Heel lang geleden dat ik voetbal op een scherm zo intens heb beleefd. Dat laatste kwartier deed me een beetje denken aan het kampioenschap van 2007. Gekheid.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Wat un fissa was het gisteravond
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, goed was het niet maar wel spannend, zelfs voor de neutrale kijkerquote:Op woensdag 9 december 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heel lang geleden dat ik voetbal op een scherm zo intens heb beleefd. Dat laatste kwartier deed me een beetje denken aan het kampioenschap van 2007. Gekheid.
Ik heb gisteren bijna zitten janken van blijdschap toen Pröpper dat kanonschot loste.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heel lang geleden dat ik voetbal op een scherm zo intens heb beleefd. Dat laatste kwartier deed me een beetje denken aan het kampioenschap van 2007. Gekheid.
Ik ben het met je eens dat het geen Juventus-Barcelona was, maar dat mag je met deze twee teams niet verwachten. Verdedigend en op het middenveld was dit echter zo goed als je het mag verwachten van een Nederlandse ploeg in de Champions League. Aanvallend werden er veel verkeerde keuzes gemaakt en werd duidelijk dat op links echt een buitenspeler wordt gemist.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, goed was het niet maar wel spannend, zelfs voor de neutrale kijker
Dat werd na de loting ook gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd boeren, wel jammer dat jullie de volgende ronde er waarschijnlijk wel uit liggen...
Blijdschapquote:Op woensdag 9 december 2015 10:15 schreef Leonos het volgende:
Waarom al die blijdschap na zo'n matig poultje?
Ik was in het stadion. Had een zeiknat broekje om 23:00.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was niet slecht hoor. Alleen de laatste pass was vaak net niet goed. Normaal vind ik dat altijd gelul, maar in dat geval was dat echt zo. PSV kwam zo vaak vrij op rechts of op links, maar dan werd de bal slecht afgelegd.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:28 schreef RijstNatie het volgende:
was episch, slechte wedstrijd maar dat kan een keer gebeuren
beste man van het veld was Bruma
Hahaha, heerlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:36 schreef Keano het volgende:
Owowow heerlijk wakker worden. Voor de mensen die nog even tranen willen likken:
http://www.redcafe.net/th(...)fl-wolfsburg.412214/
ze speelden met de rem erop, waar ik liever gewoon vol gas voorruit zag.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het was niet slecht hoor. Alleen de laatste pass was vaak net niet goed. Normaal vind ik dat altijd gelul, maar in dat geval was dat echt zo. PSV kwam zo vaak vrij op rechts of op links, maar dan werd de bal slecht afgelegd.
Dat is waar, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had precies hetzelfde gedaan, je wilt ook niet in een counter van CSKA lopen. (wat een paar keer ook nog bijna fataal afliep) Dit soort wedstrijden moet je gewoon heel strategisch benaderen zodat je de grootste kans hebt om door te gaan. Hebben ze perfect gedaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ze speelden met de rem erop, waar ik liever gewoon vol gas voorruit zag.
dit deden ze pas toen ze achter kwamen en hoorde dat Man U gelijk kwam.
bijna de deksel op de neus gehad met die onterechte penal
Dit precies.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had precies hetzelfde gedaan, je wilt ook niet in een counter van CSKA lopen. (wat een paar keer ook nog bijna fataal afliep) Dit soort wedstrijden moet je gewoon heel strategisch benaderen zodat je de grootste kans hebt om door te gaan. Hebben ze perfect gedaan.
WAAR IS JOUW CLUBJE IN DE CL DAN HE!?!?!?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd boeren, wel jammer dat jullie de volgende ronde er waarschijnlijk wel uit liggen...
Het is lachwekkend dat ze in Amsterdam dit soort grapjes nog durven te maken eigenlijk. 5 jaar op rij niet gekwalificeerd voor de volgende ronde CL. PSV levert de ene na de andere topprestatie en overwintert meteen. Dan past alleen zwijgen.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
WAAR IS JOUW CLUBJE IN DE CL DAN HE!?!?!?
zo, hebben wij die dit jaar ook eens kunnen maken
Een aardig deel van dat geld gaat rechtstreeks naar de spelers.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wij hebben nu 26 miljoen. Kunnen best wel twee spelertjes bij Twente ophalen hoor. Houden we de helft nog over.
Bij ADO niet, daar is niemand PSV-waardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |