Doe maar Chelsea of Zenit, en anders Real/Bayern/Barca. Vooral Man City zou een enorme letdown zijn.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:40 schreef Brammess het volgende:
Real Madrid, Atletico Madrid, Manchester City, Barcelona, Bayern, Zenit en Chelsea, Porto of Dynamo Kiev
Mooi affiche maar wel ass rapedquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:44 schreef TLC het volgende:
Als PSV City loot hebben ze een kans, ook Chelsea zit in een slechte fase.
Tegen Barca, Real en Bayern is gewoon een erg mooi affiche
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
Willems en die gekke Belg er na de winterstop weer bij. Dat wordt CL winst.
Mission accomplished.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]![]()
oké, ik ben weer weg hier.
jupquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe was het verloop nou tijdens deze wedstrijden? Het leek op niet door, wel door, niet door (afgekeurd) wel door, misschien door, niet door, wel door.
Exact de reden waarom ik 100 jaar ouder ben geworden in 90 minutenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:59 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe was het verloop nou tijdens deze wedstrijden? Het leek op niet door, wel door, niet door (afgekeurd) wel door, misschien door, niet door, wel door.
Ik ben ook 6 keer zo grijs geworden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ik 100 jaar ouder ben geworden in 90 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |