Die schat ik dan weer hoger in, al zijn ze uit vorm in het kwadraat.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die schat ik wel iets hoger in hoor. Ik hoop op Chelsea.
Voordeel is dat er niet veel jonge absolute toptalenten rondlopen die nou perse volgend seizoen naar het buitenland moeten, het is een goed gebalanceerd elftal zonder echte uitblinkers.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, dat denken ze bij Ajax ook al 5 jaar. Gaat gewoon niet gebeuren. Na dit seizoen, zeker als je het kampioenschap misloopt, dikke leegloop. Kan niet anders.
Zou zomaar kunnen dat je dan de komende jaren nog een keer kampioen wordt. En wellicht dat je ook nog één keertje 2de in de CL poule kunt worden. Meer niet..quote:Op woensdag 9 december 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Wie weet wat er nog allemaal mogelijk is als je deze groep nog een paar jaar bij elkaar houdt.
Nee, maar als Brenet en Hendrix zo blijven spelen, dan komen daar echt wel clubs voor. En Guardado heeft zich inmiddels ook wel weer op de radar gespeeld in landen als Portugal en Rusland, datzelfde geldt voor de Jong.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voordeel is dat er niet veel jonge absolute toptalenten rondlopen die nou perse volgend seizoen naar het buitenland moeten, het is een goed gebalanceerd elftal zonder echte uitblinkers.
Zit er geen bedrag aan die optie-tot-koop bij Lestienne? Of wordt dat later pas bepaald?quote:Op woensdag 9 december 2015 00:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, maar als Brenet en Hendrix zo blijven spelen, dan komen daar echt wel clubs voor. En Guardado heeft zich inmiddels ook wel weer op de radar gespeeld in landen als Portugal en Rusland, datzelfde geldt voor de Jong.
Zoet, die weliswaar vervangbaar is, gaat ook geen twee of drie jaar meer blijven.
En zo zijn er nog wel een paar. Willems is sowieso na dit seizoen (of uiterlijk dat na) weg, Lestienne gaan we nooit kopen voor 10+ miljoen.
Dit ga je echt geen twee of drie jaar zo houden. Je moet puur geluk hebben dat Brands deze magic nog een keer kan herhalen in de toekomst.
Genieten van wat je nu hebt, en dromen mag altijd, maar houd jezelf niet voor de gek.
Simpele logica, hij is voor 10 miljoen gekocht, puur om als handelswaar te dienen. Dan gaat hij dus nooit voor minder dan het aankoopbedrag dat die lui uit Qatar hebben betaald, vertrekken.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zit er geen bedrag aan die optie-tot-koop bij Lestienne? Of wordt dat later pas bepaald?
quote:Op woensdag 9 december 2015 00:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie eigenlijk niet één ploeg waartegen PSV eventueel kans maakt. Misschien dat een hopeloos uit vorm Chelsea nog wel in eigen huis te pakken is, maar die laten zich niet twee keer foppen in een KO fase. Doe dan maar Barcelona of zo, liever met 7-1 van het veld tegen die gasten dan weer kansloos tegen een totaal oninteressante ploeg als Zenit.
Niet indekken nu, PSV zit in een overwinningsroes en dan is er echt wel wat mogelijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:56 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie eigenlijk niet één ploeg waartegen PSV eventueel kans maakt. Misschien dat een hopeloos uit vorm Chelsea nog wel in eigen huis te pakken is, maar die laten zich niet twee keer foppen in een KO fase. Doe dan maar Barcelona of zo, liever met 7-1 van het veld tegen die gasten dan weer kansloos tegen een totaal oninteressante ploeg als Zenit.
Ik kan er bij United toch zo 5 opnoemen die bij PSV onbetwist basisspeler zouden zijn. Ik denk dat je daarmee wat overdrijft.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:01 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik heb deze avond het forum niet gevolgd dus ik zal ongetwijfeld een paar open deuren ingooien. Maar wat een geweldenaar die Pröpper, schitterende speler om naar te kijken. Bruma uitstekend, eigenlijk bijna iedereen uitstekend. Voor mijn gevoel heeft PSV op dit moment zelfs gewoon betere spelers dan United. (heb beide wedstrijden in een kroeg gevolgd)
Jij zag dit desastreuze United al aankomen begrijp ik? Tegen de tijd van de loting speelde de Bruyne ook nog gewoon bij Wolfsburg.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zei jij ook niet zoiets net na de loting?
Ik was bij de loting zeer negatief over de kansen van PSV. Ik was overtuigd van een vierde plek.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij zag dit desastreuze United al aankomen begrijp ik? Tegen de tijd van de loting speelde de Bruyne ook nog gewoon bij Wolfsburg.
Als er van United 5 bij PSV basisspeler zouden zijn, dan zijn er dus 6 géén basisspeler.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik kan er bij United toch zo 5 opnoemen die bij PSV onbetwist basisspeler zouden zijn. Ik denk dat je daarmee wat overdrijft.
Ik denk wel dat PSV momenteel als team een ongelooflijke spirit heeft, waardoor spelers boven zichzelf uitsteken. Dat is ook de reden waarom ik ze niet kansloos acht in een volgende ronde. Er leeft iets in die groep in de Europese wedstrijden.
Propper, Guardado, Hendrix, Bruma, de Jong, Brenet, Zoet, allemaal dik goed. Zelfs Moreno op linksback was uitstekend. Isimat ook voldoende.
Enige dissonant vind ik dan toch Locadia een beetje. Met Lestienne op die plek heb je zoveel meer dreiging en voetbal.
Vergelijking met 2010 vind ik dan weer wat vergezocht omdat Oranje dat jaar met minimaal 6 internationale toppers speelde. (Robben, Sneijder, De Pers, Van Bommel, De Jong en toch ook wel Kuyt) We hebben het zelf nooit willen toegeven maar Oranje was toen ook gewoon echt een top 3 land in de wereld waarbij Nigel en Mark de deur naar de wankele verdediging muurdicht gesloten hielden.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik was bij de loting zeer negatief over de kansen van PSV. Ik was overtuigd van een vierde plek.
Maar ik zie nu in dit PSV, in de CL tenminste, iets wat ik ook zag bij het Oranje van 2010. Iets onverzettelijks, geloof en pure inzet. Daarmee kun je betere teams verslaan. Dat hebben we drie keer gezien de afgelopen maanden.
Ik heb het ook niet over een kwalitatieve vergelijking. Natuurlijk was die ploeg beter.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:18 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Vergelijking met 2010 vind ik dan weer wat vergezocht omdat Oranje dat jaar met minimaal 6 internationale toppers speelde. (Robben, Sneijder, De Pers, Van Bommel, De Jong en toch ook wel Kuyt) We hebben het zelf nooit willen toegeven maar Oranje was toen ook gewoon echt een top 3 land in de wereld waarbij Nigel en Mark de deur naar de wankele verdediging muurdicht gesloten hielden.
Eigenlijk vind ik nog steeds dat Oranje in 2010 ondermaats gepresteerd heeft tegen landen zoals Japan, Denemarken, Kameroen en Slowakije. Maar goed, we wonnen, dus ik klaagde niet. Er had (gezien het fantastische voetbal vóór het WK) echter nog veel meer in gezeten.
Maar was de spirit nou echt zo fantastisch? Op basis van 2 wedstrijden tegen Uruguay en Brazilië? Betwijfel het.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over een kwalitatieve vergelijking. Natuurlijk was die ploeg beter.
Absoluut. Heel PSV verdient complimenten.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:31 schreef BadderHaring het volgende:
Trouwens... Het zijn natuurlijk de spelers die het doen. Maar als je kijkt naar de financiële verhoudingen in deze poule, dan kun je er niet omheen dat het beleid bij PSV gewoon goed is momenteel.
* De jeugdopleiding levert spelers af met meerwaarde voor de basiself. Goed, het zijn er maar vier in de basis, maar dat is veel vergeleken met, bijvoorbeeld, de periode Hiddink. Lang leve Langeler en zijn mannen.
* Cocu heeft het tactisch prima voor elkaar en lost wederom een lastige puzzel op achterin. Zijn vertrouwen in Brenet betaalt zich ook dubbel en dwars uit.
* Brands slaagt er als enige in Nederland in om spelers uit buitenlandse competitie te halen die betaalbaar zijn, volwassen spelen en echt van grote waarde zijn. Guardado, Bruma, De Jong, Moreno. Lukt het 1x dan is het mazzel, lukt het 4x dan is het grote, grote klasse.
* Gerbrands zorgt voor een echt topsportklimaat. Niks verstoppen. Anderhalf jaar geleden geroepen dat PSV weer eens de laatste 16 moet halen in de CK. En voila, gehaald.
Dan kunnen CSKA, Wolfsburg en United nog zo uit vorm zijn, of kutspeler hebben gekocht, of hun beste spelers hebben verkocht. Het feit dat ze dat met al hun geld minder goed oplossen dan PSV, is gewoon pure klasse van de mannen aan het roer in Eindhoven. Dat wilde ik op deze avond toch nog even kwijt.
Huilen.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kunnen ze lucht boven stadion weer terugkopenEn nog wat parkeerplekken
Maakt me verder niet uit, maar zou toch correct zijn als de gemeente wat terug ziet van het geld dat ze er ingepompt hebben?quote:
Dat krijgen ze ook, ieder jaar. Plus 12 miljoen extra aan rente.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Maakt me verder niet uit, maar zou toch correct zijn als de gemeente wat terug ziet van het geld dat ze er ingepompt hebben?
Ik hoop dat er nog wat van Twente terecht komtquote:Op woensdag 9 december 2015 01:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat krijgen ze ook, ieder jaar. Plus 12 miljoen extra aan rente.
Oftewel daar verdient de gemeente nog wat aan, integenstelling tot zoveel andere gemeentes die clubs blijven steunen of zelfs stadions deels betalen en niks terug krijgen.
PSV kan ze kopen, dan kun je janken over competitievervalsing, ook altijd gezellig.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog wat van Twente terecht komtEn ADO heeft ook zware problemen...
Sorry trouwens dat ik zo vervelend over kwamquote:Op woensdag 9 december 2015 01:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV kan ze kopen, dan kun je janken over competitievervalsing, ook altijd gezellig.
Wij hebben nu 26 miljoen. Kunnen best wel twee spelertjes bij Twente ophalen hoor. Houden we de helft nog over.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog wat van Twente terecht komtEn ADO heeft ook zware problemen...
Bij Twente toch ook alleen Ziyech? Of wil je Tapia ook?quote:Op woensdag 9 december 2015 01:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wij hebben nu 26 miljoen. Kunnen best wel twee spelertjes bij Twente ophalen hoor. Houden we de helft nog over.
Bij ADO niet, daar is niemand PSV-waardig.
Ach, waarom niet. Geld zat.quote:Op woensdag 9 december 2015 01:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Twente toch ook alleen Ziyech? Of wil je Tapia ook?
Die totale stilte bij de goal van de Jongquote:Op woensdag 9 december 2015 02:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij is de commentator een beetje voor CSKA.
Zenit 5e in Rusland, CSKA 1ste in Rusland.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:56 schreef Cavaliers het volgende:
Meh, je bent tegen elke ploeg complete underdog natuurlijk. Waren we sowieso ook in deze poule. Kans op nog een ronde verder is onafhankelijk van de loting ook nihil. Maar niet onmogelijk met een 'goede' loting. Met wat pech ga je er 2x dik van af. Met een hoop mazzel en uiterste concentratie maak je gewoon kans op weer een ronde verder. Niet waarschijnlijk, maar ook niet onmogelijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:56 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.livescore.com/soccer/champions-league/group-h/quote:Op woensdag 9 december 2015 02:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zenit 5e in Rusland, CSKA 1ste in Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |