Feyenoord uiteraard. Ajax is de enige concurrent.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
Komend weekend thuis tegen Utrecht 3 punten binnenhengelen ook al kun je er bij deze ploeg niks van zeggen.
Feijenoord - Ajax op het programma. Wie hopen jullie dat er wint?
Laat ons eens een keer 3 punten meenemen man....quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
Komend weekend thuis tegen Utrecht 3 punten binnenhengelen ook al kun je er bij deze ploeg niks van zeggen.
Colgate-Palmolive en dan het merk van hun allesreiniger op de borst.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:32 schreef begaaierd het volgende:
Wie vinden jullie trouwens een geschikte hoofdsponsor voor PSV?
Gelijkspel hoop ik.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
Waarom zou er een keuze zijn? Alleen winst Feyenoord is gunstig. Anders gelijkspel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
Ik weet het niet of je Feijenoord al af kunt schrijven als titelkandidaat op het moment dat ze nog boven PSV staan. Feijenoord heeft geen Europees programma. En alleen de beker en de landstitel waar ze succesvol willen zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou er een keuze zijn? Alleen winst Feyenoord is gunstig. Anders gelijkspel.
Degene die het beste speelt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
1,5 miljoen per jaar? Lol?quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:00 schreef tompsv18 het volgende:
PSV sluit partnership van 10 jaar met Philips. Philips komt op het shirt terug op de mouw. Daarbij blijft Philips naamgever van het stadion.
Contract tussen Philips en #PSV voor tien jaar. Eerste 5 jaar 3 miljoen euro en volgende 5 jaar 1,5 miljoen euro
Bij winst PSV op Utrecht hoop ik dat Feyenoord wint. Anders gelijkspel.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:13 schreef tja77 het volgende:
oh jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
het is niet meer de hoofdsponsor he
Netjes van Philips al blijft het peanuts voor hunquote:Op vrijdag 6 november 2015 15:12 schreef Cavaliers het volgende:
3 miljoen per jaar om op de mouw te mogen staan.
Toon is de grootste dief van Nederland.
En daar komt natuurlijk bij dat Philips ongegeneerd zijn stadion LED-verlichtingsplannen kan doorontwikkelen bij een club die altijd Europees voetbal speelt, met een clubleiding die zich (in ieder geval nationaal) openlijk uitspreekt als voorstander van die plannen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:12 schreef Cavaliers het volgende:
3 miljoen per jaar om op de mouw te mogen staan.
Toon is de grootste dief van Nederland.
Denk je? dat vraag ik me echt af maar ik vind het wel netjes dat ze hun handen er niet helemaal vanaf trekken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En daar komt natuurlijk bij dat Philips ongegeneerd zijn stadion LED-verlichtingsplannen kan doorontwikkelen bij een club die altijd Europees voetbal speelt, met een clubleiding die zich (in ieder geval nationaal) openlijk uitspreekt als voorstander van die plannen.
Philips gaat dit zo makkelijk terugverdienen.
Ze hebben een uniek product, het is de gok zeker waard. Daarbij geloof ik sowieso niet dat ze hun handen er ooit vanaf zullen trekken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? dat vraag ik me echt af maar ik vind het wel netjes dat ze hun handen er niet helemaal vanaf trekken.
Lachen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 15:42 schreef Scarface88 het volgende:
Nieuwe shirtsponsor ook al bekendgemaakt. Het wordt Phillip.
[ afbeelding ]
Ohjee, een speler die zegt wat hij vindt, moeten we niet hebben.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
Brenet heeft lopen zeuren over het selectiebeleid van Blind voor Oranje, nou heeft ie gewoon gelijk, maar of het nou handig is...
Het was vooral de presentator die wat zei. Brenet zelf hield het meer bij uhhh ja uheh ja dat bedoel ik uhh precies.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ohjee, een speler die zegt wat hij vindt, moeten we niet hebben.
Tis meer dat hij over andere spelers lijkt te spreken met die mening, zelf hoeft ie nooit bang te zijn om voor oranje opgeroepen te worden, of juist niet :p maar heb het interview zelf niet gezien, misschien is t inderdaad gewoon spannend opgeschreven door een verslaggever.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:18 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ohjee, een speler die zegt wat hij vindt, moeten we niet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |