Dat is toch overal zo man.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Juist. Natuurlijk is het makkelijk om jezelf op te peppen voor een grote wedstrijd. Maar het verschil tussen grote en kleine wedstrijden is te groot. Daar ligt een belangrijke rol voor Cocu.
Hoewel een trainer daar zeker een rol in heeft moet het besef en de intrinsieke drive er toch ook gewoon echt zijn bij de spelers zelf.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Juist. Natuurlijk is het makkelijk om jezelf op te peppen voor een grote wedstrijd. Maar het verschil tussen grote en kleine wedstrijden is te groot. Daar ligt een belangrijke rol voor Cocu.
Bij PSV is het tegenwoordig wel heel extreem hoor. Het moet niet zo zijn dat we gaan winnen wanneer de meneertjes daar zin in hebben. Kampioen word je tegen de kleintjes, juist dan vallen wij tegen.quote:
Nee, dat niet inderdaad. Maar Cocu moet wel waken voor onderschatting bij de spelers vind ik.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoewel een trainer daar zeker een rol in heeft moet het besef en de intrinsieke drive er toch ook gewoon echt zijn bij de spelers zelf.
Het moet niet zo zijn dat de instelling is:"Hee trainer, zet ons es ff lekker op scherp!".
Het is idd niet te geloven hoe deze ploeg 2 zulk verschillende gezichten kan hebben. Maakt het ook totaal onvoorspelbaar wat ze gaan doen. Kan zondag tegen Utrecht zo maar weer de grootste bras zijn.quote:Op woensdag 4 november 2015 17:57 schreef rubbereend het volgende:
damn, heerlijke wedstrijd gisteren, weer genoten in het stadion
onbestaanbaar als je terug denkt aan de wedstrijd tegen de Graafschap
Maar overwinteren in CL is gewoon serieus een optie nu
kan 0-2 en 7-0 wordenquote:Op woensdag 4 november 2015 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is idd niet te geloven hoe deze ploeg 2 zulk verschillende gezichten kan hebben. Maakt het ook totaal onvoorspelbaar wat ze gaan doen. Kan zondag tegen Utrecht zo maar weer de grootste bras zijn.
quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:42 schreef BadderHaring het volgende:
Godver wat een loting. Fijn zeg, groepshoofd zijn. Zelfs een 3e plek wordt vrijwel onmogelijk.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Met deze loting mogen we blij zijn als we EL halen
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
Leuke tegenstanders maar wel compleet kansloos. 4e in de poule is wel redelijk zeker.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is met afstand de zwakste ploeg hier. Alleen tegen CSKA heb je een kansje.
Ben blij dat jij gelijk hebt gekregen Davy!quote:
Davy durfde geen uitspraak te doenquote:Op woensdag 4 november 2015 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben blij dat jij gelijk hebt gekregen Davy!
Hoezo? PSV was niet kansloos.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:14 schreef Buitendam het volgende:
Davy krijg die gif behoorlijk terug als ze alsnog vierde worden, vrees ik.
quote:Op woensdag 4 november 2015 19:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Davy durfde geen uitspraak te doen
quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zou PSV kansloos moeten zijn tegen United terwijl Swansea ook kan winnen?
vooralsnog kunnen we nog steeds gewoon laatste worden hoorquote:
Maar ver van kansloosquote:Op woensdag 4 november 2015 20:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooralsnog kunnen we nog steeds gewoon laatste worden hoor
United zit idd in een andere poule.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, die gaat dus niet over de poule.
Leuke troll, maar het is voor iedereen wel duidelijk dat ik bedoel dat die wedstrijd an sich niets zegt over het verdere verloop in de poule.quote:
Is goed. We spreken elkaar wel weer als het voorbij is. Zelfs als we nu 2x verliezen was PSV nog niet kansloosquote:Op woensdag 4 november 2015 21:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuke troll, maar het is voor iedereen wel duidelijk dat ik bedoel dat die wedstrijd an sich niets zegt over het verdere verloop in de poule.
Overigens was je Kopsterk vergeten, diens ongelijk is -i.t.t. dat van degenen die je quote- wel al bewezen.
Lekker makkelijk he, zelfs niets durven voorspellen en vervolgens andermans woorden verdraaien?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is goed. We spreken elkaar wel weer als het voorbij is. Zelfs als we nu 2x verliezen was PSV nog niet kansloos
Is goed Guusquote:Op woensdag 4 november 2015 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk he, zelfs niets durven voorspellen en vervolgens andermans woorden verdraaien?
Hoi Dave.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2015 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, die gaat dus niet over de poule.
Niet te veel hosanna hoor. T was 2x thuis wel aardig, maar als ik dan terugdenk aan Moskou uit - eerste helft.... Nee, zo lekker staat het allemaal nog niet. Of toen Guardado er een paar weekjes uit lag, totaal geen leiderschap meer. Iedereen verstoppertje spelen. Nee, we zijn er nog lange niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:45 schreef BadderHaring het volgende:
Wel mooi dat we gewoon laten zien dat het beleid van Brands in Europa wel degelijk ergens op slaat. Combinatie van jonge spelers die zich in de Eredivisie hebben laten zien (fuck it of het allemaal eigen jeugd is) aangevuld met ervaren spelers die het in de (sub)top van Europa net niet hebben gered, maar wel degelijk wat kunnen brengen als het moet.
Nu nog dezelfde drive in de Eredivisie en we worden nog kampioen ook. Hopen dat we deze selectie volgend jaar weer iets sterker kunnen maken, want ook al is het in de ED nog niet geweldig, ik blijf erbij dat deze selectie meer potentie heeft dan die van vorig jaar.
Ik zeg toch ook nergens dat we de CL gaan winnen. Ik geef alleen aan dat we een stap hebben gezet ten opzichte van vorig jaar.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Niet te veel hosanna hoor. T was 2x thuis wel aardig, maar als ik dan terugdenk aan Moskou uit - eerste helft.... Nee, zo lekker staat het allemaal nog niet. Of toen Guardado er een paar weekjes uit lag, totaal geen leiderschap meer. Iedereen verstoppertje spelen. Nee, we zijn er nog lange niet.
Nee je zegt dat het beleid van Brands in Europa ergens op slaat. Dat is gewoon vertekend door een matig United en een Wolfsburg dat geen zin had. Stel dat je tegen Dortmund moest (ipv Wolfsburg...) en United in gewone doen was -> 0 puntenquote:Op donderdag 5 november 2015 11:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat we de CL gaan winnen. Ik geef alleen aan dat we een stap hebben gezet ten opzichte van vorig jaar.
Het beleid slaat ergens op, omdat er een stap is gezet. Ik zeg niet dat hij in één keer een Europese topselectie heeft gebouwd.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee je zegt dat het beleid van Brands in Europa ergens op slaat. Dat is gewoon vertekend door een matig United en een Wolfsburg dat geen zin had. Stel dat je tegen Dortmund moest (ipv Wolfsburg...) en United in gewone doen was -> 0 punten
Het is toch niet zo gek dat je als Nederlandse club op de bank geen ervaren spelers kan hebben die dragend kunnen zijn?quote:Op donderdag 5 november 2015 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
Niet te veel hosanna hoor. T was 2x thuis wel aardig, maar als ik dan terugdenk aan Moskou uit - eerste helft.... Nee, zo lekker staat het allemaal nog niet. Of toen Guardado er een paar weekjes uit lag, totaal geen leiderschap meer. Iedereen verstoppertje spelen. Nee, we zijn er nog lange niet.
Nee die CL-tussenstand staat me zeer aan, maar tis toch ergens iets vertekendquote:Op donderdag 5 november 2015 13:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is toch niet zo gek dat je als Nederlandse club op de bank geen ervaren spelers kan hebben die dragend kunnen zijn?
Met de middelen die er nog zijn wordt momenteel heel goed gepresteerd.
Aannames. Zo. Veel. Aannames.quote:Op donderdag 5 november 2015 11:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee je zegt dat het beleid van Brands in Europa ergens op slaat. Dat is gewoon vertekend door een matig United en een Wolfsburg dat geen zin had. Stel dat je tegen Dortmund moest (ipv Wolfsburg...) en United in gewone doen was -> 0 punten
Grote onzin. Gewoon terechte overwinningen, en in Moskou had PSV gewoon een punt verdient. Bovendien waren we in Wolfsburg ook gelijkwaardig aan de tegenstander.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee die CL-tussenstand staat me zeer aan, maar tis toch ergens iets vertekend
Hoezo dan? PSV heeft volkomen terecht twee keer gewonnen. Tegen CSKA zat er meer in.quote:Op donderdag 5 november 2015 14:01 schreef BeamofLight het volgende:
Nee die CL-tussenstand staat me zeer aan, maar tis toch ergens iets vertekend
tegen CSKA zat er meer in...quote:Op donderdag 5 november 2015 15:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hoezo dan? PSV heeft volkomen terecht twee keer gewonnen. Tegen CSKA zat er meer in.
Tot op heden heeft PSV tegenover iedere ploeg in de poule (die echt niet de meest eenvoudige is) zich prima staande gehouden. Dat is gewoon heel bijzonder voor een Nederlandse club tegenwoordig.
Er staat bij PSV een prima mix op het veld. Aankopen zijn meestal een meerwaarde. Verkopen leveren goed geld op. Uit de opleiding is er doorstroming.
Het beleid is derhalve prima.
nquote:Op donderdag 5 november 2015 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
tegen CSKA zat er meer in...![]()
Hij mist een penalty voor 4-0 in de eerste helft....
ja en Narsingh kan niet koppen dus telt eigenlijk niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
n
Die eerdere pingel was wel onterecht
En Pereiro had de gelijkmaker op de slof in de slotfase. Een bal die er in had gemoeten. Dus ja, er zat meer in. PSV draaide de wedstrijd volledig om en had een punt voor het grijpen.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
*mompelt iets over IQloze PVVers en PSV geen NSB*quote:Op donderdag 5 november 2015 16:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tuurlijk weer een Marokkaan achter het stuur bij iets dat niet van hem is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Gewoon nee.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Pereiro had de gelijkmaker op de slof in de slotfase. Een bal die er in had gemoeten. Dus ja, er zat meer in. PSV draaide de wedstrijd volledig om en had een punt voor het grijpen.
ach heb je dit mormel ook weer...quote:
AFCALitmanen kijkt nooit voetbal, dat is overduidelijk. Heeft ook niets met de sport, komt hier alleen om te trollen.quote:Op donderdag 5 november 2015 19:04 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
ach heb je dit mormel ook weer...
Je zou haast denken dat je voor feyenoord bent, met je kakkerlakken gedrag.
Dus?quote:Op donderdag 5 november 2015 15:59 schreef BeamofLight het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |