Die had de bal a la Suarez uit het doel moeten boxen en moeten vertrouwen op De Gea.quote:
Luuk geschorst ja. Verder niemand voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:18 schreef Ciscus het volgende:
Lekker ontspannen avondje. Morgen even een nieuw flesje whiskey halen wel.
Is alleen Luuk geschorst de volgende pot?
Oja: Jippie, geen Europa League
Eerste helft vond ik 'm juist goed fluiten, tweede helft dramatisch. Penalty had niet gegeven mogen worden natuurlijk en die back had z'n tweede geel moeten krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Wat een match!![]()
En wat een klote scheidsrechter..maar laten we het daar maar niet meer over hebben.
Volgende ronde ga je met of zonder de Jong waarschijnlijk toch niet overleven, of je moet verdomd veel mazzel hebben. Maar tis wel een gemis ja. Wellicht dat Lestienne tegen die tijd weer speelt, en Locadia in de spits kan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:20 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Luuk geschorst ja. Verder niemand voor zover ik weet.
Ik vond het eigenlijk wel een pingel. Beetje ongelukkig maar raakt hem wel gewoon. Dommige sliding.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerste helft vond ik 'm juist goed fluiten, tweede helft dramatisch. Penalty had niet gegeven mogen worden natuurlijk en die back had z'n tweede geel moeten krijgen.
Dat verwacht/hoop ik dan ja, Lestienne weer op linksbuiten geeft weer wat aanvallende mogelijkheden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
Volgende ronde ga je met of zonder de Jong waarschijnlijk toch niet overleven, of je moet verdomd veel mazzel hebben. Maar tis wel een gemis ja. Wellicht dat Lestienne tegen die tijd weer speelt, en Locadia in de spits kan.
Guardado gaf zelf toe dat zijn aktie naïef was, en je zag het contact. Lichte overtreding, maar wel een pingel.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerste helft vond ik 'm juist goed fluiten, tweede helft dramatisch. Penalty had niet gegeven mogen worden natuurlijk en die back had z'n tweede geel moeten krijgen.
Dank dat die in de Eredivisie in 8 van de 10 gevallen niet gegeven was hoor. Het was misschien lomp inkomen, maar ik vond het niet penaltywaardigquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Guardado gaf zelf toe dat zijn aktie naïef was, en je zag het contact. Lichte overtreding, maar wel een pingel.
Ja. Maar veel te danken aan Bruma en het beulswerk van Guardado. Isimat was een paar keer flink uit positie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:31 schreef Bonkers. het volgende:
Misschien achteraf wat makkelijk praten, maar Cocu heeft wel een sterke achterhoede neergezet vandaag.
Kan niet voetballen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hendrix speelde wel goed trouwens, wellicht dat ik het toch verkeerd zie bij hem dan
Die speelde echt een goeie pot inderdaad. Mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:36 schreef Rabieluh het volgende:
Bruma was echt goed hoor, wat een tackles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |