abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157313735
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:20 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dit.
Vooraf verwacht dat we hard ingemaakt zouden worden. Dus niet nu allemaal hossana en Ajax-arrogant worden graag. PSV heeft het al heel goed gedaan, alles extra is bonus.
Arrogant? Omdat je er goed voorstaat en je nu ook alles er aan wil doen om door te gaan?
pi_157313750
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:21 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Niet altijd..
Op dit moment. Omdat PSV een beter doelsaldo heeft. 6-6 vs 4-4. En volgens is het dan dat meeste doelpunten voor/gemaakt telt en dan winnen we (nu) met 6-4.

Zo bedoelde ze het volgens mij.
Zo werd het niet gezegd. Maar goed.
pi_157313815
quote:

[..]

Dit.
Vooraf verwacht dat we hard ingemaakt zouden worden. Dus niet nu allemaal hossana en Ajax-arrogant worden graag. PSV heeft het al heel goed gedaan, alles extra is bonus.
Dan kun je inderdaad beter gewoon de scheidsrechter de schuld geven en het Psv-calimero gehalte hoog houden.
pi_157314138
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 12:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Had je kort voor je voorspelling een auto-ongeluk gehad?
Nee.
pi_157314214
quote:

[..]

Dit.
Wat een topsport instelling zeg.
pi_157314480
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Arrogant? Omdat je er goed voorstaat en je nu ook alles er aan wil doen om door te gaan?
Zie TT.

Je kan er ook gewoon 2x afgaan met 5-0.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:40 schreef Makamba_ het volgende:

[..]

Dan kun je inderdaad beter gewoon de scheidsrechter de schuld geven en het Psv-calimero gehalte hoog houden.
Die scheidsrechter stond ook gewoon te falen als een achterlijke. Of mag je alleen janken over de scheids als je verloren hebt? Die man volgt de regels gewoon niet en oogt partijdig, mag je wat van zeggen.

En als je met 6-3 wint kun je niet echt calimero zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 14:58 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Wat een topsport instelling zeg.
Gaan voor alles is niet hetzelfde als arrogantie.
pi_157314633
Ik schat Moskou overigens even sterk in als Zenit en een stuk sterker dan Dinamo. Die hebben we allebei vorig seizoen gehad, toen we minder puntverlies leden en wat stabieler waren dan nu. Just saying.
pi_157314687
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 10:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En zuurpruim, al wat positiever ?
Om eerlijk te zijn niet nee. Natuurlijk was gisteren leuk, maar het was met name hard werken om op die manier wat voetballend onvermogen te maskeren. Maar daar zit juist het grootste punt van irritatie. Waarom kan het tegen Ajax, Feyenoord, ManU en Wolfsburg wel en tegen Excelsior en DGS niet? Voer voor psychologen hoor.
pi_157314748
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn niet nee. Natuurlijk was gisteren leuk, maar het was met name hard werken om op die manier wat voetballend onvermogen te maskeren. Maar daar zit juist het grootste punt van irritatie. Waarom kan het tegen Ajax, Feyenoord, ManU en Wolfsburg wel en tegen Excelsior en DGS niet? Voer voor psychologen hoor.
Instelling al mag je dat van Stijn niet zeggen
pi_157314781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat vind ik ook te makkelijk.
pi_157314785
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:21 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik sta klaar met koekenpannen.
pi_157314820
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik sta klaar met koekenpannen.
Ik ben al ondergedoken. Voorzorg maatregelen is het halve werk.
pi_157315302
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:18 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

In grote wedstrijden is het gewoon makkelijker om jezelf te motiveren. Dat is een heel normaal verschijnsel, valt ook weinig aan te veranderen.

Hoeft ook helemaal niet zo erg te zijn als het besef er maar eens zou zijn dat dit PSV gewoon elke wedstrijd behoorlijk diep zal moeten gaan om te winnen. Puur op kwaliteitsverschil je eventjes veilig naar een 3-0+ overwinning tikken, dat is geschiedenis, al heel lang. Dan hoef je echt niet elke wedstrijd helemaal tot het gaatje te gaan maar iets meer spirit dan het team nu heeft is toch echt nodig....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_157315948
pi_157316022
quote:
Wtf? :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_157316058
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

In grote wedstrijden is het gewoon makkelijker om jezelf te motiveren. Dat is een heel normaal verschijnsel, valt ook weinig aan te veranderen.
Ik snap dat je je beter kunt opladen voor grote wedstrijden. Dat er meer adrenaline is. Motivatie zou er altijd moeten zijn, al is het maar voor je winstpremie. Ik snap ook niet dat je, wanneer je het tegen een vooraf zwakker geachte tegenstander, moeilijk hebt er niet een tandje bij geschakeld kan worden. Dus zo een natuurlijk verschijnsel vind ik het eerlijk gezegd niet. Maar misschien is het iets wat alleen in topsport voorkomt.
quote:
Hoeft ook helemaal niet zo erg te zijn als het besef er maar eens zou zijn dat dit PSV gewoon elke wedstrijd behoorlijk diep zal moeten gaan om te winnen. Puur op kwaliteitsverschil je eventjes veilig naar een 3-0+ overwinning tikken, dat is geschiedenis, al heel lang. Dan hoef je echt niet elke wedstrijd helemaal tot het gaatje te gaan maar iets meer spirit dan het team nu heeft is toch echt nodig....
Da's wat ik zeg.
pi_157316245
quote:
3s.gif Op woensdag 4 november 2015 11:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Vieze huilert dat het is. Ook continu bij de scheids mekkeren, wat een kutjong.
Grootste mof die er gisteren tussen liep was een Nederlander. Da's toch curieus te noemen.
Dit, dus.
pi_157316280
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Grootste mof die er gisteren tussen liep was een Nederlander. Da's toch curieus te noemen.
Nou dat was toch echt die Arnold hoor. Wat een mafkees.
pi_157316472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:33 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Nou dat was toch echt die Arnold hoor. Wat een mafkees.
Niet. Ik zeg toch Dost? Jeetje.
Dit, dus.
pi_157316520
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Goed verhaal
pi_157316571
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik vond anders die Arnold een smerige matennaaier als Guardado dat slimmer had gespeeld was deze knakker er al voortijdig met rood afgestuurd in ieder geval.
pi_157316576
quote:
14s.gif Op woensdag 4 november 2015 16:41 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik ben in dezen met Tom. Al vond ik die Caligiuri ook een kaasschaafmongool. Zo een Klose en Jung vond ik dan wel weer prettige spelers. Hard gelachen om Schürrle. Die kan er echt helemaal geen kut meer van. :D
pi_157316657
Overigens denk ik dat Wolfsburg het duel onderschat heeft. Die dachten vast eventjes over te kunnen doen wat ze thuis ook gedaan hadden. "LOL! PSV, die geven echt wel weer een paar doelpunten weg, lekker rustig beginnen en in de 2e helft keertje balletje binnen prikken en weer naar huis! Haha!". Ja, niet dus :P
pi_157317461
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:08 schreef Geo4kant het volgende:

Zie TT.

Je kan er ook gewoon 2x afgaan met 5-0.

Jij hebt de wedstrijden niet gezien ofzo?
pi_157317472
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoeft ook helemaal niet zo erg te zijn als het besef er maar eens zou zijn dat dit PSV gewoon elke wedstrijd behoorlijk diep zal moeten gaan om te winnen.
Puur op kwaliteitsverschil je eventjes veilig naar een 3-0+ overwinning tikken, dat is geschiedenis, al heel lang. Dan hoef je echt niet elke wedstrijd helemaal tot het gaatje te gaan maar iets meer spirit dan het team nu heeft is toch echt nodig....
Juist. Natuurlijk is het makkelijk om jezelf op te peppen voor een grote wedstrijd. Maar het verschil tussen grote en kleine wedstrijden is te groot. Daar ligt een belangrijke rol voor Cocu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')