Speelde op een gegeven moment ook iemand uit toen hij de laatste man wasquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:37 schreef Rabieluh het volgende:
Die keren dat Isimat naar voren ging was wel doodeng.
Hij werd ook wel heel vaak niet begrepen hoor. Hij communiceert niet met zijn ogen of lichaam als hij een steekbal geeft. Voordeel is dat de tegenstander niets weet, maar zijn ploeggenoten moeten hem nog wat beter door krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:33 schreef TweeGrolsch het volgende:
Die pereiro... De klasse druipt er af en toe vanaf. Maar hij speelt toch zo dom, naief en lusteloos. Jammer.
twitter:RypkeBakker twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 20:40:39De sfeer zit er goed in. #psvcsk https://t.co/RhacJqhBJz reageer retweet
Dat doet hij al het hele jaar eigenlijk, alleen is het voor sommige die hem eerder (terecht) steeds met de grond gelijk moesten maken, wat moeilijk om dat toe te geven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Mja zelfs Bruma stond goed te verdedigen
Die redding op de vrije trap was lekker man.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:39 schreef Bonkers. het volgende:
En Zoet is ook opeens een bron van rust.
En Brenet verneukt opeens niets meer.
Cocu is een toptrainer.
Die pakte hij alsof hij een wereldkeeper isquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die redding op de vrije trap was lekker man.
Hij is heel goed bezig dit jaar, heel soms nog wel eens een foutje aan de bal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat doet hij al het hele jaar eigenlijk, alleen is het voor sommige die hem eerder (terecht) steeds met de grond gelijk moesten maken, wat moeilijk om dat toe te geven.
Hij ging alleen wel heel makkelijk liggen bij die penalquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:39 schreef Bonkers. het volgende:
En Zoet is ook opeens een bron van rust.
En Brenet verneukt opeens niets meer.
Cocu is een toptrainer.
Klopt wel. Maar ook wel erg sterk genomen, qua loopwerk en inhouden. Gewoon een geroutineerde pingel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij ging alleen wel heel makkelijk liggen bij die penal
Maargoed, dat boeit echt niks nu
Inderdaad, trainen Nederlandse keepers niet meer op penalties?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij ging alleen wel heel makkelijk liggen bij die penal
Maargoed, dat boeit echt niks nu
Zoet ging volgens mij al naar de hoek voordat die knakker uberhaupt begon met de aanloop.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Klopt wel. Maar ook wel erg sterk genomen, qua loopwerk en inhouden. Gewoon een geroutineerde pingel.
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:57:2091% - @JBruma won 91% of his duels vs. CSKA Moscow (10 out of 11), a higher percentage than any other player on the field. Robust. reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:48:0318 - Steven Bergwijn is the youngest player to (score or) assist a goal this Champions League season (18 y, 61 d). Prospect. reageer retweet
Telt die als assist ja?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:45 schreef Rabieluh het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:57:2091% - @JBruma won 91% of his duels vs. CSKA Moscow (10 out of 11), a higher percentage than any other player on the field. Robust. reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:48:0318 - Steven Bergwijn is the youngest player to (score or) assist a goal this Champions League season (18 y, 61 d). Prospect. reageer retweet
Nee, kijk het terug.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoet ging volgens mij al naar de hoek voordat die knakker uberhaupt begon met de aanloop.
Assist? Hij kreeg die bal per ongeluk tegen zn kont toch?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:45 schreef Rabieluh het volgende:
Ik dacht in eerste instantie dat het hands was, was allang blij dat er niet afgefloten werdquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Assist? Hij kreeg die bal per ongeluk tegen zn kont toch?
Ik dacht ook eerst dat De Jong buitenspel stond bij z'n goalquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat het hands was, was allang blij dat er niet afgefloten werd
Dat was me gelukkig allang opgevallen, was alleen bang dat Moreno zich met de bal zou bemoeienquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat De Jong buitenspel stond bij z'n goal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |