Hoi Dave.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, die gaat dus niet over de poule.
Niet te veel hosanna hoor. T was 2x thuis wel aardig, maar als ik dan terugdenk aan Moskou uit - eerste helft.... Nee, zo lekker staat het allemaal nog niet. Of toen Guardado er een paar weekjes uit lag, totaal geen leiderschap meer. Iedereen verstoppertje spelen. Nee, we zijn er nog lange niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
Wel mooi dat we gewoon laten zien dat het beleid van Brands in Europa wel degelijk ergens op slaat. Combinatie van jonge spelers die zich in de Eredivisie hebben laten zien (fuck it of het allemaal eigen jeugd is) aangevuld met ervaren spelers die het in de (sub)top van Europa net niet hebben gered, maar wel degelijk wat kunnen brengen als het moet.
Nu nog dezelfde drive in de Eredivisie en we worden nog kampioen ook. Hopen dat we deze selectie volgend jaar weer iets sterker kunnen maken, want ook al is het in de ED nog niet geweldig, ik blijf erbij dat deze selectie meer potentie heeft dan die van vorig jaar.
Ik zeg toch ook nergens dat we de CL gaan winnen. Ik geef alleen aan dat we een stap hebben gezet ten opzichte van vorig jaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Niet te veel hosanna hoor. T was 2x thuis wel aardig, maar als ik dan terugdenk aan Moskou uit - eerste helft.... Nee, zo lekker staat het allemaal nog niet. Of toen Guardado er een paar weekjes uit lag, totaal geen leiderschap meer. Iedereen verstoppertje spelen. Nee, we zijn er nog lange niet.
Nee je zegt dat het beleid van Brands in Europa ergens op slaat. Dat is gewoon vertekend door een matig United en een Wolfsburg dat geen zin had. Stel dat je tegen Dortmund moest (ipv Wolfsburg...) en United in gewone doen was -> 0 puntenquote:Op donderdag 5 november 2015 11:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat we de CL gaan winnen. Ik geef alleen aan dat we een stap hebben gezet ten opzichte van vorig jaar.
Het beleid slaat ergens op, omdat er een stap is gezet. Ik zeg niet dat hij in één keer een Europese topselectie heeft gebouwd.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee je zegt dat het beleid van Brands in Europa ergens op slaat. Dat is gewoon vertekend door een matig United en een Wolfsburg dat geen zin had. Stel dat je tegen Dortmund moest (ipv Wolfsburg...) en United in gewone doen was -> 0 punten
Het is toch niet zo gek dat je als Nederlandse club op de bank geen ervaren spelers kan hebben die dragend kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
Niet te veel hosanna hoor. T was 2x thuis wel aardig, maar als ik dan terugdenk aan Moskou uit - eerste helft.... Nee, zo lekker staat het allemaal nog niet. Of toen Guardado er een paar weekjes uit lag, totaal geen leiderschap meer. Iedereen verstoppertje spelen. Nee, we zijn er nog lange niet.
Nee die CL-tussenstand staat me zeer aan, maar tis toch ergens iets vertekendquote:Op donderdag 5 november 2015 13:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is toch niet zo gek dat je als Nederlandse club op de bank geen ervaren spelers kan hebben die dragend kunnen zijn?
Met de middelen die er nog zijn wordt momenteel heel goed gepresteerd.
Aannames. Zo. Veel. Aannames.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee je zegt dat het beleid van Brands in Europa ergens op slaat. Dat is gewoon vertekend door een matig United en een Wolfsburg dat geen zin had. Stel dat je tegen Dortmund moest (ipv Wolfsburg...) en United in gewone doen was -> 0 punten
Grote onzin. Gewoon terechte overwinningen, en in Moskou had PSV gewoon een punt verdient. Bovendien waren we in Wolfsburg ook gelijkwaardig aan de tegenstander.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee die CL-tussenstand staat me zeer aan, maar tis toch ergens iets vertekend
Hoezo dan? PSV heeft volkomen terecht twee keer gewonnen. Tegen CSKA zat er meer in.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:01 schreef BeamofLight het volgende:
Nee die CL-tussenstand staat me zeer aan, maar tis toch ergens iets vertekend
tegen CSKA zat er meer in...quote:Op donderdag 5 november 2015 15:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo dan? PSV heeft volkomen terecht twee keer gewonnen. Tegen CSKA zat er meer in.
Tot op heden heeft PSV tegenover iedere ploeg in de poule (die echt niet de meest eenvoudige is) zich prima staande gehouden. Dat is gewoon heel bijzonder voor een Nederlandse club tegenwoordig.
Er staat bij PSV een prima mix op het veld. Aankopen zijn meestal een meerwaarde. Verkopen leveren goed geld op. Uit de opleiding is er doorstroming.
Het beleid is derhalve prima.
nquote:Op donderdag 5 november 2015 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
tegen CSKA zat er meer in...![]()
Hij mist een penalty voor 4-0 in de eerste helft....
ja en Narsingh kan niet koppen dus telt eigenlijk niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
n
Die eerdere pingel was wel onterecht
En Pereiro had de gelijkmaker op de slof in de slotfase. Een bal die er in had gemoeten. Dus ja, er zat meer in. PSV draaide de wedstrijd volledig om en had een punt voor het grijpen.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
*mompelt iets over IQloze PVVers en PSV geen NSB*quote:Op donderdag 5 november 2015 16:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tuurlijk weer een Marokkaan achter het stuur bij iets dat niet van hem is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Gewoon nee.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Pereiro had de gelijkmaker op de slof in de slotfase. Een bal die er in had gemoeten. Dus ja, er zat meer in. PSV draaide de wedstrijd volledig om en had een punt voor het grijpen.
ach heb je dit mormel ook weer...quote:
AFCALitmanen kijkt nooit voetbal, dat is overduidelijk. Heeft ook niets met de sport, komt hier alleen om te trollen.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ach heb je dit mormel ook weer...
Je zou haast denken dat je voor feyenoord bent, met je kakkerlakken gedrag.
Dus?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2015 16:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja en Narsingh kan niet koppen dus telt eigenlijk niet.
Waarschijnlijk aankondiging benefietwedstrijd voor Rik.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:51 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd waar die persconferentie van morgen over gaat
Deze 3 ploegen hebben gezamelijk 7 punten uit in totaal 12 wedstrijden in de EL weten te behalen.quote:
Huh, niks van meegekregen...quote:Op donderdag 5 november 2015 20:51 schreef rubbereend het volgende:
Ben benieuwd waar die persconferentie van morgen over gaat
Dan hoop ik echt op een nieuwe sponsor. Art mag niet vertrekken van mijquote:Op donderdag 5 november 2015 22:51 schreef Rabieluh het volgende:
Nieuwe sponsor misschien?
Art Langeler naar Heerenven?beter van niet.
Een plotselinge nare wending in de gemeentedeal...quote:Op donderdag 5 november 2015 22:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt op een nieuwe sponsor. Art mag niet vertrekken van mij
Kutzooi, nu kan ik niet meer slapen....quote:Op donderdag 5 november 2015 23:02 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een plotselinge nare wending in de gemeentedeal...
Sorryquote:Op donderdag 5 november 2015 23:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kutzooi, nu kan ik niet meer slapen....
Is toch niks geks aan. Psv wint met een B-elftat, uit van Ajax.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Deze 3 ploegen hebben gezamelijk 7 punten uit in totaal 12 wedstrijden in de EL weten te behalen.
PSV in z'n eentje 6 uit 4 wedstrijden in de CL.
Wat een treurnis...
quote:
twitter:sportzeloot twitterde op donderdag 05-11-2015 om 11:12:17PSV belegt morgenmiddag 15.00 uur persconferentie. reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 05-11-2015 om 13:23:30@sportzeloot 👍🏻 komen jullie ook een keer langs? Zou leuk zijn. Van harte welkom reageer retweet
twitter:RikKleinEntink twitterde op donderdag 05-11-2015 om 16:16:25@thijsslegers Is dit niet gewoon de wedstrijd persco? Of staat er wat speciaals te gebeuren? reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 05-11-2015 om 17:44:47@RikKleinEntink iets speciaals reageer retweet
Volkswagen nieuwe sponsor...quote:Op vrijdag 6 november 2015 01:03 schreef Slaro het volgende:
Nou klinkt als een blij nieuwtje zoals Thijs het verkoopt dus zal of een nieuwe sponsor zijn naar verwachting of een mooie wending met betrekking tot de deal met de gemeente, denk de eerste overigens, prestaties van de CL zullen vast aardig geholpen hebben.
Az heeft wel wat pech en dat terwijl ze de minste ploeg zijnquote:Op donderdag 5 november 2015 22:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Deze 3 ploegen hebben gezamelijk 7 punten uit in totaal 12 wedstrijden in de EL weten te behalen.
PSV in z'n eentje 6 uit 4 wedstrijden in de CL.
Wat een treurnis...
Iets met boerenproducten. Rabobank?quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:32 schreef begaaierd het volgende:
Wie vinden jullie trouwens een geschikte hoofdsponsor voor PSV?
Ik vind VDL wel wat.
Als er ergens iemand aan de top staat die een boer is dan is het VDL wel.quote:
Feyenoord uiteraard. Ajax is de enige concurrent.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
Komend weekend thuis tegen Utrecht 3 punten binnenhengelen ook al kun je er bij deze ploeg niks van zeggen.
Feijenoord - Ajax op het programma. Wie hopen jullie dat er wint?
Laat ons eens een keer 3 punten meenemen man....quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
Komend weekend thuis tegen Utrecht 3 punten binnenhengelen ook al kun je er bij deze ploeg niks van zeggen.
Colgate-Palmolive en dan het merk van hun allesreiniger op de borst.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:32 schreef begaaierd het volgende:
Wie vinden jullie trouwens een geschikte hoofdsponsor voor PSV?
Gelijkspel hoop ik.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
Waarom zou er een keuze zijn? Alleen winst Feyenoord is gunstig. Anders gelijkspel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
Ik weet het niet of je Feijenoord al af kunt schrijven als titelkandidaat op het moment dat ze nog boven PSV staan. Feijenoord heeft geen Europees programma. En alleen de beker en de landstitel waar ze succesvol willen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou er een keuze zijn? Alleen winst Feyenoord is gunstig. Anders gelijkspel.
Degene die het beste speelt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
1,5 miljoen per jaar? Lol?quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:00 schreef tompsv18 het volgende:
PSV sluit partnership van 10 jaar met Philips. Philips komt op het shirt terug op de mouw. Daarbij blijft Philips naamgever van het stadion.
Contract tussen Philips en #PSV voor tien jaar. Eerste 5 jaar 3 miljoen euro en volgende 5 jaar 1,5 miljoen euro
Bij winst PSV op Utrecht hoop ik dat Feyenoord wint. Anders gelijkspel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
oh jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
het is niet meer de hoofdsponsor he
Netjes van Philips al blijft het peanuts voor hunquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:12 schreef Cavaliers het volgende:
3 miljoen per jaar om op de mouw te mogen staan.
Toon is de grootste dief van Nederland.
En daar komt natuurlijk bij dat Philips ongegeneerd zijn stadion LED-verlichtingsplannen kan doorontwikkelen bij een club die altijd Europees voetbal speelt, met een clubleiding die zich (in ieder geval nationaal) openlijk uitspreekt als voorstander van die plannen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:12 schreef Cavaliers het volgende:
3 miljoen per jaar om op de mouw te mogen staan.
Toon is de grootste dief van Nederland.
Denk je? dat vraag ik me echt af maar ik vind het wel netjes dat ze hun handen er niet helemaal vanaf trekken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En daar komt natuurlijk bij dat Philips ongegeneerd zijn stadion LED-verlichtingsplannen kan doorontwikkelen bij een club die altijd Europees voetbal speelt, met een clubleiding die zich (in ieder geval nationaal) openlijk uitspreekt als voorstander van die plannen.
Philips gaat dit zo makkelijk terugverdienen.
Ze hebben een uniek product, het is de gok zeker waard. Daarbij geloof ik sowieso niet dat ze hun handen er ooit vanaf zullen trekken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? dat vraag ik me echt af maar ik vind het wel netjes dat ze hun handen er niet helemaal vanaf trekken.
Lachen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:42 schreef Scarface88 het volgende:
Nieuwe shirtsponsor ook al bekendgemaakt. Het wordt Phillip.
[ afbeelding ]
Ohjee, een speler die zegt wat hij vindt, moeten we niet hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
Brenet heeft lopen zeuren over het selectiebeleid van Blind voor Oranje, nou heeft ie gewoon gelijk, maar of het nou handig is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |