Speelde op een gegeven moment ook iemand uit toen hij de laatste man wasquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:37 schreef Rabieluh het volgende:
Die keren dat Isimat naar voren ging was wel doodeng.
Hij werd ook wel heel vaak niet begrepen hoor. Hij communiceert niet met zijn ogen of lichaam als hij een steekbal geeft. Voordeel is dat de tegenstander niets weet, maar zijn ploeggenoten moeten hem nog wat beter door krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die pereiro... De klasse druipt er af en toe vanaf. Maar hij speelt toch zo dom, naief en lusteloos. Jammer.
twitter:RypkeBakker twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 20:40:39De sfeer zit er goed in. #psvcsk https://t.co/RhacJqhBJz reageer retweet
Dat doet hij al het hele jaar eigenlijk, alleen is het voor sommige die hem eerder (terecht) steeds met de grond gelijk moesten maken, wat moeilijk om dat toe te geven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Mja zelfs Bruma stond goed te verdedigen
Die redding op de vrije trap was lekker man.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:39 schreef Bonkers. het volgende:
En Zoet is ook opeens een bron van rust.
En Brenet verneukt opeens niets meer.
Cocu is een toptrainer.
Die pakte hij alsof hij een wereldkeeper isquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die redding op de vrije trap was lekker man.
Hij is heel goed bezig dit jaar, heel soms nog wel eens een foutje aan de bal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat doet hij al het hele jaar eigenlijk, alleen is het voor sommige die hem eerder (terecht) steeds met de grond gelijk moesten maken, wat moeilijk om dat toe te geven.
Hij ging alleen wel heel makkelijk liggen bij die penalquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:39 schreef Bonkers. het volgende:
En Zoet is ook opeens een bron van rust.
En Brenet verneukt opeens niets meer.
Cocu is een toptrainer.
Klopt wel. Maar ook wel erg sterk genomen, qua loopwerk en inhouden. Gewoon een geroutineerde pingel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij ging alleen wel heel makkelijk liggen bij die penal
Maargoed, dat boeit echt niks nu
Inderdaad, trainen Nederlandse keepers niet meer op penalties?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij ging alleen wel heel makkelijk liggen bij die penal
Maargoed, dat boeit echt niks nu
Zoet ging volgens mij al naar de hoek voordat die knakker uberhaupt begon met de aanloop.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar ook wel erg sterk genomen, qua loopwerk en inhouden. Gewoon een geroutineerde pingel.
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:57:2091% - @JBruma won 91% of his duels vs. CSKA Moscow (10 out of 11), a higher percentage than any other player on the field. Robust. reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:48:0318 - Steven Bergwijn is the youngest player to (score or) assist a goal this Champions League season (18 y, 61 d). Prospect. reageer retweet
Telt die als assist ja?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:45 schreef Rabieluh het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:57:2091% - @JBruma won 91% of his duels vs. CSKA Moscow (10 out of 11), a higher percentage than any other player on the field. Robust. reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:48:0318 - Steven Bergwijn is the youngest player to (score or) assist a goal this Champions League season (18 y, 61 d). Prospect. reageer retweet
Nee, kijk het terug.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoet ging volgens mij al naar de hoek voordat die knakker uberhaupt begon met de aanloop.
Assist? Hij kreeg die bal per ongeluk tegen zn kont toch?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:45 schreef Rabieluh het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat het hands was, was allang blij dat er niet afgefloten werdquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Assist? Hij kreeg die bal per ongeluk tegen zn kont toch?
Ik dacht ook eerst dat De Jong buitenspel stond bij z'n goalquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat het hands was, was allang blij dat er niet afgefloten werd
Dat was me gelukkig allang opgevallen, was alleen bang dat Moreno zich met de bal zou bemoeienquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat De Jong buitenspel stond bij z'n goal
Maar goed dat hij geen Zeefuik reet heeft dan, dan was die bal op de Herdgang belandt.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Assist? Hij kreeg die bal per ongeluk tegen zn kont toch?
quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar goed dat hij geen Zeefuik reet heeft dan, dan was die bal op de Herdgang belandt.
Die scheids.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wat een avond zeg, en wat heb ik lopen vloeken op die scheids. Vooral bij die onterechte penalty, maar jongens WAT WAS PSV SLORDIG! Ah fijn. 2-1 winst, verder niet zeuren dus. BIJ DE LAATSTE 16!
quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:52 schreef BadderHaring het volgende:
Alsof de Jong en Guardado zijn vrouw hadden gegangbanged.
Portugalquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:54 schreef Rabieluh het volgende:
Zou Porto als tegenstander wat zijn? Ik hou niet zo van Portugal.
Mooi weer, lekker eten. Hopen dat ik tegen die tijd weer kan reizen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:54 schreef Rabieluh het volgende:
Zou Porto als tegenstander wat zijn? Ik hou niet zo van Portugal.
Even veel kans, namelijk geen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Portugal
Maarja, je maakt denk meer kans tegen Porto dan tegen Barça
Hoezo kan je niet reizen nu dan?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mooi weer, lekker eten. Hopen dat ik tegen die tijd weer kan reizen.
Zeker niet de sterkste ploeg die ze kunnen loten. Daar liggen wel kansen.
Ik acht PSV echt volledig kansloos tegen Porto. Maar dan ook echt volledig. Lekker Bruma tegen Aboubakar, fijn! Imbula en Herrera erbij, genot.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Porto is gewoon niveau United/Wolfsburg. Zelfde categorie.
Bruma speelt gewoon prima momenteel. Met Moreno ernaast maak ik mij geen zorgen, die hadden Martial/Rooney ook in de zak en die zijn echt niet minder.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik acht PSV echt volledig kansloos tegen Porto. Maar dan ook echt volledig. Lekker Bruma tegen Aboubakar, fijn! Imbula en Herrera erbij, genot.
Diverse operaties aan mijn rotte knie gehad die niet hebben opgeleverd wat moest. Langdurige geschiedenis met veel pijn en operaties. Ben al een paar maanden redelijk bed-gebonden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet reizen nu dan?
Jawel, al probeerde Bruma het goed te voorkomen.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:00 schreef RijstNatie het volgende:
Die corner vooraf aan de penal was toch helemaal geen corner?
Rooney is al half met pensioen, die presteert echt helemaal niets meer. Martial daarentegen is een baas, maar wordt door Lowie verkracht met een vrijere rol op de flank. Aboubakar is ook helemaal geen vergelijkbaar type met die twee. Die man is imposant. Brahimi erachter, levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Bruma speelt gewoon prima momenteel. Met Moreno ernaast maak ik mij geen zorgen, die hadden Martial/Rooney ook in de zak en die zijn echt niet minder.
Oh jezus man, wat kut.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Diverse operaties aan mijn rotte knie gehad die niet hebben opgeleverd wat moest. Langdurige geschiedenis met veel pijn en operaties. Ben al een paar maanden redelijk bed-gebonden.
Nee, dat klopt. Toch acht ik PSV absoluut niet kansloos tegen Porto. Individueel een klasse beter, maar absoluut niet verschrikkelijk indrukwekkend als team en qua werklust.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rooney is al half met pensioen, die presteert echt helemaal niets meer. Martial daarentegen is een baas, maar wordt door Lowie verkracht met een vrijere rol op de flank. Aboubakar is ook helemaal geen vergelijkbaar type met die twee. Die man is imposant.
Thanks. Al jaren mee aan het kutten, ook de reden waarom ik moest stoppen met voetbal. Operatie steeds maar uitgesteld, maar tijdens een potje vrije tijd voetbal er echt doorheen gegaan.quote:
Dit heb ik vaker gehoordquote:Op woensdag 9 december 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Wie weet wat er nog allemaal mogelijk is als je deze groep nog een paar jaar bij elkaar houdt.
Tja, dat denken ze bij Ajax ook al 5 jaar. Gaat gewoon niet gebeuren. Na dit seizoen, zeker als je het kampioenschap misloopt, dikke leegloop. Kan niet anders.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
Wie weet wat er nog allemaal mogelijk is als je deze groep nog een paar jaar bij elkaar houdt.
Die schat ik wel iets hoger in hoor. Ik hoop op Chelsea.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Porto is gewoon niveau United/Wolfsburg. Zelfde categorie.
Toch zou zo'n De Jong eigenlijk gewoon bij PSV moeten blijven. Al 2 keer mislukt in het buitenland, is hier de beste spits van de Eredivisie. Zo'n Pereiro ga je uiteindelijk niet kunnen behouden, maar zou juist fantastisch zijn als je Moreno, Guardado en De Jong in het elftal houdt. Stabiliteit in de as is wat je wil als je echt wil groeien als elftal.quote:Op woensdag 9 december 2015 00:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja, dat denken ze bij Ajax ook al 5 jaar. Gaat gewoon niet gebeuren. Na dit seizoen, zeker als je het kampioenschap misloopt, dikke leegloop. Kan niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |