzwakt het centrum juist als je Willems opstelt. En natuurlijk haal je de snelheid van de flank, maar dat weegt niet op tegen de defensieve risico's.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan dank ik god op mijn knieën dat jij geen trainer van PSV bent. Je haalt de snelheid van de flank en verzwakt het centrum op elke mogelijke manier.
Karsdorp maakt weinig verdedigende foutjes hoor, is completer dan Willems. (al is Willems aanvallend wel weer veel beter) En ik beoordeel hem ook op wedstrijden die ik vorig jaar nog heb gezien. Maar goed, we gaan zien hoe het loopt. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar ik ben nog altijd niet overtuigd van Willems als back in topwedstrijden.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Gast, MorenoJij zet ook liever Botteghin op rechtsback ipv Karsdorp? Haha en Willems beoordelen op zijn wedstrijden van 3 jaar terug, toen hij 17/18 jaar was ofzo.
___!
Ik heb gisteren ook wel 10 keer met weemoed aan Lestienne en Willems teruggedacht. Die twee terug (in vorm) zou zó veel verschil in snelheid en diepgang schelen in het elftal. Heb zelfs eventjes aan Narsingh gedachtquote:Op woensdag 9 december 2015 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan dank ik god op mijn knieën dat jij geen trainer van PSV bent. Je haalt de snelheid van de flank en verzwakt het centrum op elke mogelijke manier.
Tegen Zenit had hij Hulk in zijn broekzak. Toch geen onaardige aanvaller.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, je moet iets als het nationale elftal het zo gigantisch af laat weten....quote:Op woensdag 9 december 2015 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
De enorme euforie die er door heel Nederland is, nu voor het eerst in 9 jaar er weer eens een ploeg overwinterd is wel tekenend voor de treurige staat van het Nederlandse voetbal.
Misschien heb je wel gelijk, we gaan het zien in februari. (als er geen Real, Barca of Bayern geloot wordt heeft PSV sowieso een kans)quote:Op woensdag 9 december 2015 12:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tegen Zenit had hij Hulk in zijn broekzak. Toch geen onaardige aanvaller.
Willems is verdedigend vooruit gegaan, is veel stabieler en positioneel slimmer geworden. Het is geen topverdediger, maar wel veruit de beste optie op linksback waarbij je de rest van het elftal, met spelers op hun sterkste posities, intact laat.
Joh. Ajax kan al niet eens meer overwinteren tegen Europese E clubs.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
De enorme euforie die er door heel Nederland is, nu voor het eerst in 9 jaar er weer eens een ploeg overwinterd is wel tekenend voor de treurige staat van het Nederlandse voetbal.
Heeft ook gewoon met een stukje motivatie te maken. PSV werd nog niet zo lang geleden uitgeschakeld in een poule met AIK Solna. Dafuq zeg.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Joh. Ajax kan al niet eens meer overwinteren tegen Europese E clubs.
Dat jaar stond PSV toch ook heel lang in de middenmoot?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft ook gewoon met een stukje motivatie te maken. PSV werd nog niet zo lang geleden uitgeschakeld in een poule met AIK Solna. Dafuq zeg.
Toen begonnen ze geweldig en werd dat Roeselare helemaal scheel getikt.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat jaar stond PSV toch ook heel lang in de middenmoot?
Zulte Waregem toch?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen begonnen ze geweldig en werd dat Roeselare helemaal scheel getikt.
Betweter.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 10:36 schreef Keano het volgende:
Owowow heerlijk wakker worden. Voor de mensen die nog even tranen willen likken:
http://www.redcafe.net/th(...)fl-wolfsburg.412214/
quote:Borys said:
Losing against better team like Wolfsburg is no shame, but 1 point over two games vs PSV, who I believe are shit, is criminal.
zeker, je miste duidelijk snelheid, was in Manchester ook al, daar strandde elke counter op 25 meter van de goal.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook wel 10 keer met weemoed aan Lestienne en Willems teruggedacht. Die twee terug (in vorm) zou zó veel verschil in snelheid en diepgang schelen in het elftal. Heb zelfs eventjes aan Narsingh gedacht
Het is een complot van Van Gaal om Nederlands voetbal weer op de kaart te zettenquote:
Omdat ze hem daar gewoon verkrachttenquote:Op woensdag 9 december 2015 17:04 schreef Heufd het volgende:
http://www.chroniclelive.(...)-de-jong-go-10572849
In Newcastle vragen ze zich af hoe het kan dat Luuk de Jong opeens een 'Champions League hero' is geworden.
Zelfs opgesteld als linksbuiten door Pardew lees ik in dat stuk. En je dan afvragen waarom hij niet rendeerdequote:Op woensdag 9 december 2015 17:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat ze hem daar gewoon verkrachtten
Voor de uitsupporters niet leuk inderdaad, maar sportief gezien wel het meeste kans.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:40 schreef zerokil het volgende:
Las in het vorige topic dat iemand op Kiev hoopt. Sorry maar dan ben je niet goed. Geen Zenith of Kiev. Als je naar Zenith wil moet je al ¤150 voor een visum betalen..
En als 10 in een elftal zonder enige vorm van creativiteit. Sowieso, die Engelse snappen geen kut van tactiek. Niet voor niets dat er niet 1 goede Engelse trainer is.quote:Op woensdag 9 december 2015 17:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Zelfs opgesteld als linksbuiten door Pardew lees ik in dat stuk. En je dan afvragen waarom hij niet rendeerde
PSVquote:Op woensdag 9 december 2015 18:27 schreef Caland het volgende:
Nederland is dankzij PSV gisteren van een virtuele 16e naar 14e plek geklommen. Dat betekent niet 1 maar 2 kwalificatie plekken voor CL18/19
Hierbij het volledige overzicht van de virtuele stand van zaken voor Europees voetbal in 2018/19 en invloed PSV.
[ afbeelding ]
Voorrondesquote:Op woensdag 9 december 2015 18:27 schreef Caland het volgende:
Nederland is dankzij PSV gisteren van een virtuele 16e naar 14e plek geklommen. Dat betekent niet 1 maar 2 kwalificatie plekken voor CL18/19
Hierbij het volledige overzicht van de virtuele stand van zaken voor Europees voetbal in 2018/19 en invloed PSV.
[ afbeelding ]
Rond die tijd is het al een wonder als je aan de CL mag deelnemen als Nederlandse club.quote:
Nog steeds dramatisch dit. Kampioen moet gewoon CL kunnen spelen.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:27 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ja klopt, de niet-kampioensroute is voorbehouden aan landen waar ze enigszins kunnen voetballen.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Rond die tijd is het al een wonder als je aan de CL mag deelnemen als Nederlandse club.
Al heeft de CL volgens de huidige opzet toch een aparte kwalificatiereeks voor kampioenen? Kom je tegen de kampioenen van Estland en co. Waardoor het kwalificeren een stuk makkelijker zou moeten zijn dan wanneer je tweede wordt.
Geen idee of dat nog zo is trouwens.
Ik heb mijn tablet half kapot gegooid toen het 0-1 werdquote:Op woensdag 9 december 2015 19:15 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat lekker, wat heerlijk. Ik ben nog steeds super trots. Echt reclame voor de club gemaakt gister. Achteraf is het ook extra lekker dat je achterkomt en dat United gelijk maakt. Twee keer die teleurstelling, twee keer helemaal los. Wat een gekkenhuis.
En nu hopen op een mooie loting met een tegenstander die te pakken is!
Ja maar, de loting van Ajax was veel moeilijker!1!1!!!!1!!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja maar, de loting van Ajax was veel moeilijker!1!1!!!!1!!
Nou, er zit wel een kern van waarheid in wat je zegt. Ajax moest tegenover teams spelen die heel sterk zijn in het vechtvoetbal. En PSV speelde toen meer tegen voetballende teams. Ik zeg niet dat Ajax ook bij de eerste 2 zou zijn geëindigd, maar denk wel dat ze in deze CL poule een aardig goede kans hadden gemaakt.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja maar, de loting van Ajax was veel moeilijker!1!1!!!!1!!
Snap ik.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Er zijn serieus mensen die het interessant vinden om te speculeren wat Ajax had gedaan in deze poule?
Ja, dat is zeker interessant. Waarom niet?quote:Op woensdag 9 december 2015 21:58 schreef Buitendam het volgende:
Er zijn serieus mensen die het interessant vinden om te speculeren wat Ajax had gedaan in deze poule?
Wat is precies het idee erachter?quote:Op woensdag 9 december 2015 22:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker interessant. Waarom niet?
Hoeft toch geen idee achter te zitten? Gewoon leuk om er over na te denken.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is precies het idee erachter?
Of Zenith. Vond ik vorig seizoen meer indruk maken dan CSKA dit seizoen tegen PSV, maar ze staan er in de Russische competitie nou niet bepaald geweldig voor.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:30 schreef rubbereend het volgende:
nou ik zou zeggen Chelsea of Manchester City, daar zouden we nog de grootste (minimale) kans tegen hebben vermoed ik
kut vanwege:quote:Op woensdag 9 december 2015 22:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of Zenith. Vond ik vorig seizoen meer indruk maken dan CSKA dit seizoen tegen PSV, maar ze staan er in de Russische competitie nou niet bepaald geweldig voor.
quote:Op woensdag 9 december 2015 10:40 schreef zerokil het volgende:
Las in het vorige topic dat iemand op Kiev hoopt. Sorry maar dan ben je niet goed. Geen Zenith of Kiev. Als je naar Zenith wil moet je al ¤150 voor een visum betalen..
Real Madrid kunnen we hebben.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kansloos:
Real Madrid
Barcelona
Bayern Munich
Atletico Madrid
Kleine kans:
Manchester City
Chelsea
Zenit St. Petersburg
Nooit kansloos. Tegen niemand.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kansloos:
Real Madrid
Barcelona
Bayern Munich
Atletico Madrid
Kleine kans:
Manchester City
Chelsea
Zenit St. Petersburg
Dat zou ik in eerste instantie ook denken, maar als je gaat kijken naar de afgelopen jaren zie je eigenlijk nooit een grote verrassing in de 8e finales. Die grote teams vinden de Champions League veel te belangrijk, in twee wedstrijden delf je altijd het onderspit.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nooit kansloos. Tegen niemand.
Je bent tegen iedereen zwaar underdog, dat sowieso. En tegen Zenit heb je meer kans dan tegen Real. Maar ook tegen Real kun je met countervoetbal verrassen.
Tegen City moet je net zo'n mazzel hebben als Ajax toentertijd (al namen die corners wel beter toen dan PSV nu), dat zou op de een of andere manier dus toch nog moeten kunnen, al zijn ze wel wat beter dan toen. Atletico geloof ik niet in, daar ga je er 2x lullig tegen af.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou ik in eerste instantie ook denken, maar als je gaat kijken naar de afgelopen jaren zie je eigenlijk nooit een grote verrassing in de 8e finales. Die grote teams vinden de Champions League veel te belangrijk, in twee wedstrijden delf je altijd het onderspit.
Zenit en Chelsea kan misschien nog, maar daarna houdt het echt op.
Ik gok op ManCity.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wij zijn PSV, wij zijn de beste. thuis met 4-0 winnen en uit de bus parkeren. Niks aan het handje. Tegen wie moeten we in de 1/8 finales?
Dan heb je vorig seizoen niet goed opgelet.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:03 schreef Rabieluh het volgende:
Geen Zenit graag, al zijn ze het makkelijkste, dat is weer zo'n kuttegenstander, kut voor de fans, kutvoetbal, ik ken geen een speler.
Daar zeg je wel wat natuurlijk. Wel de minst aantrekkelijke tegenstander.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan heb je vorig seizoen niet goed opgelet.
En ook gewoon de zwakste.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar zeg je wel wat natuurlijk. Wel de minst aantrekkelijke tegenstander.
Zenit joh. Die is op een goede dag te doen.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:30 schreef rubbereend het volgende:
nou ik zou zeggen Chelsea of Manchester City, daar zouden we nog de grootste (minimale) kans tegen hebben vermoed ik
Uiteindelijk is de scheids er om de grens te trekkenquote:
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:55 schreef Oliver23 het volgende:
Volkomen Kansloos
Real Madrid
FC Barcelona
Bayern München
Kleine Kans
Atlético Madrid
Manchester City
50/50
Chelsea
redelijke kans
Zenit Sint-Petersburg
Precies. Is gewoon 50/50.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:19 schreef Cavaliers het volgende:
Kleine kans tegen Atletico, dan begrijp je het niet helemaal.
Denk je? Moeilijke ploeg hoor al hebben ze niet meer de kwaliteit van een paar seizoenen geleden, ook denk ik dat je tegen City meer kans hebt dan tegen Chelseaquote:
Ik hou van positivisme, maar dit is wat teveel van het goede. Ik denk dat je overal zwaar de underdog bent. Kijk alleen even naar de wedstrijden tegen Zenit vorig jaar. Tegen Engelse ploegen doen Nederlandse ploegen het altijd aardig, maar beiden zijn van een ander kaliber dan ManU.quote:
Ik denk dat Man. Utd. in de huidige vorm ook op billetjes krijgt van Atletico.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:47 schreef joers1 het volgende:
die flinke maat te groot werd ook gezegd van Man U....niets is onmogelijk
Ik heb ze een paar wedstrijden zien spelen dit seizoen. Ik vind het team goed in balans, alleen Torres en Jackson Martinez renderen niet echt super. Griezmann is daarentegen vrijwel altijd gevaarlijk.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:21 schreef Cavaliers het volgende:
Hoeveel hebben Atletico daadwerkelijk zien spelen? Die zijn beter dan Real.
Scoren is inderdaad nog het grootste probleem van Atléti (vooral als Nino Torres speelt, die kan echt niks meer). Echter ligt daar ook meteen de kracht, ze hebben gerust nog Correa en Vietto op de bank zitten, twee uitstekende talenten.quote:Op donderdag 10 december 2015 12:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar wedstrijden zien spelen dit seizoen. Ik vind het team goed in balans, alleen Torres en Jackson Martinez renderen niet echt super. Griezmann is daarentegen vrijwel altijd gevaarlijk.
Locadia en in de return Luuk de Jong tegen Gimenez en Godinquote:Op donderdag 10 december 2015 12:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Scoren is inderdaad nog het grootste probleem van Atléti (vooral als Nino Torres speelt, die kan echt niks meer). Echter ligt daar ook meteen de kracht, ze hebben gerust nog Correa en Vietto op de bank zitten, twee uitstekende talenten.
De defensie is echter de beste van de wereld als je het mij vraagt. Ik zie PSV niet één doelpunt maken over twee wedstrijden.
MSN tegen PSVquote:Op donderdag 10 december 2015 12:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Locadia en in de return Luuk de Jong tegen Gimenez en Godin
[ afbeelding ]
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 10-12-2015 om 12:00:00Jetro Willems keert terug op het trainingsveld bij PSV. https://t.co/o0HQSJGGxa reageer retweet
Je sarcasme meter is kadoek.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hou van positivisme, maar dit is wat teveel van het goede. Ik denk dat je overal zwaar de underdog bent. Kijk alleen even naar de wedstrijden tegen Zenit vorig jaar. Tegen Engelse ploegen doen Nederlandse ploegen het altijd aardig, maar beiden zijn van een ander kaliber dan ManU.
Al helemaal omdat luuk geschorst is.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:32 schreef Ciscus het volgende:
Je kunt thuis prima gelijk spelen tegen al deze ploegen. Als je geluk hebt, valt ie net een keertje goed en heeft Bruma weer zo'n dag als dinsdag. Laten we onszelf ook niet teveel kleineren, want er staan puike voetballertjes tussen bij ons.
Ik hoop derhalve op eerst een thuiswedstrijd.
Dat is sowieso al hoor. Wij spelen eerst thuis, daarna uit. Nummers 1 spelen allemaal eerst uit.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:32 schreef Ciscus het volgende:
We spelen sowieso eerst thuis toch als nummer 2 uit de poule? Dacht dat in ieder geval ergens gehoord te hebben.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:32 schreef Ciscus het volgende:
Je kunt thuis prima gelijk spelen tegen al deze ploegen. Als je geluk hebt, valt ie net een keertje goed en heeft Bruma weer zo'n dag als dinsdag. Laten we onszelf ook niet teveel kleineren, want er staan puike voetballertjes tussen bij ons.
twitter:ChampionsLeague twitterde op donderdag 10-12-2015 om 18:02:59Introducing the https://t.co/sQezPQoaea #UCL team of the week... https://t.co/E4UWDo5vxb reageer retweet
Die deed me dinsdag enigszins aan Alex denken. Als die nou godverdomme eens altijd tegen dat niveau aan zat.... Straalde de absolute wil uit om elke bal te willen hebben, dat is wel eens anders.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:32 schreef Ciscus het volgende:
Brumaquote:Op donderdag 10 december 2015 19:43 schreef Gutanoth het volgende:
twitter:ChampionsLeague twitterde op donderdag 10-12-2015 om 18:02:59Introducing the https://t.co/sQezPQoaea #UCL team of the week... https://t.co/E4UWDo5vxb reageer retweet
25 miljoen naar ManU aan het einde van het seizoen!quote:Op donderdag 10 december 2015 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma![]()
Wat kan het toch verkeren in het voetbal.
Van matige eredivisievoetballer tot centrale topverdediger naast Naldo in een paar weken tijd.
Ik mis Guardado, Hendrix, Pröpper, Brenet en Moreno.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:43 schreef Gutanoth het volgende:
Dit is echt nieuw voor mequote:Op donderdag 10 december 2015 19:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is sowieso al hoor. Wij spelen eerst thuis, daarna uit. Nummers 1 spelen allemaal eerst uit.
Wat? Chelsea 50/50 en blijkbaar tegen Zenit nog meer kans? Ik weet niet wat jij drinkt maar ik wil het ook.quote:Op donderdag 10 december 2015 00:55 schreef Oliver23 het volgende:
Volkomen Kansloos
Real Madrid
FC Barcelona
Bayern München
Kleine Kans
Atlético Madrid
Manchester City
50/50
Chelsea
redelijke kans
Zenit Sint-Petersburg
De Jong moet in de eerste plaats ervoor zorgen dat als hij een gele kaart oploopt dat dat niet voor praten is...quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:09 schreef Rabieluh het volgende:
Dat verzwijgen van die gele kaart van De Jong; onprofessionaliteit goedlullen, achterbaks, slim? Ik vind het vreemd.
Ik opteer voor de laatste 2.
Goed punt, al is een kaart krijgen voor vragen waarom er een penalty wordt gegeven terwijl je aanvoerder bent wel wat scheef. Als aanvoerder zijnde mag je toch meer interactie hebben met de scheids, zolang het beschaafd blijft, zonder kaarten te krijgen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Jong moet in de eerste plaats ervoor zorgen dat als hij een gele kaart oploopt dat dat niet voor praten is...
dit, belachelijk dat daar een kaart voor gegeven wordt. Maar de scheidsrechter floot soweiso niet bepaald mee....quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Goed punt, al is een kaart krijgen voor vragen waarom er een penalty wordt gegeven terwijl je aanvoerder bent wel wat scheef. Als aanvoerder zijnde mag je toch meer interactie hebben met de scheids, zolang het beschaafd blijft, zonder kaarten te krijgen.
Die man was heel slecht.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit, belachelijk dat daar een kaart voor gegeven wordt. Maar de scheidsrechter floot soweiso niet bepaald mee....
quote:Op zaterdag 12 december 2015 05:18 schreef Iwanius het volgende:
Ik vond het wel meevallen. Ik vond eerder dat deze scheids PSV niet onwelwillend was de hele wedstrijd overziende.
Objectiviteit bestaat niet.quote:
ah succes supporter gespot.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:30 schreef Dirkos1987 het volgende:
2 weken geleden club card aangevraagd, nog steeds niks binnen
Ik wil naar de CL uitwedstrijd!!!
5 jaar seizoenskaart gehad, en meerdere uitwedstrijden geweest zowel competitie, beker en CL. Door omstandigheden minder tijd voor, nu weer wel vandaar dat het me weer eens leuk lijkt.quote:
Successupporter.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
5 jaar seizoenskaart gehad, en meerdere uitwedstrijden geweest zowel competitie, beker en CL. Door omstandigheden minder tijd voor, nu weer wel vandaar dat het me weer eens leuk lijkt.
Dus noem me aub geen succes supporter
succes supporterquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
5 jaar seizoenskaart gehad, en meerdere uitwedstrijden geweest zowel competitie, beker en CL. Door omstandigheden minder tijd voor, nu weer wel vandaar dat het me weer eens leuk lijkt.
Dirkos! Ouwe successupporter.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
PSV de 0 houden?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:15 schreef DuTank het volgende:
Roda. Onze angstgegner. Wat denken we ervan? 4-0?
Ha ha succes supporter. Wat heb je voor de afgelopen 5 succesjaren gedaan?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BtwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Jammer genoeg heeft niet iedereen de luxe om dat soort dingen zeker te weten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:38 schreef FL_Freak het volgende:
Ik geef mijn seizoenskaart nooit op.
Ja natuurlijk kan er altijd iets gebeuren waardoor het niet meer kan maar zoals het plan is ga ik hem niet opgeven.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jammer genoeg heeft niet iedereen de luxe om dat soort dingen zeker te weten.
Succes supporter.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:48 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Limburg hè.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
PSV speelt kut, maar wat is Roda toch een enorme klote club. Net als Fortuna Sittard. Ik weet niet eens waarom maar heb dat altijd zulke poep gevonden. Gewoon een gevoel.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
PSV speelt kut, maar wat is Roda toch een enorme klote club. Net als Fortuna Sittard. Ik weet niet eens waarom maar heb dat altijd zulke poep gevonden. Gewoon een gevoel.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:01 schreef Syntix het volgende:
[..]En dat niet van psv vinden
de grootste kutclub van NL
Wat kom je hier dan doen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:01 schreef Syntix het volgende:
[..]En dat niet van psv vinden
de grootste kutclub van NL
Klopt helaas. Iedereen speelt ook alsof hij schijt in zijn broek heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:09 schreef tja77 het volgende:
Dit gaat hem niet meer worden.
Niks loopt zoals het moet gaan, tis gewoon een totale off day. Eindpassing is om te janken.
Treurnis alom.
Uhhh nee....quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:12 schreef daniela_007 het volgende:
Altijd hetzelfde liedje na loodzware Europese wedstrijden.
Kom op zeg. Zoek het eerder bij die drama beleving van de spelers. Snap dat de spanning en entourage geen CL kaliber is, maar om dan zo te spelenquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:37 schreef tja77 het volgende:
Wat een kutwedstrijd.
Maar bovenal wat een vieze vuile kutscheidsrechter. Mijn god zeg.
Ik zeg toch kutwedstrijdquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kom op zeg. Zoek het eerder bij die drama beleving van de spelers. Snap dat de spanning en entourage geen CL kaliber is, maar om dan zo te spelen
Ja maar wel weer een Veel te dikke streep onder de scheids. Die kwam namelijk ook van pas bij de pisbal van propperquote:
Die winnen niet van Utrecht.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is natuurlijk vrij dramatisch dit. Want Ajax wint met hun kutelftal wel gewoon van alle kleine teams. Dus naar de titel kan PSV fluiten vrees ik.
Ah, ik heb mijn antwoord. Het lag aan de instelling. Ze WILDEN gewoon niet winnen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:40 schreef nickhguitar het volgende:
Ik heb 10 minuten de goede instelling gezien en 80 minuten een team wat liever gewoon een weekend vrij had.
Seizoen is nog lang. Dit is natuurlijk wel weer onnodig zonde.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
Is natuurlijk vrij dramatisch dit. Want Ajax wint met hun kutelftal wel gewoon van alle kleine teams. Dus naar de titel kan PSV fluiten vrees ik.
Het was toch gewoon buitenspel?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja maar wel weer een Veel te dikke streep onder de scheids. Die kwam namelijk ook van pas bij de pisbal van propper
Denk wel dat ze winnen helaas.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die winnen niet van Utrecht.
Wat is er nou weer mis met Fortuna, wees dankbaar voor Hofland, Jurgen Dirkx, Wilfred Bouma en Van Bommel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:57 schreef Rabieluh het volgende:
In dit seizoen wordt er door de top 3 veel gewonnen, misstappen kun je je echt niet permitteren. Zeker niet tegen Roda thuis.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:42 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Seizoen is nog lang. Dit is natuurlijk wel weer onnodig zonde.
Echt allemaal spelers waar je voor naar het stadion komt ja, enorm blij meequote:Op zaterdag 12 december 2015 21:44 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Fortuna, wees dankbaar voor Hofland, Jurgen Dirkx, Wilfred Bouma en Van Bommel.
Het was buitenspel ja maar dan mag je de goal van PSV tegen afstrepen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het was toch gewoon buitenspel?
Staat toch los van de wanprestatie?
Ik heb iets gemist maar wat was er ongeldig aan de goal van PSV?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het was buitenspel ja maar dan mag je de goal van PSV tegen afstrepen.
Ben jij een debiel ofzoquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:30 schreef Cavaliers het volgende:
Tevens zit er een heel verschil tussen CSKA of Willem II (of Roda, waar je je al sinds hun promotie voor indekt). Nee, deze ga je niet winnen.
Er werd een overtreding op van Peppen gemaakt waardoor die te laat komt. Vervolgens krijgt PSV de vrije trap...tjahquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist maar wat was er ongeldig aan de goal van PSV?
?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want?quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax wordt helaas kampioen. Ook Feyenoord gaat ze niet bijhouden, we hebben veel te veel geluk nodig om wedstrijden te winnen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:47 schreef tja77 het volgende:
Ajax is veel te constant (in de competitie). Slechts 9 tegentreffers, en gaat steeds beter draaien.
Tevens speelt Ajax geen Europees en beker meer.
En dat staat gelijk aan een buitenspelgoal.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er werd een overtreding op van Peppen gemaakt waardoor die te laat komt. Vervolgens krijgt PSV de vrije trap...tjah
Beiden arbitrale dwalingen ja.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dat staat gelijk aan een buitenspelgoal.
Logisch ja
Winnen van CSKA, Wolfsburg, United. Feyenoord en Ajax voetballes geven. En dan zo slecht spelen tegen de kleintjesquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is er aan de hand met PSV? In de CL overwinteren, in de competitie ook vaak genoeg van sterkere ploegen winnen maar vaak tegen zwakke ploegen punten laten liggen.
We zijn niet goed genoeg om op halve kracht te spelen. Elke keer opladen is blijkbaar heel moeilijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is er aan de hand met PSV? In de CL overwinteren, in de competitie ook vaak genoeg van sterkere ploegen winnen maar vaak tegen zwakke ploegen punten laten liggen.
Die voetballes heeft wel geholpen. Lekker de competitie freewheelend door. Bedankt jongens. Succes tegen Suarezquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Winnen van CSKA, Wolfsburg, United. Feyenoord en Ajax voetballes geven. En dan zo slecht spelen tegen de kleintjes
Ga weg man. Voor alle prijzen blijven strijden (ja oké de beker niet)quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik zou zeggen: Alles op alles zetten om de Champions League te winnen dan maar.
Zoals al eerder gezegd, op een of andere manier wint Ajax alle potjes makkelijk dit jaar ondanks dat ze een kutelftal hebben. PSV kan zich niet opladen voor de eredivisie en Feyenoord is ook geen topploeg.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg man. Voor alle prijzen blijven strijden (ja oké de beker niet)
Ja ben er ook bang voor, maar ik hoop gewoon dat Ajax als nog ergens een keer een dip krijgtquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, op een of andere manier wint Ajax alle potjes makkelijk dit jaar ondanks dat ze een kutelftal hebben. PSV kan zich niet opladen voor de eredivisie en Feyenoord is ook geen topploeg.
Hahahaquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zoals al eerder gezegd, op een of andere manier wint Ajax alle potjes makkelijk dit jaar ondanks dat ze een kutelftal hebben. PSV kan zich niet opladen voor de eredivisie en Feyenoord is ook geen topploeg.
Ik hoop met je mee. Ik had graag een competitie om de titel tussen PSV en Feyenoord gehad, maar het zit er niet in.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ben er ook bang voor, maar ik hoop gewoon dat Ajax als nog ergens een keer een dip krijgt
Dat zagen we donderdag ja.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die voetballes heeft wel geholpen.
Het is belachelijk, maar het klopt wel. Ze gaan pas gas geven als ze vlak voor tijd niet voor staan. Pure instellingskwestie.quote:
Het is ongelofelijk dat je tegen Excelsior en Roda 4 punten thuis laat liggen. Dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is belachelijk, maar het klopt wel. Ze gaan pas gas geven als ze vlak voor tijd niet voor staan. Pure instellingskwestie.
Als je deze wedstrijd begint met de energie die in het laatste kwartier wordt gesmeten, dan speel je Roda in no-time aan gort en wordt het 5-0/6-0. Dan geef je ze direct het idee dat er niets te halen is en sta je zo op voorsprong.
Maar kennelijk willen ze het weer op halve kracht proberen. Toch treurig dat ze nu nog niet doorhebben dat ze daar niet goed genoeg voor zijn
Ja, prima Luuk, maar hoeveel minder km's heb jij vanavond gemaakt ten opzichtevan de wedstrijd tegen Moskou? De Jong geeft wat instelling en vuur betreft ook zeker niet het juiste voorbeeld.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:12 schreef RipCity het volgende:
Luuk de Jong kon na afloop bij Fox Sports niet anders dan te herhalen wat hij dit seizoen al diverse malen had aangegeven. 'Dit puntenverlies is onze eigen schuld. We hebben vandaag niet genoeg gegeven en dat verdien je het ook niet om te winnen.' De aanvoerder gaf aan ook niet meer te weten waardoor dit de ploeg steeds weer overkomt. 'Het is voor mij ook een raadsel waarom we het dinsdag wel uit onszelf kunnen halen en vandaag niet.'
De Jong legde de schuld volledig bij zijn eigen ploeg. Al moest hij beamen dat het ook niet mee had gezeten dat het tegendoelpunt werd goedgekeurd. 'Ik kon vanaf het middenveld wel zien dat het buitenspel was, de grensrechter blijkbaar niet.'
........................................
Mwah, er heeft een speler meer dan 3 minuten op het veld gelegen. 6 minuten was normaal. Beetje een calimeroreactie dit.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:33 schreef inslagenreuring het volgende:
KNVB toont duidelijk een gunfactor
Het is prima als Ajax dit jaar eerste wordt maar je zal toch wel tweede moeten worden om volgend jaar weer CL te kunnen voetballen, wat zoals wij allemaal weten erg belangrijk is voor de begroting. Die tweede plaats is aardig in gevaar aan het komen, daar zullen ze wat aan moeten doen door meer consistent te spelen tegen de kleinere tegenstanders.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik ben blij dat jij het zelf zegt. Die bekerwedstrijden zou ik gebruiken voor jongens die op dit moment weinig spelen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ga weg man. Voor alle prijzen blijven strijden (ja oké de beker niet)
Een hele fijne CL loting? Eerder een normale loting lijkt mij. Ok, ze hadden geluk dat de grote ploeg in de poule (ManU) op dit moment geen grote ploeg is, Real Madrid, FC Barcelona, Bayern München of PSG in de poule had gezeten in plaats van ManU dan zou PSV derde zijn geworden, in theorie. Zo bezien heb jij natuurlijk wel een punt. De kleintjes (subtopploeg uit Duitsland, topploeg uit Rusland) waren echter geen echte kleintjes in de poule van PSV. Dat dit PSV erg hard moet werken om te winnen in de CL zal voor iedereen wel duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:22 schreef GwaiLow het volgende:
Maar laten we nou allemaal eerlijk zijn. PSV heeft gewoon een ontzettend fijne CL loting gehad, en het ook echt heel erg goed gedaan want ze zijn 2e van de 4 geworden.
Zijn ze dan niet veel te laat begonnen? Zo'n ploeg breek je toch door driekwartwedstrijd goed te drukken en in het laatste kwart te profiteren van foutjes die ze maken door vermoeidheid (meer in het nadeel van de verdedigende ploeg dan de aanvallende ploeg)?quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verder een vreselijke eerste helft gespeeld, tweede helft wel inzet getoond maar het lukte gewoon niet echt tegen de muur van Roda. Beetje genant, vooral bagger.
Ik zou als Feyenoorder bijna zeggen: Geef die tweede plek inderdaad maar aan PSV, want wij doen er toch niets goeds mee. Maar dan zou ik m'n eigen club wel heel erg verloochenen. PSV zal het toch echt zelf moeten afdwingen, en tot nu toe is ons vechtvoetbal effectief. En daar kan ik ook best van genieten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is prima als Ajax dit jaar eerste wordt maar je zal toch wel tweede moeten worden om volgend jaar weer CL te kunnen voetballen, wat zoals wij allemaal weten erg belangrijk is voor de begroting. Die tweede plaats is aardig in gevaar aan het komen, daar zullen ze wat aan moeten doen door meer consistent te spelen tegen de kleinere tegenstanders.
Ik verwacht trouwens wel dat PSV in de tweede helft van het jaar wat sterker zal gaan spelen, ze hebben immers wat nieuwe spelers in moeten passen en ze lijkten sowieso over meer kwaliteit te beschikken dan Feyenoord.
Deels zeker waar. Ajax zat elke Champions League weer bij Barca of Real. Nou, dat is dan al duidelijk, dat gaat de nr 1 vd poule worden. En dan mocht Ajax nog strijden met 2 andere ploegen waaronder Paris en Milan om een tweede plaats. En dat is gewoon heel lastig ondanks dat ze af en toe best in de buurt kwamen. Zeker toen Lyon in de poule zat waren ze normaal gesproken gewoon 2e geworden, alleen iedereen weet wat voor spelletjes daar gespeeld werden. Afijn, de regels werden dit jaar aangepast en PSV mocht in pot 1 vd loting plaatsnemen dacht ik toch? Dan kom je bij Man United, CSKA en Wolfsburg in de poule. Op voorhand zou je denken, erg lastig...... maar het had veel slechter gekund, want er zit geen enkele echte top ploeg bij. Het was natuurlijk even afwachten hoe United zich zou ontwikkelen, maar daar komt voorlopig ook nog niks van terecht. CSKA is natuurlijk ook altijd lastig, maar je hebt gewoon een echt goede kans om in zo'n poule de nr 2 of zelfs 1 te worden en dat heeft PSV gelukkig ook gedaan. Maar dat PSV en Cocu helemaal de hemel in werden geprezen...ik begrijp het natuurlijk best, want het is erg leuk. Maar vond het niet echt realistisch.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een hele fijne CL loting? Eerder een normale loting lijkt mij. Ok, ze hadden geluk dat de grote ploeg in de poule (ManU) op dit moment geen grote ploeg is, Real Madrid, FC Barcelona, Bayern München of PSG in de poule had gezeten in plaats van ManU dan zou PSV derde zijn geworden, in theorie. Zo bezien heb jij natuurlijk wel een punt. De kleintjes (subtopploeg uit Duitsland, topploeg uit Rusland) waren echter geen echte kleintjes in de poule van PSV. Dat dit PSV erg hard moet werken om te winnen in de CL zal voor iedereen wel duidelijk zijn.
Ja, de eerste helft was slap, maar Roda bezweek eigenlijk al in de tweede helft onder de druk, zelfs zonder het te laat kapotspelen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zijn ze dan niet veel te laat begonnen? Zo'n ploeg breek je toch door driekwartwedstrijd goed te drukken en in het laatste kwart te profiteren van foutjes die ze maken door vermoeidheid (meer in het nadeel van de verdedigende ploeg dan de aanvallende ploeg)?
Ja man.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Laat me raden, je keek in de boxershort van je vader?
Bedankt, Hans.quote:
Dat is in jouw familie gebruikelijk ja? Zielig voor je.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Laat me raden, je keek in de boxershort van je vader?
Met andere woorden, men heeft HE-LE-MAAL NIKS geleerd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als PSV heeft geleerd van de schande tegen Willem II, word het vandaag 4-1.
Dat is toch het fenomeen CL, daar stijgt PSV boven zichzelf uit, tegen Ajax en Feyenoord kunnen ze het dan ook nog opbrengen maar tegen de rest denken ze het op voetbal kwaliteit te kunnen redden en dat is nu eenmaal niet zo hoog als ze zelf denken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:14 schreef Lemming22 het volgende:
Sneu potje. Weer dezelfde instelling, weer puntverlies. Ze leren het niet meer dit seizoen. Kampioenschap zit erop.
En dan na elk puntverlies dezelfde loze praatjes, waar vervolgens weer niet op geacteerd wordt. Dat is nog het meest frustrerende.quote:Op zondag 13 december 2015 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch het fenomeen CL, daar stijgt PSV boven zichzelf uit, tegen Ajax en Feyenoord kunnen ze het dan ook nog opbrengen maar tegen de rest denken ze het op voetbal kwaliteit te kunnen redden en dat is nu eenmaal niet zo hoog als ze zelf denken.
Toch was er wel een aardige inzet de tweede helft, maar goed je krijgt een onterechte goal tegen (al moet je er gewoon 2 maken tegen dit soort teams, minimaal) en elke pass en bal was verkeerd of viel precies verkeerd. Ik vond het tegen NEC, Willem II en Excelsior nog erger, omdat je daar een voorsprong (bijna) uit handen geeft.quote:Op zondag 13 december 2015 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is toch het fenomeen CL, daar stijgt PSV boven zichzelf uit, tegen Ajax en Feyenoord kunnen ze het dan ook nog opbrengen maar tegen de rest denken ze het op voetbal kwaliteit te kunnen redden en dat is nu eenmaal niet zo hoog als ze zelf denken.
Het schijnt toch moeilijk te zijn dat als je een wedstrijd niet op een bepaald concentratie niveau begint dat weer terug te krijgen, ook al komt de inzet dan wel terug.quote:Op zondag 13 december 2015 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch was er wel een aardige inzet de tweede helft, maar goed je krijgt een onterechte goal tegen (al moet je er gewoon 2 maken tegen dit soort teams, minimaal) en elke pass en bal was verkeerd of viel precies verkeerd. Ik vond het tegen NEC, Willem II en Excelsior nog erger, omdat je daar een voorsprong (bijna) uit handen geeft.
Neemt niet weg dat dit vrij dure punten zijn en dat je zo geen kampioen wordt. Tis te hopen dat Ajax/Feyenoord inzinken of dat PSV een Ajax-achtige 2e seizoenshelft speelt..
Klopt was eenzelfde soort goal als tegen Excelsior qua verdedigenquote:Op zondag 13 december 2015 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt toch moeilijk te zijn dat als je een wedstrijd niet op een bepaald concentratie niveau begint dat weer terug te krijgen, ook al komt de inzet dan wel terug.
Ik heb alleen de samenvatting gezien dus kan de hele wedstrijd niet beoordelen, over dat buitenspel heb je wel gelijk maar er was voldoende gelegenheid om dat nog te herstellen, uiteindelijk gewoon knullig verdedigd.
Natuurlijk heeft PSV het aan zichzelf te danken, maar door het buitenspel waren er twee verdedigers uit positie en moest Brenet als rechtsbuiten de uiteindelijke doelpuntenmaker bewaken. En die stond natuurlijk nog aan de verkeerde kant, omdat hij zijn eigen man ook moest afschermen.quote:Op zondag 13 december 2015 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt toch moeilijk te zijn dat als je een wedstrijd niet op een bepaald concentratie niveau begint dat weer terug te krijgen, ook al komt de inzet dan wel terug.
Ik heb alleen de samenvatting gezien dus kan de hele wedstrijd niet beoordelen, over dat buitenspel heb je wel gelijk maar er was voldoende gelegenheid om dat nog te herstellen, uiteindelijk gewoon knullig verdedigd.
Zo zonde weer, zo'n onnodig puntverlies. Had je anders gewoon op slechts 1 punt van de koploper gestaan.quote:Op zondag 13 december 2015 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Puntje ingelopen
Als Feyenoord nog punten verliest valt de schade nog mee. Maar wel erg jammer
Met Willems wel.quote:Op zondag 13 december 2015 14:29 schreef Rabieluh het volgende:
De schade blijft beperkt. Wel kwalijk dat het probleem er nog steeds is bij dit soort potjes, dat gaat echt niet meer veranderen, ook niet met Willems en Lestienne.
Als Feijenoord verliest loop je helemaal geen schade op, dan win je gewoon 1 punt op beide concurenten.quote:Op zondag 13 december 2015 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Puntje ingelopen
Als Feyenoord nog punten verliest valt de schade nog mee. Maar wel erg jammer
Jawel. Ajax wint namelijk met grote cijfers in eigen huis van Roda en Feyenoord zal dat ook doen. PSV zal de tweede seizoenshelft nog naar Utrecht en Groningen moeten. Sowieso heeft Ajax al erg veel lastige uitwedstrijden gehad.quote:Op zondag 13 december 2015 15:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Feijenoord verliest loop je helemaal geen schade op, dan win je gewoon 1 punt op beide concurenten.
Knap dat jij weet dat Feyenoord makkelijk van Roda gaat winnen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jawel. Ajax wint namelijk met grote cijfers in eigen huis van Roda en Feyenoord zal dat ook doen. PSV zal de tweede seizoenshelft nog naar Utrecht en Groningen moeten. Sowieso heeft Ajax al erg veel lastige uitwedstrijden gehad.
Het verschil in doelsaldo is wel heel erg groot aan het worden. Voor de stand is het waarschijnlijk niet beslissend (soms wel, denk aan de afscheidswedstrijd van Cocu) maar het is een slecht teken, het wijst op te weinig gretigheid.quote:Op zondag 13 december 2015 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het verschil tussen twee ploegen klein is dan maakt de scheidsrecher het verschil, het verschil tussen PSV en Roda behoort groot genoeg te zijn dat je zelfs met de slechtst functionerende scheidsrechters ruimschoots wint.quote:Op zondag 13 december 2015 13:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft PSV het aan zichzelf te danken, maar door het buitenspel waren er twee verdedigers uit positie en moest Brenet als rechtsbuiten de uiteindelijke doelpuntenmaker bewaken. En die stond natuurlijk nog aan de verkeerde kant, omdat hij zijn eigen man ook moest afschermen.
Als je dan verder ziet dat de Jong geen pingel krijgt, dat het eindeloze tijdrekken door de scheids niet wordt bestraft, dan is er ook wel alle reden om niet tevreden te zijn over de arbitrage. En ja, dat had ik ook gezegd als we gewonnen hadden. Maar goed, slechte arbitrage is tegenwoordig gewoon standaard.
Het verschil met Ajax is 3 punten, ja dat is een onoverbrugbaar gat.quote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet alleen het verschil in het aantal punten in vergelijking met Ajax begint groot te worden, het verschil in doelsaldo is ook wel heel erg groot aan het worden. Voor de stand is het waarschijnlijk niet beslissend (soms wel, denk aan de afscheidswedstrijd van Cocu) maar het is een slecht teken, het wijst op te weinig gretigheid.
Als je veel puntverlies lijdt dan is je doelsaldo per definitie kut. Verder is dat geen gebrek aan gretigheid, maar aan scorend vermogen. Kansen genoeg, alleen worden bij de 16 veel verkeerde keuzes gemaakt.quote:Op zondag 13 december 2015 15:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet alleen het verschil in het aantal punten in vergelijking met Ajax begint groot te worden, het verschil in doelsaldo is ook wel heel erg groot aan het worden. Voor de stand is het waarschijnlijk niet beslissend (soms wel, denk aan de afscheidswedstrijd van Cocu) maar het is een slecht teken, het wijst op te weinig gretigheid.
Ik typte dat voordat ik wist dat Ajax het ook weer liet lopen. Je mag ervan uitgaan dat Ajax zo'n cadeautje met beide handen aanneemt. Alle drie die ploegen bakken er niets van. Met slechts 3 punten achterstand (wel een fors verschil in doelsaldo) terwijl PSV slechts 10 van de 16 wedstrijden heeft gewonnen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het verschil met Ajax is 3 punten, ja dat is een onoverbrugbaar gat.
Dat is toch exact wat ik zeg, ze hebben het aan zichzelf te danken. Neemt niet weg dat je geen feitelijke constatering over het niveau van de scheids mag doen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als het verschil tussen twee ploegen klein is dan maakt de scheidsrecher het verschil, het verschil tussen PSV en Roda behoort groot genoeg te zijn dat je zelfs met de slechtst functionerende scheidsrechters ruimschoots wint.
Gisteren was het vooral de eindpassing die tenenkrommend slecht was. Baltempo lag in de eerste helft VEEL te laag.quote:Op zondag 13 december 2015 15:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je veel puntverlies lijdt dan is je doelsaldo per definitie kut. Verder is dat geen gebrek aan gretigheid, maar aan scorend vermogen. Kansen genoeg, alleen worden bij de 16 veel verkeerde keuzes gemaakt.
Utrecht uit is voor Ajax geen cadeautje, kijk de resultaten van de laatste 10 seizoenen er maar op na.quote:Op zondag 13 december 2015 15:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik typte dat voordat ik wist dat Ajax het ook weer liet lopen. Je mag ervan uitgaan dat Ajax zo'n cadeautje met beide handen aanneemt. Alle drie die ploegen bakken er niets van. Met slechts 3 punten achterstand (wel een fors verschil in doelsaldo) terwijl PSV slechts 10 van de 16 wedstrijden heeft gewonnen.
Pereiro wordt niet begrepen en snapt de Jong niet en Locadia gaat standaard voor het kansloze schot uit de onmogelijke hoek. Die is echt stuitend slecht en mag van mij gewoon verhuurd worden. Laat hem maar ergens anders oefenen.quote:Op zondag 13 december 2015 15:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gisteren was het vooral de eindpassing die tenenkrommend slecht was. Baltempo lag in de eerste helft VEEL te laag.
Pereiro werd niet alleen niet begrepen, maar hij speelde ook gewoon niet goed.quote:Op zondag 13 december 2015 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pereiro wordt niet begrepen en snapt de Jong niet en Locadia gaat standaard voor het kansloze schot uit de onmogelijke hoek. Die is echt stuitend slecht en mag van mij gewoon verhuurd worden. Laat hem maar ergens anders oefenen.
Als de Jong geblesseerd is, dan Pereiro maar in de spits.
Dat is zeker ook waar.quote:Op zondag 13 december 2015 15:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pereiro werd niet alleen niet begrepen, maar hij speelde ook gewoon niet goed.
Zijn directe tegenstander had hem gewoon in de zak. Roda zat er continue heel kort op, en vooral Pereiro had daar moeite mee.
Ik zou eens een potje van PSV kijken als ik jou wasquote:Op zondag 13 december 2015 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Pereiro wordt niet begrepen en snapt de Jong niet en Locadia gaat standaard voor het kansloze schot uit de onmogelijke hoek. Die is echt stuitend slecht en mag van mij gewoon verhuurd worden. Laat hem maar ergens anders oefenen.
Als de Jong geblesseerd is, dan Pereiro maar in de spits.
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
quote:
quote:
Puntje uit tegen de nummer 5 is toch iets minder schandalig dan een puntje thuis tegen de nummer 14. Niet dat je er verder tevreden mee moet zijn hoor.quote:
Okequote:Op zondag 13 december 2015 16:37 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Puntje uit tegen de nummer 5 is toch iets minder schandalig dan een puntje thuis tegen de nummer 14. Niet dat je er verder tevreden mee moet zijn hoor.
Hahaha, jij bent grappig.quote:Op zondag 13 december 2015 16:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou eens een potje van PSV kijken als ik jou wasHoe kom je er in godsnaam bij dat Pereiro niet begrepen wordt? mensen praten hier over die jongen alsof het een toekomstige Messi is. Die jongen snapt zelf überhaupt niet wat hij wil wanneer hij een actie begint volgens mij. Gisteren de slechtste man bij PSV, en dat zegt wat.
Locadia is een prima speler. Slim aan de bal en vult het goed in op een positie die voor hem niet natuurlijk is. Die verdient sowieso meer credits dan jij hem toedicht. Het talent van Pereiro is leuk (en duidelijk dat het aanwezig is), maar het levert ons vooralsnog bar weinig op (op 1 of 2 potjes na).
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 december 2015 16:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou eens een potje van PSV kijken als ik jou wasHoe kom je er in godsnaam bij dat Pereiro niet begrepen wordt? mensen praten hier over die jongen alsof het een toekomstige Messi is. Die jongen snapt zelf überhaupt niet wat hij wil wanneer hij een actie begint volgens mij. Gisteren de slechtste man bij PSV, en dat zegt wat.
Locadia is een prima speler. Slim aan de bal en vult het goed in op een positie die voor hem niet natuurlijk is. Die verdient sowieso meer credits dan jij hem toedicht. Het talent van Pereiro is leuk (en duidelijk dat het aanwezig is), maar het levert ons vooralsnog bar weinig op (op 1 of 2 potjes na).
Yup, paar minuutjes nog. Live te zien op Nu.nlquote:
gevonden thxquote:Op maandag 14 december 2015 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, paar minuutjes nog. Live te zien op Nu.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |