Heel lang geleden dat ik voetbal op een scherm zo intens heb beleefd. Dat laatste kwartier deed me een beetje denken aan het kampioenschap van 2007. Gekheid.quote:Op woensdag 9 december 2015 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Wat un fissa was het gisteravond
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, goed was het niet maar wel spannend, zelfs voor de neutrale kijkerquote:Op woensdag 9 december 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heel lang geleden dat ik voetbal op een scherm zo intens heb beleefd. Dat laatste kwartier deed me een beetje denken aan het kampioenschap van 2007. Gekheid.
Ik heb gisteren bijna zitten janken van blijdschap toen Pröpper dat kanonschot loste.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heel lang geleden dat ik voetbal op een scherm zo intens heb beleefd. Dat laatste kwartier deed me een beetje denken aan het kampioenschap van 2007. Gekheid.
Ik ben het met je eens dat het geen Juventus-Barcelona was, maar dat mag je met deze twee teams niet verwachten. Verdedigend en op het middenveld was dit echter zo goed als je het mag verwachten van een Nederlandse ploeg in de Champions League. Aanvallend werden er veel verkeerde keuzes gemaakt en werd duidelijk dat op links echt een buitenspeler wordt gemist.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, goed was het niet maar wel spannend, zelfs voor de neutrale kijker
Dat werd na de loting ook gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd boeren, wel jammer dat jullie de volgende ronde er waarschijnlijk wel uit liggen...
Blijdschapquote:Op woensdag 9 december 2015 10:15 schreef Leonos het volgende:
Waarom al die blijdschap na zo'n matig poultje?
Ik was in het stadion. Had een zeiknat broekje om 23:00.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was niet slecht hoor. Alleen de laatste pass was vaak net niet goed. Normaal vind ik dat altijd gelul, maar in dat geval was dat echt zo. PSV kwam zo vaak vrij op rechts of op links, maar dan werd de bal slecht afgelegd.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:28 schreef RijstNatie het volgende:
was episch, slechte wedstrijd maar dat kan een keer gebeuren
beste man van het veld was Bruma
Hahaha, heerlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:36 schreef Keano het volgende:
Owowow heerlijk wakker worden. Voor de mensen die nog even tranen willen likken:
http://www.redcafe.net/th(...)fl-wolfsburg.412214/
ze speelden met de rem erop, waar ik liever gewoon vol gas voorruit zag.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het was niet slecht hoor. Alleen de laatste pass was vaak net niet goed. Normaal vind ik dat altijd gelul, maar in dat geval was dat echt zo. PSV kwam zo vaak vrij op rechts of op links, maar dan werd de bal slecht afgelegd.
Dat is waar, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had precies hetzelfde gedaan, je wilt ook niet in een counter van CSKA lopen. (wat een paar keer ook nog bijna fataal afliep) Dit soort wedstrijden moet je gewoon heel strategisch benaderen zodat je de grootste kans hebt om door te gaan. Hebben ze perfect gedaan.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:42 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ze speelden met de rem erop, waar ik liever gewoon vol gas voorruit zag.
dit deden ze pas toen ze achter kwamen en hoorde dat Man U gelijk kwam.
bijna de deksel op de neus gehad met die onterechte penal
Dit precies.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had precies hetzelfde gedaan, je wilt ook niet in een counter van CSKA lopen. (wat een paar keer ook nog bijna fataal afliep) Dit soort wedstrijden moet je gewoon heel strategisch benaderen zodat je de grootste kans hebt om door te gaan. Hebben ze perfect gedaan.
WAAR IS JOUW CLUBJE IN DE CL DAN HE!?!?!?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:12 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd boeren, wel jammer dat jullie de volgende ronde er waarschijnlijk wel uit liggen...
Het is lachwekkend dat ze in Amsterdam dit soort grapjes nog durven te maken eigenlijk. 5 jaar op rij niet gekwalificeerd voor de volgende ronde CL. PSV levert de ene na de andere topprestatie en overwintert meteen. Dan past alleen zwijgen.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
WAAR IS JOUW CLUBJE IN DE CL DAN HE!?!?!?
zo, hebben wij die dit jaar ook eens kunnen maken
Een aardig deel van dat geld gaat rechtstreeks naar de spelers.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wij hebben nu 26 miljoen. Kunnen best wel twee spelertjes bij Twente ophalen hoor. Houden we de helft nog over.
Bij ADO niet, daar is niemand PSV-waardig.
Ik vond dat altijd zo droevig, verloren ze door eigen toedoen en werden ze 4e. Mochten wij ze niet eens kei hard uitlachenquote:Op woensdag 9 december 2015 11:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Het is lachwekkend dat ze in Amsterdam dit soort grapjes nog durven te maken eigenlijk. 5 jaar op rij niet gekwalificeerd voor de volgende ronde CL. PSV levert de ene na de andere topprestatie en overwintert meteen. Dan past alleen zwijgen.
(Net als dat ik het als Feyenoorder ook niet in mijn hoofd haal om grappen te maken)
Lestienne is dan terug, dus dat kan wel.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:25 schreef Maartenfr12 het volgende:
Minpuntje van gisteren: Luuk die de schuld aan de club geeft terwijl hij zelf zo dom is geweest om niet te weten dat hij op scherp stond.
Dit soort grapjes kan je zomaar een volgende ronde kosten. Dan maar Locadia in de spits denk ik?
Das waar ook ja. Dat is ook een prima aanval, want Loca is ook een uitstekende spits.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Lestienne is dan terug, dus dat kan wel.
Mooie pot voetbal ja, en dit voetbal is ook leuker om naar te kijken dan het Ajax-voetbal. (tikkie breed, tikkie terug)quote:Op woensdag 9 december 2015 12:06 schreef satecl het volgende:
Heel dom van de Jong. Maar verder prima prestaties van die boeren. Op een of andere manier kijk ik altijd wel met veel plezier naar PSV in de CL. Met Ajax heb ik dat totaal niet.
Straks met Lestienne erbij... Hebben ze een aardig team hoor. Wanneer is Willems weer fit?
En het wordt nu toch wel tijd dat Hendrix een selectie krijg in Oranje.
Dat overdreven Johan Derksen napraat gelul. Hij wordt wel eens gepasseerd, maar dat worden Poulsen en Brenet ook hoor. We doen nu net alsof hij er altijd van alle kanten uit wordt gelopen. Wat een onzin. Willems is de beste back van Nederland. Die moet je altijd opstellen, mits (wedstrijd)fit.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mooie pot voetbal ja, en dit voetbal is ook leuker om naar te kijken dan het Ajax-voetbal. (tikkie breed, tikkie terug)
Klinkt vreemd, maar ik zou Willems niet opstellen in de CL. Of je moet hem op linksbuiten zetten. Verdedigend is het namelijk nog steeds een ramp, het is geen echte linksback.
Ik praat Johan Derksen niet na, want Derksen lult inderdaad vaak maar wat. Ik volg Willems al een paar jaar en de enige topwedstrijden die hij feitelijk heeft gespeeld zijn voor Oranje geweest. (bijvoorbeeld op het EK en de kwalificatiewedstrijden voor het WK en vorig jaar ook nog een aantal duels) Daar is het aantal knullige verdedigende blunders enorm. Knullige terugspeelballen, duels op bizarre wijze verliezen (duels niet eens aangaan) en inderdaad gewoon totaal voorbij gelopen worden. Hij doet echt maar wat.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat overdreven Johan Derksen napraat gelul. Hij wordt wel eens gepasseerd, maar dat worden Poulsen en Brenet ook hoor. We doen nu net alsof hij er altijd van alle kanten uit wordt gelopen. Wat een onzin. Willems is de beste back van Nederland. Die moet je altijd opstellen, mits (wedstrijd)fit.
Willems is, ook verdedigend, één van de beste backs van de Eredivisie. Je zit echt nog met anderhalf jaar geleden in je hoofd.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik praat Johan Derksen niet na, want Derksen lult inderdaad vaak maar wat. Ik volg Willems al een paar jaar en de enige topwedstrijden die hij feitelijk heeft gespeeld zijn voor Oranje geweest. (bijvoorbeeld op het EK en de kwalificatiewedstrijden voor het WK en vorig jaar ook nog een aantal duels) Daar is het aantal knullige verdedigende blunders enorm. Knullige terugspeelballen, duels op bizarre wijze verliezen (duels niet eens aangaan) en inderdaad gewoon totaal voorbij gelopen worden. Hij doet echt maar wat.
Dat het de beste back van Nederland is in aanvallend opzicht, daar twijfelt niemand over. Ik vind alleen dat een back van PSV in de CL vooral goed moet kunnen verdedigen en niet aanvallen. En verdedigend heeft PSV betere spelers.
Vorig seizoen heeft PSV toch ook bijna geen topwedstrijden gespeeld? Dus het valt moeilijk te checken of hij verdedigend beter is geworden.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Willems is, ook verdedigend, één van de beste backs van de Eredivisie. Je zit echt nog met anderhalf jaar geleden in je hoofd.
Wil je een betere verdediger op de linksbackplek, dan moet je Moreno daar weer neerzetten. En daarmee verzwak je het centrum in verdedigend en opbouwend opzicht. Poulsen, Brenet en de Wijs zijn verdedigend echt niet beter dan Willems.
Dan dank ik god op mijn knieën dat jij geen trainer van PSV bent. Je haalt de snelheid van de flank en verzwakt het centrum op elke mogelijke manier.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft PSV toch ook bijna geen topwedstrijden gespeeld? Dus het valt moeilijk te checken of hij verdedigend beter is geworden.
Ik zou inderdaad voor Moreno gaan.
Gast, Morenoquote:Op woensdag 9 december 2015 12:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vorig seizoen heeft PSV toch ook bijna geen topwedstrijden gespeeld? Dus het valt moeilijk te checken of hij verdedigend beter is geworden.
PSV doet het toch al maanden uitstekend zonder Willems? Ik denk dat je defensieve balans volledig naar de knoppen helpt. Je verzwakt het centrum juist als je Willems opstelt. En natuurlijk haal je de snelheid van de flank, maar dat weegt niet op tegen de defensieve risico's.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan dank ik god op mijn knieën dat jij geen trainer van PSV bent. Je haalt de snelheid van de flank en verzwakt het centrum op elke mogelijke manier.
Karsdorp maakt weinig verdedigende foutjes hoor, is completer dan Willems. (al is Willems aanvallend wel weer veel beter) En ik beoordeel hem ook op wedstrijden die ik vorig jaar nog heb gezien. Maar goed, we gaan zien hoe het loopt. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, maar ik ben nog altijd niet overtuigd van Willems als back in topwedstrijden.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Gast, MorenoJij zet ook liever Botteghin op rechtsback ipv Karsdorp? Haha en Willems beoordelen op zijn wedstrijden van 3 jaar terug, toen hij 17/18 jaar was ofzo.
___!
Ik heb gisteren ook wel 10 keer met weemoed aan Lestienne en Willems teruggedacht. Die twee terug (in vorm) zou zķ veel verschil in snelheid en diepgang schelen in het elftal. Heb zelfs eventjes aan Narsingh gedachtquote:Op woensdag 9 december 2015 12:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dan dank ik god op mijn knieën dat jij geen trainer van PSV bent. Je haalt de snelheid van de flank en verzwakt het centrum op elke mogelijke manier.
Tegen Zenit had hij Hulk in zijn broekzak. Toch geen onaardige aanvaller.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Tja, je moet iets als het nationale elftal het zo gigantisch af laat weten....quote:Op woensdag 9 december 2015 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
De enorme euforie die er door heel Nederland is, nu voor het eerst in 9 jaar er weer eens een ploeg overwinterd is wel tekenend voor de treurige staat van het Nederlandse voetbal.
Misschien heb je wel gelijk, we gaan het zien in februari. (als er geen Real, Barca of Bayern geloot wordt heeft PSV sowieso een kans)quote:Op woensdag 9 december 2015 12:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Tegen Zenit had hij Hulk in zijn broekzak. Toch geen onaardige aanvaller.
Willems is verdedigend vooruit gegaan, is veel stabieler en positioneel slimmer geworden. Het is geen topverdediger, maar wel veruit de beste optie op linksback waarbij je de rest van het elftal, met spelers op hun sterkste posities, intact laat.
Joh. Ajax kan al niet eens meer overwinteren tegen Europese E clubs.quote:Op woensdag 9 december 2015 12:47 schreef Lange_Lans het volgende:
De enorme euforie die er door heel Nederland is, nu voor het eerst in 9 jaar er weer eens een ploeg overwinterd is wel tekenend voor de treurige staat van het Nederlandse voetbal.
Heeft ook gewoon met een stukje motivatie te maken. PSV werd nog niet zo lang geleden uitgeschakeld in een poule met AIK Solna. Dafuq zeg.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Joh. Ajax kan al niet eens meer overwinteren tegen Europese E clubs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |