abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157310310

Welkom in het grote PSV topic! :W

Officiele PSV website
PSV TV
PSV Netwerk
Supportersvereniging PSV
PSV Fans United
Lighttown Madness
PSV Ultras

Landskampioenschap (22x)
1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2015.

KNVB Beker (9x)
1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012.

Johan Cruijff Schaal (10x)
1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012, 2015

Europacup I (1x)
1988.

UEFA Cup (1x)
1978.

Zaterdag 8 augustus ADO Den Haag - PSV , 2-2
Zondag 16 augustus PSV - FC Groningen , 2-0
Zaterdag 22 augustus Heerenveen - PSV , 1-1
Zondag 30 augustus PSV - Feyenoord , 3-1
Zaterdag 12 september SC Cambuur - PSV , 0-6
Zaterdag 19 september Heracles Almelo - PSV , 2-1
Zaterdag 26 september PSV - NEC , 2-1
Zondag 4 oktober Ajax - PSV , 1-2
Zaterdag 17 oktober PSV - Excelsior , 1-1
Zaterdag 24 oktober FC Twente - PSV , 1-3
Zaterdag 31 oktober De Graafschap - PSV , 3-6
Zondag 8 november PSV - FC Utrecht , x-x
Zaterdag 21 november Willem II - PSV , x-x
Zondag 29 november PSV - AZ , x-x
Zaterdag 5 december Vitesse - PSV , x-x
Zaterdag 12 december PSV - Roda JC Kerkrade , x-x
Zaterdag 19 december PSV - PEC Zwolle , x-x

Zondag 17 januari Feyenoord - PSV , x-x
Zondag 24 januari PSV - FC Twente , x-x
Woensdag 27 januari Excelsior - PSV , x-x
Zaterdag 30 januari PSV - De Graafschap , x-x
Zondag 7 februari FC Utrecht - PSV , x-x
Zondag 14 februari NEC - PSV , x-x
Zaterdag 20 februari PSV - Heracles Almelo , x-x
Zaterdag 27 februari PSV - ADO Den Haag , x-x
Zaterdag 5 maart FC Groningen - PSV , x-x
Zaterdag 12 maart PSV - Heerenveen , x-x
Zondag 20 maart PSV - Ajax , x-x
Zaterdag 2 april AZ - PSV , x-x
Zaterdag 9 april PSV - Willem II , x-x
Zaterdag 16 april Roda JC - PSV , x-x
Dinsdag 19 april PSV - Vitesse , x-x
Zondag 1 mei PSV - SC Cambuur , x-x
Zondag 8 mei PEC Zwolle - PSV , x-x

Dinsdag 15 september PSV - Manchester United, 2-1
Woensdag 30 september CSKA Moskou - PSV, 3-2
Woensdag 21 oktober Wolfsburg - PSV, 2-0
Dinsdag 3 november PSV - Wolfsburg, 2-0
Woensdag 25 november Manchester United - PSV, x-x
Dinsdag 8 december PSV - CSKA Moskou, x-x

Dinsdag 22 september PSV - SC Cambuur , 3-2
Dinsdag 27 oktober PSV - SC Genemuiden , 6-0
Woensdag 16 december Heracles - PSV , x-x

JC Schaal
Zondag 2 augustus FC Groningen - PSV , 0-3

1. De jong - 9
2. Locadia - 5
3. Pröpper - 4
4. Pereiro - 4
5. Narsingh - 3
6. Pereiro - 4
7. Maher - 3
8. Arias - 1
9. Lestienne - 1

Om te wennen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_157310547
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 09:30 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Was een vermakelijke wedstrijd met goed spel van PSV. Een wedstrijd van niks vind ik dan ook erg denigrerend klinken. De spelers zaten er bovenop en hebben alles gegeven.

Voor de neutrale toeschouwer zal dit nou niet bepaald de geschiedenis ingaan als een 'leuke wedstrijd'. Dat wil ik er maar mee zeggen. ;)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_157310679
Wat een heerlijke avond gisteren, heb echt genoten. Vond Bruma erg sterk spelen trouwens. Leuk ook dat De Jong beslissend is op dit niveau. Vond beide goals mooi, maar die van De Jong vond ik echt heel knap. Die keeper is aardig groot en stond er met gesterkte armen voor, nog krijgt ie hem er zo overheen. Tja en Guardado, wat een held. Maher viel tegen, maar ik verwacht inmiddels niks anders meer. Wat mij betreft is het tijd om hem af te schrijven. Af en toe en leuke bevlieging, meer is het niet.

Ben benieuwd hoe het verder gaat. We moeten niet te licht over CSKA thuis denken, maar zij zijn in mijn ogen wel te pakken. Moeten we wel geconcentreerd blijven, niet dat slaperige gedoe zoals tegen Wolfsburg en De Graafschap uit. United uit moet je ook een punt (misschien zelfs meer) kunnen pakken, zoveel stelt United niet voor.
pi_157310698
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor de neutrale toeschouwer zal dit nou niet bepaald de geschiedenis ingaan als een 'leuke wedstrijd'. Dat wil ik er maar mee zeggen. ;)
Zou zomaar kunnen. Als PSV-supporter beleef je zo'n wedstrijd toch anders, zit dan op het puntje van mijn stoel. Hoe saai zo'n wedstrijd ook is.
pi_157310823
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:01 schreef ZuidGrens het volgende:

Ben benieuwd hoe het verder gaat. We moeten niet te licht over CSKA thuis denken, maar zij zijn in mijn ogen wel te pakken. Moeten we wel geconcentreerd blijven, niet dat slaperige gedoe zoals tegen Wolfsburg en De Graafschap uit. United uit moet je ook een punt (misschien zelfs meer) kunnen pakken, zoveel stelt United niet voor.
Ik ben eigenlijk nu al tevreden al halen we geen punt meer :') . 2 thuisoverwinningen en 6 punten is ruim boven verwachting. Na de loting zag ik echt zo'n horrorscenario voor me, met 1 puntje 4e worden oid :+

Alles wat er nu nog bij komt zie ik als pure bonus, al moet ik toegeven dat het bijvoorbeeld wel erg zuur zou zijn als je straks op 7 punten uitkomt en dan alsnog als 4e eindigt :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 4 november 2015 @ 12:18:26 #6
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157310990
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk nu al tevreden al halen we geen punt meer :') . 2 thuisoverwinningen en 6 punten is ruim boven verwachting. Na de loting zag ik echt zo'n horrorscenario voor me, met 1 puntje 4e worden oid :+

Alles wat er nu nog bij komt zie ik als pure bonus, al moet ik toegeven dat het bijvoorbeeld wel erg zuur zou zijn als je straks op 7 punten uitkomt en dan alsnog als 4e eindigt :P
Of zo'n 2003 scenario, dat je 10 punten haalt en toch derde wordt.
pi_157311033
quote:

[..]

Tweede plek is gewoon haalbaar, heb je zelf in de hand nu. Vooraf had ik Wolfsburg en CSKA op de eerste en tweede plek ingeschat, PSV derde en United vierde.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:21:57 #8
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_157311046
Natuurlijk gisteren een heerlijke wedstrijd gezien. Maar waar PSV nu voor moet waken is overschatting van zichzelf.

Vaak genoeg gezien dat ze ook draken van wedstrijden kunnen spelen. Als iedereen z'n koppie erbij houdt en dit door weet te trekken, en als Lestienne en Willems er straks weer bij zijn, dan heeft PSV toch een heel behoorlijke selectie.

Mochten ze niet overwinteren in Europa, dan moeten ze toch écht realiseren dat ze elke wedstrijd in de eredivisie zo moeten spelen als gisteren, willen ze kampioen worden.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_157311085
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:18 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan zou toch vooral de blijdschap van de 10 punten en het Europees overwinteren overheersen.

Wel jammer van de extra miljoenen die je mis loopt in zo'n geval. Maar goed, allemaal koffiedik kijken, voor hetzelfde geld blijven we op 6 staan.
  woensdag 4 november 2015 @ 12:32:09 #10
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_157311226
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:21 schreef jpg97 het volgende:
Natuurlijk gisteren een heerlijke wedstrijd gezien. Maar waar PSV nu voor moet waken is overschatting van zichzelf.

Vaak genoeg gezien dat ze ook draken van wedstrijden kunnen spelen. Als iedereen z'n koppie erbij houdt en dit door weet te trekken, en als Lestienne en Willems er straks weer bij zijn, dan heeft PSV toch een heel behoorlijke selectie.

Mochten ze niet overwinteren in Europa, dan moeten ze toch écht realiseren dat ze elke wedstrijd in de eredivisie zo moeten spelen als gisteren, willen ze kampioen worden.
Gelukkig speelt PSV in de eredivisie, waar ze regelmatig falen tegen veel mindere ploegen. Overschatting zal er dus ws niet snel insluipen.
pi_157311742
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:20 schreef Vjenne12345 het volgende:

Tweede plek is gewoon haalbaar, heb je zelf in de hand nu. Vooraf had ik Wolfsburg en CSKA op de eerste en tweede plek ingeschat, PSV derde en United vierde.
Had je kort voor je voorspelling een auto-ongeluk gehad?
U MAD?
pi_157311793
quote:

Vooraf had ik Wolfsburg en CSKA op de eerste en tweede plek ingeschat, PSV derde en United vierde.
Wat de fuck
pi_157312262
quote:

[..]

Ja, zelfs de eerste plek heb je nog zelf in de hand in theorie. Gewoon 'even' 2 keer winnen en zorgen dat je Wolfsburg voorblijft op doelsaldo. Simpel! :D

Maar laten we een wat realistischer scenario schetsen waarin PSV gewoon verliest in Manchester. Bij verlies in Manchester zijn we hoe dan ook de 2e plek kwijt. Als Wolfsburg van Moskou wint komen ze op 9 punten, wint Moskou, dan komen die op 7 punten, is het gelijk, dan gaat Wolfsburg over ons heen met 7 punten.

Wij verliezen en Wolfsburg winnen is het slechtste scenario, dan gaan we met 3 punten achterstand en een slechter doelsaldo dan Wolfsburg de laatste wedstrijd in. Dan is de 2e plek wel heel ver weg en heb je het ook niet meer in eigen hand.
pi_157312312
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:21 schreef jpg97 het volgende:

Bruma straalt altijd overschatting uit vind ik. Na zo'n wedstrijd krijg ik bij zijn commentaren altijd zo'n "Zie je wel dat we écht zó goed zijn!!1!! Al die mindere wedstrijden waren maar incidenten!1!"-gevoel :P
pi_157312999
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:18 schreef BadderHaring het volgende:

Dat kan niet meer.
pi_157313104
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat kan niet meer.
Gelukkig maar. :P Ik lees net trouwens dat Maher het al over de eerste plek heeft en over winnen in Manchester.

Dat zou trouwens pas zuur zijn: winnen in Manchester en dan toch niet minstens tweede worden :P
pi_157313131
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 13:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja, zelfs de eerste plek heb je nog zelf in de hand in theorie. Gewoon 'even' 2 keer winnen en zorgen dat je Wolfsburg voorblijft op doelsaldo. Simpel! :D

Maar laten we een wat realistischer scenario schetsen waarin PSV gewoon verliest in Manchester. Bij verlies in Manchester zijn we hoe dan ook de 2e plek kwijt. Als Wolfsburg van Moskou wint komen ze op 9 punten, wint Moskou, dan komen die op 7 punten, is het gelijk, dan gaat Wolfsburg over ons heen met 7 punten.

Wij verliezen en Wolfsburg winnen is het slechtste scenario, dan gaan we met 3 punten achterstand en een slechter doelsaldo dan Wolfsburg de laatste wedstrijd in. Dan is de 2e plek wel heel ver weg en heb je het ook niet meer in eigen hand.
Als PSV zo speelt als gisteren hoeven ze niet te verliezen bij Man Utd. Ze zouden er zelfs 3 punten kunnen halen.

Man Utd speelt vrij dramatisch en als CSKA die grote kans niet verneukt had, was het 0-1 gebleven denk ik.

Daarnaast denk ik dat Wolfsburg gewoon gelijk gaat spelen tegen CSKA.

Natuurlijk kan het ook mis gaan, PSV is niet zo goed dat ze kunnen dicteren, maar de tweede plek is weldegelijk realistisch momenteel.

(Maar tjonge, wat zou het toch fijn zijn geweest als ze de eerste helft tegen CSKA en de tweede tegen Wolfsburg niet hadden zitten slapen)
pi_157313154
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gelukkig maar. :P Ik lees net trouwens dat Maher het al over de eerste plek heeft en over winnen in Manchester.

Dat zou trouwens pas zuur zijn: winnen in Manchester en dan toch niet minstens tweede worden :P
Dat laatste is hoogst onwaarschijnlijk, als het al kan.

Maher doet er beter aan om gewoon per wedstrijd te denken.
pi_157313216
Juist die helften waarin ze hebben staan slapen geven mij het gevoel dat het nog een hele zware klus wordt om 2e te worden. Speel nog 2 van zulke helften en je moet niet raar staan te kijken dat je na 6 wedstrijden met 6 punten staat. Waar we ons overigens ook absoluut niet voor zouden hoeven te schamen.

Maar goed, koffiedik kijken en zulks :P
pi_157313310
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste is hoogst onwaarschijnlijk, als het al kan.

Winnen in Manchester kom je op 9 punten. Als Wolfsburg wint zij ook. Sta je 1 en 2. Manchester op 7. Dan verliezen van Moskou thuis met 0-2, Wolfsburg verliezen van Manchester met 1-0, word je derde op doelsaldo. Dus ja, kan.
pi_157313376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Juist die helften waarin ze hebben staan slapen geven mij het gevoel dat het nog een hele zware klus wordt om 2e te worden. Speel nog 2 van zulke helften en je moet niet raar staan te kijken dat je na 6 wedstrijden met 6 punten staat. Waar we ons overigens ook absoluut niet voor zouden hoeven te schamen.

Maar goed, koffiedik kijken en zulks :P
Ik zie wel ontwikkeling. Tegen CSKA mis je toch de belangrijkste speler. Tegen Wolfsburg heeft men echt een les geleerd.

Je zag gisteren ook dat men steeds de focus had op de bal. Zodra er balverlies was of dreigde werd er meteen gejaagd. Nog even dat tikje zodat een medespeler in kon grijpen. Gaten dichtlopen. Concentratie.

Ik heb geen enkele illusie dat ze dat ook in de competitie kunnen tegen de mindere tegenstanders, maar bloed ruikende in de CL denk ik wel.

Zou ook wel prettig zijn als het eens een keer lukt. Te lang geleden dat een Nederlandse club echt weer wat liet zien op dat podium.
pi_157313465
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Winnen in Manchester kom je op 9 punten. Als Wolfsburg wint zij ook. Sta je 1 en 2. Manchester op 7. Dan verliezen van Moskou thuis met 0-2, Wolfsburg verliezen van Manchester met 1-0, word je derde op doelsaldo. Dus ja, kan.
Ik ken de regels niet tav onderling resultaat, maar bij SBS6 (jaja, ik weet het) werd gesuggereerd dat PSV tov Wolfsburg altijd door zou gaan bij gelijk aantal punten. Geen idee hoe en wat.

Wat daar ook van moge zijn: Wolfsburg gaat niet in eigen huis verliezen van MU schat ik in.

Dus als het al kan is het heel theoretisch. Eerst maar eens fatsoenlijk de wedstrijd bij MU ingaan.
pi_157313487
quote:

[..]

Alles wat er nu nog bij komt zie ik als pure bonus.
Dit.
Vooraf verwacht dat we hard ingemaakt zouden worden. Dus niet nu allemaal hossana en Ajax-arrogant worden graag. PSV heeft het al heel goed gedaan, alles extra is bonus.
pi_157313495
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ken de regels niet tav onderling resultaat, maar bij SBS6 (jaja, ik weet het) werd gesuggereerd dat PSV tov Wolfsburg altijd door zou gaan bij gelijk aantal punten. Geen idee hoe en wat.

Wat daar ook van moge zijn: Wolfsburg gaat niet in eigen huis verliezen van MU schat ik in.

Dus als het al kan is het heel theoretisch. Eerst maar eens fatsoenlijk de wedstrijd bij MU ingaan.
Niet altijd..
Op dit moment. Omdat PSV een beter doelsaldo heeft. 6-6 vs 4-4. En volgens is het dan dat meeste doelpunten voor/gemaakt telt en dan winnen we (nu) met 6-4.

Zo bedoelde ze het volgens mij.
pi_157313566
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bij gelijk aantal punten telt allereerst het onderling resultaat. Dat is neutraal (2 keer 2-0). Dan gaan we kijken naar doelsaldo: dat is momenteel ook gelijk (allebei precies 0), en daarna gaan we dus kijken naar aantal gezette doelpunten, dat is 6 tegen 4, daarom staat PSV momenteel dus 2e.

Hoe het zit als ook het aantal gemaakte doelpunten hetzelfde is zou ik niet weten overigens, kijken naar wie de meeste uitdoelpunten heeft gemaakt zou een mogelijkheid zijn. Mocht dat ook gelijk zijn dan denk ik dat je bij 'loten' uitkomt. :P

Edit: gare regel trouwens, dat onderling resultaat boven doelsaldo gaat....
pi_157313735
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:20 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dit.
Vooraf verwacht dat we hard ingemaakt zouden worden. Dus niet nu allemaal hossana en Ajax-arrogant worden graag. PSV heeft het al heel goed gedaan, alles extra is bonus.
Arrogant? Omdat je er goed voorstaat en je nu ook alles er aan wil doen om door te gaan?
pi_157313750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:21 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Niet altijd..
Op dit moment. Omdat PSV een beter doelsaldo heeft. 6-6 vs 4-4. En volgens is het dan dat meeste doelpunten voor/gemaakt telt en dan winnen we (nu) met 6-4.

Zo bedoelde ze het volgens mij.
Zo werd het niet gezegd. Maar goed.
pi_157313815
quote:

[..]

Dit.
Dan kun je inderdaad beter gewoon de scheidsrechter de schuld geven en het Psv-calimero gehalte hoog houden.
pi_157314138
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Had je kort voor je voorspelling een auto-ongeluk gehad?
Nee.
pi_157314214
quote:

[..]

Dit.
Wat een topsport instelling zeg.
pi_157314480
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Arrogant? Omdat je er goed voorstaat en je nu ook alles er aan wil doen om door te gaan?
Zie TT.

Je kan er ook gewoon 2x afgaan met 5-0.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:40 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Dan kun je inderdaad beter gewoon de scheidsrechter de schuld geven en het Psv-calimero gehalte hoog houden.
Die scheidsrechter stond ook gewoon te falen als een achterlijke. Of mag je alleen janken over de scheids als je verloren hebt? Die man volgt de regels gewoon niet en oogt partijdig, mag je wat van zeggen.

En als je met 6-3 wint kun je niet echt calimero zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:58 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat een topsport instelling zeg.
Gaan voor alles is niet hetzelfde als arrogantie.
pi_157314633
Ik schat Moskou overigens even sterk in als Zenit en een stuk sterker dan Dinamo. Die hebben we allebei vorig seizoen gehad, toen we minder puntverlies leden en wat stabieler waren dan nu. Just saying.
pi_157314687
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En zuurpruim, al wat positiever ?
Om eerlijk te zijn niet nee. Natuurlijk was gisteren leuk, maar het was met name hard werken om op die manier wat voetballend onvermogen te maskeren. Maar daar zit juist het grootste punt van irritatie. Waarom kan het tegen Ajax, Feyenoord, ManU en Wolfsburg wel en tegen Excelsior en DGS niet? Voer voor psychologen hoor.
pi_157314748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn niet nee. Natuurlijk was gisteren leuk, maar het was met name hard werken om op die manier wat voetballend onvermogen te maskeren. Maar daar zit juist het grootste punt van irritatie. Waarom kan het tegen Ajax, Feyenoord, ManU en Wolfsburg wel en tegen Excelsior en DGS niet? Voer voor psychologen hoor.
Instelling al mag je dat van Stijn niet zeggen
pi_157314781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat vind ik ook te makkelijk.
pi_157314785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik sta klaar met koekenpannen.
pi_157314820
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik sta klaar met koekenpannen.
Ik ben al ondergedoken. Voorzorg maatregelen is het halve werk.
pi_157315302
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

In grote wedstrijden is het gewoon makkelijker om jezelf te motiveren. Dat is een heel normaal verschijnsel, valt ook weinig aan te veranderen.

Hoeft ook helemaal niet zo erg te zijn als het besef er maar eens zou zijn dat dit PSV gewoon elke wedstrijd behoorlijk diep zal moeten gaan om te winnen. Puur op kwaliteitsverschil je eventjes veilig naar een 3-0+ overwinning tikken, dat is geschiedenis, al heel lang. Dan hoef je echt niet elke wedstrijd helemaal tot het gaatje te gaan maar iets meer spirit dan het team nu heeft is toch echt nodig....
pi_157315948
pi_157316022
quote:
Wtf? :D
pi_157316058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In grote wedstrijden is het gewoon makkelijker om jezelf te motiveren. Dat is een heel normaal verschijnsel, valt ook weinig aan te veranderen.
Ik snap dat je je beter kunt opladen voor grote wedstrijden. Dat er meer adrenaline is. Motivatie zou er altijd moeten zijn, al is het maar voor je winstpremie. Ik snap ook niet dat je, wanneer je het tegen een vooraf zwakker geachte tegenstander, moeilijk hebt er niet een tandje bij geschakeld kan worden. Dus zo een natuurlijk verschijnsel vind ik het eerlijk gezegd niet. Maar misschien is het iets wat alleen in topsport voorkomt.
quote:
Hoeft ook helemaal niet zo erg te zijn als het besef er maar eens zou zijn dat dit PSV gewoon elke wedstrijd behoorlijk diep zal moeten gaan om te winnen. Puur op kwaliteitsverschil je eventjes veilig naar een 3-0+ overwinning tikken, dat is geschiedenis, al heel lang. Dan hoef je echt niet elke wedstrijd helemaal tot het gaatje te gaan maar iets meer spirit dan het team nu heeft is toch echt nodig....
Da's wat ik zeg.
pi_157316245
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Vieze huilert dat het is. Ook continu bij de scheids mekkeren, wat een kutjong.
Grootste mof die er gisteren tussen liep was een Nederlander. Da's toch curieus te noemen.
Dit, dus.
pi_157316280
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Grootste mof die er gisteren tussen liep was een Nederlander. Da's toch curieus te noemen.
Nou dat was toch echt die Arnold hoor. Wat een mafkees.
pi_157316472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:33 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Nou dat was toch echt die Arnold hoor. Wat een mafkees.
Niet. Ik zeg toch Dost? Jeetje.
Dit, dus.
pi_157316520
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Goed verhaal
pi_157316571
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik vond anders die Arnold een smerige matennaaier als Guardado dat slimmer had gespeeld was deze knakker er al voortijdig met rood afgestuurd in ieder geval.
pi_157316576
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik ben in dezen met Tom. Al vond ik die Caligiuri ook een kaasschaafmongool. Zo een Klose en Jung vond ik dan wel weer prettige spelers. Hard gelachen om Schürrle. Die kan er echt helemaal geen kut meer van. :D
pi_157316657
Overigens denk ik dat Wolfsburg het duel onderschat heeft. Die dachten vast eventjes over te kunnen doen wat ze thuis ook gedaan hadden. "LOL! PSV, die geven echt wel weer een paar doelpunten weg, lekker rustig beginnen en in de 2e helft keertje balletje binnen prikken en weer naar huis! Haha!". Ja, niet dus :P
pi_157317461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:08 schreef Geo4kant het volgende:

Zie TT.

Je kan er ook gewoon 2x afgaan met 5-0.

Jij hebt de wedstrijden niet gezien ofzo?
pi_157317472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoeft ook helemaal niet zo erg te zijn als het besef er maar eens zou zijn dat dit PSV gewoon elke wedstrijd behoorlijk diep zal moeten gaan om te winnen.
Puur op kwaliteitsverschil je eventjes veilig naar een 3-0+ overwinning tikken, dat is geschiedenis, al heel lang. Dan hoef je echt niet elke wedstrijd helemaal tot het gaatje te gaan maar iets meer spirit dan het team nu heeft is toch echt nodig....
Juist. Natuurlijk is het makkelijk om jezelf op te peppen voor een grote wedstrijd. Maar het verschil tussen grote en kleine wedstrijden is te groot. Daar ligt een belangrijke rol voor Cocu.
pi_157317584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Juist. Natuurlijk is het makkelijk om jezelf op te peppen voor een grote wedstrijd. Maar het verschil tussen grote en kleine wedstrijden is te groot. Daar ligt een belangrijke rol voor Cocu.
Dat is toch overal zo man.
pi_157317594
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Hoewel een trainer daar zeker een rol in heeft moet het besef en de intrinsieke drive er toch ook gewoon echt zijn bij de spelers zelf.

Het moet niet zo zijn dat de instelling is:"Hee trainer, zet ons es ff lekker op scherp!".
pi_157317713
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:31 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat is toch overal zo man.
Bij PSV is het tegenwoordig wel heel extreem hoor. Het moet niet zo zijn dat we gaan winnen wanneer de meneertjes daar zin in hebben. Kampioen word je tegen de kleintjes, juist dan vallen wij tegen.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoewel een trainer daar zeker een rol in heeft moet het besef en de intrinsieke drive er toch ook gewoon echt zijn bij de spelers zelf.

Het moet niet zo zijn dat de instelling is:"Hee trainer, zet ons es ff lekker op scherp!".
Nee, dat niet inderdaad. Maar Cocu moet wel waken voor onderschatting bij de spelers vind ik.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 november 2015 @ 17:57:20 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157318148
damn, heerlijke wedstrijd gisteren, weer genoten in het stadion

onbestaanbaar als je terug denkt aan de wedstrijd tegen de Graafschap :')

Maar overwinteren in CL is gewoon serieus een optie nu :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_157318186
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:57 schreef rubbereend het volgende:
damn, heerlijke wedstrijd gisteren, weer genoten in het stadion

onbestaanbaar als je terug denkt aan de wedstrijd tegen de Graafschap :')

Maar overwinteren in CL is gewoon serieus een optie nu :')
Het is idd niet te geloven hoe deze ploeg 2 zulk verschillende gezichten kan hebben. Maakt het ook totaal onvoorspelbaar wat ze gaan doen. Kan zondag tegen Utrecht zo maar weer de grootste bras zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 november 2015 @ 17:59:27 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157318205
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is idd niet te geloven hoe deze ploeg 2 zulk verschillende gezichten kan hebben. Maakt het ook totaal onvoorspelbaar wat ze gaan doen. Kan zondag tegen Utrecht zo maar weer de grootste bras zijn.
kan 0-2 en 7-0 worden :')
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_157319599
quote:
10s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:41 schreef karton2 het volgende:
Kansloos laatste met 2 a 3 punten :')
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:42 schreef BadderHaring het volgende:
Godver wat een loting. Fijn zeg, groepshoofd zijn. Zelfs een 3e plek wordt vrijwel onmogelijk.
quote:
13s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Met deze loting mogen we blij zijn als we EL halen :')
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 19:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
Leuke tegenstanders maar wel compleet kansloos. 4e in de poule is wel redelijk zeker.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is met afstand de zwakste ploeg hier. Alleen tegen CSKA heb je een kansje.
  Redactie Sport woensdag 4 november 2015 @ 19:11:53 #58
274204 crew  Mexicanobakker
pi_157319668
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:08 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ben blij dat jij gelijk hebt gekregen Davy!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_157319712
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ben blij dat jij gelijk hebt gekregen Davy!
Davy durfde geen uitspraak te doen :)
pi_157319737
Davy krijg die gif behoorlijk terug als ze alsnog vierde worden, vrees ik.
Dit, dus.
  woensdag 4 november 2015 @ 19:15:40 #61
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157319758
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Ja das nie helemaal uitgekomen :P
pi_157319790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:14 schreef Buitendam het volgende:
Davy krijg die gif behoorlijk terug als ze alsnog vierde worden, vrees ik.
Hoezo? PSV was niet kansloos.
pi_157319891
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Davy durfde geen uitspraak te doen :)
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2015 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zou PSV kansloos moeten zijn tegen United terwijl Swansea ook kan winnen?
pi_157319893
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hoezo? PSV was niet kansloos.
Nee, maar verder waren die voorspellingen wel te bevatten.
Dit, dus.
pi_157319940
PSV ^O^
pi_157320640
Luister medeboeren, PSV gaat gewoon winnen in manchester en thuis winnen van cska. Gewoon 12punten niks aan de hand!!
Nothing to see here, carry on
pi_157320708
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[ afbeelding ]
Mijn account was gehackt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 4 november 2015 @ 20:23:31 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157321382
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[ afbeelding ]
vooralsnog kunnen we nog steeds gewoon laatste worden hoor :P
DeLuna vindt me dik ;(
pi_157321471
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 20:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vooralsnog kunnen we nog steeds gewoon laatste worden hoor :P
Maar ver van kansloos :s)
pi_157322738
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

Ja, die gaat dus niet over de poule.
pi_157322767
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

United zit idd in een andere poule.

Jongens jullie lullen je er niet onder uit :) Gewoon je verlies accepteren.
pi_157322870
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
United zit idd in een andere poule.
Leuke troll, maar het is voor iedereen wel duidelijk dat ik bedoel dat die wedstrijd an sich niets zegt over het verdere verloop in de poule.

Overigens was je Kopsterk vergeten, diens ongelijk is -i.t.t. dat van degenen die je quote- wel al bewezen.
pi_157322976
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Leuke troll, maar het is voor iedereen wel duidelijk dat ik bedoel dat die wedstrijd an sich niets zegt over het verdere verloop in de poule.

Overigens was je Kopsterk vergeten, diens ongelijk is -i.t.t. dat van degenen die je quote- wel al bewezen.
Is goed. We spreken elkaar wel weer als het voorbij is. Zelfs als we nu 2x verliezen was PSV nog niet kansloos :)
pi_157324766
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Is goed. We spreken elkaar wel weer als het voorbij is. Zelfs als we nu 2x verliezen was PSV nog niet kansloos :)
Lekker makkelijk he, zelfs niets durven voorspellen en vervolgens andermans woorden verdraaien?
pi_157324986
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Lekker makkelijk he, zelfs niets durven voorspellen en vervolgens andermans woorden verdraaien?
Is goed Guus

pi_157325361
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Is goed Guus

[ afbeelding ]
Hoi Dave.
pi_157325380
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hoi Dave.
ey
pi_157330862
Of groepswinnaar worden of 3de. Sowieso zal 2de ronde wel het eindstation zijn maar goed. Aangezien Nederland punten nodig heeft gewoon ver komen in EL.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_157330880
quote:
10s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

:')
  donderdag 5 november 2015 @ 11:45:59 #80
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157332046
Wel mooi dat we gewoon laten zien dat het beleid van Brands in Europa wel degelijk ergens op slaat. Combinatie van jonge spelers die zich in de Eredivisie hebben laten zien (fuck it of het allemaal eigen jeugd is) aangevuld met ervaren spelers die het in de (sub)top van Europa net niet hebben gered, maar wel degelijk wat kunnen brengen als het moet.

Nu nog dezelfde drive in de Eredivisie en we worden nog kampioen ook. Hopen dat we deze selectie volgend jaar weer iets sterker kunnen maken, want ook al is het in de ED nog niet geweldig, ik blijf erbij dat deze selectie meer potentie heeft dan die van vorig jaar.
  donderdag 5 november 2015 @ 11:53:53 #81
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_157332202
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
Wel mooi dat we gewoon laten zien dat het beleid van Brands in Europa wel degelijk ergens op slaat. Combinatie van jonge spelers die zich in de Eredivisie hebben laten zien (fuck it of het allemaal eigen jeugd is) aangevuld met ervaren spelers die het in de (sub)top van Europa net niet hebben gered, maar wel degelijk wat kunnen brengen als het moet.

Nu nog dezelfde drive in de Eredivisie en we worden nog kampioen ook. Hopen dat we deze selectie volgend jaar weer iets sterker kunnen maken, want ook al is het in de ED nog niet geweldig, ik blijf erbij dat deze selectie meer potentie heeft dan die van vorig jaar.
Niet te veel hosanna hoor. T was 2x thuis wel aardig, maar als ik dan terugdenk aan Moskou uit - eerste helft.... Nee, zo lekker staat het allemaal nog niet. Of toen Guardado er een paar weekjes uit lag, totaal geen leiderschap meer. Iedereen verstoppertje spelen. Nee, we zijn er nog lange niet.
  donderdag 5 november 2015 @ 11:54:48 #82
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157332220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:53 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Niet te veel hosanna hoor. T was 2x thuis wel aardig, maar als ik dan terugdenk aan Moskou uit - eerste helft.... Nee, zo lekker staat het allemaal nog niet. Of toen Guardado er een paar weekjes uit lag, totaal geen leiderschap meer. Iedereen verstoppertje spelen. Nee, we zijn er nog lange niet.
Ik zeg toch ook nergens dat we de CL gaan winnen. Ik geef alleen aan dat we een stap hebben gezet ten opzichte van vorig jaar.
  donderdag 5 november 2015 @ 11:57:22 #83
242666 BeamofLight
pi_157332277
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:54 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook nergens dat we de CL gaan winnen. Ik geef alleen aan dat we een stap hebben gezet ten opzichte van vorig jaar.
Nee je zegt dat het beleid van Brands in Europa ergens op slaat. Dat is gewoon vertekend door een matig United en een Wolfsburg dat geen zin had. Stel dat je tegen Dortmund moest (ipv Wolfsburg...) en United in gewone doen was -> 0 punten
  donderdag 5 november 2015 @ 11:57:55 #84
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157332299
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nee je zegt dat het beleid van Brands in Europa ergens op slaat. Dat is gewoon vertekend door een matig United en een Wolfsburg dat geen zin had. Stel dat je tegen Dortmund moest (ipv Wolfsburg...) en United in gewone doen was -> 0 punten
Het beleid slaat ergens op, omdat er een stap is gezet. Ik zeg niet dat hij in één keer een Europese topselectie heeft gebouwd.
pi_157334811
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:53 schreef BeamofLight het volgende:

Het is toch niet zo gek dat je als Nederlandse club op de bank geen ervaren spelers kan hebben die dragend kunnen zijn?

Met de middelen die er nog zijn wordt momenteel heel goed gepresteerd.
  donderdag 5 november 2015 @ 14:01:07 #86
242666 BeamofLight
pi_157334848
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het is toch niet zo gek dat je als Nederlandse club op de bank geen ervaren spelers kan hebben die dragend kunnen zijn?

Met de middelen die er nog zijn wordt momenteel heel goed gepresteerd.
Nee die CL-tussenstand staat me zeer aan, maar tis toch ergens iets vertekend
pi_157334967
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Eindstand in de poule*

Foutje
  donderdag 5 november 2015 @ 14:11:30 #88
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157335056
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Aannames. Zo. Veel. Aannames.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 5 november 2015 @ 14:58:58 #89
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157335996
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Grote onzin. Gewoon terechte overwinningen, en in Moskou had PSV gewoon een punt verdient. Bovendien waren we in Wolfsburg ook gelijkwaardig aan de tegenstander.

Nee, nogmaals, we zijn geen Europese (sub)topploeg, maar er is geen punt gestolen.

En in een poule met Juventus, Barcelona en Bayern of Dortmund hadden we het moeilijker gehad ja, dat lijkt me helder. Neemt niet weg dat dit een hele serieuze poule is.
pi_157337037
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 14:01 schreef BeamofLight het volgende:

Hoezo dan? PSV heeft volkomen terecht twee keer gewonnen. Tegen CSKA zat er meer in.

Tot op heden heeft PSV tegenover iedere ploeg in de poule (die echt niet de meest eenvoudige is) zich prima staande gehouden. Dat is gewoon heel bijzonder voor een Nederlandse club tegenwoordig.

Er staat bij PSV een prima mix op het veld. Aankopen zijn meestal een meerwaarde. Verkopen leveren goed geld op. Uit de opleiding is er doorstroming.

Het beleid is derhalve prima.
  donderdag 5 november 2015 @ 15:59:48 #91
242666 BeamofLight
pi_157337340
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoezo dan? PSV heeft volkomen terecht twee keer gewonnen. Tegen CSKA zat er meer in.

Tot op heden heeft PSV tegenover iedere ploeg in de poule (die echt niet de meest eenvoudige is) zich prima staande gehouden. Dat is gewoon heel bijzonder voor een Nederlandse club tegenwoordig.

Er staat bij PSV een prima mix op het veld. Aankopen zijn meestal een meerwaarde. Verkopen leveren goed geld op. Uit de opleiding is er doorstroming.

Het beleid is derhalve prima.
tegen CSKA zat er meer in... o|O o|O Hij mist een penalty voor 4-0 in de eerste helft....
pi_157337364
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

tegen CSKA zat er meer in... o|O o|O Hij mist een penalty voor 4-0 in de eerste helft....
n

Die eerdere pingel was wel onterecht
  donderdag 5 november 2015 @ 16:02:13 #93
242666 BeamofLight
pi_157337398
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

n

Die eerdere pingel was wel onterecht
ja en Narsingh kan niet koppen dus telt eigenlijk niet.
  donderdag 5 november 2015 @ 16:34:04 #94
342627 tja77
pi_157338138
quote:
Tuurlijk weer een Marokkaan achter het stuur bij iets dat niet van hem is.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:07:07 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157338849
quote:

[..]

En Pereiro had de gelijkmaker op de slof in de slotfase. Een bal die er in had gemoeten. Dus ja, er zat meer in. PSV draaide de wedstrijd volledig om en had een punt voor het grijpen.
  donderdag 5 november 2015 @ 18:15:47 #96
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_157340333
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:34 schreef tja77 het volgende:

[..]

Tuurlijk weer een Marokkaan achter het stuur bij iets dat niet van hem is.
*mompelt iets over IQloze PVVers en PSV geen NSB*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  donderdag 5 november 2015 @ 18:21:36 #97
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157340495
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En Pereiro had de gelijkmaker op de slof in de slotfase. Een bal die er in had gemoeten. Dus ja, er zat meer in. PSV draaide de wedstrijd volledig om en had een punt voor het grijpen.
Gewoon nee.
  donderdag 5 november 2015 @ 19:04:28 #98
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_157341657
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Gewoon nee.
ach heb je dit mormel ook weer... :')
Je zou haast denken dat je voor feyenoord bent, met je kakkerlakken gedrag.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  donderdag 5 november 2015 @ 19:46:38 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157342934
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 19:04 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

ach heb je dit mormel ook weer... :')
Je zou haast denken dat je voor feyenoord bent, met je kakkerlakken gedrag.
AFCALitmanen kijkt nooit voetbal, dat is overduidelijk. Heeft ook niets met de sport, komt hier alleen om te trollen.
pi_157343047
quote:

Dus?

De 3-3 had gewoon kunnen vallen.
pi_157343281
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja en Narsingh kan niet koppen dus telt eigenlijk niet.
:D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 november 2015 @ 20:51:28 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157345210
Ben benieuwd waar die persconferentie van morgen over gaat
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 5 november 2015 @ 20:59:05 #103
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157345474
quote:
11s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:51 schreef rubbereend het volgende:
Waarschijnlijk aankondiging benefietwedstrijd voor Rik.

#NieuweHeupVoorRik

Of over het voornemen om vanaf volgend jaar aan te sluiten bij de Belgische competitie, omdat we niet meer geassocieerd willen word en met het gefaal van Oranje en Ajax internationaal.
pi_157347757
Ajax :')
Groningen :')
AZ :')
  donderdag 5 november 2015 @ 22:36:55 #105
342627 tja77
pi_157349099
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:58 schreef nickhguitar het volgende:
Ajax :')
Groningen :')
AZ :')
Deze 3 ploegen hebben gezamelijk 7 punten uit in totaal 12 wedstrijden in de EL weten te behalen.
PSV in z'n eentje 6 uit 4 wedstrijden in de CL.
Wat een treurnis...
  donderdag 5 november 2015 @ 22:38:11 #106
342627 tja77
pi_157349137
quote:
11s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:51 schreef rubbereend het volgende:
Huh, niks van meegekregen...
  donderdag 5 november 2015 @ 22:48:31 #107
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_157349417
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik weet ook van niks.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  donderdag 5 november 2015 @ 22:51:45 #108
12172 Rabieluh
pi_157349514
Nieuwe sponsor misschien?

Art Langeler naar Heerenven? :o beter van niet.
  donderdag 5 november 2015 @ 22:59:44 #109
342627 tja77
pi_157349778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
Nieuwe sponsor misschien?

Art Langeler naar Heerenven? :o beter van niet.
Dan hoop ik echt op een nieuwe sponsor. Art mag niet vertrekken van mij :N
  donderdag 5 november 2015 @ 23:02:43 #110
12172 Rabieluh
pi_157349862
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:59 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dan hoop ik echt op een nieuwe sponsor. Art mag niet vertrekken van mij :N
Een plotselinge nare wending in de gemeentedeal...
  donderdag 5 november 2015 @ 23:04:38 #111
342627 tja77
pi_157349907
quote:
11s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:02 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Een plotselinge nare wending in de gemeentedeal...
Kutzooi, nu kan ik niet meer slapen....
  donderdag 5 november 2015 @ 23:06:12 #112
12172 Rabieluh
pi_157349961
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:04 schreef tja77 het volgende:

[..]

Kutzooi, nu kan ik niet meer slapen....
Sorry ;(. Wat raar ook zo'n aankondiging als dit :(
pi_157350982
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef tja77 het volgende:

[..]

Deze 3 ploegen hebben gezamelijk 7 punten uit in totaal 12 wedstrijden in de EL weten te behalen.
Wat een treurnis...
Is toch niks geks aan. Psv wint met een B-elftat, uit van Ajax.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 5 november 2015 @ 23:45:36 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157351063
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

sportzeloot twitterde op donderdag 05-11-2015 om 11:12:17 PSV belegt morgenmiddag 15.00 uur persconferentie. reageer retweet
thijsslegers twitterde op donderdag 05-11-2015 om 13:23:30 @sportzeloot 👍🏻 komen jullie ook een keer langs? Zou leuk zijn. Van harte welkom reageer retweet
RikKleinEntink twitterde op donderdag 05-11-2015 om 16:16:25 @thijsslegers Is dit niet gewoon de wedstrijd persco? Of staat er wat speciaals te gebeuren? reageer retweet
thijsslegers twitterde op donderdag 05-11-2015 om 17:44:47 @RikKleinEntink iets speciaals reageer retweet
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 5 november 2015 @ 23:48:32 #115
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157351132
Spannend hoor.
pi_157352157
Nou klinkt als een blij nieuwtje zoals Thijs het verkoopt dus zal of een nieuwe sponsor zijn naar verwachting of een mooie wending met betrekking tot de deal met de gemeente, denk de eerste overigens, prestaties van de CL zullen vast aardig geholpen hebben.
  vrijdag 6 november 2015 @ 06:15:46 #117
342627 tja77
pi_157352951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 01:03 schreef Slaro het volgende:
Nou klinkt als een blij nieuwtje zoals Thijs het verkoopt dus zal of een nieuwe sponsor zijn naar verwachting of een mooie wending met betrekking tot de deal met de gemeente, denk de eerste overigens, prestaties van de CL zullen vast aardig geholpen hebben.
Volkswagen nieuwe sponsor...
  Redactie Sport vrijdag 6 november 2015 @ 06:23:27 #118
pi_157352968
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wat een treurnis...
Az heeft wel wat pech en dat terwijl ze de minste ploeg zijn

Die andere 2.. Echt dramatisch
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:21:40 #119
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_157354038
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 01:03 schreef Slaro het volgende:
een nieuwe sponsor zijn
Ik dacht vanmorgen ergens gelezen te hebben dat ze nieuw contract aangaan met Philips?!
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:22:23 #120
423584 begaaierd
pi_157354052
EINDHOVEN - Ook de komende jaren blijft Philips een van de belangrijkste commerciële partners van PSV. De hernieuwde samenwerking wordt volgens De Telegraaf vrijdag op een persconferentie bekendgemaakt.

Het bedrijf maakte eerder dit jaar bekend te stoppen als shirtsponsor van de voetbalclub.

Sindsdien is er overlegd over een nieuw partnership. PSV is intussen nog op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor.

Bron: Omroep Brabant
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:32:16 #121
423584 begaaierd
pi_157354192
Wie vinden jullie trouwens een geschikte hoofdsponsor voor PSV?

Ik vind VDL wel wat.
pi_157354300
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:32 schreef begaaierd het volgende:

Ik vind VDL wel wat.
Iets met boerenproducten. Rabobank? :P
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_157354306
Nieuwe of hernieuwde samenwerking met een sponsor, één pot nat, maar prima nieuws dit alhoewel ik gewoon liever heb dat Philips ook shirtsponsor blijft, dat zal echt wennen worden, inderdaad.
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:42:28 #124
423584 begaaierd
pi_157354326
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:40 schreef MichelWuyts het volgende:
Iets met boerenproducten.
Als er ergens iemand aan de top staat die een boer is dan is het VDL wel.
V/d Leegte is iemand die met zijn nuchtere boeren verstand een enorm imperium heeft opgebouwd en die echt wel 8 miljoen kan missen op jaarbasis :)
  vrijdag 6 november 2015 @ 09:56:28 #125
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_157354501
Het punt is dat VDL geen euro meer omzet draait door consumentenreclame. Hetzelfde geldt voor ASML, ook geld zat en in de regio.
  vrijdag 6 november 2015 @ 12:13:30 #126
342627 tja77
pi_157356865
Komend weekend thuis tegen Utrecht 3 punten binnenhengelen ook al kun je er bij deze ploeg niks van zeggen.

Feijenoord - Ajax op het programma. Wie hopen jullie dat er wint?
pi_157356894
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
Komend weekend thuis tegen Utrecht 3 punten binnenhengelen ook al kun je er bij deze ploeg niks van zeggen.

Feyenoord uiteraard. Ajax is de enige concurrent.
pi_157357555
quote:

Laat ons eens een keer 3 punten meenemen man.... -O-

Tenslotte alweer 35 jaar geleden dat Utrecht er met een overwinning vandoor ging uit Eindhoven.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157357961
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:32 schreef begaaierd het volgende:
Colgate-Palmolive en dan het merk van hun allesreiniger op de borst.

Ben effe de naam kwijt...
pi_157357968
quote:

Gelijkspel hoop ik.
pi_157358475
quote:
Waarom zou er een keuze zijn? Alleen winst Feyenoord is gunstig. Anders gelijkspel.
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:50:37 #132
342627 tja77
pi_157358737
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Waarom zou er een keuze zijn? Alleen winst Feyenoord is gunstig. Anders gelijkspel.
Ik weet het niet of je Feijenoord al af kunt schrijven als titelkandidaat op het moment dat ze nog boven PSV staan. Feijenoord heeft geen Europees programma. En alleen de beker en de landstitel waar ze succesvol willen zijn.
Terwijl PSV dolgraag Europees wil overwinteren. Als Feijenoord 2 keer van Ajax wint in 1,5 week tijd, dan zal daar ook steeds meer geloof zijn in de landstitel.
pi_157359578
quote:

Degene die het beste speelt.
pi_157360434
PSV sluit partnership van 10 jaar met Philips. Philips komt op het shirt terug op de mouw. Daarbij blijft Philips naamgever van het stadion.

Contract tussen Philips en #PSV voor tien jaar. Eerste 5 jaar 3 miljoen euro en volgende 5 jaar 1,5 miljoen euro
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:06:25 #135
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157360551
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:00 schreef tompsv18 het volgende:
PSV sluit partnership van 10 jaar met Philips. Philips komt op het shirt terug op de mouw. Daarbij blijft Philips naamgever van het stadion.

Contract tussen Philips en #PSV voor tien jaar. Eerste 5 jaar 3 miljoen euro en volgende 5 jaar 1,5 miljoen euro
1,5 miljoen per jaar? Lol?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_157360605
quote:

Bij winst PSV op Utrecht hoop ik dat Feyenoord wint. Anders gelijkspel.
pi_157360613
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

1,5 miljoen per jaar? Lol?
het is niet meer de hoofdsponsor he
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:09:43 #138
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_157360633
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:08 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

het is niet meer de hoofdsponsor he
oh ja
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_157360702
3 miljoen per jaar om op de mouw te mogen staan. :')

Toon is de grootste dief van Nederland.
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:17:40 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157360788
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:12 schreef Cavaliers het volgende:

Netjes van Philips al blijft het peanuts voor hun
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:23:21 #141
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157360907
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:12 schreef Cavaliers het volgende:

En daar komt natuurlijk bij dat Philips ongegeneerd zijn stadion LED-verlichtingsplannen kan doorontwikkelen bij een club die altijd Europees voetbal speelt, met een clubleiding die zich (in ieder geval nationaal) openlijk uitspreekt als voorstander van die plannen.

Philips gaat dit zo makkelijk terugverdienen.
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:25:49 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_157360962
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En daar komt natuurlijk bij dat Philips ongegeneerd zijn stadion LED-verlichtingsplannen kan doorontwikkelen bij een club die altijd Europees voetbal speelt, met een clubleiding die zich (in ieder geval nationaal) openlijk uitspreekt als voorstander van die plannen.

Philips gaat dit zo makkelijk terugverdienen.
Denk je? dat vraag ik me echt af maar ik vind het wel netjes dat ze hun handen er niet helemaal vanaf trekken.
  vrijdag 6 november 2015 @ 15:31:52 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157361112
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Denk je? dat vraag ik me echt af maar ik vind het wel netjes dat ze hun handen er niet helemaal vanaf trekken.
Ze hebben een uniek product, het is de gok zeker waard. Daarbij geloof ik sowieso niet dat ze hun handen er ooit vanaf zullen trekken.
pi_157361406
Nieuwe shirtsponsor ook al bekendgemaakt. Het wordt Phillip.

vrijdag 6 november 2015 @ 17:54:11 #145
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157364026
Hopelijk kunnen ze de concentratie opbrengen tegen Utrecht. Anders wordt het nog lastig.

Hopelijk een keer pereiro-time!
pi_157364176
Hopelijk kunnen ze scoren tegen Utrecht. Anders wordt het nog lastig
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_157364265
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 15:42 schreef Scarface88 het volgende:
Nieuwe shirtsponsor ook al bekendgemaakt. Het wordt Phillip.

[ afbeelding ]
Lachen.
  vrijdag 6 november 2015 @ 20:31:08 #148
342627 tja77
pi_157367146
Brenet zijn contract is met 1 jaar verlengd. Loopt nu tot half 2017.
  vrijdag 6 november 2015 @ 21:06:59 #149
12172 Rabieluh
pi_157368304
Brenet heeft lopen zeuren over het selectiebeleid van Blind voor Oranje, nou heeft ie gewoon gelijk, maar of het nou handig is...
pi_157368739
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
Brenet heeft lopen zeuren over het selectiebeleid van Blind voor Oranje, nou heeft ie gewoon gelijk, maar of het nou handig is...
Ohjee, een speler die zegt wat hij vindt, moeten we niet hebben.
pi_157371800
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Het was vooral de presentator die wat zei. Brenet zelf hield het meer bij uhhh ja uheh ja dat bedoel ik uhh precies.
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:47:40 #152
12172 Rabieluh
pi_157372143
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Tis meer dat hij over andere spelers lijkt te spreken met die mening, zelf hoeft ie nooit bang te zijn om voor oranje opgeroepen te worden, of juist niet :p maar heb het interview zelf niet gezien, misschien is t inderdaad gewoon spannend opgeschreven door een verslaggever.
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:49:53 #153
12172 Rabieluh
pi_157372195
Ik zal dan ook nog maar een duit in t zakje doen, Vejinovic zal voetballend misschien meer brengen dan Hendrix, zodra er spelers in de buurt van Vejinovic komen stort hij finaal in.

Hendrix in Oranje.
  vrijdag 6 november 2015 @ 22:50:33 #154
12172 Rabieluh
pi_157372216
Hakbaltacklehendrix.gif
  Redactie Sport zaterdag 7 november 2015 @ 01:02:04 #155
pi_157374979
Brenet _O_
pi_157375333
Het is natuurlijk wel dolkomisch dat uitgerekend de slechtste speler in de selectie met deze opmerking over Oranje komt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 7 november 2015 @ 06:31:23 #157
342627 tja77
pi_157376257
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 22:49 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zal dan ook nog maar een duit in t zakje doen, Vejinovic zal voetballend misschien meer brengen dan Hendrix, zodra er spelers in de buurt van Vejinovic komen stort hij finaal in.

Hendrix in Oranje.
Ik heb maar weinig wedstrijden gezien waaron Vejinovic mij kon imponeren. Hendrix speelt niet altijd fantastisch, maar heeft in goede wedstrijden tegen wat betere tegenstanders (man utd, ajax bijv.) laten zien dat hij het wel kan.
  zaterdag 7 november 2015 @ 06:41:15 #158
342627 tja77
pi_157376267
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 01:44 schreef TheVulture het volgende:
Het is natuurlijk wel dolkomisch dat uitgerekend de slechtste speler in de selectie met deze opmerking over Oranje komt
Ik weet niet wat hij heeft gezegd, maar ook de slechtste speler mag een mening hebben, net zoals iedere zolderkamerautist een mening mag hebben.
  zaterdag 7 november 2015 @ 08:22:10 #159
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157376552
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 01:44 schreef TheVulture het volgende:
Hoe goed voetbal jij bij je zesdeklasser en hoe vaak geef jij je mening over PSV of Oranje?
pi_157376555
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
Alsof hij in aanmerking komt voor Oranje? Nou ja, wel als hij naar ajax gaat, maar dan word hem die uitspraak ook wel vergeven.

En Blind moet gewoon weg. Echt de slechtste bondscoach die we ooit gehad hebben. Die man doet echt werkelijk alles fout wat je redelijkerwijs fout kan doen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 november 2015 @ 13:48:38 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157380399
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:42 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Als er ergens iemand aan de top staat die een boer is dan is het VDL wel.
V/d Leegte is iemand die met zijn nuchtere boeren verstand een enorm imperium heeft opgebouwd en die echt wel 8 miljoen kan missen op jaarbasis :)
VDL heeft er niks aan. Ik zie eerder Unibet oid verschijnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_157380713
Ik zou de autosponsor wel sjiek vinden :7
Dit, dus.
  zaterdag 7 november 2015 @ 14:56:43 #163
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157381578
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 13:48 schreef rubbereend het volgende:

[..]

VDL heeft er niks aan. Ik zie eerder Unibet oid verschijnen
Al die mensen met hun VDL of ASML die snappen niet wat sponsoring inhoudt. Kans dat zo'n bedrijf zonder roots in de consumentenproducten dat soort bedragen voor sponsoring neertelt is heel klein.

Een gokbedrijf, misschien een luchtvaartmaatschappij (al zitten de kanshebbers daar allemaal financieel moeilijk) of een verzekeraar, dat zijn de bedrijven waar je aan moet denken.

Nationaal zijn er maar weinig reele kanshebbers.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 november 2015 @ 15:06:57 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157381780
VDL en ASML worden waarschijnlijk al aan PSV verbonden via dat aandelenplan toch?
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:15:11 #165
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157381902
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:06 schreef rubbereend het volgende:
VDL en ASML worden waarschijnlijk al aan PSV verbonden via dat aandelenplan toch?
Lijkt logisch ja, maar dan gaat het natuurlijk om vele lagere investeringen voor die bedrijven. Dat kun je nog zien als vriendendienst/loyaliteit tonen.

Ik ben wel ontzettend nieuwsgierig naar de nieuwe hoofdsponsor. Jammer dat er in de regio zo weinig opties zijn, Campina of Peijnenburg zie ik het niet zo snel doen.

Normaal vang ik wel geruchten op over dit soort dingen, maar nu helemaal niets. Het is stil in de wandelgangen.
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:16:27 #166
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_157381920
Online gokken op sport is niet legaal in Nederland toch? Ik dacht dat het alleen gedoogd werd. In dat geval zet ik mijn geld toch in op een ander soort bedrijf.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 november 2015 @ 15:21:16 #167
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157382007
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:16 schreef Lemming22 het volgende:
Online gokken op sport is niet legaal in Nederland toch? Ik dacht dat het alleen gedoogd werd. In dat geval zet ik mijn geld toch in op een ander soort bedrijf.
die wetgeving is een vergevorderd stadium. Volgens mij moet dat nog dit jaar rondkomen
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:30:17 #168
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157382157
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:16 schreef Lemming22 het volgende:
Het is wel legaal om te doen, je mag alleen in Nederland geen online gokken aanbieden. Dat maakt jeals buitenlands bedrijf bekend maken met het publiek alleen maar interessanter.

Het past ook helemaal in de plannen rondom de Wifi in het stadion, realtime inzetten of een strafschop er wel of niet ingaat. Waarbij de spanning verhoogd wordt door de veldverlichting op die plek te intensiveren en elders te dimmen.

Alles past zo in elkaar, precies de topsportbeleving waar Gerbrands en Brands hun stempel mee willen drukken en financieel stappen mee willen zetten.
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:34:49 #169
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157382236
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]
Het past ook helemaal in de plannen rondom de Wifi in het stadion, realtime inzetten of een strafschop er wel of niet ingaat. Waarbij de spanning verhoogd wordt door de veldverlichting op die plek te intensiveren en elders te dimmen.
Mocht dat eigenlijk?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 7 november 2015 @ 15:36:18 #170
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157382265
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Mocht dat eigenlijk?
PSV en de KNVB gaan daar nog over in gesprek.
pi_157391081
Tegen Utrecht zijn altijd wel mooie wedstrijden. Haller in bedwang houden en vol gas.
pi_157391580
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 15:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die wetgeving is een vergevorderd stadium. Volgens mij moet dat nog dit jaar rondkomen
Onjuist en het zal 999.9% niet een Unibet, Bwin danwel een andere aanbieder worden (Voor 2017).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 7 november 2015 @ 22:49:48 #173
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157391725
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:43 schreef RipCity het volgende:

[..]

Onjuist en het zal 999.9% niet een Unibet, Bwin danwel een andere aanbieder worden (Voor 2017).
voor 2017 is maar een half jaar. Dus kan zijn dat er gewerkt wordt aan een voorcontract
DeLuna vindt me dik ;(
pi_157391969
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 22:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

voor 2017 is maar een half jaar. Dus kan zijn dat er gewerkt wordt aan een voorcontract
Nee, is niet zo. (En ja, ik kan het weten) :) Dus ben ook benieuwd waarmee ze komen!
pi_157394017
Er wordt al jaren gesproken over legalisering van de gokmarkt, ja. Maar momenteel zijn we nog net zo 'ver' als 2 jaar geleden.
Geen idee of Gerbrands met een Unibet of Bwin oriënterende gesprekken heeft over een hoofdsponsorschap, maar het lijk mij zeer onwaarschijnlijk. Oriënterende gesprekken over sponsorschap met in het achterhoofd de hoop op een snelle legalisering van de markt kan natuurlijk altijd.

Daarnaast betwijfel ik ook of VDL of ASML de Nederlandse partij is waar Gerbrands het over heeft. Die bedrijven hebben natuurlijk ook weinig aan hun naam op het shirt aangezien ze zich niet op de 'gewone consument' richten natuurlijk. Het zijn partners die een binding vanuit de regio hebben, en daarom betrokken zijn bij PSV en dit ook zullen blijven, maar wat shirtsponsor betreft denk/hoop ik toch dat het 3 mooie verrassende namen zijn
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  zondag 8 november 2015 @ 09:09:10 #176
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157395851
Alibaba.com

Dat lijkt me een mooie. En dan alle merchandise via Aliexpress.com.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 8 november 2015 @ 09:47:24 #177
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_157396141
PSV gaat eraf! Barazite maakt jullie af _O_
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_157396649
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:47 schreef Paul het volgende:
pi_157396860
quote:
Barazite
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 09:09 schreef BadderHaring het volgende:
Alibaba.com

:{
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 8 november 2015 @ 11:16:18 #180
80791 crew  Paul
pi_157397090
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 10:36 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Goeie he :D
pi_157397119
quote:
'Juventus scouts op de tribune op WK onder 17 voor Dante Rigo'

8 november 2015

Volgens het Italiaanse Tuttosport wordt het Belgische PSV-talent Dante Rigo al het gehele WK onder 17 gevolgd door scouts van Juventus. Rigo is een van de opvallendste spelers van België onder 17 op het WK, dat vanmiddag vanaf 16.00 uur in de strijd om de derde en vierde plaats uitkomt tegen Mexico. Rigo bekroonde zijn goede optreden op het toernooi met drie doelpunten. De Italiaanse sportkrant vergelijkt de middenvelder van PSV al met Pirlo.
Dit zat er een beetje aan te komen. Heeft nog een contract tot zijn 18e, maar Juve is goed in het warm maken van talenten om ze na hun 18e gratis over te nemen.
pi_157397692
quote:
van mij mag die rare isis-pipo met zijn rare baard tegen de noppen van Moreno lopen en nooit meer kunnen voetballen :)
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 8 november 2015 @ 12:29:37 #183
80791 crew  Paul
pi_157398145
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 11:54 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

van mij mag die rare isis-pipo met zijn rare baard tegen de noppen van Moreno lopen en nooit meer kunnen voetballen :)
Trieste reactie
  zondag 8 november 2015 @ 12:37:21 #184
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157398296
quote:

[..]

zondag 8 november 2015 @ 12:38:33 #185
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157398336
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 10:54 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

[..]

:{
Alleen is Alibaba.com een Chinees bedrijf.
pi_157398349
quote:

Vanwege zijn baard? Wat een onzin zeg. Er is toch verder helemaal niets mis met hem als speler?
pi_157398444
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 12:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Alleen is Alibaba.com een Chinees bedrijf.
Geen poep Sherlock.
  zondag 8 november 2015 @ 12:54:46 #189
342627 tja77
pi_157398618
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Narsingh. :')
Was wel een pingel, maar had beter door kunnen voetballen.
pi_157398898
PSV scoort wel vaak binnen de eerste 5/10 minuten, iemand statistiekje?
pi_157398941
quote:

[..]

Volwassen reactie wel.
  zondag 8 november 2015 @ 13:16:16 #192
79837 Lemming22
pi_157399021
Duidelijk signaal van Cocu aan Narsingh en Maher om Hendrix en Pereiro na een half uur al warm te laten lopen.
pi_157399042
Er worden weer te veel kansen gemist. Billenknijpen tweede helft.
  zondag 8 november 2015 @ 13:28:06 #194
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157399294
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:17 schreef tompsv18 het volgende:
Er worden weer te veel kansen gemist. Billenknijpen tweede helft.
Precies, wordt weer zo'n middag. Laatste minuut gelijkmaker.
  zondag 8 november 2015 @ 13:29:03 #195
342627 tja77
pi_157399318
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 13:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies, wordt weer zo'n middag. Laatste minuut gelijkmaker.
Misschien met Hendrix en Pereiro in de 2e helft dat het toch nog goedkomt.
  zondag 8 november 2015 @ 13:33:21 #196
342627 tja77
pi_157399414
GVD Cocu, nog geen wissels.
Laat het maar gelijk worden dan.
  zondag 8 november 2015 @ 13:37:36 #197
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157399508
GODVERDOMME ZOET, BOKS DIE BALLEN NOU EENS NAAR DE ZIJKANT!!!
pi_157399511
Je zag dit ook niet aankomen he ;')

PSV wedstrijden zijn zo voorspelbaar dit seizoen.
pi_157399538
Sowieso falen na een Europese wedstrijd. Dat is standaard.
  zondag 8 november 2015 @ 13:43:18 #200
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157399651
Locadia kan altijd nog op de plek van Bruma.
pi_157399665
Arias weer geel.
  zondag 8 november 2015 @ 13:44:59 #202
163488 RubenSosa
pi_157399687
Pereirogod
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_157399785
Laat die Maher toch bitterballen serveren man.... gvd.
Sinds Pereiro en Hendrix erin staan weer veel meer dreiging
U MAD?
pi_157399830
Pingelsyndroom.
We zijn het Anderlecht van Nederland
U MAD?
  zondag 8 november 2015 @ 13:56:31 #205
342627 tja77
pi_157399965
Weer dat terugzakken na een voorsprong.
Dat gaat je punten kosten....
  zondag 8 november 2015 @ 14:00:01 #206
242666 BeamofLight
pi_157400043
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 13:56 schreef tja77 het volgende:
Weer dat terugzakken na een voorsprong.
Dat gaat je punten kosten....
ok
  zondag 8 november 2015 @ 14:03:57 #207
342627 tja77
pi_157400135
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 14:00 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ok
Ok
  zondag 8 november 2015 @ 14:04:53 #208
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157400163
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Pingelsyndroom.
We zijn het Anderlecht van Nederland
We zijn gewoon PSV hoor. :')
pi_157400209
wordt er wel getrained op penalties?
en waarom heeft jeroen zoet nooit een bal klemvast en bokst hij alle balleen naar het midden?

voor de rest: pereiro, locadia, de Jong = elke wedstrijd minimaal 3 doelpunten *O*
Nothing to see here, carry on
  zondag 8 november 2015 @ 14:07:54 #210
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157400233
Laatste 8 tegengoals, 5x een rebound omdat Zoet door het midden wegbokst.

Het is maar dat jullie het weten.
pi_157400397
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 12:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vanwege zijn baard? Wat een onzin zeg. Er is toch verder helemaal niets mis met hem als speler?
Als voetballer vast niet zo veel, maar persoonlijk heb ik gewoon een hekel aan ieder persoon dat waarden en normen vanuit een godsdienst boven de waarden en normen van fatsoen stelt.
  zondag 8 november 2015 @ 14:16:22 #212
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_157400440
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 14:07 schreef BadderHaring het volgende:
Laatste 8 tegengoals, 5x een rebound omdat Zoet door het midden wegbokst.

Het is maar dat jullie het weten.
Is ook maar een matige keeper.
pi_157400530
Zeven van de laatste elf strafschoppen gemist :')

Locadia vond ik erg goed vandaag. Pereiro sterke invalbeurt (assist, voorassist en bal op de lat). Guardado aantal keer balverlies, maar ook veel fantastische passes.
pi_157400610
Maar zou Pereiro de volgende wedstrijd weer op de bank mogen plaatsnemen? Ik gok van wel
pi_157400916
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
Maar zou Pereiro de volgende wedstrijd weer op de bank mogen plaatsnemen? Ik gok van wel
Denk het wel. Maar de kritiek op cocu om telkens met die slaapjanussen te beginnen wordt groter en groter.
  zondag 8 november 2015 @ 14:36:42 #216
12172 Rabieluh
pi_157400918
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
Ongetwijfeld.
pi_157401038
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 14:14 schreef Gutanoth het volgende:

Als voetballer vast niet zo veel, maar persoonlijk heb ik gewoon een hekel aan ieder persoon dat waarden en normen vanuit een godsdienst boven de waarden en normen van fatsoen stelt.
Fatsoensnormen zijn subjectief. Zo vind ik het onfatsoenlijk om iemand zijn loopbaan te beëindigen met een rotschop.

Dat hij een hand zou moeten geven vind ik ook hoor, al kan ik begrijpen dat Hélène net wat te makkelijk zondige gedachten oproept. ;)
pi_157401067
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 14:36 schreef FL_Freak het volgende:

Denk het wel. Maar de kritiek op cocu om telkens met die slaapjanussen te beginnen wordt groter en groter.
Cocu doet het ook zo slecht.
  Redactie Sport zondag 8 november 2015 @ 14:55:32 #219
pi_157401429
Narsingh speelde vandaag eigenlijk niet zo slecht.
pi_157401765
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij mist wel vertrouwen en als er na de eerste mislukte bal het publiek je al begint uit te fluiten wordt het met dat vertrouwen natuurlijk ook niet beter.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Sport zondag 8 november 2015 @ 15:06:24 #221
pi_157401786
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Hij mist wel vertrouwen en als er na de eerste mislukte bal het publiek je al begint uit te fluiten wordt het met dat vertrouwen natuurlijk ook niet beter.
Dat was wel een beetje zielig. Maher wel terecht als ie achteruit voetbalt, geef eens een keer een bal naar voren man.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 november 2015 @ 15:12:44 #222
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157402050
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:05 schreef Bos81 het volgende:

[..]

treurig want hij blijft sowieso spelen zolang Lestiene er niet bij is
DeLuna vindt me dik ;(
pi_157402130
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat was wel een beetje zielig. Maher wel terecht als ie achteruit voetbalt, geef eens een keer een bal naar voren man.
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:12 schreef rubbereend het volgende:

[..]

treurig want hij blijft sowieso spelen zolang Lestiene er niet bij is
Ik heb ook bewust niet meegefloten. Van Narsingh komt ook hoe dan ook veel dreiging hoe matig het er soms ook uit ziet.. Maher mag van mij er ook gewoon wel (een keer) uit.

Het publiek bezong dan ook niets voor niets op het eind van de wedstrijd Jorrit Hendrix
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 november 2015 @ 15:18:54 #224
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157402275
Maher mag in de basis ingeruild worden voor Hendrix/Pereiro afhankelijk van de tegenstander
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 8 november 2015 @ 15:20:28 #225
342627 tja77
pi_157402320
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:18 schreef rubbereend het volgende:
Maher moet in de basis ingeruild worden voor Hendrix/Pereiro afhankelijk van de tegenstander
Fixed
  zondag 8 november 2015 @ 15:20:31 #226
79837 Lemming22
pi_157402324
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel balverlies, inhouden en terugkappen terwijl hij gewoon eens vol door moet gaan, simpele passes over een paar meter over de zijlijn, voorzetten veel te diep. Zijn diepte is zijn kwaliteit, maar hij doet er zo weinig mee als hij erdoor is. Overall gezien vond ik het niet best hoor.
pi_157402393
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 15:14 schreef Bos81 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb ook bewust niet meegefloten. Van Narsingh komt ook hoe dan ook veel dreiging hoe matig het er soms ook uit ziet.. Maher mag van mij er ook gewoon wel (een keer) uit.

Het publiek bezong dan ook niets voor niets op het eind van de wedstrijd Jorrit Hendrix
Ik fluit sowieso niet mee, maar op zich was het allemaal wel terecht deze keer. Wat speelde beide spelers een draak van een wedstrijd.
Daarnaast vind ik ook helemaal niet dat er dreiging vanuit Narsingh komt, en al helemaal niet veel. Hij heeft alleen geluk dat zijn medespelers de ene mooie pass na de andere afleveren, waardoor hij die bal nog wel eens krijgt. Alleen daarna weet 'ie het áltijd te verneuken. Echt ongelooflijk dat hij nog zo lang in Oranje heeft mogen spelen en nu nog in de basis mag staan.

Hendrix is ook gewoon een held natuurlijk ^O^
pi_157404425
Gelijkspel in de Kuip, ook niet verkeerd
pi_157404472
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelijkspel in de Kuip, ook niet verkeerd
Juist
  zondag 8 november 2015 @ 16:26:06 #230
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157404518
Narsingh lijkt dreigend, werkt zich een slag in de rondte en wordt nul keer gevaarlijk in ruim een uur tijd.

Pereiro speelt een paar minuten, oogt wat afwezig, werkt niet bijzonder hard, maar geeft een assist, een geniale voorassist en schiet op de lat.

Tja Cocu, lijkt me duidelijk.
pi_157404600
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:26 schreef BadderHaring het volgende:
Narsingh lijkt dreigend, werkt zich een slag in de rondte en wordt nul keer gevaarlijk in ruim een uur tijd.

Pereiro speelt een paar minuten, oogt wat afwezig, werkt niet bijzonder hard, maar geeft een assist, een geniale voorassist en schiet op de lat.

Narsingh moet spelen, want die werkt harder.
pi_157404624
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:26 schreef BadderHaring het volgende:

Inzet, passie en strijd > Kwaliteit
pi_157404627
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 15:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik fluit sowieso niet mee, maar op zich was het allemaal wel terecht deze keer. Wat speelde beide spelers een draak van een wedstrijd.
Daarnaast vind ik ook helemaal niet dat er dreiging vanuit Narsingh komt, en al helemaal niet veel. Hij heeft alleen geluk dat zijn medespelers de ene mooie pass na de andere afleveren, waardoor hij die bal nog wel eens krijgt. Alleen daarna weet 'ie het áltijd te verneuken. Echt ongelooflijk dat hij nog zo lang in Oranje heeft mogen spelen en nu nog in de basis mag staan.

Hendrix is ook gewoon een held natuurlijk ^O^
Marsingh en Naher zijn het gewoon niet waard het mooie PSV shirt te dragen. Dit is niveautje Heerenveen/AZ. Verlies pakken en door selecteren.
  zondag 8 november 2015 @ 16:48:53 #234
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157405046
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Narsingh moet spelen, want die werkt harder.
Dat is Feyenoord-logica. Schaam je.

Ik heb echt gehoopt dat Narsingh na het vertrek van Depay zijn kans zou pakken, omdat het spel met over rechts zou gaan. Ik had dat eigenlijk verwacht.

Maar waar hij statistisch nog redelijke cijfers had vorig jaar, is het dit jaar echt helemaal niks. Hij wordt alleen maar slechter. Ook omdat hij gewoon niet past in het spel dat Cocu dit jaar wil spelen. Des te verwonderlijker dat hij er toch steeds in staat.
pi_157405351
Zoveel lampen in Eindhoven maar bij Cocu brandt die nog steeds niet dat Maher en Narsingh maar even op de bank moeten komende weken.
pi_157405516
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:02 schreef Geo4kant het volgende:
Zoveel lampen in Eindhoven maar bij Cocu brandt die nog steeds niet dat Maher en Narsingh maar even op de bank moeten komende weken.
Goeie.
pi_157405802
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 16:30 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Marsingh en Naher zijn het gewoon niet waard het mooie PSV shirt te dragen. Dit is niveautje Heerenveen/AZ. Verlies pakken en door selecteren.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 november 2015 @ 17:36:32 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157406123
Zolang Lestiene er niet is kan ik nog wel billijken dan Narsingh speelt, anders ben je alle snelheid en breedte voorin kwijt mat De Jong centraal en Locadia en Pereiro op de vleugels. Als je Pereiro gewoon op de plek van Maher zet is dat al een enorme vooruitgang en komt de dreiging van alle kanten rond de Jong. Nu ligt er toch van een gat achter de Jong
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 8 november 2015 @ 18:02:12 #239
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157406606
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:36 schreef rubbereend het volgende:
Zolang Lestiene er niet is kan ik nog wel billijken dan Narsingh speelt, anders ben je alle snelheid en breedte voorin kwijt mat De Jong centraal en Locadia en Pereiro op de vleugels. Als je Pereiro gewoon op de plek van Maher zet is dat al een enorme vooruitgang en komt de dreiging van alle kanten rond de Jong. Nu ligt er toch van een gat achter de Jong
Maher wisselen voor Pereiro en je gaat er 3 stappen op vooruit. Cocu moet niet zo moeilijk doen en het kwaliteitsverschil erkennen.
Dit, dus.
pi_157406699
Het uitfluiten was dan ook niet bedoeld voor Narsingh maar voor Maher. Iedereen krijgt toch de rillingen van die man. En hoe hij dan het veld dan afloopt, zegt alles. Verlies pakken en Pereiro op Maher zijn plek. Tot dat Lestienne niet aanwezig is Narsingh op rechts en Locadia op links.
  zondag 8 november 2015 @ 18:31:52 #241
163488 RubenSosa
pi_157407114
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 17:36 schreef rubbereend het volgende:
Dit dus. In thuiswedstrijden kan dit nog wel zonder echte snelheid. Maar de manier waarop psv uit speelt moet je gewoon of Lestienne hebben of Narsingh.

Straks uit bij Man United... moet je narsingh zeker opstellen. Kan je zelf ook wat gevaar stichten in de omschakeling.
pi_157407802
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 18:07 schreef zerokil het volgende:
Het uitfluiten was dan ook niet bedoeld voor Narsingh maar voor Maher. Iedereen krijgt toch de rillingen van die man. En hoe hij dan het veld dan afloopt, zegt alles. Verlies pakken en Pereiro op Maher zijn plek. Tot dat Lestienne niet aanwezig is Narsingh op rechts en Locadia op links.
Denk dat je het sowieso niet heel gericht op Maher en Narsingh moet zien. Cocu is zelf namelijk debet aan dit fluitconcert. Begrijp me niet verkeerd, ik ben zwaar tegen het uitfluiten van eigen spelers, maar dit keer kon ik het enigszins wel begrijpen. Ze spelen beide gewoon (weer) uitermate zwak. Als Cocu ze maar op blijft stellen of geen teken geeft dat het echt veel beter moet krijg je deze frustraties.
  zondag 8 november 2015 @ 19:19:09 #243
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_157408160
Bergwijn. Case closed.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 8 november 2015 @ 20:03:28 #244
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157409320
quote:
14s.gif Op zondag 8 november 2015 18:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maher wisselen voor Pereiro en je gaat er 3 stappen op vooruit. Cocu moet niet zo moeilijk doen en het kwaliteitsverschil erkennen.
En dan Guardado blijven misbruiken op CVM? Zijn manier van spelen is veel te risicovol voor die positie. Zowel tegen Wolfsburg als tegen Utrecht geeft hij twee keer een te risicovolle pass waardoor de tegenstander in een man meer situatie bij de 16 komt.

Echt, ik ben groot fan van Guardado, maar hij is veel te aanvallend ingesteld voor die CVM plek. Guardado gewoon op de plek van Maher en Hendrix CVM.

Ja, Hendrix doet ook nog wel eens wat fout en heeft zijn mindere potten, maar die is jong en leert elke week bij.

Afhankelijk van de tegenstander moet je de rechtsbuiten bepalen. Wil je counteren, dan kan Narsingh best wel wat. Maar als je tegenstander zich vooral verdedigend opstelt, dan is Pereiro de beste keuze.
pi_157419269
Vond het wel mooi dat Ayoub Guardado meerdere malen de baas was.
En Ramselaar was zoals wel vaker weer de beste middenvelder op het veld...

Gefeliciteerd iig met de overwinning, vond een gelijkspel eigenlijk meer terecht maar ja...
  maandag 9 november 2015 @ 09:33:56 #246
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157419732
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En dan Guardado blijven misbruiken op CVM? Zijn manier van spelen is veel te risicovol voor die positie. Zowel tegen Wolfsburg als tegen Utrecht geeft hij twee keer een te risicovolle pass waardoor de tegenstander in een man meer situatie bij de 16 komt.

Echt, ik ben groot fan van Guardado, maar hij is veel te aanvallend ingesteld voor die CVM plek. Guardado gewoon op de plek van Maher en Hendrix CVM.

Ja, Hendrix doet ook nog wel eens wat fout en heeft zijn mindere potten, maar die is jong en leert elke week bij.

Afhankelijk van de tegenstander moet je de rechtsbuiten bepalen. Wil je counteren, dan kan Narsingh best wel wat. Maar als je tegenstander zich vooral verdedigend opstelt, dan is Pereiro de beste keuze.
Guardado moet helemaal nooit verdedigend op het middenveld staan. Propper, Guardado en Pereiro hebben al lang aangetoond dat het je beste aanvallende middenveld is. Daarnaast kun je altijd Hendrix inbrengen als verdedigende middenvelder als de wedstrijd daarom vraagt. Dat is in de Eredivisie bij misschien twee wedstrijden.
Dit, dus.
pi_157419919
quote:
1s.gif Op zondag 8 november 2015 20:03 schreef BadderHaring het volgende:

Zeker in de competitie is er helemaal niets mis met Guardado op die plek. PSV moet gewoon domineren. Dan kom je helemaal niet in de problemen.
  maandag 9 november 2015 @ 11:06:15 #248
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157421115
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 09:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Guardado moet helemaal nooit verdedigend op het middenveld staan. Propper, Guardado en Pereiro hebben al lang aangetoond dat het je beste aanvallende middenveld is. Daarnaast kun je altijd Hendrix inbrengen als verdedigende middenvelder als de wedstrijd daarom vraagt. Dat is in de Eredivisie bij misschien twee wedstrijden.
Pröpper, Guardado en Pereiro hebben nog nauwelijks met zijn drieën het middenveld gevormd? Volgens mij zelfs nog helemaal niet op misschien hooguit een paar minuten na.

Pereiro heeft vooralsnog alleen maar op de flanken gestaan, vooral op rechts. Dat hij zich terug laat zakken en naar binnen trekt, waardoor je feitelijk een viermans middenveld krijgt, is iets anders.

En met drie aanvallende middenvelders werkt het sowieso niet. Ook in de Eredivisie maakt Guardado gewoon te veel fouten wanneer hij als controleur achter Pröpper en Maher (of wie dan ook) speelt. In een driemans middenveld heb je gewoon iemand nodig die de opbouw verzorgt, omdat onze CV's daar niet goed genoeg in zijn. Guardado neemt daarin mijns inziens te veel risico, Hendrix doet dat beter en kan zich bovendien nog ontwikkelen.
  maandag 9 november 2015 @ 11:08:13 #249
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157421154
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 09:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zeker in de competitie is er helemaal niets mis met Guardado op die plek. PSV moet gewoon domineren. Dan kom je helemaal niet in de problemen.
Domineren houdt in dat je goed opbouwt en balbezit hebt op de helft van de tegenstander. DAt betekent dat je ver naar voren speelt, dan moet je in de opbouw niet te veel risico's nemen en dat doet Guardado wel. Guardado is gewoon beter op de plek van Maher en Hendrix is als CVM minimaal gelijkwaardig aan Guardado. Conclusie: Geen Maher meer.
  maandag 9 november 2015 @ 11:14:18 #250
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157421287
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Pröpper, Guardado en Pereiro hebben nog nauwelijks met zijn drieën het middenveld gevormd? Volgens mij zelfs nog helemaal niet op misschien hooguit een paar minuten na.

Pereiro heeft vooralsnog alleen maar op de flanken gestaan, vooral op rechts. Dat hij zich terug laat zakken en naar binnen trekt, waardoor je feitelijk een viermans middenveld krijgt, is iets anders.

En met drie aanvallende middenvelders werkt het sowieso niet. Ook in de Eredivisie maakt Guardado gewoon te veel fouten wanneer hij als controleur achter Pröpper en Maher (of wie dan ook) speelt. In een driemans middenveld heb je gewoon iemand nodig die de opbouw verzorgt, omdat onze CV's daar niet goed genoeg in zijn. Guardado neemt daarin mijns inziens te veel risico, Hendrix doet dat beter en kan zich bovendien nog ontwikkelen.
Pereiro doet helemaal niets op die rechterflank. Zonder snelheid moet je snel in het centrum van de zestien staan en dat is ook waar hij al zijn doelpunten heeft gemaakt. Niet van buiten op snelheid je man doldraaien, naar binnen kappen en in de verre hoek uithalen (Fischer, Robben), maar gewoon in het centrum de ballen op goal afwerken.

Guardado maakt veel fouten omdat hij ten eerste op de verkeerde positie staat. Het is geen CVM, daar hoort hij niet te staan. En als je niet op je positie staat voetbal je gewoon een heel stuk minder. Hendrix is op dit moment de enige fitte speler in de selectie die je CVM neer kunt zetten.

Het gaat iedere keer ontzettend mis als PSV terug gaat zakken, dan moet je daar je tactiek op aanpassen en dat PSV van achteruit niet kan opbouwen is gelul want dat is juist 1 van de voornaamste redenen waarom Moreno is gehaald. Bruma heeft bijvoorbeeld tegen Wolfsburg laten zien dat hij meer dan behoorlijk kan verdedigen als hij letterlijk maar 1 taak heeft. Opbouwen gewoon aan Moreno over laten, daar heb je Hendrix niet per se voor nodig.
Dit, dus.
  maandag 9 november 2015 @ 11:15:25 #251
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157421313
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 11:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Pereiro doet helemaal niets op die rechterflank. Zonder snelheid moet je snel in het centrum van de zestien staan en dat is ook waar hij al zijn doelpunten heeft gemaakt. Niet van buiten op snelheid je man doldraaien, naar binnen kappen en in de verre hoek uithalen (Fischer, Robben), maar gewoon in het centrum de ballen op goal afwerken.

Guardado maakt veel fouten omdat hij ten eerste op de verkeerde positie staat. Het is geen CVM, daar hoort hij niet te staan. En als je niet op je positie staat voetbal je gewoon een heel stuk minder. Hendrix is op dit moment de enige fitte speler in de selectie die je CVM neer kunt zetten.

Het gaat iedere keer ontzettend mis als PSV terug gaat zakken, dan moet je daar je tactiek op aanpassen en dat PSV van achteruit niet kan opbouwen is gelul want dat is juist 1 van de voornaamste redenen waarom Moreno is gehaald. Bruma heeft bijvoorbeeld tegen Wolfsburg laten zien dat hij meer dan behoorlijk kan verdedigen als hij letterlijk maar 1 taak heeft. Opbouwen gewoon aan Moreno over laten, daar heb je Hendrix niet per se voor nodig.
Dan wil je dus met de punt naar voren gaan spelen? Of een 4-3-3 met 3 middenvelders op lijn?
  maandag 9 november 2015 @ 11:18:39 #252
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157421358
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan wil je dus met de punt naar voren gaan spelen? Of een 4-3-3 met 3 middenvelders op lijn?
Punt naar voren. Pereiro achter de Jong. Guardado en Propper op het middenveld. Dan heb je constant steekballen vanuit het middenveld op de snelle buitenspelers Lestienne en (bij gebrek aan beter) Narsingh.

Dan is een gelijkspel thuis tegen Excelsior thuis letterlijk onmogelijk.
Dit, dus.
  maandag 9 november 2015 @ 11:45:16 #253
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157421765
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 11:18 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Punt naar voren. Pereiro achter de Jong. Guardado en Propper op het middenveld. Dan heb je constant steekballen vanuit het middenveld op de snelle buitenspelers Lestienne en (bij gebrek aan beter) Narsingh.

Dan is een gelijkspel thuis tegen Excelsior thuis letterlijk onmogelijk.
Ik ben geen fan van dat systeem, zeker niet omdat je dan in Europa wel om moet bouwen. Ik ben meer van de school van het vasthouden aan hetzelfde idee en niet het systeem aanpassen aan de tegenstander.

Maar je hebt wel een punt hoor. Pereiro is een goede 10, zeker met steekbalkoningen als Propper en Guardado achter zich.
  maandag 9 november 2015 @ 11:49:26 #254
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157421824
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van dat systeem, zeker niet omdat je dan in Europa wel om moet bouwen. Ik ben meer van de school van het vasthouden aan hetzelfde idee en niet het systeem aanpassen aan de tegenstander.

Maar je hebt wel een punt hoor. Pereiro is een goede 10, zeker met steekbalkoningen als Propper en Guardado achter zich.
Maar dat is juist het hele ding. Je hoeft thuis misschien 1 maximaal 2 keer je tactiek aan te passen aan een directe concurrent die meestrijdt voor de titel. Tegen lastige tegenstanders kun je met Hendrix altijd met de punt naar achteren spelen. Verder moet je thuis altijd in de eerste opstelling spelen, want er zit een vol stadion wat vermaakt wil worden. En vanaf dag 1 heeft Maher helemaal niemand vermaakt. Pereiro heeft nu met al die laffe invalbeurtjes meer laten zien dan Maher sinds zijn transfer naar PSV. Trek dan conclusies en neem je verlies, maar laat het niet ten koste gaan van mensen die iedere wedstrijd geld betalen om het beste elftal te zien spelen.

Thuis met een verdedigende middenvelder spelen, die dan ook nog eens de vorm van Guardado heeft zou bij wet strafbaar moeten zijn. Echt zo ongelofelijk terecht dat Excelsior dan de 1-1 maakt, ik kan niet anders zeggen.
Dit, dus.
  Redactie Sport maandag 9 november 2015 @ 11:51:11 #255
pi_157421851
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 08:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond het wel mooi dat Ayoub Guardado meerdere malen de baas was.
En Ramselaar was zoals wel vaker weer de beste middenvelder op het veld...

Gefeliciteerd iig met de overwinning, vond een gelijkspel eigenlijk meer terecht maar ja...
Je moet schieten om te scoren.
pi_157421860
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat mogen ze inderdaad wel vaker doen ja, dat schieten.
  maandag 9 november 2015 @ 12:01:05 #257
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157422026
quote:
14s.gif Op maandag 9 november 2015 11:49 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Maar dat is juist het hele ding. Je hoeft thuis misschien 1 maximaal 2 keer je tactiek aan te passen aan een directe concurrent die meestrijdt voor de titel. Tegen lastige tegenstanders kun je met Hendrix altijd met de punt naar achteren spelen. Verder moet je thuis altijd in de eerste opstelling spelen, want er zit een vol stadion wat vermaakt wil worden. En vanaf dag 1 heeft Maher helemaal niemand vermaakt. Pereiro heeft nu met al die laffe invalbeurtjes meer laten zien dan Maher sinds zijn transfer naar PSV. Trek dan conclusies en neem je verlies, maar laat het niet ten koste gaan van mensen die iedere wedstrijd geld betalen om het beste elftal te zien spelen.

Thuis met een verdedigende middenvelder spelen, die dan ook nog eens de vorm van Guardado heeft zou bij wet strafbaar moeten zijn. Echt zo ongelofelijk terecht dat Excelsior dan de 1-1 maakt, ik kan niet anders zeggen.
Ik ben het 100% eens met je analyse van Maher hoor, laat dat duidelijk zijn. Ik vind het alleen eeuwig zonde om zonder Hendrix te spelen, dat kan gewoon een geweldenaar worden als hij gewoon eens 10/15 wedstrijden mag blijven staan. Typisch een speler die nu moet spelen om progressie te maken. Doet echt geniale dingen, maar maakt ook typische fouten voor een jonge speler zonder vertrouwen/ritme.

Maar goed, een middenveld met Hendrix-Propper-Guardado met de punt naar voren kan natuurlijk ook wel. Guardado op de 10, al vraag ik me af of hij genoeg scorend vermogen heeft.
  maandag 9 november 2015 @ 12:01:40 #258
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157422036
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Liever dat Ayoud en Barazite daar niet ook nog mee beginnen.
pi_157422056
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Liever dat Ayoud en Barazite daar niet ook nog mee beginnen.
  maandag 9 november 2015 @ 12:06:49 #260
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157422125
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:02 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik hem ook.
  maandag 9 november 2015 @ 12:08:45 #261
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157422155
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ben het 100% eens met je analyse van Maher hoor, laat dat duidelijk zijn. Ik vind het alleen eeuwig zonde om zonder Hendrix te spelen, dat kan gewoon een geweldenaar worden als hij gewoon eens 10/15 wedstrijden mag blijven staan. Typisch een speler die nu moet spelen om progressie te maken. Doet echt geniale dingen, maar maakt ook typische fouten voor een jonge speler zonder vertrouwen/ritme.

Maar goed, een middenveld met Hendrix-Propper-Guardado met de punt naar voren kan natuurlijk ook wel. Guardado op de 10, al vraag ik me af of hij genoeg scorend vermogen heeft.
Hendrix is een geweldige voetballer. Regelmatig een van de beste op het veld. Zie je zo'n natte krant als Narsingh, Maher of Brenet en dan vliegt die kleine blonde er geweldig in. En wat mij betreft mag hij zo veel minuten maken als nodig is, maar het feit blijft dat je tegen het overgrote deel van de Nederlandse clubs Hendrix niet per se nodig hebt.

Clubs als Cambuur, de Graafschap, NEC, Excelsior en ga zo maar door komen met de juiste opstelling van deze selectie toch nagenoeg niet over de middenlijn in Eindhoven? Hoe krijg je het voor elkaar om 1-1 tegen Excelsior te spelen als zij met 10 man op eigen helft staan en met 1 diepe spits spelen? Je kunt toch onmogelijk met 4 verdedigers en dan voor de zekerheid een VCM opstellen tegen Excelsior als zij met 1 spitsje komen spelen? Klap er vol op, maak die 4-0 voor rust en geef dán jongens als Hendrix een helft om minuten te maken zodat Guardado rust kan nemen voor de CL, bijvoorbeeld. Met 5 man op eigen helft thuis tegen Excelsior en Pereiro op de bank laten, dan ben je toch niet goed bij je hoofd?
Dit, dus.
pi_157422986
Alle drie erg lekkere goals gisteren trouwens. :Y Uiteindelijk wel weer veel te lang billen zitten knijpen. Hoe de ploeg het ook weer helemaal kwijt was na de gelijkmaker.... :{

En ik denk dat we toch wel mogen stellen dat er sprake is van een penalty-syndroom bij ons. Hoe gaan we dat oplossen?

Het uitfluiten van Narsingh/Maher vond ik vrij triest overigens. Vooral voor Narsingh, die rent zich vrijwel elke wedstrijd het snot voor de ogen, bij zo'n inzet horen geen fluitconcerten.

Pereiro briljant ingevallen, meteen zat er veel mee voetbal in de ploeg. Hoop dat we nog veel meer van hem te zien krijgen de komende tijd.

Al met al terechte overwinning, al ging er nog genoeg mis om niet te mogen klagen als Utrecht er een punt had uitgesleept.
pi_157423361
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 11:08 schreef BadderHaring het volgende:

Domineren houdt in dat je goed opbouwt en balbezit hebt op de helft van de tegenstander. DAt betekent dat je ver naar voren speelt, dan moet je in de opbouw niet te veel risico's nemen en dat doet Guardado wel. Guardado is gewoon beter op de plek van Maher en Hendrix is als CVM minimaal gelijkwaardig aan Guardado. Conclusie: Geen Maher meer.
Ik ben het niet met je eens.

Je gaat gewoon met Hendrix meer naar achteren spelen. Dat kan een keuze zijn in bepaalde wedstrijden en of delen daarvan, maar de gewone potjes tussen de interessante wedstrijden door vind ik dat je als PSV zijnde gewoon ver naar voren zou moeten kunnen spelen.

Dat Maher momenteel weer niet lekker in zijn vel lijkt te zitten is een ander verhaal, maar hij heeft ook wel laten zien dat hij echt goed kan ballen. Te weinig misschien, maar ik zou toch nog wel in die jongen investeren.
pi_157423751
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alle drie erg lekkere goals gisteren trouwens. :Y Uiteindelijk wel weer veel te lang billen zitten knijpen. Hoe de ploeg het ook weer helemaal kwijt was na de gelijkmaker.... :{

En ik denk dat we toch wel mogen stellen dat er sprake is van een penalty-syndroom bij ons. Hoe gaan we dat oplossen?

Het uitfluiten van Narsingh/Maher vond ik vrij triest overigens. Vooral voor Narsingh, die rent zich vrijwel elke wedstrijd het snot voor de ogen, bij zo'n inzet horen geen fluitconcerten.

Pereiro briljant ingevallen, meteen zat er veel mee voetbal in de ploeg. Hoop dat we nog veel meer van hem te zien krijgen de komende tijd.

Al met al terechte overwinning, al ging er nog genoeg mis om niet te mogen klagen als Utrecht er een punt had uitgesleept.
Ik zie de inzet van Narsingh niet. Steeds een been terugtrekken en in de weg lopen zie ik niet als inzet, maar als onkunde en een veelvoud van de gevallen totaal niet weten waarmee je bezig bent. Kijk eens naar Locadia. Die toont wel inzet. Dat wil ik bij Narsingh zien. En eens een voorzet afleveren waar iemand wat mee kan.

En laten we inderdaad niet kritisch zijn op spelers die week in, week uit verzaken. Het is te laf, te lamlendig. Je mag dan best een keer iemand op zijn falie geven. Ooit een interview van Maher na een wedstrijd gezien? Die meent echt dat hij gods gift to mankind is. Totaal 0 zelfkritiek. Als je niet kritisch op jezelf bent ga je het nooit redden. Dat Narsingh inziet dat hij als een natte scheet staat te ballen vind ik wel goed. Al zou dat geen verrassing mogen zijn dat wanneer je een wedstrijd terugziet waarin je opgesteld was en jezelf helemaal niet in het stuk ziet voorkomen.
pi_157424368
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

Dat Maher momenteel weer niet lekker in zijn vel lijkt te zitten is een ander verhaal, maar hij heeft ook wel laten zien dat hij echt goed kan ballen. Te weinig misschien, maar ik zou toch nog wel in die jongen investeren.
Veel en veel te weinig, zo heel af en toe een lekkere pass en that's it. En dat is al jaren zo.
  maandag 9 november 2015 @ 14:02:04 #266
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157424580
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Veel en veel te weinig, zo heel af en toe een lekkere pass en that's it. En dat is al jaren zo.
Vanaf de eerste dag van zijn transfer speelt hij bij PSV ontzettend slecht. Als je kijkt naar wat het publiek van PSV al geslikt heeft met die jongen is het een godswonder dat er nog niet eerder zo'n fluitconcert is geweest. En dan ben ik niet eens een voorstander van fluitconcerten, maar het mag ondertussen wel eens duidelijk worden dat PSV'ers in verhouding veel te veel geld uitgeven aan een kaartje als je het vergelijkt met al die minuten Maher. Tijd voor Pereiro.
Dit, dus.
  maandag 9 november 2015 @ 14:24:06 #267
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157425005
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 13:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ben het niet met je eens.

Je gaat gewoon met Hendrix meer naar achteren spelen. Dat kan een keuze zijn in bepaalde wedstrijden en of delen daarvan, maar de gewone potjes tussen de interessante wedstrijden door vind ik dat je als PSV zijnde gewoon ver naar voren zou moeten kunnen spelen.
Dan moet je die jongen verkopen. Hendrix heeft de potentie om een vaste waarde te worden in Oranje binnen nu en twee jaar. Dan kun je hem op deze leeftijd niet op de bank zetten en af en toe een kwartiertje mee laten doen als het 4-0 is.

Overigens heeft hij in het verleden ook regelmatig op de CM positie gespeeld, misschien moet hij daar dan vaker een kans krijgen.

quote:
Sorry? Weer niet lekker in zijn vel? Wanneer zat hij dat dan wel? Die paar wedstrijden bij AZ waar hij zich tegen grote tegenstanders wel op kon laden? Die ene wedstrijd in de CL waar hij 2 assists gaf? Die jongen levert gewoon veel te weinig. En dan zegt hij laatst in een interview ook nog dat hij vindt dat hij niet harder hoeft te werken, omdat hij het niet van hard werk moet hebben maar van zijn voetbalintelligentie... Kom op man, als er iemand niets van het spelletje snapt dan is het Maher wel.
  maandag 9 november 2015 @ 14:30:56 #268
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_157425139
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2015 14:24 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dan moet je die jongen verkopen. Hendrix heeft de potentie om een vaste waarde te worden in Oranje binnen nu en twee jaar. Dan kun je hem op deze leeftijd niet op de bank zetten en af en toe een kwartiertje mee laten doen als het 4-0 is.

Overigens heeft hij in het verleden ook regelmatig op de CM positie gespeeld, misschien moet hij daar dan vaker een kans krijgen.
Het hoeft niet basisklant óf verkopen als enige optie te zijn. Alle wedstrijden waarbij je met de punt naar achteren kunt spelen zou ik direct Hendrix opstellen. Ajax, Feyenoord, Vitesse en nog een aantal moeilijkere wedstrijden uit en thuis zou ik gewoon met Hendrix spelen. Europees hetzelfde verhaal.

Tel daarbij de minuten op die je hem kunt laten spelen zodra je met nulletje of 3 á 4 voor staat en hij pakt met zijn 20 jaar veel minuten in het eerste van PSV. Bot gezegd pech voor hem dat hij in de thuiswedstrijden tegen Excelsior en soortgelijke teams bij PSV zit, maar dan is het echt van de gekke om met een verdedigende middenvelder te spelen. Dan moet alles op de helft van de tegenstander zijn en die ene uitbraak van de eenzame spits moet voor Moreno/Bruma zijn.
Dit, dus.
  maandag 9 november 2015 @ 21:25:01 #269
342627 tja77
pi_157434795
De snor vindt het niet kunnen dat Maher en Narsingh uitgefloten werden. Dat doe je niet als supporter zijnde. Hij refereerde aan Feijenoord waar in mindere jaren het legioen altijd achter de club en spelers bleef staan.
Dus, je mag als supporter geen kritiek uiten op het gefaal van je spelers.
  maandag 9 november 2015 @ 21:34:24 #270
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157435204
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2015 21:25 schreef tja77 het volgende:
De snor vindt het niet kunnen dat Maher en Narsingh uitgefloten werden. Dat doe je niet als supporter zijnde. Hij refereerde aan Feijenoord waar in mindere jaren het legioen altijd achter de club en spelers bleef staan.
Dus, je mag als supporter geen kritiek uiten op het gefaal van je spelers.
Dus bij Feyenoord worden eigen spelers niet uitgefloten of gescholden? _O- _O-
pi_157435860
quote:
0s.gif Op zondag 8 november 2015 12:29 schreef Paul het volgende:

[..]

Trieste reactie
Even zonder dollen dan. Wat vind je van het feit dat hij vrouwen als vee behandeld en ze niet de hand wil schudden?
pi_157435932
verkeerde topic

[ Bericht 95% gewijzigd door opperkleurder op 09-11-2015 21:58:13 ]
pi_157444004
Hermansson (Jong PSV) is voor het eerst opgeroepen voor het nationale elftal van IJsland, dat komende week tegen Polen en Slowakije oefent. Best opmerkelijk, is namelijk de laatste tijd niet eens vaste basisspeler bij Jong PSV.
pi_157444174
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:50 schreef tompsv18 het volgende:
Hermansson (Jong PSV) is voor het eerst opgeroepen voor het nationale elftal van IJsland, dat komende week tegen Polen en Slowakije oefent. Best opmerkelijk, is namelijk de laatste tijd niet eens vaste basisspeler bij Jong PSV.
Hij is na zijn blessure nog lang niet op niveau.
pi_157444186
Overigens vind ik niets mis met de opmerking van Brenet over het selectiebeleid van Blind. Het is niet zo slim, maar het grote Oranje had hij toch niet gehaald. Hij stelt en plein public toch de vraag die door veel media stiekem ook werd gesteld.
pi_157444282
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 10:50 schreef tompsv18 het volgende:
Dacht eigenlijk dat hij nog steeds geblesseerd was?
pi_157444386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 11:09 schreef BVAM het volgende:

[..]

Dacht eigenlijk dat hij nog steeds geblesseerd was?
Nee. 9 duels gespeeld sinds augustus.
  dinsdag 10 november 2015 @ 15:16:18 #278
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157449139
quote:
AC Milan overweegt een bod te doen op Adam Maher. De middenvelder werd bij de wedstrijd tegen FC Utrecht nog uitgefloten door de supporters van PSV, maar AC Milan denkt hem goed te kunnen gebruiken. Er wordt in de Italiaanse media gesproken van een transferom van vijftien miljoen euro. Als AC Milan dat bedrag op tafel legt, zal PSV wel toe gaan happen. (Sport Mediaset)
Verkopen en vervolgens flink betalen voor Ziyech _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:16:42 #279
342627 tja77
pi_157450404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:16 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Verkopen en vervolgens flink betalen voor Ziyech _O_

SPOILER
15 miljoen? _O-
Strik erom, maar geloof het eerlijk gezegd niet.
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:22:29 #280
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157450541
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:16 schreef tja77 het volgende:

[..]

15 miljoen? _O-
Strik erom, maar geloof het eerlijk gezegd niet.
Klopt natuurlijk niets van.
  dinsdag 10 november 2015 @ 16:43:35 #281
342627 tja77
pi_157450981
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:22 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk niets van.
Het wordt op best veel sites geplaatst, echter niet 1 echt betrouwbare.
  Redactie Sport dinsdag 10 november 2015 @ 16:46:01 #282
pi_157451032
Voor 15 miljoen gaat ie achterop de fiets naar Milaan
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 november 2015 @ 16:47:23 #283
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_157451063
Net zo serieus als Manolev naar Milan zeker :')
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 10 november 2015 @ 17:21:15 #284
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157451657
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 16:47 schreef rubbereend het volgende:
Net zo serieus als Manolev naar Milan zeker :')
Zelfs dat was realistischer.
pi_157452500
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 17:21 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zelfs dat was realistischer.
Jij bent geen fan, zoveel is duidelijk. ;)
pi_157469427
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 november 2015 18:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij bent geen fan, zoveel is duidelijk. ;)
Hij ziet gewoon goed dat Maher net zoveel inzet heeft als een 35-jarige spits uit het bierteam van een willekeurige amateurclub.
pi_157469576
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:20 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Hij ziet gewoon goed dat Maher net zoveel inzet heeft als een 35-jarige spits uit het bierteam van een willekeurige amateurclub.
In het veld wel, maar als je dan hoort dat Maher op een vrije dag toch op de training verschijnt zegt toch wel iets.
  woensdag 11 november 2015 @ 14:56:20 #288
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157470063
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2015 14:29 schreef zerokil het volgende:

[..]

In het veld wel, maar als je dan hoort dat Maher op een vrije dag toch op de training verschijnt zegt toch wel iets.
Het zegt in ieder geval niets over zijn kwaliteiten.
pi_157470477
quote:
TC Tubantia bericht woensdag dat PSV het ziet zitten in de vijftienjarige Andrew Mendonca. Hij speelde al acht interlands voor Oranje Onder-15 en was daarin eenmaal trefzeker. De regionale krant schrijft dat FC Twente de jonge Mendonca ziet als één van zijn grootste talenten. Op dit moment maakt de middenvelder deel uit van de B1. PSV kan Mendonca voor een schijntje weghalen uit Enschede. Per opleidingsjaar hoeft de Brabantse club maar 13.500 euro te betalen. Zodra Mendonca zestien jaar wordt (op 1 juli 2016) mag FC Twente hem pas officieel een contract geven: mogelijk lukt dat niet omdat PSV dan al tussenbeide is gekomen.
pi_157470964
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 15:16 schreef TweeGrolsch het volgende:

Maher 15miljoen verhaal
Strik er om. :W
  woensdag 11 november 2015 @ 15:53:16 #291
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_157470992
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Weg bij die degradatiekandidaat _O_
pi_157471399
quote:
PSV gaat inderdaad proberen toptalent Andrew Mendonca weg te kapen bij FC Twente. Hoofd jeugdopleiding Art Langeler laat aan Voetbal International weten dat FC Twente van dat feit op de hoogte is gesteld. Mendonca, jeugdinternational en speler van FC Twente B1, wordt gezien als een van de grootste talenten in Enschede.
pi_157471494
quote:
Het is niet alleen oncollegiaal het is kinderhandel en dus strafbaar. Kinderen onder de 16 ronselen valt onder kinderhandel en hopelijk pakt de politiek en de knvb door en wacht er een fikse straf voor PSV en deze Langerer kan wel eens strafrechtelijk vervolgt worden voor kinderhandel en daar staan zeer hoge straffen op.
quote:
Niets mis mee, maar niet over een jaar weer gaan roepen dat hij uit de eigen jeugdopleiding komt. Want daar zijn ze in Eindhoven dan wel weer heel goed in.
quote:
Lekker Art. Straks weer huilie doen als een speler van jullie vertrekt. Stakker.
quote:
Echt weer zo'n smerige streek van PSV. Bij Twente waar het momenteel wat minder gaat en afhankelijk is van de aanstormende jeugd, komen ze 1 van de grootste talenten weghalen nog net voor Twente hem een contract kan aanbieden. Wat een smerige luize streek van PSV. Maar zegt genoeg over PSV en de mensen bij deze club.
quote:
Wat zullen ze zich goed voelen. Lekker de concurrentie zwakker maken, en dan kan Langeler weer een zielig verhaal ophouden bij De Tafel Van Kees over zaakwaarnemers om die jonge jongens heen.
quote:
Je moet toch wel heel dom zijn om Lampekap te worden. Hoeveel eigen jeugd stroom daar door......nul komma nul, vooruit eentje dan, maar die speelt maar sporadisch. Krijg nog meer hekel aan de Gloeilampjes
quote:
Pisvee, gaat weer lekker de oude kant op. Overal wegkapen en veel aankopen bij het eerste, omdat ze zelf totaal geen enkel talent meer op de been kunnen brengen. Maar goed kopen jullie maar raak, dan kun je straks weer een deel van je Parkeerplaats verkopen, totdat alles écht op is en je ook aan de grond zit.
mad

woensdag 11 november 2015 @ 16:46:07 #294
12172 Rabieluh
pi_157471988
Ik zou ook boos zijn, maar dit hoort bij het voetbal. Als iemand weg gaat, nou doen dan maar he.
  woensdag 11 november 2015 @ 17:04:08 #295
342627 tja77
pi_157472346
Ach, gebeurt ook bij PSV.
Stelletje jankers daarro.
  woensdag 11 november 2015 @ 17:21:11 #296
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157472673
Vooral de strafrechtelijke vervolging van Langeler vind ik een sterk argument.
  woensdag 11 november 2015 @ 17:21:34 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_157472683
Haha, Davy leest voetbalzone comments :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 11 november 2015 @ 17:23:33 #298
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157472727
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:21 schreef Caland het volgende:
Haha, Davy leest voetbalzone comments :')
Ik wil je beeld van Davy niet verpesten, maar ik vermoed dat hij er zelfs een account heeft.

Of meerdere.
  woensdag 11 november 2015 @ 17:37:08 #299
12172 Rabieluh
pi_157473035
Zou dat Twentse talent nu allemaal boze tukkers in z´n voortuin hebben?
  woensdag 11 november 2015 @ 17:41:36 #300
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_157473138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2015 17:37 schreef Rabieluh het volgende:
Zou dat Twentse talent nu allemaal boze tukkers in z´n voortuin hebben?
Hooivorken enzo.

ps. wil iemand anders het topic even sluiten, ik durf dat niet meer.
pi_157473169
sluit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')