abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2015 @ 00:17:02 #251
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158121714
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Die schat ik wel iets hoger in hoor. Ik hoop op Chelsea.
Die schat ik dan weer hoger in, al zijn ze uit vorm in het kwadraat.
  woensdag 9 december 2015 @ 00:18:21 #252
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158121728
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:13 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Tja, dat denken ze bij Ajax ook al 5 jaar. Gaat gewoon niet gebeuren. Na dit seizoen, zeker als je het kampioenschap misloopt, dikke leegloop. Kan niet anders.
Voordeel is dat er niet veel jonge absolute toptalenten rondlopen die nou perse volgend seizoen naar het buitenland moeten, het is een goed gebalanceerd elftal zonder echte uitblinkers.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158121734
Gefeliciteerd, toffe ontknoping. :)
Feyenoord Rotterdam
pi_158121797
O+
  woensdag 9 december 2015 @ 00:31:12 #255
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_158121841
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Wie weet wat er nog allemaal mogelijk is als je deze groep nog een paar jaar bij elkaar houdt.
Zou zomaar kunnen dat je dan de komende jaren nog een keer kampioen wordt. En wellicht dat je ook nog één keertje 2de in de CL poule kunt worden. Meer niet..
  woensdag 9 december 2015 @ 00:31:30 #256
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158121845
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:18 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Voordeel is dat er niet veel jonge absolute toptalenten rondlopen die nou perse volgend seizoen naar het buitenland moeten, het is een goed gebalanceerd elftal zonder echte uitblinkers.
Nee, maar als Brenet en Hendrix zo blijven spelen, dan komen daar echt wel clubs voor. En Guardado heeft zich inmiddels ook wel weer op de radar gespeeld in landen als Portugal en Rusland, datzelfde geldt voor de Jong.

Zoet, die weliswaar vervangbaar is, gaat ook geen twee of drie jaar meer blijven.

En zo zijn er nog wel een paar. Willems is sowieso na dit seizoen (of uiterlijk dat na) weg, Lestienne gaan we nooit kopen voor 10+ miljoen.

Dit ga je echt geen twee of drie jaar zo houden. Je moet puur geluk hebben dat Brands deze magic nog een keer kan herhalen in de toekomst.

Genieten van wat je nu hebt, en dromen mag altijd, maar houd jezelf niet voor de gek.
pi_158121952
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, maar als Brenet en Hendrix zo blijven spelen, dan komen daar echt wel clubs voor. En Guardado heeft zich inmiddels ook wel weer op de radar gespeeld in landen als Portugal en Rusland, datzelfde geldt voor de Jong.

Zoet, die weliswaar vervangbaar is, gaat ook geen twee of drie jaar meer blijven.

En zo zijn er nog wel een paar. Willems is sowieso na dit seizoen (of uiterlijk dat na) weg, Lestienne gaan we nooit kopen voor 10+ miljoen.

Dit ga je echt geen twee of drie jaar zo houden. Je moet puur geluk hebben dat Brands deze magic nog een keer kan herhalen in de toekomst.

Genieten van wat je nu hebt, en dromen mag altijd, maar houd jezelf niet voor de gek.
Zit er geen bedrag aan die optie-tot-koop bij Lestienne? Of wordt dat later pas bepaald?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_158122000
Toch wel tof dat je zelf die wedstrijd nog wint, het zelf doet en niet via resultaat van een ander.
3x thuis winnen in de CL ook nog. Echt iets om trots op te zijn.
  woensdag 9 december 2015 @ 00:44:54 #259
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158122026
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:39 schreef DuTank het volgende:

[..]

Zit er geen bedrag aan die optie-tot-koop bij Lestienne? Of wordt dat later pas bepaald?
Simpele logica, hij is voor 10 miljoen gekocht, puur om als handelswaar te dienen. Dan gaat hij dus nooit voor minder dan het aankoopbedrag dat die lui uit Qatar hebben betaald, vertrekken.

Maar bedrag is vastgelegd in de huurovereenkomst, alleen niet vrijgegeven.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 9 december 2015 @ 00:46:34 #260
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158122040
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

_O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_158122142
Ik zie eigenlijk niet één ploeg waartegen PSV eventueel kans maakt. Misschien dat een hopeloos uit vorm Chelsea nog wel in eigen huis te pakken is, maar die laten zich niet twee keer foppen in een KO fase. Doe dan maar Barcelona of zo, liever met 7-1 van het veld tegen die gasten dan weer kansloos tegen een totaal oninteressante ploeg als Zenit.
  woensdag 9 december 2015 @ 00:58:08 #262
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158122159
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie eigenlijk niet één ploeg waartegen PSV eventueel kans maakt. Misschien dat een hopeloos uit vorm Chelsea nog wel in eigen huis te pakken is, maar die laten zich niet twee keer foppen in een KO fase. Doe dan maar Barcelona of zo, liever met 7-1 van het veld tegen die gasten dan weer kansloos tegen een totaal oninteressante ploeg als Zenit.
:')

Zei jij ook niet zoiets net na de loting?
pi_158122163

26,3 miljoen *O*
  woensdag 9 december 2015 @ 00:59:12 #264
168304 Mani89
pi_158122173
quote:
Niet indekken nu, PSV zit in een overwinningsroes en dan is er echt wel wat mogelijk.
pi_158122209
Ik heb deze avond het forum niet gevolgd dus ik zal ongetwijfeld een paar open deuren ingooien. Maar wat een geweldenaar die Pröpper, schitterende speler om naar te kijken. Bruma uitstekend, eigenlijk bijna iedereen uitstekend. Voor mijn gevoel heeft PSV op dit moment zelfs gewoon betere spelers dan United. (heb beide wedstrijden in een kroeg gevolgd)
  woensdag 9 december 2015 @ 01:07:01 #266
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158122251
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik heb deze avond het forum niet gevolgd dus ik zal ongetwijfeld een paar open deuren ingooien. Maar wat een geweldenaar die Pröpper, schitterende speler om naar te kijken. Bruma uitstekend, eigenlijk bijna iedereen uitstekend. Voor mijn gevoel heeft PSV op dit moment zelfs gewoon betere spelers dan United. (heb beide wedstrijden in een kroeg gevolgd)
Ik kan er bij United toch zo 5 opnoemen die bij PSV onbetwist basisspeler zouden zijn. Ik denk dat je daarmee wat overdrijft.

Ik denk wel dat PSV momenteel als team een ongelooflijke spirit heeft, waardoor spelers boven zichzelf uitsteken. Dat is ook de reden waarom ik ze niet kansloos acht in een volgende ronde. Er leeft iets in die groep in de Europese wedstrijden.

Propper, Guardado, Hendrix, Bruma, de Jong, Brenet, Zoet, allemaal dik goed. Zelfs Moreno op linksback was uitstekend. Isimat ook voldoende.

Enige dissonant vind ik dan toch Locadia een beetje. Met Lestienne op die plek heb je zoveel meer dreiging en voetbal.
pi_158122256
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:58 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

:')

Zei jij ook niet zoiets net na de loting?
Jij zag dit desastreuze United al aankomen begrijp ik? Tegen de tijd van de loting speelde de Bruyne ook nog gewoon bij Wolfsburg.
  woensdag 9 december 2015 @ 01:11:00 #268
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158122282
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:07 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Jij zag dit desastreuze United al aankomen begrijp ik? Tegen de tijd van de loting speelde de Bruyne ook nog gewoon bij Wolfsburg.
Ik was bij de loting zeer negatief over de kansen van PSV. Ik was overtuigd van een vierde plek.

Maar ik zie nu in dit PSV, in de CL tenminste, iets wat ik ook zag bij het Oranje van 2010. Iets onverzettelijks, geloof en pure inzet. Daarmee kun je betere teams verslaan. Dat hebben we drie keer gezien de afgelopen maanden.
pi_158122301
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik kan er bij United toch zo 5 opnoemen die bij PSV onbetwist basisspeler zouden zijn. Ik denk dat je daarmee wat overdrijft.

Ik denk wel dat PSV momenteel als team een ongelooflijke spirit heeft, waardoor spelers boven zichzelf uitsteken. Dat is ook de reden waarom ik ze niet kansloos acht in een volgende ronde. Er leeft iets in die groep in de Europese wedstrijden.

Propper, Guardado, Hendrix, Bruma, de Jong, Brenet, Zoet, allemaal dik goed. Zelfs Moreno op linksback was uitstekend. Isimat ook voldoende.

Enige dissonant vind ik dan toch Locadia een beetje. Met Lestienne op die plek heb je zoveel meer dreiging en voetbal.
Als er van United 5 bij PSV basisspeler zouden zijn, dan zijn er dus 6 géén basisspeler. ;) Dus dan zou ik gelijk hebben. Maar goed, ik reken naar de huidige vorm, en als je dan Schweini, Fellaini, Depay, en al die kutverdedigers van United ziet spelen. Dat gaat gewoon helemaal nergens over. Echt een matig team, ze hebben absoluut geen topspelers.

Wat betreft de selectie van PSV: Applaus voor de Mexicanen, geweldige spelers die zorgen voor teamspirit. Bruma lijkt zijn jarenlange belofte van harde goede verdediger toch eindelijk te gaan inlossen. Pröpper is enorm onderschat, een geweldige speler die nog beter kan worden de komende jaren. (Wat een kneus is die Danny Blind toch eigenlijk ook) En Zoet is momenteel ook erg goed.

Eens wat betreft Loca, de enige plek waar die kan spelen is de spits.
pi_158122336
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik was bij de loting zeer negatief over de kansen van PSV. Ik was overtuigd van een vierde plek.

Maar ik zie nu in dit PSV, in de CL tenminste, iets wat ik ook zag bij het Oranje van 2010. Iets onverzettelijks, geloof en pure inzet. Daarmee kun je betere teams verslaan. Dat hebben we drie keer gezien de afgelopen maanden.
Vergelijking met 2010 vind ik dan weer wat vergezocht omdat Oranje dat jaar met minimaal 6 internationale toppers speelde. (Robben, Sneijder, De Pers, Van Bommel, De Jong en toch ook wel Kuyt) We hebben het zelf nooit willen toegeven maar Oranje was toen ook gewoon echt een top 3 land in de wereld waarbij Nigel en Mark de deur naar de wankele verdediging muurdicht gesloten hielden.

Eigenlijk vind ik nog steeds dat Oranje in 2010 ondermaats gepresteerd heeft tegen landen zoals Japan, Denemarken, Kameroen en Slowakije. Maar goed, we wonnen, dus ik klaagde niet. Er had (gezien het fantastische voetbal vóór het WK) echter nog veel meer in gezeten.
  woensdag 9 december 2015 @ 01:20:54 #271
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158122355
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:18 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Vergelijking met 2010 vind ik dan weer wat vergezocht omdat Oranje dat jaar met minimaal 6 internationale toppers speelde. (Robben, Sneijder, De Pers, Van Bommel, De Jong en toch ook wel Kuyt) We hebben het zelf nooit willen toegeven maar Oranje was toen ook gewoon echt een top 3 land in de wereld waarbij Nigel en Mark de deur naar de wankele verdediging muurdicht gesloten hielden.

Eigenlijk vind ik nog steeds dat Oranje in 2010 ondermaats gepresteerd heeft tegen landen zoals Japan, Denemarken, Kameroen en Slowakije. Maar goed, we wonnen, dus ik klaagde niet. Er had (gezien het fantastische voetbal vóór het WK) echter nog veel meer in gezeten.
Ik heb het ook niet over een kwalitatieve vergelijking. Natuurlijk was die ploeg beter.
  woensdag 9 december 2015 @ 01:22:02 #272
168304 Mani89
pi_158122370
PSV kan een stapje extra in de CL, op een goede dag kunnen zij een hoop van die ploegen het meer dan lastig maken.
pi_158122390
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet over een kwalitatieve vergelijking. Natuurlijk was die ploeg beter.
Maar was de spirit nou echt zo fantastisch? Op basis van 2 wedstrijden tegen Uruguay en Brazilië? Betwijfel het.

Ben er wel van overtuigd dat als De Jong, Van Bronckhorst en Kuyt de hele wedstrijd waren blijven staan we sowieso niet verloren hadden. Elia, Braafheid :') en slapzak Van der Vaart hebben die finale voor ons verloren.

(en pisgeluk voor Spanje)
  woensdag 9 december 2015 @ 01:31:28 #274
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158122428
Trouwens... Het zijn natuurlijk de spelers die het doen. Maar als je kijkt naar de financiële verhoudingen in deze poule, dan kun je er niet omheen dat het beleid bij PSV gewoon goed is momenteel.

* De jeugdopleiding levert spelers af met meerwaarde voor de basiself. Goed, het zijn er maar vier in de basis, maar dat is veel vergeleken met, bijvoorbeeld, de periode Hiddink. Lang leve Langeler en zijn mannen.

* Cocu heeft het tactisch prima voor elkaar en lost wederom een lastige puzzel op achterin. Zijn vertrouwen in Brenet betaalt zich ook dubbel en dwars uit.

* Brands slaagt er als enige in Nederland in om spelers uit buitenlandse competitie te halen die betaalbaar zijn, volwassen spelen en echt van grote waarde zijn. Guardado, Bruma, De Jong, Moreno. Lukt het 1x dan is het mazzel, lukt het 4x dan is het grote, grote klasse _O_.

* Gerbrands zorgt voor een echt topsportklimaat. Niks verstoppen. Anderhalf jaar geleden geroepen dat PSV weer eens de laatste 16 moet halen in de CK. En voila, gehaald.

Dan kunnen CSKA, Wolfsburg en United nog zo uit vorm zijn, of kutspeler hebben gekocht, of hun beste spelers hebben verkocht. Het feit dat ze dat met al hun geld minder goed oplossen dan PSV, is gewoon pure klasse van de mannen aan het roer in Eindhoven. Dat wilde ik op deze avond toch nog even kwijt.
pi_158122454
Hendrix gaat trouwens echt een wereldtopper worden. Als je weer zag hoe die gozer vandaag stond te beasten op het middenveld _O_ Alsof ie al jaren in de top speelt, met z'n 20 jaar.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_158122489
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:31 schreef BadderHaring het volgende:
Trouwens... Het zijn natuurlijk de spelers die het doen. Maar als je kijkt naar de financiële verhoudingen in deze poule, dan kun je er niet omheen dat het beleid bij PSV gewoon goed is momenteel.

* De jeugdopleiding levert spelers af met meerwaarde voor de basiself. Goed, het zijn er maar vier in de basis, maar dat is veel vergeleken met, bijvoorbeeld, de periode Hiddink. Lang leve Langeler en zijn mannen.

* Cocu heeft het tactisch prima voor elkaar en lost wederom een lastige puzzel op achterin. Zijn vertrouwen in Brenet betaalt zich ook dubbel en dwars uit.

* Brands slaagt er als enige in Nederland in om spelers uit buitenlandse competitie te halen die betaalbaar zijn, volwassen spelen en echt van grote waarde zijn. Guardado, Bruma, De Jong, Moreno. Lukt het 1x dan is het mazzel, lukt het 4x dan is het grote, grote klasse _O_.

* Gerbrands zorgt voor een echt topsportklimaat. Niks verstoppen. Anderhalf jaar geleden geroepen dat PSV weer eens de laatste 16 moet halen in de CK. En voila, gehaald.

Dan kunnen CSKA, Wolfsburg en United nog zo uit vorm zijn, of kutspeler hebben gekocht, of hun beste spelers hebben verkocht. Het feit dat ze dat met al hun geld minder goed oplossen dan PSV, is gewoon pure klasse van de mannen aan het roer in Eindhoven. Dat wilde ik op deze avond toch nog even kwijt.
Absoluut. Heel PSV verdient complimenten.
  woensdag 9 december 2015 @ 01:39:19 #277
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_158122491
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]

26,3 miljoen *O*
Kunnen ze lucht boven stadion weer terugkopen _O_ En nog wat parkeerplekken _O_
pi_158122497
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:39 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Kunnen ze lucht boven stadion weer terugkopen _O_ En nog wat parkeerplekken _O_
Huilen. :W
  woensdag 9 december 2015 @ 01:43:16 #279
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_158122515
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:40 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Huilen. :W
Maakt me verder niet uit, maar zou toch correct zijn als de gemeente wat terug ziet van het geld dat ze er ingepompt hebben?
pi_158122522
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:43 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Maakt me verder niet uit, maar zou toch correct zijn als de gemeente wat terug ziet van het geld dat ze er ingepompt hebben?
Dat krijgen ze ook, ieder jaar. Plus 12 miljoen extra aan rente.

Oftewel daar verdient de gemeente nog wat aan, integenstelling tot zoveel andere gemeentes die clubs blijven steunen of zelfs stadions deels betalen en niks terug krijgen.
  woensdag 9 december 2015 @ 01:46:19 #281
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_158122532
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:44 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dat krijgen ze ook, ieder jaar. Plus 12 miljoen extra aan rente.

Oftewel daar verdient de gemeente nog wat aan, integenstelling tot zoveel andere gemeentes die clubs blijven steunen of zelfs stadions deels betalen en niks terug krijgen.
Ik hoop dat er nog wat van Twente terecht komt ;( En ADO heeft ook zware problemen...
  woensdag 9 december 2015 @ 01:47:24 #282
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158122542
Wanneer heeft PSV trouwens voor het laatst 5 eigen jeugdspelers in één Europese wedstrijd gebruikt?

Brenet, Zoet, Hendrix, Locadia en Bergwijn hebben minuten gemaakt. Dat is echt heel bijzonder voor PSV-begrippen. Voor Ajax of Feyenoord (of ja, die spelen nooit CL) heel normaal, maar niet voor ons.

4 in de basis en allemaal dik voldoende. Ongelooflijk belangrijk voor de ontwikkeling en het signaal naar de rest van jong PSV en de jeugd elftallen.
pi_158122545
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:46 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Ik hoop dat er nog wat van Twente terecht komt ;( En ADO heeft ook zware problemen...
PSV kan ze kopen, dan kun je janken over competitievervalsing, ook altijd gezellig.
  woensdag 9 december 2015 @ 01:48:18 #284
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_158122549
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:47 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

PSV kan ze kopen, dan kun je janken over competitievervalsing, ook altijd gezellig.
Sorry trouwens dat ik zo vervelend over kwam ;)
  woensdag 9 december 2015 @ 01:49:28 #285
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158122560
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:46 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wij hebben nu 26 miljoen. Kunnen best wel twee spelertjes bij Twente ophalen hoor. Houden we de helft nog over.

Bij ADO niet, daar is niemand PSV-waardig.
  woensdag 9 december 2015 @ 01:51:27 #286
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_158122578
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Wij hebben nu 26 miljoen. Kunnen best wel twee spelertjes bij Twente ophalen hoor. Houden we de helft nog over.

Bij ADO niet, daar is niemand PSV-waardig.
Bij Twente toch ook alleen Ziyech? Of wil je Tapia ook?
  woensdag 9 december 2015 @ 01:54:26 #287
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158122601
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 01:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Bij Twente toch ook alleen Ziyech? Of wil je Tapia ook?
Ach, waarom niet. Geld zat.
pi_158122746

Volgens mij is de commentator een beetje voor CSKA.
pi_158122762
*O* *O* *O* *O* *O* ^O^ _O_ ^O^ *O*

Tering, toen ik die passe-partout kocht hoopte ik op een slappe poule met misschien 1 overwinning en een gelijkspelletje thuis. Toen de loting bekend werd hoopte ik op een puntje of 2. Toen we vanavond van start gingen hoopte ik op 10 punten. Hoop O+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 9 december 2015 @ 02:52:57 #291
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_158122763
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 02:32 schreef Dj_Day-V het volgende:

Volgens mij is de commentator een beetje voor CSKA.
Die totale stilte bij de goal van de Jong :D.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 9 december 2015 @ 02:58:45 #292
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_158122768
quote:
Zenit 5e in Rusland, CSKA 1ste in Rusland.
pi_158122788
Gefeliciteerd! Hopelijk eindelijk weer eens wat Nederlandse eer terug in Europa.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_158122789
quote:
Meh, je bent tegen elke ploeg complete underdog natuurlijk. Waren we sowieso ook in deze poule. Kans op nog een ronde verder is onafhankelijk van de loting ook nihil. Maar niet onmogelijk met een 'goede' loting. Met wat pech ga je er 2x dik van af. Met een hoop mazzel en uiterste concentratie maak je gewoon kans op weer een ronde verder. Niet waarschijnlijk, maar ook niet onmogelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_158122813
Gefeliciteerd vrienden, topprestatie. Iedereen was goed, behalve Locadia. Wat de mogelijke tegenstanders betreft, het scheelt in negatieve zin een slok op een borrel dat De Jong niet kan spelen de eerste wedstrijd, dat is echt jammer. Maar hoewel PSV tegen de grote drie: Real, Barca, Bayern, geen schijn van kans heeft, denk ik dat er tegen Man City, Chelsea, Zenit en Porto wel degelijk een kans is. Atletico lijkt me dan weer als Spaanse ploeg en dus goed combinatievoetbal niet te pakken over twee wedstrijden. Zenit, Porto of Man City zijn allen om het even, tegen deze ploegen is het met een PSV in deze vorm en vooral met deze defensie, de linie Willems-Arias-Bruma-Moreno is volgens mij de sterkste defensie in de eredivisie sinds de gloriejaren van PSV met Alex c.s., gewoon 50/50.

We gaan het zien.
  woensdag 9 december 2015 @ 07:32:43 #296
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158123020
Op karakter gewonnen gisteren, gefeliciteerd!
pi_158123026
Bruma speelde gisteren echt als een god :)
  Redactie Sport woensdag 9 december 2015 @ 08:43:26 #298
274204 crew  Mexicanobakker
pi_158123410
Als cfc en porto gelijkspelen en kiev wint is kiev door als nummer 1 op onderling resultaat. Lijkt me makkelijker dan Chelsea en porto, nog steeds niet appeltje eitje natuurlijk
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_158123421
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 02:58 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Zenit 5e in Rusland, CSKA 1ste in Rusland.
http://www.livescore.com/soccer/champions-league/group-h/
  woensdag 9 december 2015 @ 08:47:52 #300
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_158123464
Eerste goede wedstrijd van Bruma. Gefeliciteerd, hopen op een gunstige loting !!!!
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')